Circulatia in Bucuresti e groaznica, ... din cauza smecherilor
![]() ![]() ![]() |
Circulatia in Bucuresti e groaznica, ... din cauza smecherilor
os |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|||
sstanescu |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
"din scurt" nu prea are temei legal. Exista intr-adevar specificata semnalizarea inainte de manevra (50 m) si pastrarea distantei (vag). Practic nici una nu se aplica. Conform cu ce se va adopta la anul, neacordarea de prioritate presupune ca cel care avea dreptul sa faca manevra de evitare sau sa franeze. Daca o luam asa, "din scurt" sau "luat fata" presupune ca cel depasit sa fie obligat sa franeze sau sa traga de volan.
Sa nu fim ipocriti, nu e sofer in Bucuresti, care sa mearga zilnic, care sa nu fie nevoit sa intre mai in forta in fata altei masini. Traficul te obliga sa schimbi benzile, sa eviti obstacolele (taxi sau maxi-taxi care brusc vrea sa opreasca in fata ta), fara a mai avea timp sa mergi 50 m cu semnal in functiune. Ar fi bine ca macar cei care se baga, sa-l puna inainte de manevra, cat de putin. Eu sunt de parere ca semnalul, in astfel de situatii, tine loc de "te rog frumos". Si da, os are dreptate, trebuie circulat mai tolerant. In drumurile mele, m-am intalnit de multe ori cu soferi de firme, sau sa nu particularizez, soferi "avansati", cu care m-am inteles din priviri, maini, semnal in situatii in care aplicarea legii (prioritate cel mai adesea) ar fi dus la blocaje. Ne-am inteles, m-a lasat sau l-am lasat, si ne-am strecurat foarte bine unul pe langa celalalt si ne-am vazut de drum. Trebuie putina flexibilitate... |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
asybo2002 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
eu cred ca toata treaba asta cu claxonatul de exemplu pe un alt conducator auto se datoreaza la un moment dat strict numarului. Am condus 3 ani o dacie vai mama ei (pe zi ce trecea o imbunatateam) cu numere de CL. Dupa ce am schimbat-o pe B nu mai ma claxona nimeni si faceam aceleasi "magarii". E o chestie de casta adica ce vine un altul sa faca legea la mine...intra la capitolul bucuresteni si "bastinasi" la mare.
Fara intentie constantenii chiar sunt ok...daca e sa am boala pe cineva sunt cei cu transport de persoane cu dubite in Pitesti...sunt inconstienti si nesimtiti!!! |
--------------------
DACIA
Duster 4x4, 1.5 dCi
2010 Laureate
- B "Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
|
|
neumann |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Pai sunt flexibil...
Adica nu-mi lovesc masina (mai bine ii las pe altii sa se bage, cu referiri mormaite la originile lor - fara deschis geamu, faruri, etc.) si nici nu claxonez de obicei, iar cand o fac, scopul e de a evita un pericol. De fiecare data cand claxonez la stop sa plece ala din fata, situatia e cam asa: trec 30-40 secunde de verde, claxonez odata, astept, inca o data, astept, dup-aia luuung si apuc si eu (a 2-a masina la stop) sa trec imediat pe galbenul de dupa verde. Obisnuiesc ca in trafic sa nu-mi pun mintea cu toti (...), majoritatea soferi de papuci/taximetristi/dube-cazan/camioane si alte specimene analfabete, care reactioneaza evident in corcondanta cu educatia si cultura pe care (n-)o au. Pe de alta parte, era de vreo 2 ori sa intru in niste grabiti care faceau stanga la IGP (de pe BV pe St. cel Mare, io venind de pe Tunari), i-am claxonat si au discutat cu agentu' dup-aia (so beware). N-am de gand sa fiu tolerant, nici nu sicanez pe nimeni, din cand in cand, ii las pe-aia de pe strazi laterale sa intre daca eu oricum am coloana mai incolo (dar conditia e ca ei sa fie opriti, nu-i las sa intre direct fara sa astepte si ei macar 2-3 masini), sau daca ei blocheaza traficu, etc. Nu inteleg de exemplu nesimtirea de a claxona cand nu vreau sa intru pe patratele sa blochez intersectia, chiar daca e verde... Ar fi buna o camera permanenta in zonele alea, si-ar scoate pe deplin banii ![]() Referitor la Kiseleff, din pacate, omul face efortul de a traversa 5 benzi cand are el nevoie (si, repet, i-am lasat tot timpul, stiind distanta pana la intersectie), atunci cand n-are, e buna si banda unu ca e mai libera (majoritatea, repet, se retrag de pe ea din motivul amintit). |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
driver |
![]()
Post
#125
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
Am circulat si eu prin Bucuresti ocazioanal, sper ca nu v-am incurcat (i-am spart la unu o oglinda care era parcat mai in drum
![]() Asta e sub forma de gluma: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5239&st=681 da' nu cred ca foarte departe realitatea... ![]() This post has been edited by driver: 10 Dec 2004, 19:51 |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
madalina |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ciombe, in fata mea erau cel putin 100 de masini, iar in spate coada de doi kilometrii...
