DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 34 35 36 37 38 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noua Dacia Sandero - ce parere aveti?, Impresii "la cald" - puncte tari, puncte slabe

ssilviu
post 21 Jun 2008, 11:40
Post #1051


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cred ca habar nu ai cum se foloseste un motor pe benzina. Din moment ce constructorul a pus limitarea la 6000/6500 atunci e clar ca poti sa o calci pana acolo si sa nu aiba nici pe dracu. Mai ales in conditiile in care puterea maxima e prin zona aia.

Eu la Megane ii dau 6500 zilnic si am 45.000 de km si 2 ani si merge perfect. Daca nu tii motorul acolo 10 minute pe loc nu are nimic.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 21 Jun 2008, 11:51
Post #1052


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




eu si la super nova si la solenza dupa 5-0100km mers pe la 5500/6200rpm am gasit ulei pe la motor....si poate ca la al tau de 2,2l nu se simte forjarea lui.....asa ca tot amarate sunt dar eu unul la ce bani am dat pe ea merge.

daca-i dai zilnic ai masina de WRC nu gluma.... biggrin.gif


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Jun 2008, 11:53
Post #1053


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu am motor de 1,6. Megane 2.2 inseamna Megane 2 cu facelift.

PS. Pe promotor repeta unul ca fraierul de mai multe ori "motorul boxter de la subaru" radmasa.gif

This post has been edited by ssilviu: 21 Jun 2008, 11:54


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 21 Jun 2008, 12:10
Post #1054


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Am fost si eu azi sa vad Sandero. Din pacate, masina de drive test era busita din cate am inteles, asa ca m-am uitat la ea... static. Avand in vedere ca nu intra in planurile mele imediate de achizitie, am evaluat-o mai lejer si nu pe puncte precise. Impresia mea generala e de masina OK. Ce am putut remarca asa, stand pe loc in showroom, a fost timoneria cutiei de viteze, care mi s-a parut cam imprecisa, dar poate "se lasa". De asemenea, am observat ca pedala de acceleratie poate fi ridicata de pe levierul de comanda cu varful piciorului, chestie pe care la alte masini nu am remarcat-o... huh.gif Una peste alta, mie mi s-a parut o masina corecta. Daca prind si un drive test, imaginea mea va fi mai completa.

This post has been edited by xcss: 21 Jun 2008, 12:11


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 21 Jun 2008, 12:18
Post #1055


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Mai pot merge azi sa vad "minunea" de Sandero? Si cheile acelea de unde le-ati avut?


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 21 Jun 2008, 12:37
Post #1056


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(xcss @ 21 Jun 2008, 12:10)
Am fost si eu azi sa vad Sandero. Din pacate, masina de drive test era busita din cate am inteles, asa ca m-am uitat la ea... static. Avand in vedere ca nu intra in planurile mele imediate de achizitie, am evaluat-o mai lejer si nu pe puncte precise. Impresia mea generala e de masina OK. Ce am putut remarca asa, stand pe loc in showroom, a fost timoneria cutiei de viteze, care mi s-a parut cam imprecisa, dar poate "se lasa". De asemenea, am observat ca pedala de acceleratie poate fi ridicata de pe levierul de comanda cu varful piciorului, chestie pe care la alte masini nu am remarcat-o...  huh.gif Una peste alta, mie mi s-a parut o masina corecta. Daca prind si un drive test, imaginea mea va fi mai completa.
*


Inseamna ca nu ai vazut Logan happy.gif


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 21 Jun 2008, 12:45
Post #1057


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Pai... n-am vazut smile.gif Si la Logan e la fel?


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 21 Jun 2008, 13:18
Post #1058


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Catre cei care va legati in mod special de performantele motorului de 1.6: nu va luati Sandero. Decat sa traiti cu dezamagirea ca ati vrut o racheta si ati primit o caruta, mai bine nu !!! Poate va mai dati si cu alte masini sa ne spuneti impresii despre cum se misca un motor de la concurenta cu caracteristici similare. Nu stiu ce vreti, de fapt. Masina cu care am facut eu drive-test avea 87 km rulati. Ce-i poti cere la kilometrajul asta si in conditiile in care drive-testul se face cu masina plina ? A, si nici loganul cu motorul asta nu e bun. E puturos al dracu biggrin.gif.

