DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Preturi Sandero, nu cred ca va fi mai ieftina decat Logan

Andy_ACS
post 27 May 2008, 10:23
Post #301


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




1. reducerea e de pana 15% nu de 1000E.
2. ai taxa de prima inmatriculare gratis
dar asta nu e esential, nu facem versus intre 2 modele aici, discutam diverse variante la diverse preturi, vrem sa vedem cam cat ar face Sandero in opinia fiecaruia, pentru ca apoi sa apara preturile si sa ne spulbere (unora) iluziile unei masini ieftine smile.gif

3. comparatiile le putem face si din prisma raport calitate/pret optim. Sunt multi care ar avea si 8000 si 9000 si 10000 si chiar 12000 de dat, dar care se gandesc DACA MERITA sa dea banii in plus. Daca pentru 1500-2000E in plus primesti lucruri nesemnificative nu merita, dar daca primesti lucruri esentiala care sa te faca sa te simti mai bine si sa nu ai batai de cap pe viitor (gen vopsea calumea, tabla galvanizata, 5* Ncap, etc) poate ca diferenta se justifica.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 27 May 2008, 10:26


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 May 2008, 10:25
Post #302


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Andy_ACS @ 26 May 2008, 09:38)
Daca o sa faca asa, teapa lor o sa fie smile.gif
Mai bine vinzi mult cu profit mai mic decat putin cu profit mare. E dovedit faptul asta.


Din putul gandirii. In realitate nu e deloc dovedit faptul asta. Sunt cazuri si cazuri.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 May 2008, 10:26
Post #303


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




le multumesc lui Stefan si CuTzu pentru raspunsurile argumentate si la obiect
Stefane mai ai putin de asteptat si intri in posesia sandero-ului, sa ne tii baiete la curent ...
smile.gif
PS: parerea mea este in continuare "Scump d-le... scump!"

This post has been edited by daciafan: 27 May 2008, 10:27


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 May 2008, 10:28
Post #304


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Daca ai sta putin sa judeci faptele ti-ai da seama ca am dreptate. Prea te repezi repede cu afirmatii ofensatoare...
Gandeste-te ca daca vinzi multe masini cu profit mai mic ai avantajul ca sunt multe masini care vor avea nevoie de piese, revizii, service, reparatii in urma accidentelor. De aici se face profit bun si per total iesi mai bine decat daca vinzi putine masini cu profit mai mare...

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 May 2008, 10:29
Post #305


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Baieti, nu va mai stresati. Singura care poate decide daca Sandero este scump sau nu este piata. ATAT! Restul bagatori in seama. Daca Sandero se va vinde foarte bine si fabrica nu face fata este ieftin. Daca muncitorii stau mai mult degeaba, e scump.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 May 2008, 10:30
Post #306


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Intr-o tara ca Romania se cheama ca esti pur si simplu idiot daca nu scoti profit maxim atat la vanzare cat si ulterior.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 May 2008, 10:34
Post #307


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Andy_ACS @ 27 May 2008, 11:28)
Daca ai sta putin sa judeci faptele ti-ai da seama ca am dreptate.


Daca mi-ai aduce un argument dintr-o carte de specialitate ti-as da dreptate. Pana una alta eu iti voi da un contraargument care imi va demonstra afirmatia: Porsche. Nu vinde masini mult deloc, insa este cel mai profitabil constructor. Ce vroiam sa spun este ca ce ai afirmat tu nu este o regula valabila deloc, ci depinde de foarte multi factori. Si in functie de acestia poti sa ai dreptate, sau poti sa nu ai.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 May 2008, 10:42
Post #308


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




TOTAL ERONAT!!!
Tu nu ai inteles ideea. Porsche are (poate) cel mai mare profit PE MASINA. Totusi nu cred ca per total (pe toate vanzarile) sa aiba profit mai mare ca Toyota de exemplu...

Eu am incheiat cu discutia asta, ca suntem off topic. Daca te-am convins bine, daca nu eu nu ma supar smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 May 2008, 10:45
Post #309


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Porsche vinde mult mai putine masini ca Dacia. Facem pariu ca profitul total e mai mare la producatorul german? E adevarat, mai mic decat cel Toyota. Dar vezi ca aici valabilitatea afirmatiei tale depinde de factorul numarul de masini vandute? Si nu numai?