Doua lucurri foarte "interesante"mi s-au intamplat asta-seara. 1. Eram Hristo-Botev, pe banda a doua. Vine unul mai "smecher" si vrea sa depaseasca coloana, intra pe contrasens, taind linia continuu. Ii apare unul din fata (care mergea perfect legal). Imi dau seama ca va trage dreapta de volan si va intra din plin in mine. Pun frana. Dobitocul, in loc sa intre direct in fata mea ca ii facusem loc, trage mai repede de volan si imi loveste oglinda. Din fericire pentru el, oglinda mea are o zgarietura foarte finuta in urma loviturii. A lui e mai rau, dar cum lui nu-i convenea sa mergem la politie, am lasat-o balta si nu m-am mai complicat sa merg la politie, sa pierd ore in sir din cauza asta. 2. Mergeam pe o strada cu sens uni pe banda 1a doua. Intr-o curba ma trezesc fata in fata cu un Tico. Noroc ca mergeam amandoi incet. Mai merg cateva sute de metrii si iar ma trezesc cu un autobuz in fata. Deja nervoasa, il claxonex. Eu urma sa fac stanga pe prima stradutasi aveam semnalul pornit. Ce face maimutoiului de pe autobuzul RATB (B-25-LLM). Opreste in dreptul stazii si imi blocheaza accesul. Incep sa claxonez continuu si ma lasa sa trec (dupa vreo 5 minute). Imedat gasesc un echipaj de politie si le povestesc ce s-a intamplat. Raspunsul lor: faceti reclamatie la Primarie, ca nu putem amenda RATB-ul ca ne sar sefii de la RATB in cap. Si noi suntem blocati de ei, dar nu avem ce sa le facem... Daca nici politia nu le face nimic celor de la RATB, de ce sa ma mir ca merg ca dobitocii si zilnic sunt in situatia de a fi lovita de un autobuz/trolebuz/tramvai... |
--------------------
Toyota/Opel
Yaris/Corsa
- B00ooo cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cristianco, si de fapt ce ai vrut sa zici despre banda de dreapta de La Doina? Ca eu nu m-am prins.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#128
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am renuntat sa mai injur si sa claxonez. Prefer sa fac diverse comentarii haioase la adresa lor (ca de mascarit ii mascareste nevasta-mea
![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
SYL |
![]()
Post
#129
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(madalina @ 10 Dec 2004, 23:42) Daca nici politia nu le face nimic celor de la RATB, de ce sa ma mir ca merg ca dobitocii si zilnic sunt in situatia de a fi lovita de un autobuz/trolebuz/tramvai... Din pacate ratb-istii alaturi de taximetristi sunt campioni in a nu acorda prioritate salvarii, pompierilor....ce sa mai avem alte pretentii de la ei. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#130
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Nu neaparat ei sunt cei mai cei mai.
Un exemplu sunt si eu. Am taiat calea unui taximetrist. Deci se poate! ![]() Exemple proaste despre cumintei dintrastia care fie se ataseaza la fundul unui camion si ajung sa tina in spatele lor zeci de masini pe care ti'e imposibil sa le depasesti, ce sa mai spunem ca stau lipiti la cativa metrisori de cel din fata, impiedicand o depasire. Sfiosi care nu pricep ce inseamna galben intermitent/verde intermitent la dreapta. Nesimtiti care nu se dau la o parte din cauze de....surzenie. Fiind fuduli nu recunosc si se comporta ca atare. Lejeri care merg pe banda a doua din prudenta....Nu stiu ce fel de prudenta dar cand se trezesc depasiti si pe stanga si pe dreapta in acelasi timp incepe sa ii deranjeze morcovul din dos. Asa ca domnilor prea multa complezenta si multumire de sine in trafic strica. Nu ma indoiesc ca printre specimenele remarcate de mine mai sus, va aflati si unii dintre dumneavoastra. This post has been edited by SGN_1310: 12 Dec 2004, 02:17 |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
costi |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Va pierdeti in amanunte si studii de caz.
Problema este una fundamentala: 1 mil de masini folosind o infrastructura construita pt 400.000 sau chiar mai putin. E absolut adevarat ca indisciplina in trafic si topismul (tzoape) la volan agraveaza problema dar din pacate nu sintem nemti iar bunul simt a devenit o foare rara. Doua solutii: imbunatatiorea infrastructurii si ameeeeeenzi la greu. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Valentine |
![]()
Post
#132
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
QUOTE(costi @ 12 Dec 2004, 13:11) Va pierdeti in amanunte si studii de caz. Problema este una fundamentala: 1 mil de masini folosind o infrastructura construita pt 400.000 sau chiar mai putin. E absolut adevarat ca indisciplina in trafic si topismul (tzoape) la volan agraveaza problema dar din pacate nu sintem nemti iar bunul simt a devenit o foare rara. Doua solutii: imbunatatiorea infrastructurii si ameeeeeenzi la greu. As merge mai degraba pe prima ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 17:51 |