Am o intrebare catre cei "initiati": este vreo diferenta constructiva intre cutiile JH3 de la dacia ? Mi sa parut ca sandero de 1.6 are parca o cursa mai lunga a schimbatorului decat loganul de 1.6, respectiv diesel.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 21 Jun 2008, 13:30
Post #1059


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Vad ca pe 1.4 e cutie JH1 si pe 1.6 JH3.
Care ar fi diferenta intre acestea doua ? Nu ma refer neaparat la rapoarte sau la performante ci si la felul cum intra in viteze sau vibratii transmise prin schimbator.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jun 2008, 14:24
Post #1060


-


Group: Members
Posts: 22.550
Joined: 19 April 05
From: Romania




Imbinari ca la Dacia:

IMG_1968a.jpg ( Size: 329.28k ) Number of downloads: 313


Au modificat rahataul ala de parasolar ca sa nu mai joace in clema de prindere:

IMG_1984a.jpg ( Size: 81.49k ) Number of downloads: 323


IMG_1987a.jpg ( Size: 49.65k ) Number of downloads: 275


Si din seria bavuri la greu:

IMG_1996a.jpg ( Size: 58.54k ) Number of downloads: 354


IMG_2013a.jpg ( Size: 33.69k ) Number of downloads: 332


Si ceva care mi-a zgariat retina:

IMG_1976a.jpg ( Size: 58.79k ) Number of downloads: 327


IMG_1977a.jpg ( Size: 51.4k ) Number of downloads: 260


IMG_2007a.jpg ( Size: 54.53k ) Number of downloads: 277


IMG_2009a.jpg ( Size: 101.96k ) Number of downloads: 289


In ce naiba au turnat stopurile alea? Au reusit sa strice toate matritele, sa nu se mai potriveasca nimic cum trebuie. Pana si intr-o matrita de lut iesea mai bine. Masinile de la WTP aratau cum trebuie. Prestige-ul era chiar ok. Ce am vazut la dealer era infect. Nu exista plastic fara bavuri. Chiar daca au schimbat toba intermediara, tot zgomot este. Nu se mai aude rezonanta de la 3000rpm chiar asa de tare. Insonorizarea este ca si inainte, lipseste cu desavarsire. Tinuta de drum un pic mai buna. Scartaiau plasticele pe ea la gropi mai rau ca in a mea. Motorului ii mai trebuiau destui km ca sa isi dea drumul. Din cauza asta multi zic ca nu trage.

Am vrut sa fac poze mai multe, dar pus si simplu am zis ca nu merita.

This post has been edited by IRONICK: 21 Jun 2008, 14:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apostuviorel
post 21 Jun 2008, 14:54
Post #1061


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 4 May 07




Am avut ocazia astazi sa ma urc direct din Solenza mea in Sandero.

1. Prima impresie este una placuta(cel putin din punct de vedere vizual)
2. Motorul este lenes(foarte lenes)-(ori masina era prea noua si nu era rodat motorul,ori eu am sarit din Solenza direct in Sandero si cer prea mult,ori nu stiu...)
3. Eficienta franarii este un punct tare.
4. Manerele usilor(cele exterioare) sunt slabe calitativ.
5. Butoanele pentru climatizare sunt facute dintr-un plastic.....foarte urat.
6 Masina aceasta are computer de bord dar NU ARE CONSUM INSTANTANEU!

Se pare ca Dacia a primit un sut in fund prin scaderea vanzarilor la Logan si si-a revitalizat marca cu acest Sandero. Dar..un sut in fund inseamna un pas inainte. Mai mult ca sigur Sandero va mai fi luat putin la pila si va iesi ceva ok.