De asemenea, considerand prin absurd, ca Dacia ar vinde 100.001 masini si Porsche 100.000, folosind teorema ta universal valabila, Dacia ar avea profit mai mare, nu-i asa? icon_mrgreen.gif , Ar putea sa aiba. Daca profitul in valoare absoluta pe masina e mai mare la Dacia. Cam putin probabil ca o masina de 50.000 de euro sa aiba un profit mai mic decat una de 8000, nu crezi?

Lasa, nu e bai, mai cresti, mai faci o facultate de profil economic eventual si pe urma o sa poti sa vii cu afirmatii cu sanse mai mari sa nu fie contrazise.

This post has been edited by ssilviu: 27 May 2008, 11:16


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2008, 11:03
Post #310


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mai bine vand 10 masini cu profit de 2 lei/masina (=20 lei profit), mai ales daca atat e capacitatea mea de productie, decat sa ma extind ca nehalitul (=cheltuieli suplimentare) sa vand 30 masini cu profit de 0,5 lei/masina (=15 lei profit).
Daca va spun eu ca la economie se pricepe tot romanu'. Cand se intra in detalii o da lumea din colt in colt.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 May 2008, 11:16
Post #311


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Desi ziceam ca nu mai comentez... Genial calcul ai facut klaus. Cred ca esti mandru de cum ai demonstrat ca e mai profitabil sa vinzi putine masini la pret mare decat multe masini cu profit mai mic.

Dar ce zici de urmatorul calcul?
10 masini cu profit de 2 lei/masina (=20 lei profit)
30 masini cu profit de 1 leu/masina (=30 lei profit)

din reparatii, revizii, pese:
10 masini cu profit de 0.5 lei/masina (=5 lei profit)
30 masini cu profit de 0.5 lei/masina (=15 lei profit)

Final?
masini putine cu profit mare/masina = 25 lei
masini multe cu profit mic/masina = 45 lei

Cred ca iti dai seama si tu si ceilalti ca ambele calcule (atat al tau cat si al meu) sunt exemple ipotetice fara valoare reala.

Ca o concluzie: Intr-adevar depinde de la caz la caz, dar strategia Dacia se bazeaza pe volum mare de vanzari, deci aici e valabila afirmatia.

Hai sa incheiem discutia, mai bine mai avem noi rabdarica o saptamana si discutam pe pretul real. Si mai apoi peste 1 an discutam si de vanzari si daca strategia a fost sau nu buna.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 May 2008, 11:19
Post #312


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Andy_ACS @ 27 May 2008, 12:16)
Desi ziceam ca nu mai comentez... Genial calcul ai facut klaus. Cred ca esti mandru de cum ai demonstrat ca e mai profitabil sa vinzi putine masini la pret mare decat multe masini cu profit mai mic.


Exemplul tipic de forumist. El zice ca produsul x e alb. Si daca cineva il contrazice ca de fapt produsul nu e alb, forumistul intelege ca de fapt i s-a spus ca produsul e negru. Facand analogie, nu a negat nimeni faptul ca exista cazuri in care e mai profitabil sa vinzi mult la pret mic. Doar ca nu este o afirmatie general valabila, asa cum tu ai prezentat-o. Nu e cazul acum sa te ataci asa ... Mai ales ca in cazul Logan, in momentul de fata nu vorbim deloc de masini cu profit mic vandute in volum mare. Ci mai degraba de masini cu profit mare vandute in volum mare.

Sa revenim totusi la Sandero.

This post has been edited by ssilviu: 27 May 2008, 11:21


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 May 2008, 11:21
Post #313


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu ma atac deloc, chiar am scris mai sus ca depinde de la caz la caz, dar in cazul Dacia e mai de graba cum am spus eu decat cum ziceti voi smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2008, 11:25
Post #314


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In stabilirea pretului de vanzare este extraordinar de importanta elasticitatea cererii in functie de pret.
Pretul se stabileste la profitul maxim si mai putin la volumul maxim. Scopul oricarui producator/vanzator este profitul, nu volumul de vanzari.
Si daca va putea obtine profit mai mare cu volum mai mic, o va face orice vanzator care stie ce face (repet, care stie si intelege ce face)
Este ditamai documentatia referitoare la stabilirea pretului de vanzare, lucrurile nu sunt asa de simpliste cum crede lumea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 May 2008, 11:31
Post #315


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(klaus @ 27 May 2008, 12:25)
Scopul oricarui producator/vanzator este profitul, nu volumul de vanzari.


