DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> temperatura lichid de racire motor

coolio
post 6 Dec 2004, 19:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 October 04




salutari.am o mica problema cu cele doua sonde care masoara temperatura apei in motor,una sau ambele sunt stricate.stiu ca una e de la ledu' rosu si celalalt de la acul indicator al temperaturi apei.pe o sonda scrie 115 grade si pe cealalta 108.problema este ca nu stiu care e pentru led si care pentru acul indicator.daca stie cineva il rog sa dea un raspuns.pa


--------------------
dacia 1310 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 6 Dec 2004, 20:19
Post #2


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Ai o sanda mai mica si una mai mare.Aia mai mica vine in partea din fata a motorului si e pt bec.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 6 Dec 2004, 22:11
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ambele sonde vin in acelasi loc, si anume pe un capac in capatul chiulasei, inspre baterie, la o distanta de ~3cm intre ele.

Ca sa afli care cum e, si sa diagnostichezi si nitel cu ocazia asta, pune contactul si scoate pe rand cate un papuc de la sonde si pune-l la masa. Daca nimeresti firul de la bec, becul se va aprinde, daca-l nimeresti p'ala de la sonda, sonda va urca la max.

Bafta !


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 6 Dec 2004, 23:15
Post #4


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Asa e.Scuze. sad.gif Eu ma gandeam la sondele pt ulei.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coolio
post 7 Dec 2004, 12:24
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 October 04




mersi ov.asta am facut ca sa vad daca nu cumva e defect indicatorul din bord.problema e alta: masina am luat-o cu firele scoase de la sonde.logic ar fi ca cea de 108 sa fie de la acul indicator si cea de 115 de la bec.m-ar interesa sa stiu exact care cum e ,pt. ca nu prea am chef sa le cumpar fara sa stiu care e.


--------------------
dacia 1310 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Dec 2004, 13:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(coolio @ 7 Dec 2004, 12:24)
mersi ov.asta am facut ca sa vad daca nu cumva e defect indicatorul din bord.problema e alta: masina am luat-o cu firele scoase de la sonde.logic ar fi ca cea de 108 sa fie de la acul indicator si cea de 115 de la bec.m-ar interesa sa stiu exact care cum e ,pt. ca nu prea am chef sa le cumpar fara sa stiu care e.
*



Pui firele "cum o fi".
incalzesti motorul la macar 40 grade; daca nu urca acul, inversezi.
Daca totusi nici acum, iti pui problema daca nu-s defecte.

Ca sa le incerci altfel, ar trebui sa le scoti de pe masina si sa le vezi comportamentul cu temperatura; sonda "de bec" conduce brusc la o temperatura, cealalta va avea rezistenta cvasi variabila cu temperatura, datorita constructiei

This post has been edited by diaconuliviu: 7 Dec 2004, 13:45


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 8 Dec 2004, 14:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




OV, am facut si eu verificarea ca si la mine e problema cu acul. Becul se prinde cand ating la masa cu firul de la sonda pentru becul rosu, dar acul se misca doar 1, 2 mm daca fac aceeasi miscare cu firul de la sonda cealalta. Sa fie de la frig, stiu eu a intepenit acul sau e mort?

This post has been edited by Devils: 8 Dec 2004, 14:46


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Dec 2004, 15:28
Post #8


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




leaga firul de o masa, dupa care da un pumn la bord wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 9 Dec 2004, 16:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




metoda romaneasca 053.gif 168.gif


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:20
Forum Renault