Vom trai si vom vedea


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 21 Jun 2008, 15:22
Post #1062


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Am fost si eu azi:
-absolut tot plasticul de pe bord (texturat, netexturat, argintiu, negru, si ce mai era) este teapan. in plus plasticul argintiu de pe manere usi, consola centrala si aeratoare este de prost gust.
-butoanele climatizarii sunt asezate pe un plastic negru care se misca vizibil in toate directiile.
-pozitiile volanului reglabil sunt inalte.
-pedalele ambreiaj, acceleratie se apasa prea usor pentru mine.
-pozitie scaun reglabil inalta! practic la 1.82 inaltime stau aproape cu capul in plafon in pozitia cea mai de jos a scaunului.
-volan mare si subtire.
-schimbatorul de viteze a ramas de 30 cm lungime.

Practic nu am reusit sa-mi gasesc o pozitie confortabila la volan. sad.gif

Concluzie: nu o sa-mi schimb Loganul actual cu Sandero.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radun
post 21 Jun 2008, 15:25
Post #1063


La noi normalitatea este ceva special


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 June 06
From: Bucharest




M-am intors si eu de la Ipso Otopeni. Putina lume, dezinteres total din partea celor de acolo in prezentarea masinii. Erau 2 expuse in showroom (un rouge de feu si un bleu marine in versiuni Sandero si Laureate) si 2 afara. Pe cele din showroom le-am studiat mai bine. De la versiunea Sandero nu asteptam mare lucru, dar de la Laureate-ul acela da ca si costa peste 9000 Euro. Inadmisibil sa fie asa de mare distanta intre aripa fata dreapta si usa fata dreapta. Intra un deget acolo. Am intrebat daca pot adauga la Ambiance sau Preferance aerul conditionat. Raspunsul a fost nu, asa ca masina iese din discutie pentru moment. Sunt convins ca vor imbunatatii calitatea executiei si vor adauga versiuni promotionale, altfel nu au sanse foarte mari.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,6 16V 2006/Expression/MP3/Clima/Xenon/Senzori
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jun 2008, 15:26
Post #1064


-


Group: Members
Posts: 22.550
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(radun @ 21 Jun 2008, 16:25)
Inadmisibil sa fie asa de mare distanta intre aripa fata dreapta si usa fata dreapta. Intra un deget acolo
Sa nu exageram.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 21 Jun 2008, 17:02
Post #1065


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Am condus ieri dimineata Laureate 1,6 mpi. Nu prea am de adaugat ceva la impresiile de pana acum. Oricum observ ca in mare sunt aceleasi constatari.
Cateva pareri subiective de la intalnirea cu Sandero - aspectul exterior este placut, dar nu stiu de ce mie imi lasa impresia de masina mica. Adica, este o masina mica, dar parca design-ul accentueaza asta si mai mult. Detaliile sunt placute - stopuri, faruri, linii.
La interior, daca te rezumi numai la a privi, ramai cu o impresie buna. Daca incepi sa mai si atingi elementele interioare, te dezumfli destul de repede. Manerele acelea mult laudate din interior, scartiau la toate exemplarele pe care le-am pipait (adica vreo 4).
Elementele pe care le atinge soferul cel mai mult (adica volanul si schimbatorul) sunt mai atent lucrate decat restul. Pedalele sunt exact cum le vreau eu setate: ambreiaj si acceleratie mai moi, frane dozate astfel incat actionarea lor creaza o decelerare constanta.
Despre portbagaj numai de bine: este perfect pentru ceea ce vreau eu. De obicei cand plec undeva folosesc trollere, iar in Sandero, datorita adancimii si lungimii bune, acestea intra lejer (mult mai bine decat in clio hatch, unde trebuie sa folosesti forta).
Condus - aici am fost placut impresionat per ansamblu, pentru ca aveam asteptari mai scazute. Comparat cu Clio hatch mi se pare mai usor de condus, mai manevrabil Sandero (sau manevrabila ca nici nu stiu daca e de gen feminin sau masculin).
Directia nu e cea de pe Logan. Cel putin impresia asta mi-a lasat-o mie. E mai tare la viteze mari. Cu franele m-am inteles de minune.
Motorul nu impresioneaza, dar asta e oarecum normal avand in vedere ca masina avea putini km, si nici nu prea l-am tinut in turatii ridicate.
Suspensia placuta, dar aici am descoperit ceva ce nu-mi place. Pe traseul pe care l-am urmat erau speed-bump-uri. La trecerea peste acestea are exact acelasi comportament pe care-l are si Clio 2 (hatch si sedan). Adica sare spatele. Am trecut peste ele si ca pasager in spate si ca sofer. In spate pur si simplu m-au aruncat in sus - fundul meu s-a despartit de bancheta nu foarte profilata a Sandero-ului. Norocul este ca spre deosebire de Clio, Dacia este foarte inalta in spate, si in timpul "sariturii" nu dai cu capu de plafon. smile.gif).
Ca sofer nu se simte in aceeasi masura, dar totusi e deranjant. (mentionez ca fenomenul asta nu se datoreaza abordarii incorecte a speedbumburilor - adica nu am franat exact inaintea lor, ceea ce ar crea balans fata spate si ar duce la "topait"; pur si simplu asa face masina daca treci la viteza mica peste denivelare).
Asa cum am mai spus, aveam asteptari destul de mici, dar Sandero nu numai ca le-a depasit, dar mi-a lasat si o impresie placuta dupa test. Nu are puncte negative majore, iar la pretul asta este intr-adevat o oferta buna.
Chestia este ca am plecat de acolo la fel de nedumerit ca inainte referitor la ce masina sa aleg din oferta destul de bogata a verii 2008.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Jun 2008, 18:08
Post #1066


