DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> papa ulei, in draci

crystyan24
post 10 Mar 2008, 22:57
Post #1


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




fratilor,ajutati-ma!mi-am luat o dacie din 1995,i-am facut actele(inspectia mi-a iesit la noxe ok).am facut schimbul de ulei ca asa mi s pare normal,insa peste cateva zile am observat ca nu mai aveam aproape deloc ulei(asta dupa ce il adusesem la nivel).completez si mai las cateva zile,iar a papat tot!pun aditiv,l-a papat!asta merge mai mult cu ulei decat cu benzina!ce poate fi de vina ca nu mai inteleg?(p.s scurgeri nu am)


--------------------
dacia 1310 berlina - BZ 06 MFE 1995
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 10 Mar 2008, 23:04
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




la segmentat cu ea.

10 Mar 2008, 23:04:
totusi, asa, ca fapt divers, cat ai dat?

This post has been edited by slaiciprian: 10 Mar 2008, 23:04


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 10 Mar 2008, 23:05
Post #3


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




ce ulei iai pus ? cand completezi uleiul accelereazo si daca scoate fum albastru mananca ulei si uitete prin compartimentul motorului sa vezi daca este ulei ca cine stie...


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 11 Mar 2008, 10:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Papa de ulei se datoreaza uzurii accentuate a setului motor (cilindrii ,segmenti) ,uzurii simeringurilor de la supape si pierderilor de ulei pe la garnituri sau simeringuri .Daca vrei sa-i faci o proba motorului ,mergi sportiv vreo 10 km si-apoi scoate capatul furtunului ce vine din capacul de pe chiulasa pana in T-ul de la carburator.Daca pe acel furtun ies gaze in exces atunci cand o turezi (gazele au o culoare albastruie ,si un miros specific ,imputit ... smile.gif )setul motor este uzat ...daca nu...ai celelalte variante .Testul de mai sus este valabil pentru toti ce vor sa cumpere o masina si vor sa o verifice .Chestia asta este sigura .Numai bine!


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 11 Mar 2008, 10:29
Post #5


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Iti patineaza discul de ambreiaj? Daca ad, semeringul de palier este dus si iti arunca uleiul din motor pe placa&disc si de aici toata problema.
Daca nu ai probleme de ambreiaj ... atunci motorul trebuie segmentat pt. ca cel de la care ai cumparat-o a dat segmentii "in linie" si iti papa uleiul. wink.gif

Verifica prima varianta si ne spui pe urma!

PS: Pt veridficarea ambreiajului incearca urmatoarea chestie: bagi intr-a patra si incerci sa pleci de pe loc daca da sa se opreasca motorul inseamna ca ambreiajul e bun.
O alta incercare o poti face la drum intins ... cred ca stii care sunt simptomele unui ambreiaj care patineaza.

This post has been edited by ionut.tanase: 11 Mar 2008, 10:31


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Mar 2008, 14:23
Post #6


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ai pierderi de ulei?unde stai?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Mar 2008, 14:26
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




consumul maxim admis este de 1 litru la 1000 km, in cateva zile nu are cum sa-ti pape asa de mult cum sustii, daca nu lasi un nor albastru dupa tine. Cati km s-au facut in timpul asta?


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan24
post 11 Mar 2008, 20:16
Post #8


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




eu stau in buzau!nush c draq are dar si astazi nu ma mai gasit pic de ulei pe joja!asta dupa ce i-am completat alaltaieri!de acus ii pun ulei romanesc 20 w50,ca e 50000 kilu si asa ies mai ieftin!papa cam dupa estimarile mele 1l la 100 km!nu e normal,nu?


--------------------
dacia 1310 berlina - BZ 06 MFE 1995
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 11 Mar 2008, 22:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Nu ,nu este normal si ai grija ca daca mergi foarte mult cu uleiul pe minim ,in afara ca risti sa ramai fara dar strici si setul ,eventual vibrochenul.Poate ai nevoie doar de o segmentare,totusi de unde esti tu asa sigur ca nu scapa pe undeva ulei?Pana rezolvi problema totusi iti recomand sa mergi mai putin turat(sub 3000) si sa pui ulei nu foarte subtire(20 w 50 e ok).


