din nou electromotor
![]() ![]() ![]() |
din nou electromotor
burtik4u |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|||
Anonim5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
cred ca trebuie sa schimbi discul soare (coroana dintata).. trebuie sa dai jos motorul si coroana cea noua trebuie incalzita ca sa se dilate sa poata intra pe volanta.. e ceva de munca.
eu la masina lui frate-miu am schimbat-o de 2 ori in 6 luni.. ultima oara acum 2 saptamani.. |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#3
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
wow.. mc
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
elm |
![]()
Post
#4
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Si eu am tot electromotor de dacie clasica si pot sa spun ca mergea ca dracu, rata patru porniri din cinci. Cam cum zici tu, trosnea dinte pe dinte de parca ar avea bendixul blocat.
Ca am schimbat si bucse și platou port-perii, e poate mai putin important. Cert e ca bendixul era dus (functiona exact pe dos), l-am schimbat si de-atunci merge impecabil tot electromotorul. Deci schimba bendixul si bucsele, eu am sapat de avarierea coroanei. Ce nu-mi dau seama este despre ce distantier vorbesti. Confirmat practic la mine, electromotorul de dacie merge fara probleme pe nova, fara nici-o adaptare. |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#5
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
am pus bendix nou, perii noi, bucse noi.. si mi-a mers brici vreo 2 saptamani... cand de-odata a inceput sa faca probleme si iar pocneste.. cred ca o sa dau jos motorul, schimb coroana si apoi sa rezolv ceva cu distanta.. ca orice electromotor am pus mi se auzea ca si cum s-ar rupe ceva in motor :|
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#6
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
|
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sa vezi daca e coroana, cauta o pozitie (sau da jos electromotorul), si priveste roata (rotind cate putin), daca are dantura buna. Nu te apuca sa demontezi aiurea. Electromotorului i se regleaza cursa de impingere a bendixului, din surubul de plastic,in centrul caruia se afla celalalt de M5, de la starter(solenoid). Daca a trecut pe la vr-un meserias, si n-a facut ce spun eu, a ras de tine sau, lipseste-te de aiuriti d-estia. Daca nu atrage bine, taie legatura starterului, cea care se duce la borna groasa de intra in electromotor, si da starterul direct la masa.E o legatura din tabla de alama, care iese din infasurarea bobinei solenoidului si se leaga la borna de cupru, cea dinspre stator. Nu vei mai avea probleme cu coroana niciodata, pentru ca bendixul intai va intra in coroana si apoi se va invarti, pe cand in varianta originala, el pleaca rotindu-se (ce-i drept mai incet,cat ii permite curentul din bobina de starter), stirbind coroana. Singurul dezavantaj, e ca nu vei sti cand se uzeaza carbunii, bobina fiind atrasa. A fost experimentata foarte mult, urmarita si cu rezultate excelente. Daca nu s-a inteles, mai cautati alte topicuri d-ale mele dincolo la berlina.
15 Nov 2009, 18:37: Uitasem, cum s-a spus, nu trebuie distantier, ci regleaza cursa bendixului, cand e electromotorul dat jos, asa fel sa se duca pana langa siguranta de pe axul rotorului, dar sa nu forteze in ea. This post has been edited by PH-06-BOA: 15 Nov 2009, 18:37 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
PH65EDI |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 27 July 09 ![]() |
crezi ca daca cauti un electromotor la mana a doua bun dar sa fie chiar de nova ....pentru ca improvizatii de genu adaptor tocit la jumate ...såibi ...sau ce mai pui tu pe acolo ...duc la succesul tau de a da motorul in fiecare weekend jos ...parerea mea e ca e foarte important ca sa nu ramana cuplat bedixul pe volant...s-o decupla el saracul ...dar facut la ochi din saiba ...uneori poate ramane si cuplat ...ca doar tu zici ca se auzea ca si cum se rupea ceva din motor ... a dat cineva la automat si sa vezi tu cum se comporta tot sistemul ? ca din masina de multe ori ai senzatia ca se aude altceva ....ce pot sa iti urez ...weekend placut ?
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:47 |