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(IRONICK @ 21 Jun 2008, 16:26)
Sa nu exageram.
*



Pai e simplu ma. Toata lumea care inainte sa vada masina avea deja o parere proasta despre ea dupa ce o vede in realitate inevitabil va cauta pretexte cu care sa-si argumenteze prima opinie. De exemplu la Golf 5 distanta la montantul c unde exista haionul e pur si simlu imensa, eu am bagat degetul acolo pe viu. Dar nu am auzit pe nimeni sa se planga de asta. Din contra, Golf are cele mai bune finisari rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimatis
post 21 Jun 2008, 18:09
Post #1067


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 20 June 07




1. plasticele de interior n-ar fi o problema ca sunt tari. doar nu stai sa le pipai toata ziua! problema cu ele este la imbinari.
DSC09171.JPG ( Size: 517.89k ) Number of downloads: 231


2. la portiera, nu exista acel plastic de protectie, asa cum a fost in pozele oficiale.
DSC09176.JPG ( Size: 309.76k ) Number of downloads: 211


3. manerul de interior de la deschidere nu are capacelul peste surub.
DSC09175.JPG ( Size: 288.75k ) Number of downloads: 193


4. oare o fi intrand si apa pe acolo? smile.gif banuiesc ca nu, dar ce proasta executie!
DSC09174.JPG ( Size: 374.65k ) Number of downloads: 243


5. distanta cu volanul inaltat la 1/2.
DSC09177.JPG ( Size: 292.87k ) Number of downloads: 246


This post has been edited by adimatis: 21 Jun 2008, 18:18


--------------------
dacia logan abs+ 1,4 2007
"Multi oameni confunda un management prost cu destinul!" -
Kim Hubbard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 21 Jun 2008, 18:19
Post #1068


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




QUOTE(Cylog @ 21 Jun 2008, 09:24)
Ieri am trecut prin Lugoj si am oprit la un dealer local al dacia pentru test-drive cu Sandero-ul. Am fost cu un Laureate 1,6 cu AC. Personalul de acolo foarte serviabil, disponibil.


