DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> lucru manual, diverse reglaje

masalko
post 14 Mar 2008, 11:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 25 January 08
From: SIBIU




salutare tuturor!profitand de vremea buna de afara am decis ca e cazul sa mai mesteresc ceva la daciuta.
fiind deranjat de bataile care se auzeau in motor(ca si cand as fi avut diesel) m-am documentat si mi-am reglat culbutorii.Topicurile pe aceasta tema(de pe site) mau ajutat f mult-aveam dist de 0.35,0.4,0.2-le-am reglat pe toate la 0.20mm.Mi-am indreptat si capacul de la culbutori si l-am remontat.Am demontat si partea sup a carburatorului sa verific si sa curat jiglerele.Si acum vin intrebarile:
-cum imi dau seama daca jiglerele mai sunt in toleranta sau sunt uzate?
-mi-am cump garnitura de etansare intre partea sup si cea inf a carb dar nu pot sa o montez din cauaza plutitorului-am incercat sa-l demontez dar nu am putut(?)
-si am facut o greseala-tot timpul uit cate ceva-am uitat sa string colierul furtunului pe unde iasa apa din galeria motorului sad.gif si am pierdut toata apa care era in borcan!!!-ps. inainte de a o porni am bagat 2 litri de antigel diluat si sa dus ohmy.gif Am pus inca un litru de antigel in borcan-e de ajuns ?ce sa fac?am stricat ceva?apa sa scurs pe tot blocu motor,cutie,baterie,delcou are ceva?cum fac reumplerea si aerisirea circuitului?
MENTIONEZ CA AM REZOLVAT PROBLEMA BATAILOR DIN MOTOR! :wacko
:

This post has been edited by masalko: 14 Mar 2008, 11:28


--------------------
dacia 1310 1310 tx -1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 14 Mar 2008, 11:57
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Si de ce tipi la noi ??? huh.gif

Alta data sigur o sa iti fie invatatura de minte sa verifici de 2 ori cand desfaci ceva ,

Totusi de ce nu folosesti si functia Search ,m-as indoi sa nu gasesti rezolvare la problemele tale


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 14 Mar 2008, 12:02
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Nu ai cum sa-ti dai seama daca sint decalibrate ; daca ai dubii inlocuiestele desi daca sint originale sint de 100 de ori mai bune decit cele produse acum(eu inca am pe masina jigleorele ei originale singurul schimat este cuiul pontou facuse guler)suflale cu aer comprimat
Plutitorul este pris pe un ax finut de corpul carburatorului iar acel ax iese afara prin inpingere cu un cuisior
Vezi ca sint topicuri privitoare la aerisirea circuitului de racire foarte explicite


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v - BC 06 AMX 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 14 Mar 2008, 21:30
Post #4


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Trebuia sa fii scris cu cele mai mari caractere sa se vada bine de tot blink.gif .Foloseste functia search ca e plin forumu' de jdemii de topicuri pe aceasta tema.


--------------------
Dacia 1410 - CV 03 MBO 1988 toamna1397 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
masalko
post 16 Mar 2008, 07:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 25 January 08
From: SIBIU




mersi mult baieti! biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1310 tx -1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 18:05
Forum Renault