Noua Dacia Sandero - ce parere aveti?, Impresii "la cald" - puncte tari, puncte slabe
![]() ![]() ![]() |
Noua Dacia Sandero - ce parere aveti?, Impresii "la cald" - puncte tari, puncte slabe
aphophis |
![]()
Post
#751
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#752
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de venituri si de costuri de productie... Ce-ati zice daca v-as spune ca un Logan costa doar 1900 de euro cand iese pe poarta fabricii iar la "consumator" pretul este triplu ? Nu ma intrebati de unde stiu ca nu va spun. Stiu, este "problema" lor, insa cu o parte din diferenta de bani, nu s-ar putea face o linie automata ?
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#753
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
doar 1900?
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
aphophis |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 28 May 2008, 11:51) Apropo de venituri si de costuri de productie... Ce-ati zice daca v-as spune ca un Logan costa doar 1900 de euro cand iese pe poarta fabricii iar la "consumator" pretul este triplu ? Nu ma intrebati de unde stiu ca nu va spun. Stiu, este "problema" lor, insa cu o parte din diferenta de bani, nu s-ar putea face o linie automata ? si probabil e si prestige ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#755
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
QUOTE(aphophis @ 28 May 2008, 12:06) Eu cred că atât venitul cât și plecatul constituie problemele de bază. La venituri mici îți cam pleacă forța de muncă bine calificată. La venituri medii și o specializare asigurată de firmă sau la venituri mari deja sunt tentați să rămână … Însă toate acestea costă. Și ajunge la conflict cu design-to-cost … |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#756
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
aphophis |
![]()
Post
#757
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 28 May 2008, 12:06) Nu, e vorba de modelul de baza. La celelalte mai creste... dar nu "chiar atat de" proportional cu pretul final. eu stiu un singur lucru. se castiga 8% la un logan. restul is taxe, impozite, salarii, amortizari, publicitate, garantii. Adica la un logan de 6400 de euro , adica 5378 de euro fara tva , fabrica castiga cam 400 de euro. ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Serje |
![]()
Post
#758
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 28 May 2008, 12:51) Apropo de venituri si de costuri de productie... Ce-ati zice daca v-as spune ca un Logan costa doar 1900 de euro cand iese pe poarta fabricii iar la "consumator" pretul este triplu ? Nu ma intrebati de unde stiu ca nu va spun. Stiu, este "problema" lor, insa cu o parte din diferenta de bani, nu s-ar putea face o linie automata ? Tu sti ca-i atata, un alt user spune ca el stie ca ii 3800 varianta cea mai ieftina, pe care sa va credem ? Vorba lui aphophis : si probabil e si prestige, si cu dci de 85 cp. Si pana la urma urmei nu prea conteaza cat costa exact masina "la poarta fabricii", conteaza cat costa la final cu toate costurile si cheltuielile care mai intervin. Daca s-ar introduce o linie automata, iti dai seama cati someri ar fi prin mioveni? la partea asta te-ai gandit? Nu stiu daca tin bine minte, dar in momentul privatizarii era vorba de a pastra nu stiu cati angajati sa nu faca disponibilizari, parca asa ceva tin minte ca se vorbea atunci. La cei care ar fi inlocuiti de masinarii ce-ar trebuii sa le dea sa faca ? Sa stea sa joace carti si sa-i plateasca? |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
vijelie |
![]()
Post
#759
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aphophis @ 28 May 2008, 12:09) eu stiu un singur lucru. se castiga 8% la un logan. restul is taxe, impozite, salarii, amortizari, publicitate, garantii. Adica la un logan de 6400 de euro , adica 5378 de euro fara tva , fabrica castiga cam 400 de euro. ![]() Poti sa si dovedesti ce sustii? Mersi. LE Rugaminte adresata si catre @Flamingo, cel cu 1900 euro. This post has been edited by vijelie: 28 May 2008, 12:22 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#760
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 28 May 2008, 12:51) Ce-ati zice daca v-as spune ca un Logan costa doar 1900 de euro cand iese pe poarta fabricii iar la "consumator" pretul este triplu ? Eu as spune ca bati campii. Ca de obicei. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Flamingo |
![]()
Post
#761
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Vijelie, n-am ce sa dovedesc, ca doar nu-s prost sa-mi tradez sursa. Chiar am spus mai devreme ca mai multe nu pot sa dau din mine...