La acelasi dealer (auto europa, ca e singurul ...) a fost si nevasta-mea azi (cylog, esti lugojean smile.gif ?) si asta e, sa recunoastem, daca vii de pe solenza si nu ai mai fost in logan decat ca pasager, in sandero laureate 1.6 e o oarecare diferenta ....
Cei multi care cauta buguri masinii ar trebui isi puna intrebari de ce e masina mai ieftina ca altele din clasa ei si vor avea raspunsul. Sunt si eu convins ca puteau sa o dea mai ieftin si ca o puteau face mai bine (au facut-o la prezentare doar mai OK si acum ....) insa noi ca si cumparatori nu putem protesta decat necumparand-o. Ori ei au 100 de comenzi pe zi, deci ....
Sa speram totusi ca vom fi auziti, insa de data asta cu toate chestiile enervante pe care dacia le serveste o data cu masina (printre care intr-o oarecare masura si pretul) masina are acel ceva care ii lipseste loganului. Loganul il cumparai ori ca lipsa de alternativa ori daca erai o persoana pragmatica si eficienta, sau ambele. La sandero, designul si micile modificari facute (chiar daca unele de o calitate indoielnica) la nivelul perceptiei viitorului client isi fac din plin efectul. Nevasta-mea era atat de extaziata dupa ce a coborat din el incat nici una din lipsurile dezbatute aici nu i s-a parut un handicap. Nu zicea decat ca e fain. Am intrebat-o, bun si totusi, nu mai poti spune nimic in plus ? Ba da zice, am primit un tricou pe care scrie Sandero smile.gif
In acest context cred ca am spus tot ...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radun
post 21 Jun 2008, 18:22
Post #1069


La noi normalitatea este ceva special


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 June 06
From: Bucharest




Ironick asa am zis si eu ca am exagerat, ca mi s-a parut mie, drept urmare m-am dus la alt showroom si am facut poze:

This post has been edited by radun: 21 Jun 2008, 18:23

Attached thumbnail(s)
Sandero_17.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 236
Sandero_16.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 204
Sandero_15.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 202
Sandero_02.jpg ( Size: 868.92k ) Number of downloads: 230
Sandero_04.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 206
Sandero_05.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 210
Sandero_07.jpg ( Size: 922.77k ) Number of downloads: 213
Sandero_08.jpg ( Size: 941.68k ) Number of downloads: 193
Sandero_09.jpg ( Size: 784.55k ) Number of downloads: 223


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,6 16V 2006/Expression/MP3/Clima/Xenon/Senzori
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_rares
post 21 Jun 2008, 18:23
Post #1070


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 28 May 08
From: Sibiu




as avea si eu cateva constatari de facut :
1.ca idee generala imi place . se vede un pas inainte fata de Logan .
2.finisajele sunt mai bune , desi , la imbinarea facuta intre bord si volan...era loc de mai bine . Poate le-a fost lene sa gandeasca altfel partea aceea , tinand cont ca volanul e reglabil si necesita un spatiu pentru manevrare .
3.spatiul interior mi s-a parut mare . aproximez cam 90% din spatiul din Logan il ofera si Sandero. La fel , 5 persoane intra fara probleme in masina .

Place : Finisarile mai bune , imbinarile barilor fata-spate cu caroseria ( pare mult mai buna , o sa vedem cum rezista in timp ) , portbagajul mare , rabatarea banchetei .
Nu place : prin rabatarea banchetei nu se obtine un spatiu plan in spate , motorizarile invechite , plasticul pe care sunt pozitionate comenzile climatizarii misca in toate partile , faptul ca trebuie sa pui mana pe tabla cand deschizi portbagajul.


--------------------
Dacia Logan Prestige 2007 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jun 2008, 18:27
Post #1071


-


Group: Members
Posts: 22.550
Joined: 19 April 05
From: Romania




Daca tot ai adus discutia, ziceam mai demult:
QUOTE(IRONICK @ 30 Jan 2008, 18:15)
referitor la materialele folosite in interior, Renault a pus accent pe imbunatatirea calitatii percepute de catre client
*
QUOTE(daciafan @ 30 Jan 2008, 18:27)
"calitate perceputa" cu alte cuvinte perceptia conteaza nu realitatea
*
Exact asta se intampla acum. Din ce am auzit si eu in jurul meu, majoritatea este incantata de briz-brizuri, chestii argintii, etc ... ce au vazut la tdi-uri in general. Nu conteaza calitatea componentelor, ci existenta lor.

