DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frane dacia

plopdaniel
post 7 Mar 2008, 08:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 29 December 06




puteti sa imi spuneti si mie care sunt pasi pt a schimba cilindrul de la roata din spate a unei dacii ? multumesc.


--------------------
dacia 1300 1988 - b-38-wlv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel 77
post 7 Mar 2008, 08:20
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 30 January 08
From: Bucuresti




daca nu stii sa pui saboti la loc (reglati) gaseste pe cineva care sa te ajute

7 Mar 2008, 08:23:
desfaci conducta din spate ,pui un dop sau o sticla cu lichid sa nu pierzi tot lichidul de frana si ai 2 suruburi pe spate

7 Mar 2008, 08:30:
capacul de la tamburi ?
ai in mijloc um capacel, il scoti usor cu ciocanul
apoi ai o siguranta cu opritor si o piulita nu mai stiu pt. ce cheie ,o desfaci si tragi usor de tambur si ai ajuns unde trebuie biggrin.gif

This post has been edited by viorel 77: 7 Mar 2008, 08:30


--------------------
Dacia 1310 Break 2001 - B 26 DKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 7 Mar 2008, 11:56
Post #3


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Fa cum a zis Viorel,da cu ocazia asta verifica su uzura rulmentilor,eventual greseaza-i cu vaselina.Vezi ca trebuie unsi cu vaselina de rulmenti,se gaseste separat.Tot asa daca ai dat jos oala verifica uzura mecanismului.Daniel picura prevetiv niste lichid de frana pe aerisitor ca sa aiba timp sa-l imbibe putin,ca deobicei e intepenit
PS:viorele cum scoti pistonasu daca debransezi lichidu de frana?


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 7 Mar 2008, 19:39
Post #4


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




Salutare intreb si eu aici ca sa numai deschid un topic ca nu se merita.... smile.gif astazi cand am ajuns acasa pana sa opresc motoru am desfacut capota putin ca mi-se parea mie ca se aude un zgomot ciudat... (nimic grav)e si dupa ce opresc motoru se aude un ssssss, venea de la furtunul de la sv frana de la acel T din care mai pleaca un furtunas mic(nu stiu care e treaba cu acel furtunas) acel T era rupt unde intra micul furtunas,am desfacut acolo am lipit la loc teava mica pe care intra furtunul ala mic si acum numai face asa biggrin.gif ce vreau sa intreb sa cumpar alt T sau nu are nimic daca merg cu el asa ca e ca si nou numai ca e lipit putin mellow.gif raman fara frana ceva daca se rupe iar sau.............. Multumesc excl.gif


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel 77
post 7 Mar 2008, 20:13
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 30 January 08
From: Bucuresti




Tiberiu-Andrei
Cilindrul spate nu este etrier sa faci pedale ca sa iasa.

Rafi
T-ul de care zici este inainte de servo?
si pleaca un furtun mictransparent?
daca da si ai bord tip CN duce la pompa care comuta directia aerului din aeroterma
-sus
-jos sau drept
si cred ca afecteaza


--------------------
Dacia 1310 Break 2001 - B 26 DKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 7 Mar 2008, 20:17
Post #6


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




da este inainte de servo,da este CN si da furtunul este mic si transparent laugh.gif ...afecteaza daca e rupt daca nu e rupt si lipit nu are nimic?? sper,maine poate gasesc sa iau unu.

This post has been edited by Rafi: 7 Mar 2008, 20:18


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel 77
post 7 Mar 2008, 20:21
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 30 January 08
From: Bucuresti




mai bine unul nou decat unul lipit
nu stii cat tine


--------------------
Dacia 1310 Break 2001 - B 26 DKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rafi
post 7 Mar 2008, 20:44
Post #8


e doua bleu!!


Group: Members
Posts: 1.204
Joined: 27 November 07
From: ™Bucharest™




biggrin.gif ok ms maine sper sa gasesc sa cumpar


--------------------
Dacia™ 1310----CN---- --1996--
Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 12 Mar 2008, 14:51
Post #9


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Craiova




Daca se rupe acel stut apar urmatoarele:
- motorul nu-si mai tine relantiul
- nu iti functioneaza comanda climatizare
- se mareste efortul la pedala de frana (e pedala mai tare)


--------------------
Honda Civic 2001- 2.4-230HP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 14 Mar 2008, 12:16
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




ca sa nu mai deschid alt topic:
am luat azi un cablu de frana nou (e 20ron de timisoara si 14 de srl).
am vrut sa-l ung cu vaselina, cred io ca e bine, dar mi-a spus cineva ca nu.
io sunt convins ca am dreptate, dar intreb... nu e asa ca e o.k?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 14 Mar 2008, 12:55
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(slaiciprian @ 14 Mar 2008, 12:16)
ca sa nu mai deschid alt topic:
am luat azi un cablu de frana nou (e 20ron de timisoara si 14 de srl).
am vrut sa-l ung cu vaselina, cred io ca e bine, dar mi-a spus cineva ca nu.
io sunt convins ca am dreptate, dar intreb... nu e asa ca e o.k?
*



Respectiva persoana ti-a precizat si de ce nu ii bine ,sau a vorbit sa se afle in treaba ?? wacko.gif
Daca il ungi nu vad nimic rau in asta din contra gresezi cablul pt o mai usoara functionare si mai ales poti sa previ blocarea sa in timp
Eu periodic il ung si nu s-a intamplat nimic rau ,din contra ,functioneaza usor frana de mana fara vreun efort


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby_19_4you
post 14 Mar 2008, 15:15
Post #12


The Red Fury / YGY


Group: Members
Posts: 100
Joined: 3 March 08
From: bucuresti - militari




salutare, stie cineva din ce cauza stau rotile din spate infranate?...eventual si alea din fata! ms!


--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT 1410/1310/SYMBOL 1.4 16V 1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL - 77-KIS/54-YGY/93-SNC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 14 Mar 2008, 18:48
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




pai, alea din spate pot ramane blocate din cauza cablului de frana intepenit. daca toate patru sunt blocate probabil e apasata pedala de frana.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 08:46
Forum Renault