DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme in sarcina

siirm
post 29 Jan 2008, 16:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




Salut.
Mentionez ca folosesc aprindere ATo11 cu senzorul aferent.
Bujii noi, reglate la 0.9mm, fise tesla siliconice noi, capac delco si ruptor distribuitor duduco ambele noi, bobina de inductie bosch noua. Masina a mers excelent aproximativ 200 km cu niste bujii "de fabrica" - dintralea in cutiutze albastre, dupa care a inceput ca in sarcina sa ingane ca si cum nu s-ar mai alimenta si in acelasi timp mergea ca inecata.
Am schimbat bujiile cu sinteroame 14 np 21 - de iarna. Din nou aceiasi problema, dupa 200 km merge masina iar ca draq ca si cum ar fi inecata si nu se mai alimenteaza. Pe loc se accelereaza relativ bine. Si prima data si a doua oara am scos bujiile negre. Porneste foarte bine, dar nu merge bine. Este posibil sa fie de la carburator?
Sper ca m-am facut inteles si multumesc anticipat!


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 29 Jan 2008, 16:26
Post #2


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu ne spune citi kilometri ai facut in total, ci citi ai facut de cind ai pornit masina si pina s-a manifestat fenomenul. Motorul era supraincalzit? Aprinderea e linga o sursa de caldura? Delcou nou de marca "x" sau "y" nu inseamna mare lucru. Distanta dintre platini, da! la fel izolatia firului care merge de la aprindere la delcou. Vechea alimentare a condensatorului ai scos-o? rondela izolatoare de la surubul contactelor de la delcou o mai ai? e asezata bine? Uita-te putin prin toate astea mai intii. Poti verifica chiar si avansul. In privinta carburatorului, daca are ceva de zis, iti va zice de la bun inceput, n-are el rabdare 200 de km .


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Jan 2008, 16:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




jiglorul de progresiune din carburator ar fi problema.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 29 Jan 2008, 16:53
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




Masina are 24.000 km (reali), de cand am pus toate consumabilele noi si a aparut pentru prima oara problema am facut cca 200km, am schimbat bujiile dupa care am mers iar aprox 200 km dupa care a aparut iar pb. fara ca motorul sa fie supraincalzit ci in regim normal de functionare.
Platina am inlocuit-o cu senzorul gotronic at011 cu distanta de 0.6 dupa specificatiile aprinderii electronice, condensatorul nu-l mai am alimentat deoarece nu necesita aprinderea, rondela izolatoare de la delco este in stare buna, firul de la bobina la delco (platina) este in regula, am pornit motorul si noaptea pt a verifica daca "fura" in turatii dar pare totul inregula. De fapt problema apare doar in saarcina. In rest masina porneste ff bine chiar si pe cel mai mare ger.
Singura buba cred ca ar ramane la carburator dar nu sunt sigur.

29 Jan 2008, 16:55:
QUOTE(apollo @ 29 Jan 2008, 16:52)
jiglorul de progresiune din carburator ar fi problema.
*



Poti sa-mi explici fizic ce se intampla de ajung bujiile in halul ala?
Ce rol are jiglorul de progresiune din carburator?

Multumesc

This post has been edited by siirm: 29 Jan 2008, 16:55


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Jan 2008, 16:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




pe langa acel jiglor, verifica si membrana la pompa de sprit si cea de la pompa de benzina.

ori nu se alimenteaza bine, ori ai un gunoi in jiglor, ori pompa de sprit nu te ajuta cu demarajul si viteza.


cu plecarea de pe loc cum stai?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 29 Jan 2008, 17:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




plecarea de pe loc este ok pana la o anumita turatzie - aprox 1800
In parametri normali motorul imi pastra bujiile extrem de curate si bine arse, si din cauza carbului sa se afume asa de tare?