QUOTE(radun @ 21 Jun 2008, 19:22)
Ironick asa am zis si eu ca am exagerat, ca mi s-a parut mie, drept urmare m-am dus la alt showroom si am facut poze
Credeam ca ai descoperit ceva in plus. Si Loganul este la fel. Problema este ca daca vor sa le faca mai mici, trebuie sa foloseasca matrite mult mai scumpe. Cu cat spatiul este mai mic, cu atat trebuie sa creasca precizia. Sunt masini straine care le au la fel, din aceeasi clasa.

This post has been edited by IRONICK: 21 Jun 2008, 18:45


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 21 Jun 2008, 18:45
Post #1072


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Si pana la urma daca la nevasta/logodnica/prietena ii place degeaba ne dam cu fundu de pamant. Scoatem banu si aia e ... Oricum e totusi peste clasicul Matiz rosu si chiar unele modele de fiat punto. Deci tot raul spre bine ....


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jun 2008, 18:48
Post #1073


-


Group: Members
Posts: 22.550
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(minny @ 21 Jun 2008, 19:45)
Oricum e totusi peste clasicul Matiz rosu si chiar unele modele de fiat punto. Deci tot raul spre bine ....
Am mers cu Matiz acum o saptamana. Nou. Se auzea tot in masina. De la zgomot de fulie ... pana la orice pietricica de pe drum peste care trecea roata.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 21 Jun 2008, 18:58
Post #1074


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Nu mai e nici matizul ce a fost o data. Mai bine ca se duce pana nu is distruge reputatia (sau mai bine spus ii este distrusa).
Oricum sandelul are 2 categorii de oameni tinta intr-adevar:
- firme, oameni cu un anumit buget, etc, oameni care se uita la bani si vad ca are neajunsuri dar atat is dispusi sa dea sau atat au si suma punctelor pozitive e peste suma punctelor negative si il cumpara
- doamne/domnisoare sau chiar domnisori insa atehnici din fire dar extaziati precum curcanul de tot ce e lucitor, oameni care vin de pe masini mai proaste sau pur si simplu multumiti cu ce li se ofera
Nu stiu prima categorie ce vanzari face dar cred ca grosul comenzilor vine din a doua parte ...Asta e. Sa ne bucuram de succesul lor. Eu plec acum sa sarbatoresc, ca e fete de la music azi smile.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Jun 2008, 19:52
Post #1075


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




imi pare rau ca nu pun si aici aberatiile mele in urma unei vizite la caremil,insa ar insemna sa pun poze din nou si tot asa. Le gasiti aici
aici
si aici


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 21 Jun 2008, 19:53
Post #1076


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Deci eu daca vreau sa-mi iau Sandero ori sunt un zgarie branza care timp de vreo doua luni, pana noaptea tarziu face si reface la socoteli s-o scoata la capat fara sa bage prea adanc mana in buzunar, ori sunt o doamna / domnisoara / domnisor care se arunca precum gaina la muci...

Du-te mai si te plimba cu analizele tale cu tot ca o cam luasi pe aratura!


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jun 2008, 20:01
Post #1077


-


Group: Members
Posts: 22.550
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(aphophis @ 21 Jun 2008, 20:52)
aberatiile mele in urma unei vizite la caremil
Si pe stopurile tale erau aceleasi bule de aer ramanse la turnare. Astia-s idioti pe bune.

Resize_of_IMG_0013.JPG ( Size: 372.07k ) Number of downloads: 342
Resize_of_IMG_0037.JPG ( Size: 329.49k ) Number of downloads: 338
Resize_of_IMG_0060.JPG ( Size: 324.17k ) Number of downloads: 313


This post has been edited by IRONICK: 21 Jun 2008, 20:05


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 21 Jun 2008, 20:04
Post #1078