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Mar 2008, 22:18
Post #10


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




ceea ce spui tu nu se poate .

consuma mult prea mult ulei
testul ce mai bun este urmatorul

porneste masina si stai cu ea pe loc si tureaz-o sau tine-o turata la 2000 rpm , maxim 10 , 15 min si uita-te in spate scoate fum albastru ?

si mai incearca sa o lasi la relanti si scoate-i dopul de la ulei , scoate un fum pe acolo ?

si dupa toate astea (totul la relanti . masina sa nu fie miscata nici un metru in fata sau in spate timp de 20 min de accelerare) te uiti la joja dupa ce ai oprit motorul , notezi unde este uleiul , o mai lasi 20 min oprita si te uiti iar la joja si notezi unde este .

si ca de final te uiti sub masina biggrin.gif ca mai mult ca sigur ai o mica balta de ulei (daca nu o fi una mare de ulei)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 12 Mar 2008, 21:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




inainte sa dsfaci motorul pentru segmentare fa un test de presiune.
Bafta.


--------------------
dacia 1300 - ------- -cs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan24
post 12 Mar 2008, 22:14
Post #12


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




astazi am facut urmatoarele:am mers la magazin si am luat o joja noua(nu era de la joja),am incercat sa plec cu a patra(da sa se opreasca),am verificat uleiul si nu mai aveam deloc(am completat),mi-am luat un filtru nou de aer(poate era de la el)nush c draq sa mai cred!nu imi ramane decat sa ma duc sa verific presiunea si revin!multam ptr sfaturi


--------------------
dacia 1310 berlina - BZ 06 MFE 1995
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani_devito
post 12 Mar 2008, 22:38
Post #13


Membru extradat


Group: Members
Posts: 249
Joined: 24 October 06
From: Dublin




Ok.....eu tot nu inteleg , daca papa 1 l la 100 Km

1. Cred ca putere motorului e egala cu a unui piagio 50 cmc
2. In spatele tau cred ca e Copsa Mica
3. Apropo ai pus capacu la baia de ulei klumea inapoi.?

Sau uita-te pe unde curge uleiu ?


--------------------
Dacia / Fiat Berlina Li / Punto SX - SB 87 SDI 2003 / 2000
.... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NokiaNokia
post 12 Mar 2008, 22:41
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 19 May 07
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Verificat surubul de golire de la baia de ulei daca este strans bine. smile.gif


--------------------
Fan Dacia 1300 L
"nu trage domn' Semaca, sant eu, Lascarica prietenu lu matale"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 12 Mar 2008, 23:00
Post #15


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




ori iti mananca ulei biggrin.gif ca asa am ajuns si eu 150 km completat 1L ulei smile.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Mar 2008, 08:12
Post #16


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(dani_devito @ 12 Mar 2008, 22:38)
2. In spatele tau cred ca e Copsa Mica

*


post-336-1110552475.gif
De unde le scoateti mai oameni buni aplauze.gif

Tare de tot coolspeak.gif

This post has been edited by Minel: 13 Mar 2008, 08:12


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Mar 2008, 08:16
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(crystyan24 @ 12 Mar 2008, 22:14)
am incercat sa plec cu a patra(da sa se opreasca),
*




hm..ciudat blink.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 13 Mar 2008, 08:24
Post #18


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Mai crystyane:
1) Cam si cat fum albastru scoate pe la spate? Ca nu ne zici! Tot ne repeti ca iti dispare uleiul.
2) Sub masina se face sau nu baie de ulei?
3) Filtrul de ulei e strans?
4) In compartimentul motor e sau nu balta?
5) Masina are putere sau se taraie?
6) Nu mai merge asa ca distrugi motorul mai devreme sau mai tarziu, valea la service!
7) NU MAI SCRIE CU IRC!!!! NU E VOIE! CITESTE REGULEMENTUL!


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan24
post 13 Mar 2008, 08:28
Post #19


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




filtrul de ulei e strans,sub masina nu gasesc pic de ulei macar o picatura,fum albastru nu imi dau seama daca e,vad doar un fum imbacsit asa cand ii dau talpa dar cu un puternic miros de ulei,in compartimentul motor bec!