Cat despre tine ssilviu, eu as tace din gura in locul tau, m-as face mic de tot si mi-as cere scuze dupa o astfel de afirmatie gratuita. Adu-ti aminte ca la un moment dat EU am fost primul si poate singurul care v-a instiintat de data lansarii in Romania, ulterior "preluata" si de media, dar de pe alte cai, logic. Cel putin eu abia ieri am "aflat" de la Radio Guerrilla... Sa va mai spun ca vor exista zeci de mii de bandane si de tricouri inscriptionate cu Sandero si cu noul "desfacator" de bere Dacia ? Eh, vorba reclamei si a lui Ironick, n-ai cu cine, bah, n-ai cu cine... Probabil sunt eu prea bun si divulg anumite informatii, gandidndu-ma ca poate fac un bine colegilor de forum, dar vad ca sunt luat in bascalie de cativa pasionati ai brandului romano-francezo-miovenean si orice afirmatie mai "dura" sa spun asa, este pusa la zid, comentata si intoarsa pe toate partile, avand cateodata ca aliati DEX-ul / limba engleza... si asta din lipsa de alte "atacuri" fair play. Oare cine este mai carcotas dintre mine si voi / ma rog, unii de pe aici ? Eu, ca incerc sa ajut cum si cat pot sau voi ca la orice "primiti" de la mine afisati o nota de neincredere si apoi dati cu "copy si paste" acelas gen de mesaje ? ![]() Cum era vorba aia cenzurata pe forum ? Facerea de bine, footere de mama, sau cum ? |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#762
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Inainte de a turna pe forum orice firimitura care ti se arunca de la sursa ta de la Dacia, mai trece-o si tu putin prin filtrul neuronal. Vorba aceea, nu tot ce zboara se mananca.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#763
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
@Flamingo Zi si tu ca Dacia face cele mai bengoase masini si are cea mai tare fabrica. In plus Sandero are pretul corect si frantujii de la Dacia abia castiga si ei o paine (ca tre sa mai dea bonusuri si angajatilor din profit)...saracii.
Pretul e corect, daca sunt cumparatori. E si normal sa fie asa.. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#764
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 28 May 2008, 12:52) Inainte de a turna pe forum orice firimitura care ti se arunca de la sursa ta de la Dacia, mai trece-o si tu putin prin filtrul neuronal. Vorba aceea, nu tot ce zboara se mananca. Nu-i asa ? Daca stau si citesc mai atent forumul, o sa dau de o groaza de informatii corecte sau mai putin corecte, telefonul fara fir, etc... dar vorba ta, nu tot ce zboara se mananca si nu oricine este pregatit pentru "anumite" vesti. ![]() Are curaj sa ridice careva piatra si s-o arunce ? Nu cred... Cateodata este bine sa ne mai luam si dupa "Crede si nu cerceta..." Daca anumite discutii nu pareau ok, acestea ar fi fost probabil demult sterse de catre moderatori / admini si ar fi continuat pe PM, dar "la vedere" pe forum este mult mai frumos sa "dam in cap"... gratuit. In fine, hai ca mai am si alte treburi. Asa razboinici n-am mai intalnit decat la Gigi Becali si oile lui. Sper sa fi fost ultimul meu post de la acest topic / forum. Succes cu noul Logan din clasa compacta. |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#765
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si eu sper la fel
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aphophis |
![]()
Post
#766
