Greva la DACIA, greva de avertisment
![]() ![]() ![]() |
Greva la DACIA, greva de avertisment
unEL |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|||
ionut.tanase |
![]()
Post
#122
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Parerea mea este ca salariul minim in Romania ar trebui sa fie 2.000 RON. ... Si nu glumesc! Vorbesc foarte serios!
La ce preturi sunt in Romania la ora actuala suntem, cum se zice, "mai tari" ca țari precum Franta, Italia, Spania etc... asa ca nu vad de ce nu s-ar mari si salariul minim pe economie pana la urma ![]() Daca greva de la Dacia va fi un succes pt. sindicat prevad un an de greve pentru ca s-ar crea un precedent, iar toate sindicatele marilor companii vor adopta strategia Dacia. ... si bine ar face! |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
minny |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Deci radiatorul a scapat ?
![]() Si ca sa fiu on topic iti zic ca nimeni si asta e ideea. Cand au facut aici in Franta greva pe transporturi crezi ca au facut doar noaptea sa nu supere pe nimeni ? Asta e ideea unei greve, sa supere pe altii ... |
--------------------
------
------
------
|
|
mafone |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Acum, sincer, eu privesc din prisma angajatorului. De unde sa scoti salariu minim de 2000 de RON? Trebuie sa ai si incasari pe masura..... Si, la salariu de 2000 de RON.... impozitele sunt tot cam atat.
|
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#125
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Si atunci, privind prin prisma salariatului ce sunt, cum mama lui ala cu coarne sa isi permita un simplu muncitor sa-si plateasca intretinerea, sa cumpere mancare, sa cumpere la copil ce-i trebuie la scoala etc etc dintr-un salariu de 600 lei pe luna?? De ce nu se schimba optica in discutia referitoare la salarii si inspre fraierul care munceste?
Cand se scumpesc alimentele si serviciile se gandeste cineva la romanul simplu ca nu mai are cu ce sa traiasca??? |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Shush |
![]()
Post
#126
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Deja greva asta tine prea mult.
Nu cumva s-a transformat din greva de avertisment in greva de divertisment ? |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
minny |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Pe masura ce se goleste parcarea de logane si frigideru de mancare partile vor deveni mai maleabile.
|
--------------------
------
------
------
|
|
mafone |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
@ionut.tanase Fara suparare si fara sa ne certam, tu n-ai vazut nici o legatura intre scumpiri si maririle de salarii fie si ele doar anuntate? La fiecare marire de salarii, se profita si se scumpesc toate produsele, si neproportional cu marirea de salarii. N-ar fi mai simplu ca salariile sa ramana cum sunt un timp, pentru ca preturile sa stagneze sau chiar sa dea putin inapoi?
|
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Si de ce cresc preturile? Nu ptr ca ii scade la Rino din profit pe fiecare masina vanduta si devine tot mai nehalit?
![]() |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
unEL |
![]()
Post
#130
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Am un Logan din 2005 de 1,4 cu care am 100.000 KM.
Am fost si am facut un test drive cu un prestige de 1,6 16V. O sa va zic ca e diferenta ... dar nu asa cum credeti voi. Prestijul scartaie mai rau de cat a mea la 100.000 km. Sta mai prost pe sosea, (poate nu era rulata calumea), interiorul e mai rigid, adica la total interiorul la astea noi e mai slab calitativ de cat la a mea. Toate astea in urma ieftinirilor la materialele folosite. La total francezii pt. a face profit au umblat la toate metodele cunoscute, reducere personal, reducere pret achizitie in detrimentul calitatii, reducere la orice dar o crestere usoara a preturilor. Cum e posibil sa creasca pretul cu 500E la acelasi model de masina cu al meu si calitatea materialelor sa fie mai slaba. Prea ne calca in picioare francezii astia. Si faza cu materialele de slaba calitate mi-a fost confirmata si acum 2 luni cind am fost la Mioveni. Dar mai e si faza cu furatul din fabrica, care daca o aduni la total produce si ea o paguba imensa. Din cate am vazut in mioveni toata lumea are masini chele (cele mai ieftine) si au pe urma si ABS, si AC, si Electro servo si tot ce trebuie. Mai sint si acolo cateva sute de masini la total. Dar sint convins ca si daca ar da la oameni 20 mil/ luna ... tot si-ar lua pt. masina propie cate ceva. Oricum, in calitate de angajat, la randul meu tin pumnii celor care au facut greva sa obtina ce si-au dorit. |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Cum naiba mai reușesc ăștia să fure și acum?
