Pericol sau nu?, Un "fasait" in zona motorului la un TIR stationat
![]() ![]() ![]() |
Pericol sau nu?, Un "fasait" in zona motorului la un TIR stationat
SSilent |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|||
liviu2004 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Fasaie si astea.
![]() |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
MagnuM |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 August 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bulan @ 10 Mar 2008, 00:33) ... Cilindrii dubli de frana sunt pe toate axele(inclusiv axa viratoare) camionului/remorcii(tractorului/semiremorcii)... Gresit! Cilindrii dublii de frana sunt doar pe axele pe care actioneaza frana de stationare! Pe celelalte axe sunt cilindrii simpli. De fapt, denumirea corecta este: "camere de franare; duble sau simple". <span class='edit'>24 Mar 2008, 02:09:</span> QUOTE(flovld @ 9 Mar 2008, 21:24) ... In aceasta situatie intra in functiune un mecanism de siguranta care blocheaza franele, ceva in genul unei frane de parcare... Este frana de stationare. In pozitia "franat", aerul este scos din camerele de franare duble, permitand arcurilor sa se destinda, blocand rotile. In pozitia "defranat", arcurile sunt comprimate de aerul sub presiune, deblocand rotile. Pierderea aerului din circuit, ca urmare a unei defectiuni, are ca efect, blocarea rotilor - doar la camerele de franare duble. Deblocarea rotilor unui vehicul cu circuitul de aer defect, se poate realiza doar mecanic, comprimand arcurile, cu ajutorul suruburilor de deblocare. <span class='edit'>24 Mar 2008, 02:15:</span> QUOTE(flovld @ 9 Mar 2008, 21:14) Autocamioanele au de regula sisteme de franare pneumatice pe puntea (puntile) spate și pneumo-hidraulice pe puntea fata... Sistemele vechi aveau circuite mixte: pneumo-hidraulice; cele noi, au circuitele pneumatice, atat pe axa/axele spate, cat si pe axa/axele fata. Circuitele pneumatice sunt mai fiabile, mai sigure si mai rapide decat circuitele hidraulice - motiv pentru care s-a renuntat la partea hidraulica. This post has been edited by MagnuM: 24 Mar 2008, 01:20 |
--------------------
Chevrolet
Suburban
V2500 Silverado 6.2L V8 Diesel
- B 90 GMC Unii oameni sunt in viata, doar pentru ca este ilegal sa-i omori...
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
Probabil...cert este k omul nu are de ce sa isi faca griji..si in limbaj popular...masina aia domle'....scapa aer p undeva...sau elibereaza surplus...sunt destule posibilitati...insa nimic periculos :|
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 00:52 |