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(vijelie @ 28 May 2008, 12:18) o stiam de prin articole, bazate pe un comunicat de presa dat de dacia, uite aici: http://www.zf.ro/articol_161537/logan__bra...ui_concern.html , e marja operationala de fapt (deci m-am inselat putin) insa nu stiu daca ala e profitul sau e mai mic decat ala 8% QUOTE(Flamingo @ 28 May 2008, 13:00) Nu-i asa ? Daca stau si citesc mai atent forumul, o sa dau de o groaza de informatii corecte sau mai putin corecte, telefonul fara fir, etc... dar vorba ta, nu tot ce zboara se mananca si nu oricine este pregatit pentru "anumite" vesti. ![]() Are curaj sa ridice careva piatra si s-o arunce ? Nu cred... Cateodata este bine sa ne mai luam si dupa "Crede si nu cerceta..." Daca anumite discutii nu pareau ok, acestea ar fi fost probabil demult sterse de catre moderatori / admini si ar fi continuat pe PM, dar "la vedere" pe forum este mult mai frumos sa "dam in cap"... gratuit. In fine, hai ca mai am si alte treburi. Asa razboinici n-am mai intalnit decat la Gigi Becali si oile lui. Sper sa fi fost ultimul meu post de la acest topic / forum. Succes cu noul Logan din clasa compacta. te superi degeaba. vorba lui silviu nu crede chiar orice ti se arunca. mai ales ca omul ala pare a lucra la un dealer , la pr. nu stiu daca e cel mai informat om in cazul asta. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#767
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 19 Mar 2008, 09:58) Cat despre C'eed, nu prea va sfatuiesc. Si-a cumparat un vecin de-al meu si in afara de ceva gadgeturi care sa-ti ia ochii (conectare USB, lumina pasageri in spate, panou de bord atractiv, lumina oglinda "femei" si ceva spatii de depozitare in plus), nu prea straluceste... Plus ca te hurducaie la cea mai mica groapa de zici ca mergi cu caruta. ![]() * Varianta de mai sus a Kiei C'eed, nu este cea de top, insa a costat undeva pe la 14.000 euro, deci se situeaza printre cele bunicele. QUOTE(Flamingo @ 28 May 2008, 09:59) O kia identica "am" in bloc si am avut ocazia s-o studiez mai indeaproape. Propietarul, care imi este un bun prieten, copiii nostri fiind la aceeasi gradinita si petrecandu-si timpul impreuna mai toata ziua, m-a lasat s-o "testez" la maxim, daca pot spune asa... iar la capitolul finisari, atat interioare cat si exterioare, nu am avut ce sa-i reprosez. Poate doar faptul ca banchetele sunt cam dure ori amortizoarele, ma rog... in rest, repet... jos palaria. Bine, exista masini si mai bune, dar fata de "subiectul" de fata si mai ales la ACEIASI bani, as merge cu ochii inchisi pentru masina facuta la Zilina. Pana la urma cum este cu masina aia? De bine sau de rau? PS. Stiu ca ai ramas cu frustrari din posturi anterioare. Incearca si tu sa treci peste. This post has been edited by IRONICK: 28 May 2008, 15:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#768
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Bun, aia cu lipitul geamului am lamurit-o de am omorat-o, am observat argumentele reale ale afirmatiilor.
Acuma, daca nu va e cu suparare, din nou, dintre cei care "are" intr-adevar informatii, crede cineva ca ar putea sa-mi spuna cat costa (cost de productie) realizarea unui motor de logan? Cel mai ieftin-ieftin, ala de 1.4 benzina. Cu toate acareturile (demaror, alternator, galerii, filtre, baterie, radiatoare, conducte etc). +Cutia de viteze si suportii aferenti. Ca sa vedem cat ar mai ramne din 1900 de euro pentru restul (caroserie, cadru motor, geamuri usi, parbriz+luneta, deschideri mobile fata-spate si laterale, faruri, stopuri, plasticarai, instalatie electrica, scaune si bancheta, tapiterii interioare, instrumente bord, butoane, insonorizanti, sistem rulare, sistem directie, sistem franare etc, etc). Ia sa vedem, ca observ lume care se pricepe si are cunostinte, nu gluma. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aphophis |
![]()
Post
#769
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si-o fi schimbat omul parerea intre timp
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#770
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu o fi el chiar 1900, dar in nici un caz profitul de la un logan nu e decat 400. Pai asta inseamna ca daca masina are mici probleme in garantie (si slava domnului, aproape toate au!!!) adios profit.