Ar trebui ca orice reper care intră în fabrică să fie etichetat, catalogat și ușor de urmărit. Cum să dispară o casetă de direcție să spunem? Nu are voie să dispară nici un șurub. Aici e management defectuos. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
bulan |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(mafone @ 1 Apr 2008, 12:31) Priveste tata pana nu vor mai ramane in tara decat guvernantii,pensionarii si patronii ca nu mai ai mult de privit caci vremea este aproape. QUOTE(mafone @ 1 Apr 2008, 16:57) N-ar fi mai simplu ca salariile sa ramana cum sunt un timp, pentru ca preturile sa stagneze sau chiar sa dea putin inapoi? N-ar fi mai simplu ca cei care deschid afaceri sa se si gandeasca ce au de facut ca afacerea lor sa fie afacere nu sa se afle in treaba si toata suflarea din firma sa tarasca targa pe uscat. QUOTE(unEL @ 1 Apr 2008, 18:09) Oricum, in calitate de angajat, la randul meu tin pumnii celor care au facut greva sa obtina ce si-au dorit. Aici si oriunde nu se pune problema salariat versus patron.TOTI TREBUIE SA NE PUNEM MINTEA LA CONTRIBUTIE CA SA AVEM BUZUNARELE PLINE!!!Cu orgolii ranite in ambele tabere o sa ne incalece chinezii si indienii si o sa mai exportam doar forta de munca calificata si SUPER CALIFICATA!!! EDIT1:"""LuluMOB Postat Astăzi, 18:24 Cum naiba mai reușesc ăștia să fure și acum? Ar trebui ca orice reper care intră în fabrică să fie etichetat, catalogat și ușor de urmărit. Cum să dispară o casetă de direcție să spunem? Nu are voie să dispară nici un șurub. Aici e management defectuos.""" Tocmai de la management se trage chestia cu furatul ca ei se gandesc sa-i caute pe salariati si in gura cand ies pe poarta si sa faca trei randuri de garduri dar nu-i duce capul ca eu pot sa intru in uzina cu camionul gol si cu facturile marfii in mana si gestionarul sa-mi semneze ca a primit toata marfa. EDIT2:Proverb turcesc-pe pamant nu exista om atata de sarac ca hotul sa nu aiba ce sa-i fure. This post has been edited by bulan: 1 Apr 2008, 20:44 |
--------------------
a
b
c
|
|
RSV |
![]()
Post
#133
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
maine ma duc cu masina la garantie si sunt curios daca vor cere acceptul uzinei sa inlocuiasca o piesa vor avea cui sa-l ceara
|
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
mafone |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Nu pot sa nu gandesc din prisma angajatorului, pentru ca sunt angajator. Chiar daca am o firma mica, cu pana in 10 angajati, nu pot sa spun ca nu ma lovesc de aceleasi probleme. Si mie imi cer angajatii mariri de salariu, dar nu pot mereu sa le satisfac. Credeti ca nu m-as simti bine sa le dau un salariu mai mare si sa fie multumiti? Insa eu, de unde sa scot banii astia? Intr-o tara in care impozitele impovareaza angajatorul mai mult decat in oricare alta tara din UE, in care toata lumea vrea marfa cat mai ieftina posibil, in care profitul nu poate fi mare, tocmai din cauza celor spuse mai sus, de unde bani mai multi pentru salarii. Presupun ca intr-o companie mai mare, problemele sunt aceleasi, doar ca la alta scala. Dar mai este o problema, voi ati vazut alte fabrici de automobile? Toate fabricile "din lumea buna" functioneaza la dublul sau triplul capacitatii fabricii Dacia, insa cu jumatate sau chiar mai putin din numarul angajatilor de aici. Probabil ca daca numarul angajatilor ar fi mai mic, maririle de salariu s-ar putea acoperi, insa asa, nu cred. Oricum, Loganul si Sandero, au inceput sa se fabrice si in alte parti, asa ca s-ar putea ca la un moment dat sa inchida fabrica de aici.