--------------------
dacia 1310 berlina - BZ 06 MFE 1995
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 13 Mar 2008, 09:34
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




asa imi manca si mie printesa din semnatura... ulei nu curgea pe nicaieri asa ca am hotarat schimbarea setului...
am schimbat setul+pompa ulei+pinion delco si acum bag 10w40... uleiul este la locul lui
eu completam 1l ulei dupa un drum dus bucuresti - adjud (crystyan24 stie despre ce drum e vorba ca am vazut ca e din buzau biggrin.gif )


--------------------
DACIA Logan - B77NWP 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan24
post 14 Mar 2008, 06:52
Post #21


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




am inteles ca e posibil sa pape ulei pe la semeringurile de supape?ce spuneti?cum pot verifica asta fara sa desfac motorul?


--------------------
dacia 1310 berlina - BZ 06 MFE 1995
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 14 Mar 2008, 16:35
Post #22


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




fa setu motor ca asa nu ajungi nicaieri... daca iti mananca in halu asta e clar ca motoru e praf, il faci pe tot si scapi de o grija smile.gif


--------------------
Dacia 1210 - N/A 1986
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 14 Mar 2008, 19:13
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




nu cred ca la motorul tau ai semeringuri pe tija de la supape.Ca sa verifici jocul dintre tija si ghidaj trebuie desfacut motorul.Jocul maxim intre tija si ghidaj este de 0.03 mm la admisie si 0.08 mm la evacuare.
Bafta.


--------------------
dacia 1300 - ------- -cs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Mar 2008, 20:24
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Daca iti consuma ulei in halul asta ar trebui ca in maxim 300-350 km sa trebuiasca sa-i scoti bujiile...si sa le cureti.Ar trebui sa scoata fum albastru f vizibil chiar si la relanti.Porneste motorul si uita-te in spate.Poate totusi pierde pe undeva.Cauta cu atentie...

L.E.Daca aveai consumul asta de ulei nu ai fi trecut de noxe.Si nu prea cred ca avea ce sa pateasca masina in timp atat de scurt.Asa ca ramane varianta pierderilor.

This post has been edited by PaulT: 14 Mar 2008, 20:28


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 14 Mar 2008, 20:36
Post #25


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




am avut o dacie tot din 95 si dupa ce i-am fiert motorul a duceam la tara, sunt 40 de km deci in dus intors 80 km si completam cu un 1l . cand a desfacut mecanicul motorul a zis ca pe un piston nu mai erau segemnti. eu iti recomand sa ii schimb setul si pana atunci sa nu mai mergi cu ea.


--------------------
ford focus - xxx 2007
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Mar 2008, 21:25
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Daca a fiert-o bine,atunci e posibil sa fi terminat motorul,dar daca nu i-a facut nimic de genul asta,nu avea cum sa ia noxele si dupa schimbul de ulei sa consume 1l la 100km.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic - B-00-xxx 2006 Laureate/1973/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 15 Mar 2008, 09:48
Post #27


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




a inceput si a mea sa scoata putin fum albastru si la relanti, asta de cand am uitat sa verific uleiu si m-am trezit cu motoru' aproape secat, asta dupa ce facusem cam 120km cu mai putin de 1l de ulei sad.gif sigur am ceva grav in pistonu4, mereu bujia aia e neagra...


--------------------
Dacia 1210 - N/A 1986
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 15 Mar 2008, 14:32
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




verifica daca nu cumva pompa de benzina are membrana crapata,daca are membrana crapata posibil sa iti bage ulei in bensina si asa ajungi tu la consumul asta mare de ulei


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Mar 2008, 17:08
Post #29


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(Sorin_18 @ 15 Mar 2008, 15:32)
verifica daca nu cumva pompa de benzina are membrana crapata,daca are membrana crapata posibil sa iti bage ulei in bensina si asa ajungi tu la consumul asta mare de ulei
*




de unde ai mai scos-o si pe asta?


explica principiul si te si cred blink.gif

pont pt explicatie : crezi ca uleiul urca in pompa de benzina si ajunge in caburator sau benzina coboara in ulei prin pompa de benzina si ajunge in baie ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 15 Mar 2008, 17:10
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(mihai0070 @ 15 Mar 2008, 17:08)
de unde ai mai scos-o si pe asta?
explica principiul si te si cred  blink.gif

pont pt explicatie :  crezi ca uleiul urca in pompa de benzina si ajunge in caburator sau benzina coboara in ulei prin pompa de benzina si ajunge in baie ?
*


am scoso de la masina lu varamiu avea benzina cu ulei garla principiul nu il stiu yo am spus doar ce am vazut


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 08:00
Forum Renault