Cu precizarea ca in cazul unor profituri identice este preferata varianta cu volumul de vanzari mai mare si o cota de piata mai buna. Altfel spus, varianta lui Andy cu mai multe produse vandute dar cu profit unitar mai mic.

This post has been edited by ssilviu: 27 May 2008, 11:32


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 May 2008, 11:38
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




mai ales ca o capacitate de constructie nu se construieste de pe o zi pe alta si nu e bina sa te arunci la capacitati mari de productie daca nu esti sigur ca o vei folosi la capacitate maxima tot timpul

@andy.atunci cand ai o suma mult mai mare decat sandero si faci comparatii cu masini mai scumpe, intradevar se pune problema si daca merita sa dai suma aia in plus. De multe ori se merita (desi sunt multe cazuri in care nu se merita) . Eu cred ca in cazuri din astea problema nu e neparat la masini ci la cel care da banul, daca e dispus sau nu sa dea suma aia in plus.


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catal1n2000
post 27 May 2008, 11:44
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 16 May 08




Am cunostinte care lucreaza la Dacia,care mi-au spus ca linia de productie are o capacitate. Dacia va produce atatea masini cat este capacitatea liniei de productie(nici mai multe, nici mai putine), cu exceptia unor cazuri de forta majora(vezi recenta greva de la uzina). Iar daca nu se vand masinile la pretul pe care il impun, cand se mareste stocul le baga in promotie. de exemplu acum este o promotie la loganurile care sunt produse in lunile ianuarie si februarie, iti dau o reducere de 500 de euro.

This post has been edited by catal1n2000: 27 May 2008, 11:45


--------------------
Toyota Auris 1,33 VVTI 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 27 May 2008, 11:50
Post #318


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Andy_ACS, nu uita ca productia nu poate creste la infinit. Exista un punct in care se va plafona. Daca ar fi cum zici tu, singura modalitate de a evolua a firmei (deci de a-si creste profitul) este aceea de a produce din ce in ce mai mult (tinzand, spre infinit) - lucru imposibil, pentru ca ar duce la colaps.
Deci mai sunt si alti factori de luat in calcul, cum zicea Klaus, trebuie sa gaseasca acel punct de echilibru al pretului in care lumea cumpara exact ce pot ei sa produca.
M-am exprimat ca naiba, dar nu conteaza, poate a inteles careva biggrin.gif .

This post has been edited by Stefan: 27 May 2008, 11:51


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 May 2008, 11:54
Post #319


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




asa este stefan totul tinde spre un echilibru
astfel peste vreo 2 ani ma astept la scaderea drastica a pretului la produsele dacia si derivate


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 27 May 2008, 12:01
Post #320


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




'om trai si 'om vedea. Lasa-ma sa am alta parere tongue.gif .


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2008, 12:03
Post #321


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Treaba sta cam asa economic vorbind (ipotetic):
Ipoteze:
la 8500 euro/masina - cerere 300.000
la 9500 euro/masina - cerere 120.000
La 9700 euro/masina - cerere 80.000
la 10.500 euro/masina - cerere 40.000
Capacitate productie - 100.000

Deci oricat s-ar da peste cap, se produc cel mult 100.000.
Trebuie sa fii cretin, idiot si tampit ca sa pui pretul de 8.500, sa ai cerere de 3 ori cat poti produce si sa ai profit mic din asta.
Daca pui 10.500 profitul rezultat e mai mic decat daca pui 9500 (in exemplul dat). Aici intervine extrem de puternic elasticitatea cererii in functie de pret.
Vanzatorul va urmari sa puna pretul cel mai mare care ii acopera (preferabil) productia si asigura profitul cel mai mare. Nu va pune in nici un caz un pret prea mic care sa produca cerere pe care el nu o poate acoperi.

Cei care plang pe aici ca vai ce preturi mari sunt cei aflati in partea de 180.000 clienti potetiali suplimentari la pretul de 8.500. Pe dacia nici nu-i intereseaza de acesti potentiali clienti, pentru ca nu-i pot aduce profit ca nu poate produce masini pentru ei.

