DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Soc

Highlifer
post 8 Dec 2004, 09:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 23 November 04
From: Ploiesti




iata-ma revenind si eu cu o intrebare, care pt. mine este o problema....

in diminetile geroase, DSN Clima 65.000km, am cateva probleme la pornire. Prima, dar nu cea mai grava, cand am pornit motorul, se aude un scartait ca si pompa de apa sau cureaua de alternator,...cine stie despre ce ar fi vorba?

...iar a doua, cea mai grava, motorul pornit, socul automat fiin in functiune, cand temperatura motorului se ridica putin, el ar trebui sa se lase...la mine insa nu se intampla, motorul ramanand intr-o turatie de 1500 - 1700rpm.
Stie cineva ceva?

Multumesc anticipat.
PS. Unde se vad baietii in weekend in Baneasa?


--------------------
Dacia Super Nova - B 01 AIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 8 Dec 2004, 09:42
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Problema cu scartaitul o am si eu in diminetile foarte geroase. Dar am impresia ca e de la cureaua de alternator cu toate ca nu e normal. Problema e ca eu am 16.000 km si mi-ar prinde niste pareri.


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 8 Dec 2004, 10:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Da, si eu am remarcat scartiitul la sub -10C, dar dispare in 2 sec si nu mai apare; cu socul... verifica motorasul pas cu pas de relanti (vezi ca s-a mai scris de asta)


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Woody
post 8 Dec 2004, 10:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 4 September 03
From: Bucuresti




Si Clima mea are 54000 km si scartie din curele dimineata.
Dar tu Highlifer la 65000 km oare nu trebuia sa schimbi curelele?


--------------------
DACIA SUPERNOVA CLIMA - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 8 Dec 2004, 10:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




La DSN aveam aceeasi problema, am fost cu ea in service, iar daca nu ai cureaua de distributie schimbata, indreapta scutul. Si o sa dispara scartaitul. Cel putin la mine asa a fost. Aparea acest zgomot, dimineata cand era frig, cam 2-3 secunde, apoi nu mai faccea. era scutul infundat. incearca asta, ca sigur este de acolo. numai daca nu ai schimbat deja cureaua, ca la mine dupa ce am schimbat-o facea mai tot timpul.


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-george
post 8 Dec 2004, 10:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 March 03




Stati linistiti, oameni buni. Confortul meu are doar 16.000 km, iar cureaua scartaie din prima iarna in care am cumparat-o (ianuarie 2003). Asa este materialul din care este confectionata cureaua, nu avem ce face, suportam si noi 2-3 secunde de scartaituri. Nu afecteaza alte componente. Oricum, trebuie schimbata la 60.000 km, cu ea nu e de joaca. O zi frumoasa!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-george
post 8 Dec 2004, 10:38
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 24 March 03




Highlifer, in privinta motorului, cam dupa cat timp se tureaza la 1.700 - 1.800 si cata vreme ramane la turatia asta?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highlifer
post 8 Dec 2004, 14:18
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 23 November 04
From: Ploiesti




QUOTE(george @ 8 Dec 2004, 10:38)
Highlifer, in privinta motorului, cam dupa cat timp se tureaza la 1.700 - 1.800 si cata vreme ramane la turatia asta?
*




Motorul se porneste, se tureaza la 1300rpm pt. soc, apoi cum trec 2 min, socul in loc sa se lase, daca o accelerez de cateva ori, temperatura fiind deja ridicata de acum, ramane in 1500 - 1700rpm. Plec cu ea de pe loc, se ridica temperatura la normal, la jumatatea indicatorului, ea la fel, ba mai mult, are variatii de turatie, in aceleasi limite. Ce-o fii? Evident un service autorizat dacia m-ar ajuta insa ma gandeam ca e pozibil sa rie ceva infim ce se poare remedia de catre mine.

Cureaua...e curea..scartaie ca asa e ea facuta iar din cate stiu eu curelele se schimba cam la 100.000km...si stiu asta de la service ... am masina de ceva vreme...cei care schimba la 60.000 arunca niste bani din propriul buzunar mai devreme. ce legatura ar avea scutul cu scartaitul? Legatura nu o vad...

Multumesc tuturor pt. informatii.


--------------------
Dacia Super Nova - B 01 AIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 8 Dec 2004, 14:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Conform manualului meu de intretinere, la DSN cureaua accesorii se schimba la fiecare 60.000 km. Ce spun aia in service (cum zicea si Vasile Ciocanaru' din AutoCardo de la noi) - alea sunt opiniile lor de "meseriasi", dar conform manualului, nu se tine 100.000 km.

Din cate zici tu cu turatul, eu as zice ca iti ramane agatat cablul de acceleratie. Incearca sa ridici capota cand face asa si sa vezi daca a revenit parghia de acceleratie (care e in spatele motorului, sub filtrul de aer) la pozitia initiala. Daca nu - acolo e! Daca da - nu mai stiu sigur. Aer fals sau motoras pas cu pas cu probleme probabil.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 9 Dec 2004, 02:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




highlifer, daca sa zicem mergi cu a 3 a la 3000rpm si apesi ambreiaju, turatia cade la 800rpm sau ramine pe undeva intre 1000-1400? Daca face asa in mod curent eu zic ca s-ar rezolva din reglajul cablului de acceleratie. Super usor.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 9 Dec 2004, 09:28
Post #11


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Highlifer, special pentu tine, asarban a facut o lista cu probleme frecvente la SN. O gasesti la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5113
Pentru prima problema ai 5 topicuri la sectiunea "Scartait curea alternator",
iar pentru a doua ai tot 5 la sectiunea "Senzor turatie/motoras pas cu pas/motor turat "
Bafta!


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:50
Forum Renault