Eu, m-am mai lovit si de un alt aspect: "lenevia" romanului. Am avut pana acum destui angajati care se loveau cu pumnii in piept ca vor salarii mari, insa cand a fost vorba sa "puna osul la treaba" pentru a justifica banii, au plecat cu coada intre picioare. Nu cred ca este un caz unic (la cabinetul stomatologic al tatalui meu au plecat 3 asistente cu motivatia ca era prea mult de munca, erau prea stresate, desi castigau lunar peste 2000 de RON, din salariu+ alte beneficii). Deci, in primul rand ar trebui sa stim sa muncim, si dupa aia sa cerem o remuneratie pe masura. Cand a fost vorba sa mai scada din numarul angajatilor imi aduc aminte ca a fost mare scandal. NU s-au facut disponibilizari pe cat ar fi trebuit si cred ca asta este consecinta. Oricum, chestia cu maririle de salariu este verificata, parca la inceputul anului sau anul trecut s-a anuntat o marire a pensiilor cu 5% sau ceva de genul asta, si imediat, a aparut o marire a preturilor in magazine cu 10% si o depreciere a leului pe masura. Atata timp cat vor exista mariri salariale, vor exista efecte adverse. Degeaba ai mai multi bani in buzunar daca cumperi mai putin. Eu prevad ca va exista o marire salariala, probabil negociata de unul sau altul din "marii nostri politicieni" care-si va asuma creditele, insa va exista si o disponibilizare care sa contrabalanseze aceasta marire. Poate nu imediat, insa in maxim 2-3 luni de la aceasta marire Adica exact dupa alegeri. Eu zic ca: " Mai bine cu un loc de munca pentru un timp mai lung si cu tot atatia bani, decat cu mai multi bani pentru 2 luni si fara loc de munca dupa". |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
wo_name |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
Am lucrat pana acum la vreo 6 firme, la doua dintre ele am fost de la infintare.
La cele doua am inteles o perioada de timp ca firma trebuie sa se dezvolte, etc. Dar in momentul in care portofelul ajunge anorexic incepi sa nu mai intelegi. La prima firma in 6 ore de munca intr-o interventie doi oameni ne scoteam salariul pe doua luni si aveam restante la salariu de 2,5 luni. La a doua nu s-a putut preda proiectul la beneficiar ca un task din cele 4 nu a fost terminat, asa ca pentru task-ul care mi-a fost asignat si care a fost gata nu am primit bani. Din cele doua cazuri ce concluzii sa trag? Ca nu am muncit ca munca nu a fost facuta la timp, ca nu a fost calitativa? Eu cred ca partea manageriala a fost problema, ca patronul a gestionat prost resursele, a fost avid dupa profit si ca l-a durut in basca de angajati. Vrei sa ai o afacere de succes, vrei ca afacerea sa dureze trebuie sa-ti platesti oamenii, sa le dai motivatia sa munceasca. Daca muncitorul sta cu gandul la stomacul aproape gol, la numarul de petice de la pantaloni si cum sa stea cu paltonul in casa ca intretinerea e aproape cat salarul lui, nu stiu ce randament si ce loialitate poate avea acel muncitor. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
daciafan |
![]()
Post
#136
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
intre angajat si angajator e fost este si va fi mereu razboi
|
--------------------
/
/
/
|
|
mafone |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
@wo_name Sincer n-am inteles mare lucru din ce ai povestit acolo. Ce am inteles insa, este ca o lucrare nu a fost predata la timp, deci nu a mai fost platita si nu ai primit banii. Pai, pentru lucru prost facut, de ce sa dea banii?
Ce se mai aude cu greva? Continua? |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#138
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Azi se decide,partile sunt la proces,momentan este greva.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
mafone |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Eu zic ca o sa le acorde 300-350 RON si dupa aia o sa se intample ce am zis eu mai sus.
