huruit puternic, huruit puternic la viteza a 5-a
![]() ![]() ![]() |
huruit puternic, huruit puternic la viteza a 5-a
sarateanu_sorin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004/ 1,4-benzina
|
|||
CIPTUNING |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Apare in momentul in care franezi la acea viteza mare, cand nu franezi ci doar nu mai accelerezi(o lasi sa scada singura viteza) sau cand accelerezi in treapta 5 la 80km/h ca sa cresti viteza? Cand este subturat motorul ar putea trepida coloana de evacuare (tampon de cauciuc rupt) sau scutul sa atinga de motor daca este deformat, dar in general la plecarea de pe loc se intampla asta...
23 Mar 2008, 20:47: Apare in momentul in care franezi la acea viteza mare sau cand accelerezi in treapta 5 la 80km/h ca sa cresti viteza? Cand este subturat motorul ar putea trepida coloana de evacuare (tampon de cauciuc rupt) sau scutul sa atinga de motor daca este deformat, dar in general la plecarea de pe loc se intampla asta... This post has been edited by CIPTUNING: 23 Mar 2008, 20:47 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
sarateanu_sorin |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 March 08 ![]() |
momentul exact al aparitiei huruitului este :
.. o las sa "cada singura" ..de la cca 110 km/h la cca 80 ...si cand am pus piciorul pe acceleratie ..din nou ... atunci apare ... 23 Mar 2008, 21:54: " ..Cand este subturat motorul ar putea trepida coloana de evacuare (tampon de cauciuc rupt) sau scutul...." dar s-ar putea sa ai dreptate ... si eu am "simtit" ca momentul aparitiei huruitului este atunci cand este subturat mototul si sunt in treapta a 5-a ... ..in legatura cu coloana de evacuare ...am schimbat-o de cca 6 luni ...dar i-mi aduc aminte clar ca facea si inainte de asta ...problema cu toba este ca a fost facuta "varza" incercand sa trec un raulet ...cu pietre multe pe fundul apei ... scutul s-ar putea sa fie si el "afectat" de incercari de genul celei de mai sus ... ... This post has been edited by sarateanu_sorin: 23 Mar 2008, 21:54 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/ 1,4-benzina
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
QUOTE(sarateanu_sorin @ 23 Mar 2008, 21:44) problema cu toba este ca a fost facuta "varza" incercand sa trec un raulet ...cu pietre multe pe fundul apei ... scutul s-ar putea sa fie si el "afectat" de incercari de genul celei de mai sus ... ... Verifica si catalizatorul sa nu fie sparta ceramica din interior dupa ce l-ai supus la asemenea chin (lovituri+apa rece pe el incins). Adica loveste-l cu pumnul (nu cu ciocanul ![]() Daca tu zici ca a fost foarte "violentata" pe dedesubt, e posibil ca acel fier sudat de caroserie sa se fi indoit si chiar daca acel tampon este in regula, teava are o deviere de la locul ei de origine si o apropiere de podea pe undeva. Acel loc ar putea fi vizibil in urma vibrarii dintre fiare. In trepte inferioare, subturata, nu huruie? Las-o intr-o panta, sa urce subturata cu a doua, fara sa accelerezi aproape deloc, apoi apasa sa prinzi viteza si vezi daca face la fel. Planetarele bat pe viraje? This post has been edited by CIPTUNING: 23 Mar 2008, 22:28 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
sarateanu_sorin |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 March 08 ![]() |
..motorul trage super ...nu am nici un fel de alte probleme cu ea ... in afara de zgomotul ca de diesel (desi este pe benzina) cand este la relanti ...(problema des discutata in acest forum si f. cunoscuta)... nu am altceva ... planetarele sunt ok (nici un zgomot suspect la viraje)...
in schimb, altceva poate avea vreo semnificatie: dupa ce am schimbat toba (care o pierdusem in parcare la Carrefour) ..la service-ul Poliserv din Ploiesti ...pe deviz ..(am vazut ulterior) ..apar piese de Logan si nu de Solenza ... cu alte cuvinte ...eu am acum o evacuare de Logan ? !! ..cum de s-a potrivit ? .. au facut oare toate ajustarile necesare ? .. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/ 1,4-benzina
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=57859
Cam difera..Ori au gresit, ori au incarcat intentionat factura "vanzandu-ti" o piesa mai scumpa si punand pe masina una mai ieftina, adica cea normala pentru Slz.. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
sarateanu_sorin |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 March 08 ![]() |
CIPTUNING .. multumesc pt. promtitudine ..
mai am putin si-i fac revizia de 50.000 ... o sa incerc sa le transmit toate problemele astea .. va tin la curent ... |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/ 1,4-benzina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 22:12 |