Fara a avea surse din interiorul Dacia, eu cred ca la o masina costul de productie (materie prima si plata muncitori) este de aprox 40% din costul de vanzare. Apoi se mai adauga costuri de cercetare, utilaje (care trebuie amortizate), costuri de publicitate, costuri de distributie, telefoane, etc etc. Trebuie avut in vedere ca la producerea unei marfi nu avem de-aface numai cu mijloace mobile (care se "consuma" intr-un singur ciclu de productie). Avem si mijloace fixe (care participa la mai multe cicluri de productie), acestea regasindu-se in cost prin amortizare. Deci: Cost total =suma necesara pentru a produce bunul respectiv Cost materie prima = suma materialelor necesare productiei bunului respectiv. Cost total > Cost materie prima. Poate 1900 sa fie costul materie prime, in nici un caz costul total Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
catal1n2000 |
![]()
Post
#771
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 16 May 08 ![]() |
Am gasit niste informatii utile aici:
Informatii Utile Printre cele mai importante lucruri citez: Dacia Sandero beneficiază totodată de numeroase dispozitive în ceea ce privește siguranța pasivă. Un prim exemplu în acest sens este utilizarea unor materiale precum tabla de oțel cu limite extinse de elasticitate, care asigură o mai bună rezistență a habitaclului, limitând deformările acestuia în caz de impact frontal. Armătura volanului, din magneziu, precum și coloana de direcție retractabilă contribuie la repartizarea energiei cinetice degajate în caz de impact. Același lucru este valabil și pentru planșa de bord din polipropilenă cu structură de tip fagure, care diminuează consecințele unui potențial impact asupra genunchilor. În plus, forma planșei de bord urmează linia picioarelor în partea inferioară, ceea ce reduce impactul în această zonă. Protecțiile pentru pasager și șofer, care protejează zona picioarelor și a gleznelor, completează acest dispozitiv de siguranță. FIABILITATE ȘI ROBUSTEȚE : ELEMENTE FUNDAMENTALE PENTRU MARCA DACIA Dacia Sandero este concepută în spiritul robusteții și fiabilității care au făcut succesul mărcii. Protecția anticoroziune a făcut obiectul unei atenții deosebite; în acest sens, au fost utilizate diverse dispozitive : – ceară injectată în cavitățile din partea inferioară a caroseriei și în portiere – etanșeizare cu mastic la exterior – utilizarea de ceară suplimentară pentru protecția pieselor mecanice expuse – protecție împotriva criblurii la nivelul părții inferioare a vehiculului și al pasajelor roților. Configurația sistemelor electrice și electronice prezente pe Dacia Sandero a fost deja testată pe mai multe modele din gama Renault. Sistemul de cablaj între postul de conducere și habitaclu este monobloc: nu există nici o întrerupere sau conexiune între cele două zone, ceea ce oferă garanția fiabilității, limitând riscul joncțiunilor defectuoase. Un alt exemplu în acest sens este bateria, ale cărei dimensiuni și specificații țin cont de contexte de utilizare extreme. Dacia Sandero se va distinge și prin costurile de întreținere și reparație foarte reduse. Dacia va propune clienților modelului Sandero o ofertă adaptată atât în termeni de finanțare, cât și de servicii post-vânzare. |
--------------------
Toyota
Auris 1,33 VVTI
2010
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#772
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Suna bine
![]() totusi "etanșeizare cu mastic la exterior" pare putin hazliu, ma face sa imi amintesc de bancul cu "testul pisicii". Oricum e clar ca s-a acordat atentie si acestui aspect, solutiile alese fiind ieftine din cauza faptului ca se doreste o masina ieftina. E pe drumul cel bun ![]() Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 28 May 2008, 15:33 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
hash |
![]()
Post
#773
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Cred ca traiesti cu impresia ca sunt multe loganuri cu probleme - gandeste-te insa ca sunt mult mai multi utilizatori de Logan decat coforumisti, si ca lumea care nu are probleme considera asta ceva normal, deci un utilizator de logan multumit nu face tapaj cu asta. Asa ca rationamentul tau cred ca nu este inceput tocmai corect.
Cat despre marja de profit inclin sa cred ca nu este chiar asa de mare, si ca Dacia castiga la volum. De ce spun asta? Pentru ca dl. Fourmont a facut in repetate randuri declaratii categorice, cu diverse ocazii privind masuri care puteau dezechilibra piata in defavoarea Dacia. Declaratii din care s-a vazut ca fiecare suta de euro conteaza mult in balanta, si nu cred ca vorbea proverbiala zgarcenie frantuzeasca. |
--------------------
-
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#774
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
@Andy_ACS: Eu cred ca nici materiile prime brute nu sunt doar 1900 euro. Insa astept un raspuns de la oameni documentati, ca vad ca multi se lauda pe aici cu cat de informati sunt.