|
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#140
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(mafone @ 1 Apr 2008, 22:09) Nu pot sa nu gandesc din prisma angajatorului, pentru ca sunt angajator. Chiar daca am o firma mica, cu pana in 10 angajati, nu pot sa spun ca nu ma lovesc de aceleasi probleme. Si mie imi cer angajatii mariri de salariu, dar nu pot mereu sa le satisfac. Credeti ca nu m-as simti bine sa le dau un salariu mai mare si sa fie multumiti? Insa eu, de unde sa scot banii astia? Intr-o tara in care impozitele impovareaza angajatorul mai mult decat in oricare alta tara din UE, in care toata lumea vrea marfa cat mai ieftina posibil, in care profitul nu poate fi mare, tocmai din cauza celor spuse mai sus, de unde bani mai multi pentru salarii. Comparatia ta nu este viabila. Renault este scutita de la impozite cativa ani. Deci nu devine impovarata daca le va mari oamenilor salariul. Iar Dacia chiar se vinde foarte bine. Dar cand esti axat numai pe low-cost, atunci si salariile sunt de rahat. Sper ca muncitorii sa nu cedeze. QUOTE(mafone @ 1 Apr 2008, 22:09) Toate fabricile "din lumea buna" functioneaza la dublul sau triplul capacitatii fabricii Dacia, insa cu jumatate sau chiar mai putin din numarul angajatilor de aici. Probabil ca daca numarul angajatilor ar fi mai mic, maririle de salariu s-ar putea acoperi, insa asa, nu cred. Cam toate fabricile din "lumea buna" sunt automatizate. De aceea productia este mai mare si cu oameni mai putini. QUOTE(mafone @ 1 Apr 2008, 22:09) Oricum, Loganul si Sandero, au inceput sa se fabrice si in alte parti, asa ca s-ar putea ca la un moment dat sa inchida fabrica de aici. Nu renunta ei asa usor la investitia facuta. Si daca pleaca, ce mare chestie? Oricum muncitorii sunt vazuti ca niste sclavi de catre patronii francezi. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
RSV |
![]()
Post
#141
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
Una peste alta Dacia Renault a facut profit in Romania cat sa-si acopere aproape toate investitiile.
Nu este normal ca acel profit venit destul de repede de sute de milioane de euro sa se faca pe spatele angajatilor care castiga ca incepatori in uzina 600 Ron in mana. Cum sa traiesti cu 600 de Ron? Iar un angajat a aratat fluturasul de salariu si dupa 15 ani vechime in uzina castiga 990 Ron. Normal ca oamenii vad ca Dacia face profit si ca salariile lor sunt foarte mici. Eu sincer nu ma mai mir cand vad ca Loganul are atatea probleme la cat sunt platiti cei care lucreaza acolo. Rusine Dacia-Renault. |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
aphophis |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
sau raman si aduc mai multi roboti
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
banutu |
![]()
Post
#143
|
![]() membru cu bani Group: Members Posts: 494 Joined: 12 October 06 ![]() |
[quote=mafone,1 Apr 2008, 22:09]
Nu pot sa nu gandesc din prisma angajatorului, pentru ca sunt angajator. Chiar daca am o firma mica, cu pana in 10 angajati, nu pot sa spun ca nu ma lovesc de aceleasi probleme. Sti care este problema ta ? Nu il crezi pe cel flamand. Pai daca tu ai si traiesti bine crezi ca toata lumea e la fel. Cei din Dacia crezi ca fac greva doar asa sa nu mai munceasca? |
--------------------
DACIA
LOGAN /Megane 3
2006/2011
- AG-00-!!! Membru
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#144
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
[QUOTE][quote=RSV,2 Apr 2008, 10:36]
.... Cum sa traiesti cu 600 de Ron? Iar un angajat a aratat fluturasul de salariu si dupa 15 ani vechime in uzina castiga 990 Ron. ... [/QUOTE] [QUOTE] [quote=banutu,2 Apr 2008, 10:38] [quote=mafone,1 Apr 2008, 22:09] Sti care este problema ta ? Nu il crezi pe cel flamand. Pai daca tu ai si traiesti bine crezi ca toata lumea e la fel. Cei din Dacia crezi ca fac greva doar asa sa nu mai munceasca? [/QUOTE] Si eu sunt de acord cu voi si am scris si mai sus dar datorita convingerilor mele, unii useri mi-au dat minus la reputatie ... si nu inteleg de ce. This post has been edited by ionut.tanase: 2 Apr 2008, 09:53 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
RSV |
![]()
Post
#145
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
Ai + de la mine pentru convingerile tale care sunt foarte corecte.