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Jan 2008, 17:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




is mai multe posibilitati.acel jiglor , daca ai vazut, are multe gaurele de diametre diferite in ordine crescatoare.cu cat o calci mai tare , intra mai multa benzina in acel jiglor si iese pe acele gaurele.

cand o lasi la relanti, benzina trece prin cele mai mici gaurele.ca sa consume putin.si invers.

nu stiu cum sa iti explic.eventual regleaza si avansul.da-l spre stanga.



--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 29 Jan 2008, 17:36
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




am incercat sa umblu si la avans dar degeaba.
Cum iti explici ca daca schimb bujiile merge iar bine o perioada?


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Jan 2008, 17:46
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(siirm @ 29 Jan 2008, 17:36)
am incercat sa umblu si la avans dar degeaba.
Cum iti explici ca daca schimb bujiile merge iar bine o perioada?
*





dozaj prea bogat.

user-ul mihai0070 aceeasi problema avea.a revenit la aprinderea clasica si n-a mai avut probleme cu bujiile.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 30 Jan 2008, 09:47
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




QUOTE(apollo @ 29 Jan 2008, 17:46)
dozaj prea bogat.

user-ul mihai0070 aceeasi problema avea.a revenit la aprinderea clasica si n-a mai avut probleme cu bujiile.
*



Uite, in dimineatza asta am pus alte bujii inainte sa plec la job si masina merge perfect.
De ce nu am si acum dozaj prea bogat?


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 30 Jan 2008, 16:32
Post #11


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cred ca bujiile merg bine pina cind se murdaresc dintr-o cauza sau alta, dupa care incep sa dea rateuri.
Ma gindesc daca n-ar trebui sa pui din nou, macar asa, de proba, un alt delcou, fara senzorul ala care inlocuieste platina. Poate ca desteptul de senzor se incurca la citiri la turatii mari si sare peste o parte din citiri, nedind sau dind scinteie aiurea.

Separat de asta, daca motorul nu mai are suflu la o anume turatie, poate ca benzina pe care o primeste nu-i mai ajunge (filtru de benzina infundat? carburator dereglat? nivel prea mic in camera?). Pe de alta parte, nu prea e clar de ce ti se ancraseaza bujiile asa repede (intra ulei in cilindrii pe linga segmenti sau simeringuri de supape?) Daca bujiile, atuinci cind sint murdare, au urme de ulei, problema ar putea fi ghidurile de supapa, a caror uzura face aproape inutile simeringurile de supapa, sau uzura motorului.
Inca ceva: "bobina de inductie e bosh, noua"....bobinele, inainte de a fi bosh sau altceva, sint producatoare ale unei ANUMITE tensiuni ! Acea tensiune care se potriveste bujiilor si motorului tau. Si trebuia sa reziste la consumul unui anumit curent, fara sa se in incalzeasca. Bobinele se cumpara dupa parametri, nu dupa marca.


This post has been edited by corbex: 30 Jan 2008, 16:44


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jan 2008, 16:56
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Tu lasa bobina de inductie si aprinderea gotronic impreuna cu senzorul asa nu te lega de acest aspect ci doar de carburator . Da-l jos de pe masina spalala in carbusol si il ti in solutie cam 24 de orie dar sa fie desfacut de toate jicloarele . Schimba pompa de sprit dupa aceea reasamblezi totul la loc si reglezi dojajul corespunzator la turatia de 800 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 30 Jan 2008, 16:58
Post #13


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pune aprinderea pe "clasic", sau fara senzor (numai cu aprinderea), astfel elimini din cauza aprinderea..senzorul. (Nu uita sa refaci avansul, cu senzor si fara senzor). Vezi scanteia cum arata montand o sarma in loc de fisa centrala(ca in videoclipul de mai jos). Daca ai scanteie buna, mergi mai departe. Dar daca 200 Km merge bine, eu nu cred sa fie din senzor sau aprindere. Poate ai prins niste bujii pirat, marcate aiurea si sunt prea reci. Fisele si bobina le-ai masurat, chiar daca sunt noi.?? Apropo de care senzor ai? ca nu mai stiu, cu fir de masa sau fara fir de masa? Ce serii au pe cutie sau si pe el.!!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 30 Jan 2008, 17:53
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