@catal1n2000: aia e o barbologie care se aplica f. bine si la logan. Singurul lucru suplimentar la sandero ar fi "atentia suplimentara" privind protectia impotriva criblurii (=antifon terosonat suplimentar pe dedesubt si pe pasajul rotilor) Imi place aia cu "sistemul de cablaj monobloc intre postul de conducere si habitaclu", de parca postul de conducere nu ar fi in habitaclu... Asta se traduce prin" am eliminat conectorii care intrerupeau circuitele, deci sunt circuite neextensibile. Pe toate versiunile acelasi circuit electric, cap-coada. Adica pe romana: am facut circuitul electric cat mai ieftin cu putinta, dar sa spunem asta intr-o formulare de marketing. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tribunul |
![]()
Post
#775
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 May 2008, 14:59) ... Acuma, daca nu va e cu suparare, din nou, dintre cei care "are" intr-adevar informatii, crede cineva ca ar putea sa-mi spuna cat costa (cost de productie) realizarea unui motor de logan? Cel mai ieftin-ieftin, ala de 1.4 benzina. ... Klaus esti varza....Motorul de 1.4 de la Sandero se fabrica in China si costa 122 euro. Nici macar atata lucru nu stii. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#776
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Ia ute ce am gasit:
http://www.businessmagazin.ro/analize/indu...ml?5850;2400184 Deci afirmatia lui aphophis nu era tocmai aruncata aiurea. Totusi, vreau sa mentionez ca acesti 8% se obtin dupa ce tragem linie. Adica adunam toti banii primiti si scadem toate costurile. Inclusiv cele cu reparatiile pe garantie. Deci 8% e media de profit, dupa ce se scad si costurile de reparatii pe garantie, tot tot. 8% din 6400 - 512 8% din 10000 - 800. Cum Dacia nu prea a vandut varianta ieftina, inclin sa cred ca media de profit ar fi pe la 700E/masina.(cu tot cu reparatii pe garantie). Cred ca si dealerii fac un profit de macar 300E/masina. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 28 May 2008, 15:54 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
klaus |
![]()
Post
#777
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Vedeti ca cifrele date de dacia sunt inselatoare uneori.
Dacia practica si "exportul de profit". Adica face cumparaturi de piese de la fabricile grupului la preturi mai mari decat ar trebui. Si astfel diferenta de pret nu intra in profitul dacia ci a fabricii respective a grupului |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vijelie |
![]()
Post
#778
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 28 May 2008, 15:32) ...totusi "etanșeizare cu mastic la exterior" pare putin hazliu, ma face sa imi amintesc de bancul cu "testul pisicii"... Du-te la un dealer Honda, ocheste un model Civic Sedan (un fleac de vreo 20k euro) si baga cu curaj unghia la pasajul rotilor spate. Tot mastic de etansare vei gasi, dar deh e Honda si nu se pune... |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#779
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@Ironick, asa este, la acea vreme comparam Kia, modelul Cee'd cu alte marci dar nu cu Sandero. De ce nu dai si alte citate ? Nu esti corect deloc, dar in fine. Acum ca am ridicat in slavi masina facuta la Zilina, am facut-o tocmai pentru a compara procesul de fabricatie, tehnologia, etc., cu cele de la Mioveni, mai ales ca al nostru coleg Andy_ACS postase un filmulet similar. Apreciez totusi ca ai "pierdut" ceva timp rasfoind din urma "cateva" pagini pana ai gasit o asa-zisa hiba, pentru ca fie vorba intre noi, in afara de asta nu prea aveai cu ce sa contraataci. Daca ti-a facut placere ca ai iesit invingator, ma bucur, asa cum ma bucur cand orice coleg, prieten, cunostinta... reuseste ceva sau iese victorios dintr-o disputa mai mult sau mai putin interesanta pentru ceilalti.
![]() @Tribunul... Haide bre, ca eu stiam de scutere ca pleaca din China cu 50-100 USD, dar nici chiar asa... ![]() Nah c-am revenit, spre oroarea lui Ssilviu si nu numai... si asta pentru ca azi am incheiat un capitol foarte important din viata mea, pe care stiu prea bine ca nu va intereseaza si ma simt oarecum multumit si linistit. Ma intereseaza pe mine in schimb, normal... Scuze pleonasmul, dar pe forumuri merge. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#780
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 May 2008, 16:56) Vedeti ca cifrele date de dacia sunt inselatoare uneori. Dacia practica si "exportul de profit". Adica face cumparaturi de piese de la fabricile grupului la preturi mai mari decat ar trebui. Si astfel diferenta de pret nu intra in profitul dacia ci a fabricii respective a grupului Foarte corect! Si se inregistreaza profit la fabrica xyz de subansamble. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 13:41 |