DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> huruit puternic, huruit puternic la viteza a 5-a

sarateanu_sorin
post 23 Mar 2008, 18:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 March 08




am o Solenza Confort din 2004 (49.000 de Km) .. de ceva timp am o problema care nu apare decat in urmatoarele conditii:

-rulez cu peste 110 Km la ora in treapta a 5-a ...
- ..daca reduc viteza ..cam pana la cca 80 km/h ..fara schimbarea vitezei din treapta a 5-a...
- ..apare un huruit puternic ..pe care nu pot sa-l localizez exact ..pare sa fie roata stanga fata ...dar nu sunt sigur..

mentionez ca nu apare acest huruit in alte conditii decat cele de mai sus ..in rest ..merge absolut normal..

ce parere aveti ? ...ce poate fi ? ..de ce apare strict in aceste conditii ?


--------------------
Dacia Solenza 2004/ 1,4-benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 23 Mar 2008, 20:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Apare in momentul in care franezi la acea viteza mare, cand nu franezi ci doar nu mai accelerezi(o lasi sa scada singura viteza) sau cand accelerezi in treapta 5 la 80km/h ca sa cresti viteza? Cand este subturat motorul ar putea trepida coloana de evacuare (tampon de cauciuc rupt) sau scutul sa atinga de motor daca este deformat, dar in general la plecarea de pe loc se intampla asta...

23 Mar 2008, 20:47:
Apare in momentul in care franezi la acea viteza mare sau cand accelerezi in treapta 5 la 80km/h ca sa cresti viteza? Cand este subturat motorul ar putea trepida coloana de evacuare (tampon de cauciuc rupt) sau scutul sa atinga de motor daca este deformat, dar in general la plecarea de pe loc se intampla asta...

This post has been edited by CIPTUNING: 23 Mar 2008, 20:47


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sarateanu_sorin
post 23 Mar 2008, 21:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 March 08




momentul exact al aparitiei huruitului este :
.. o las sa "cada singura" ..de la cca 110 km/h la cca 80 ...si cand am pus piciorul pe acceleratie ..din nou ... atunci apare ...

23 Mar 2008, 21:54:
" ..Cand este subturat motorul ar putea trepida coloana de evacuare (tampon de cauciuc rupt) sau scutul...."

dar s-ar putea sa ai dreptate ... si eu am "simtit" ca momentul aparitiei huruitului este atunci cand este subturat mototul si sunt in treapta a 5-a ...

..in legatura cu coloana de evacuare ...am schimbat-o de cca 6 luni ...dar i-mi aduc aminte clar ca facea si inainte de asta ...problema cu toba este ca a fost facuta "varza" incercand sa trec un raulet ...cu pietre multe pe fundul apei ... scutul s-ar putea sa fie si el "afectat" de incercari de genul celei de mai sus ...

...





This post has been edited by sarateanu_sorin: 23 Mar 2008, 21:54


--------------------
Dacia Solenza 2004/ 1,4-benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 23 Mar 2008, 22:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(sarateanu_sorin @ 23 Mar 2008, 21:44)
problema cu toba este ca a fost facuta "varza" incercand sa trec un raulet ...cu pietre multe pe fundul apei ... scutul s-ar putea sa fie si el "afectat" de incercari de genul celei de mai sus ...

...
*



Verifica si catalizatorul sa nu fie sparta ceramica din interior dupa ce l-ai supus la asemenea chin (lovituri+apa rece pe el incins). Adica loveste-l cu pumnul (nu cu ciocanul ohmy.gif) si vezi daca zornaie ceva in el. De tras, trage "normal" motorul? Ar mai fi o varianta in afara de scutul indoit si catalizator spart: din ce zici ca a fost lovita pe dedesubt, trag concluzia ca e posibil sa se fi indoit suportii sudati pe caroserie in care intra tampoanele ce tin toba- (sa ma exprim mai clar: suportul de cauciuc are doua gauri. Una se baga intr-un fier sudat pe teava tobei iar cealalta intr-un fier sudat de podeaua masinii).
Daca tu zici ca a fost foarte "violentata" pe dedesubt, e posibil ca acel fier sudat de caroserie sa se fi indoit si chiar daca acel tampon este in regula, teava are o deviere de la locul ei de origine si o apropiere de podea pe undeva. Acel loc ar putea fi vizibil in urma vibrarii dintre fiare.
In trepte inferioare, subturata, nu huruie? Las-o intr-o panta, sa urce subturata cu a doua, fara sa accelerezi aproape deloc, apoi apasa sa prinzi viteza si vezi daca face la fel.
Planetarele bat pe viraje?

This post has been edited by CIPTUNING: 23 Mar 2008, 22:28


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sarateanu_sorin
post 23 Mar 2008, 23:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 March 08




..motorul trage super ...nu am nici un fel de alte probleme cu ea ... in afara de zgomotul ca de diesel (desi este pe benzina) cand este la relanti ...(problema des discutata in acest forum si f. cunoscuta)... nu am altceva ... planetarele sunt ok (nici un zgomot suspect la viraje)...

in schimb, altceva poate avea vreo semnificatie: dupa ce am schimbat toba (care o pierdusem in parcare la Carrefour) ..la service-ul Poliserv din Ploiesti ...pe deviz ..(am vazut ulterior) ..apar piese de Logan si nu de Solenza ... cu alte cuvinte ...eu am acum o evacuare de Logan ? !! ..cum de s-a potrivit ? .. au facut oare toate ajustarile necesare ? ..


--------------------
Dacia Solenza 2004/ 1,4-benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 23 Mar 2008, 23:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=57859

Cam difera..Ori au gresit, ori au incarcat intentionat factura "vanzandu-ti" o piesa mai scumpa si punand pe masina una mai ieftina, adica cea normala pentru Slz..


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sarateanu_sorin
post 24 Mar 2008, 14:01
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 March 08




CIPTUNING .. multumesc pt. promtitudine ..
mai am putin si-i fac revizia de 50.000 ... o sa incerc sa le transmit toate problemele astea .. va tin la curent ...


--------------------
Dacia Solenza 2004/ 1,4-benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 22:12
Forum Renault