DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pericol sau nu?, Un "fasait" in zona motorului la un TIR stationat

SSilent
post 12 Mar 2008, 20:11
Post #31


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




ce tare, de la fasait am ajuns la generatoare de AC si CC laugh.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 12 Mar 2008, 20:18
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Fasaie si astea. biggrin.gif


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MagnuM
post 24 Mar 2008, 00:33
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 12 August 07
From: Bucuresti




QUOTE(bulan @ 10 Mar 2008, 00:33)
... Cilindrii dubli de frana sunt pe toate axele(inclusiv axa viratoare) camionului/remorcii(tractorului/semiremorcii)...
*




Gresit! Cilindrii dublii de frana sunt doar pe axele pe care actioneaza frana de stationare! Pe celelalte axe sunt cilindrii simpli. De fapt, denumirea corecta este: "camere de franare; duble sau simple".

<span class='edit'>24 Mar 2008, 02:09:</span>
QUOTE(flovld @ 9 Mar 2008, 21:24)
... In aceasta situatie intra in functiune un mecanism de siguranta care blocheaza franele, ceva in genul unei frane de parcare...
*





Este frana de stationare. In pozitia "franat", aerul este scos din camerele de franare duble, permitand arcurilor sa se destinda, blocand rotile. In pozitia "defranat", arcurile sunt comprimate de aerul sub presiune, deblocand rotile. Pierderea aerului din circuit, ca urmare a unei defectiuni, are ca efect, blocarea rotilor - doar la camerele de franare duble. Deblocarea rotilor unui vehicul cu circuitul de aer defect, se poate realiza doar mecanic, comprimand arcurile, cu ajutorul suruburilor de deblocare.




<span class='edit'>24 Mar 2008, 02:15:</span>
QUOTE(flovld @ 9 Mar 2008, 21:14)
Autocamioanele au de regula sisteme de franare pneumatice pe puntea (puntile) spate și pneumo-hidraulice pe puntea fata...
*




Sistemele vechi aveau circuite mixte: pneumo-hidraulice; cele noi, au circuitele pneumatice, atat pe axa/axele spate, cat si pe axa/axele fata. Circuitele pneumatice sunt mai fiabile, mai sigure si mai rapide decat circuitele hidraulice - motiv pentru care s-a renuntat la partea hidraulica.

This post has been edited by MagnuM: 24 Mar 2008, 01:20


--------------------
Chevrolet Suburban V2500 Silverado 6.2L V8 Diesel - B 90 GMC
Unii oameni sunt in viata, doar pentru ca este ilegal sa-i omori...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 27 Apr 2009, 15:36
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




Probabil...cert este k omul nu are de ce sa isi faca griji..si in limbaj popular...masina aia domle'....scapa aer p undeva...sau elibereaza surplus...sunt destule posibilitati...insa nimic periculos :|


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 00:52
Forum Renault