QUOTE(gotronic @ 30 Jan 2008, 16:58)
Pune aprinderea pe "clasic", sau fara senzor (numai cu aprinderea), astfel elimini din cauza aprinderea..senzorul. (Nu uita sa refaci avansul, cu senzor si fara senzor). Vezi scanteia cum arata montand o sarma in loc de fisa centrala(ca in videoclipul de mai jos). Daca ai scanteie buna, mergi mai departe. Dar daca 200 Km merge bine, eu nu cred sa fie din senzor sau aprindere. Poate ai prins niste bujii pirat, marcate aiurea si sunt prea reci. Fisele si bobina le-ai masurat, chiar daca sunt noi.?? Apropo de care senzor ai? ca nu mai stiu, cu fir de masa sau fara fir de masa? Ce serii au pe cutie sau si pe el.!!

*




Este vorba de senzorul cu fir la masa.


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 30 Jan 2008, 18:28
Post #15


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




ok. Nu trebuia sa apesi pe +QUOTE, daca postarea este imediat dupa mine, se intelegea la ce te referi.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 30 Jan 2008, 19:44
Post #16


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




De aceeasi problema ma plangeam si eu acum vreo duoa luni.Am schimbat tot ce tine de scanteie pe rand pana am ajuns la o cutiuta care vine pe bobina si cica ii da scanteie mai buna.Imediat ce am dato jos si-a revenit.


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 30 Jan 2008, 20:00
Post #17


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Daca "cutiuta" da tensiune mai mare (de fapt nu cutiuta, ci bobina) si restul instalatiei este mai slaba (inclusiv bobina, chiar daca-i noua) intradevar nu mai da scanteie. Scrie in prospect, daca e vorba de cutiuta rosie (AT01) Trebuie masurate toate, nu schimbate neaparat. Este posibil sa iei altele noi mai proaste decat cele de pe masina. (din practica vorbesc)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 7 Feb 2008, 17:22
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




Am trecut pe aprinderea clasica sa vad daca electronica ar fi problema si se pare ca nu. Maine dimineata mi-am facut programare la carbotest, revin cu amanunte.


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 14 Feb 2008, 14:42
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




te rog frumos sa imi spui si mie unde e carbotestul asta!Multumesc anticipat!


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Feb 2008, 19:11
Post #20


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




La carbotest risti sa consumi mai mult din cauza scaderi poluari. Fiecare cum doreste.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chelu_666
post 7 Mar 2008, 13:39
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 March 08




tot la fel imi facea si mie,am dat condensatorul de la delcou jos si a ramas doar aprinderea elec. merge bine acum


--------------------
dacia nova dacia nova gt 1998 nova gt - gj-99-umi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 7 Mar 2008, 15:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(chelu_666 @ 7 Mar 2008, 13:39)
tot la fel imi facea si mie,am dat condensatorul de la delcou jos si a ramas doar aprinderea elec. merge bine acum
*



Pai cand pui aprinderea, automat trebuie sa dai condensatorul jos.Nu inteleg.Ai avut si condensatorul si aprinderea?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 7 Mar 2008, 15:50
Post #23


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




De care aprindere ai ??


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 7 Mar 2008, 17:36
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Am avut si eu probleme cu aprinderea gotronic. Cateodata da rateuri. Dupa parerea mea asta e cauza.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 7 Mar 2008, 17:40
Post #25


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu aprinderea da rateuri, ci platina sau restul de la bobina de inductie pana la bujii (SIGUR). blush.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 9 Mar 2008, 08:16
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




Am facut carbotestul si acum merge perfect. Se pare ca era de la un amestec prea bogat.


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 20:42
Forum Renault