Decizia economica e o chestie rece si ... economica. Lacrimile revarsate si injuraturile celor ce nu-si pot permite sau nu le acopera nevoile conteaza prea putin. Importanti sunt cei din segmentul tinta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 27 May 2008, 12:07
Post #322


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Asta vroiam sa zic si eu, da nu mi-a iesit mai sus tongue.gif .
Bravo.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catal1n2000
post 27 May 2008, 12:32
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 16 May 08




Costul de productie pentru o Dacie Logan Ambiance de 1,4 litri la poarta fabricii(neluand in calcul costurile de distributie) este de 3800 de euro, asta luand in calcul pretul componentelor si mana de lucru. Faceti si voi un calcul mic si vedeti cat profit are Dacia.
Este adavarat ca in primii ani trebuie amortizate niste costuri de proiectare, de testare, de adaptare a liniei de asamblare, dar aceste lucruri au fost deja amortizate de mult timp cu Loganu', si totusi pretul nu a scazut. Asa cum am spus si in alt post Renault nu are intentia sa scada din profitul pe care il scoate din Dacia, iar daca cererea pentru Sandero e mare este clar ca va avea un pret mare.


--------------------
Toyota Auris 1,33 VVTI 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 May 2008, 12:38
Post #324


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(catal1n2000 @ 27 May 2008, 13:32)
dar aceste lucruri au fost deja amortizate de mult timp cu Loganu'


Asta crezi tu. Nici un producator nu e atat de cretin incat sa-si amoritezeze chestiile astea in primul sfert de viata a modelului.

This post has been edited by ssilviu: 27 May 2008, 12:39


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catal1n2000
post 27 May 2008, 12:47
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 16 May 08




Loganu e o masina care se produce de 4 ani, iar durata medie de viata a unui model de masina este in jur de 6-7 ani, dupa care apare un alt model.
Deci Loganu e trecut de mult de "prima tinerete". Poate cu facelifttu' sa fie pe la a doua.
biggrin.gif

This post has been edited by catal1n2000: 27 May 2008, 12:48


--------------------
Toyota Auris 1,33 VVTI 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 May 2008, 12:47
Post #326


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Totusi, e greu de crezut ca Loganul va mai fi produs inca 12 ani smile.gif

Trebuie sa se faca amortizari si la Sandero - mult mai putine decat la Logan, dar totusi.

Stiti voi vorba aia a lui Mitica Dragomir?
"Prost nu e ala care cere, e ala care da!".
Deci DACA Dacia va cere un pret exagerat, noi nu o cumparam si gata. Insa eu cred ca nu va fi cazul, si parca imi imaginez cum impreuna cu vreao 3-4 de pe aici vom incepe discutiile pe aria de "Pb tehnice Sandero" si "Imbunatatiri Sandero" wink.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 27 May 2008, 13:33
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




1.Voi cand calcualti un pret trebuie sa va ganditi ca trebuie sa platesti si numele si renumele producatorului auto.
EX: Daca dacia ar face cu romanasii nostri volswagan polo si ar pune pe el sigla POLO made by DACIA crezi ca ar fi la acelasi pret cu volswagan polo produs de nemti in germania?

2.Clientul plateste reclama cand cumpara un produs. Cu cat mai multa reclama se face produsului respectiv cu atat mai mare va fi comisionul bagat in pretul masinii respective.

This post has been edited by florinutzu: 27 May 2008, 13:34


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 May 2008, 14:48
Post #328


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.734
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Klaus, frumos explicat. O masina e scumpa cand nu se vinde, si momental Liganul se vinde. Cred ca si sandero va face la fel.
Ssilviu, multe utilaje aduse la Mioveni de la Sandouville sau Valencia sunt SH, amortizate de mult.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 27 May 2008, 18:34
Post #329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Ma bucura sa vad cati specialisti in MKT si strategii de preturi sunt p'acilea.
Carlos Ghosn e mic copil pe langa noi. Nu prea le are...


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2008, 22:04
Post #330


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ba tocmai, ca le are, ca d-aia are dacia profitul ala pe masina si tot nu face fata cererii...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 11:29
Forum Renault