|
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
mafone |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Ii plangem pe muncitori care la inceput au 600. Cu sporuri ajung la 900, dar ce sa mai zic de un profesor, de un invatator debutant, de un doctor. Fac greva ca vor mai multi bani, nu asta este solutia si am mai spus-o, degeaba ai mai multi bani in buzunar daca cu acesti bani cumperi mai putin. Toate grevele astea, cu CFR-ul, cu Dacia, cu altii, nu fac decat sa destabilizeze economia si asa subreda. Mariri se vor da, am mai zis, dar cu ce costuri? Sotia mea este asistent universitar, mama este profesoara, tata este profesor universitar, asa ca stiu exact despre ce vorbesc. Stiu ca mama are salariu mai de kkt decat un lucrator de la CFR care abia are 8 clase, stiu ca are salariu mai mic decat o manechiurista sau o coafeza, desi, a facut cu mult mai multe clase decat oricare din cei enumerati. Zicea cineva ca un muncitor dupa 15 ani de munca castiga 990 de ron, poate salariul de baza. Dar ati avut curiozitatea sa vedeti cat castiga un profesor de liceu dupa 15 ani? Sotia mea are salariu de asistent universitar de 900 ron. Ce sa facem? Sa ajungem iar la miliarde in buzunare si cu ele sa cumperi 2 oua? Nu zic ca traiesc bine, insa atunci cand a fost vorba sa reduca drastic din personal, au facut scandal. Acum o sa vedeti ca tot la asta se va ajunge. Oricum, productia de Sandero sau Logan poate fi asigurata de celelalte fabrici pana la rezolvarea conflictului. Punem pariu ca daca Dacia nu cedeaza, pana la urma or sa cedeze angajatii? Ca or sa vada ca nu au ce pune pe masa.
Ah, si cine da "-", macar sa aiba curajul sa se semneze, sincer nici nu ma deranjeaza, oricum eu am zis ce am crezut. Daca am zis ceva gresit corectati-ma aici nu dati "-"-uri nesemnate. This post has been edited by mafone: 2 Apr 2008, 11:46 |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#147
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Mafone, iti propun urmatorul lucru: spune clar ce iti comvine si ce nu ca eu nu mai inteleg de partea cui esti ... ce vrei de fapt sa spui in posturile tale ca te contrazici singur; deci ... mai posteaza o data si pune la linuta, odata ce vrei si inca o data ce nu vrei.
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Solon |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Intreb si eu: Oare Dacia chiar nu-si permite sa mai dea ceva salariatilor?
Le convine sa piarda o gramada din productie? Sau dam in scenarii de genul: E premeditat, sa mai piarda Dacia din avansul pe piata? :lol |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
argon |
![]()
Post
#149
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu decide Dacia, decid francezii, doar sa nu realizeze prea tarziu ca nu mai sunt colonialisti de multa vreme.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
minny |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Extras de pe moneychanel care explica ce cred francezii despre greva:
Cotidianul francez a găsit și explicația pentru greva nelimitată declanșată de sindicat. "Pentru angajați, povestea de succes a Renault în România interferează cu un alt fenomen: prețurile din România se apropie de media europeană a ultimilor ani. Unele produse de bază costă chiar mai mult decît în Franța sau Germania." În ceea ce privește posibilitatea plecării Renault din România, Liberation citează un reprezentant al grupului francez: "Nu am investit un miliard de euro ca să plecăm curând din România." Vroiam doar sa reiterez ca nu vor pleca, ca nu e asa usor. Nici robotii aia nu vin pana saptamana viitoare si de facut logan altundeva momo! Ca toti lucra la maxim si multi pe baza pieselor de la Mioveni. Mioveni sta canci CKD. Pana ar gasi acolo distribuitori locali langa celalte uzine dureaza, si tot nu vor putea produce masini cat Pitestiul. Atata doar ca baietii cer mult. Dar nu e grav, cand se trece de 300 se potolesc. Si cred ca ar fi o marire sustentabila si de bun simt. mafone Cat despre scumpiri se vor face oricum cu si fara ca amarastenii de la Dacia sa ceara bani. Iar cu datul afara nu prea cred. Eventual angajeaza mai putini. This post has been edited by minny: 2 Apr 2008, 15:07 |
--------------------
------
------
------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 13:13 |