nu porneste motorul, cand ii dau la cheie
![]() ![]() ![]() |
nu porneste motorul, cand ii dau la cheie
chichi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|||
MihaiGSm |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 9 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Problema ta e de la solenoid (starter cum i se mai spune in popor). Poti incerca sa-l desfaci sa-i cureti contactii sau ca sa nu ami ai bataie de cap sa cumperi unul nou. Eu am dat pe el 50 ron.
|
--------------------
BMW
E91
2011 EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v Dacia Logan 1.2 16 v |
|
adrianne |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
bateria mai tine?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
DanielLGE |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 08 ![]() |
Sa nu fie si de la condensator
|
--------------------
Dacia
1310
1989
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in primul rind verifica legaturile la bornele bateriei (sa fie strinse si sa nu fie oxidate) apoi legatura de minus (cablul de la borna minus a bateriei )la cutia de viteze unde este electromotorul sa fie strins si sa nu fie oxidat apoi tresa de masa intre alternator si contra aripa stinga apoi firul de +(cel de la baterie care este mai subtire) si mai vedem dupa aia
This post has been edited by bygy007: 26 Oct 2008, 18:24 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
chichi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
QUOTE(adrianne @ 26 Oct 2008, 17:11) Acum 2 ani am schimbat bateria cu una noua... Cred ca ar trebui sa tina mai mult de 2 ani. 26 Oct 2008, 20:07: QUOTE(bygy007 @ 26 Oct 2008, 18:23) in primul rind verifica legaturile la bornele bateriei (sa fie strinse si sa nu fie oxidate) apoi legatura de minus (cablul de la borna minus a bateriei )la cutia de viteze unde este electromotorul sa fie strins si sa nu fie oxidat apoi tresa de masa intre alternator si contra aripa stinga apoi firul de +(cel de la baterie care este mai subtire) si mai vedem dupa aia Cred ca ai dreptate si voi verifica maine tot ce mi-ai sugerat. Am mai pornit de cateva ori masina in ultimele 6 ore si a pornit la cheie. Probabil ca s-a oxidat vreo borna la baterie sau am de-a face cu un contact imperfect. O sa ma uit la ea maine si o sa va anunt care a fost problema... ![]() Mersi pentru pareri!... This post has been edited by chichi: 26 Oct 2008, 20:07 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
la mine mai face asa cand sunt carbunii dusi. cred ca doi ani e mult pentru carbuni. pe mine un set nu ma tine 6 luni.
oricum curata bornele la baterie si la masa. cand face asa loveste electromotorul cu o cheie, un patent ceva si vezi daca face. sau incearca sa-l pornesti manual. |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:48 |