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Am facut azi doua test drive-uri cu sandero. Asadar completari la cele sesizate cu ceva timp in urma.
Din pacate am fost la mai multe showroom-uri si la nici unul masina de test nu era 1.4, motorul de care sunt interesat.
Concluzii:
- directia e mai precisa peste 90 la ora (cat am avut eu) fata de logan care e mai sensibila.
- nu e puturoasa (cu AC pornit si 4 adulti si un copil de fo' 8-10ani)
- e izolata fonic mai bine; zgomotul motorului cu Ac-ul pornit nu mai e deranjant (3500 turatii sau 90 la ora)
- vizibilitate buna (nu m-au incurcat stalpii fata)
- franele sunt eficiente; am bruscat frana si n-a sarit de fund
- motorul de 1.6 e decent, nu e puturos
- AC-ul e eficient (si la logan mi-a placut asta)
- comezile sunt ok (mai putin recircularea care mi s-a parut cam incomoda)
- Comenzile de ventilatie sunt puse pe un plastic care nu e fix - viitori greierasi?
- pasajele de la rotile din spate mi se par ciudate (inclusiv distanta mare sus intre roata si aripa); da' nici drumurile noastre nu's normale tongue.gif
- imbinarile dintre usi fata si aripi nu sunt constante (distante mai mari, mai mici, dupa chefu' lu' Dorel), da' si loganu' e la fel; cred ca au pastrat Doreii wink.gif
- Se tine bine in curbe (am intrat in curba din pasajul de la Carrefour Militari cu viteza maricica si se tine f. bine, nu te fura)
- nu am auzit tacanitul ceasurilor (rotitelor) din bord -asa facea loganul meu
- vizibilitate buna in spate si in retrovizoare
- Vopseaua imi pare mai buna (aici depinde de culoare, evident)
- usile nu se inchid bine daca le lasi sa curga incet; trebuie sa-i dai un mic avant (nu tare)
- manevrabilitate buna (se parcheaza usor)
- tabla pare in unele locuri mai solida; in alte locuri (aripa spate sus- tabla e subtirica- nu sustine copiii vecinilor sprijiniti de ea) wacko.gif
- am vazut la unele si bavuri, dar tot dupa Dorel
- nu am deschis radioul, nu stiu cum se aude
- nu am vrut sa merg fara AC pornit (voiam s-o vad la greu), nu stiu cum duce motorul doar o persoana si fara AC pornit
Per total:
E ok, e un pas inainte fata de logan.
Se poate si mai mult, da ne trebuie ceva educatie
Isi merita banii -un logan similar e cu 4-5 sute de euroi mai ieftin, imbunatatirile care sunt (nu multe) fac mai mult decat aceasta diferenta; la mine portbagajul nu e atat de important.
Daca vrei mai mult, mai pui 1500-2000 si iei de la concurenta daciei
Pt cei interesati: duceti-va s-o testati ca sa puteti sa va faceti o imagine depre ea.
Daca merita sau nu, fiecare decide dupa ce i se pare important

This post has been edited by danydan: 21 Jun 2008, 20:09


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Jun 2008, 20:09
Post #1079


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(IRONICK @ 21 Jun 2008, 20:01)
Si pe stopurile tale erau aceleasi bule de aer ramanse la turnare. Astia-s idioti pe bune.

Resize_of_IMG_0013.JPG ( Size: 372.07k ) Number of downloads: 342
Resize_of_IMG_0037.JPG ( Size: 329.49k ) Number of downloads: 338
Resize_of_IMG_0060.JPG ( Size: 324.17k ) Number of downloads: 313

*



e un feature sau un bug? icon_mrgreen.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 21 Jun 2008, 20:16
Post #1080


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(apostuviorel @ 21 Jun 2008, 15:54)
6 Masina aceasta are computer de bord dar NU ARE CONSUM INSTANTANEU!


Irelevant. Am pus computer de bord pe Preference-ul meu, care are varianta cu consum instantaneu. Putea să nu-l aibă. În schimb consumul mediu, e mai mult decât util și destul de acurat, având în vedere că i l-am ținut în paralel și cu plaivazul. Diferențe de 0,1-0,2 l/sută de km.

QUOTE(aphophis @ 21 Jun 2008, 21:09)
e un feature sau un bug?  icon_mrgreen.gif
*



E upgrade, un pas înainte față de Logan. biggrin.gif

This post has been edited by ursamajor: 21 Jun 2008, 20:17


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 34 35 36 37 38 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st May 2025 - 12:42
Forum Renault