Probleme Soc
![]() ![]() ![]() |
Probleme Soc
Highlifer |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 23 November 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
- B 01 AIX
|
|||
Ducu1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema cu scartaitul o am si eu in diminetile foarte geroase. Dar am impresia ca e de la cureaua de alternator cu toate ca nu e normal. Problema e ca eu am 16.000 km si mi-ar prinde niste pareri.
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, si eu am remarcat scartiitul la sub -10C, dar dispare in 2 sec si nu mai apare; cu socul... verifica motorasul pas cu pas de relanti (vezi ca s-a mai scris de asta)
|
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
Woody |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 4 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Si Clima mea are 54000 km si scartie din curele dimineata.
Dar tu Highlifer la 65000 km oare nu trebuia sa schimbi curelele? |
--------------------
DACIA SUPERNOVA
CLIMA
- B
|
|
Robert SLZ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti ![]() |
La DSN aveam aceeasi problema, am fost cu ea in service, iar daca nu ai cureaua de distributie schimbata, indreapta scutul. Si o sa dispara scartaitul. Cel putin la mine asa a fost. Aparea acest zgomot, dimineata cand era frig, cam 2-3 secunde, apoi nu mai faccea. era scutul infundat. incearca asta, ca sigur este de acolo. numai daca nu ai schimbat deja cureaua, ca la mine dupa ce am schimbat-o facea mai tot timpul.
|
--------------------
Volkswagen
Passat
2001
- B-XX-YYY
|
|
daciaclub-george |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 24 March 03 ![]() |
Stati linistiti, oameni buni. Confortul meu are doar 16.000 km, iar cureaua scartaie din prima iarna in care am cumparat-o (ianuarie 2003). Asa este materialul din care este confectionata cureaua, nu avem ce face, suportam si noi 2-3 secunde de scartaituri. Nu afecteaza alte componente. Oricum, trebuie schimbata la 60.000 km, cu ea nu e de joaca. O zi frumoasa!
|
-------------------- |
|
daciaclub-george |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 24 March 03 ![]() |
Highlifer, in privinta motorului, cam dupa cat timp se tureaza la 1.700 - 1.800 si cata vreme ramane la turatia asta?
|
-------------------- |
|
Highlifer |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 23 November 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(george @ 8 Dec 2004, 10:38) Highlifer, in privinta motorului, cam dupa cat timp se tureaza la 1.700 - 1.800 si cata vreme ramane la turatia asta? Motorul se porneste, se tureaza la 1300rpm pt. soc, apoi cum trec 2 min, socul in loc sa se lase, daca o accelerez de cateva ori, temperatura fiind deja ridicata de acum, ramane in 1500 - 1700rpm. Plec cu ea de pe loc, se ridica temperatura la normal, la jumatatea indicatorului, ea la fel, ba mai mult, are variatii de turatie, in aceleasi limite. Ce-o fii? Evident un service autorizat dacia m-ar ajuta insa ma gandeam ca e pozibil sa rie ceva infim ce se poare remedia de catre mine. Cureaua...e curea..scartaie ca asa e ea facuta iar din cate stiu eu curelele se schimba cam la 100.000km...si stiu asta de la service ... am masina de ceva vreme...cei care schimba la 60.000 arunca niste bani din propriul buzunar mai devreme. ce legatura ar avea scutul cu scartaitul? Legatura nu o vad... Multumesc tuturor pt. informatii. |
--------------------
Dacia
Super Nova
- B 01 AIX
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Conform manualului meu de intretinere, la DSN cureaua accesorii se schimba la fiecare 60.000 km. Ce spun aia in service (cum zicea si Vasile Ciocanaru' din AutoCardo de la noi) - alea sunt opiniile lor de "meseriasi", dar conform manualului, nu se tine 100.000 km.
Din cate zici tu cu turatul, eu as zice ca iti ramane agatat cablul de acceleratie. Incearca sa ridici capota cand face asa si sa vezi daca a revenit parghia de acceleratie (care e in spatele motorului, sub filtrul de aer) la pozitia initiala. Daca nu - acolo e! Daca da - nu mai stiu sigur. Aer fals sau motoras pas cu pas cu probleme probabil. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
highlifer, daca sa zicem mergi cu a 3 a la 3000rpm si apesi ambreiaju, turatia cade la 800rpm sau ramine pe undeva intre 1000-1400? Daca face asa in mod curent eu zic ca s-ar rezolva din reglajul cablului de acceleratie. Super usor.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
alex |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Highlifer, special pentu tine, asarban a facut o lista cu probleme frecvente la SN. O gasesti la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5113
Pentru prima problema ai 5 topicuri la sectiunea "Scartait curea alternator", iar pentru a doua ai tot 5 la sectiunea "Senzor turatie/motoras pas cu pas/motor turat " Bafta! |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:50 |