probleme la panta
![]() ![]() ![]() |
probleme la panta
za_kristake |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
1310
L
- SB
1997
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
când ai "de urcat o panta de urcat" se numește rampă.
Urcă cu a 3-a. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Merced |
![]()
Post
#3
|
![]() om al munților Group: Members Posts: 8.306 Joined: 24 June 07 ![]() |
In trecut poate aveai viteza mai mare.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
chiar asa incearca cu a 3-a:))
|
--------------------
dacia
1310
- B 29 AVR
1998
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#5
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
treaba sta asa: depinde de benzina, de viteza cu care urci, de greutate etc sunt multi factori. nu mai omora masina urca cu a 3a.
|
--------------------
ford
focus
- xxx
2007 plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(za_kristake @ 15 Mar 2008, 17:39) Sall all, problema mea sta in urmatorul fel: in drum spre casa am de urcat si eu o panta de urcat (nu f abrupta) dar nu reusesc sa o urc cu a 4. De urcat se poate urca cu a 4 ca ma mai urcat-o in trecut deci nu e imposibil. Problema e din avans sau amestec? Unde-i problema de fapt ?? ![]() Atat timp cat o urci , de ce mai intrebi ??? Intreaba si tu cand nu mai urci cu I-a ,nu cu ce treapta sa abordezi tu aceea panta , Doamne da' multi ai !!! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poate avea multe cauze ... ar trebui sa te joci cu avansul mai intai.
Ar putea fi de la aprindere (fisele se uzeaza repede, in sensul ca le creste rezistivitatea) si poti ajunge cu verificarile pana la setul motor. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
za_kristake |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
avansul l-am reglat cu lampa aprindere e noua (piesele in afara de delcou) si mia mai zis cineva sa mai dau un pic de avans, dar data trecuta cand am umblat la avans am inbunit-o. oricum mersi de sfat
|
--------------------
1310
L
- SB
1997
|
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(za_kristake @ 16 Mar 2008, 08:40) avansul l-am reglat cu lampa aprindere e noua (piesele in afara de delcou) si mia mai zis cineva sa mai dau un pic de avans, dar data trecuta cand am umblat la avans am inbunit-o. oricum mersi de sfat Eventual dupa ce ai motorul incalzit poti sa iti notezi pozitia actuala a delcoului si apoi ii mai dai vreo 4-5 grade avans si verifici lipsa tusei in esapament ,concomintent cu reglarea carburatorului din cele 2 suruburi Bafta in continuare , |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
deci la fel imi face si mie daca sunt in a 4-a si nu am viteza c vrei e dacie motor mic etc.....
|
--------------------
dacia
1310
- B 29 AVR
1998
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 16 Mar 2008, 10:03) Si nu poti sa bagi intr-o viteza inferiora , chiar este recomandat sa nu subturezi motorul ,se simte cand motorul cere schimbarea treptei ,daca ai o idee de experienta si ureche (in cazul lipsei turometrului ) ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 16 Mar 2008, 10:37) Si nu poti sa bagi intr-o viteza inferiora , chiar este recomandat sa nu subturezi motorul ,se simte cand motorul cere schimbarea treptei ,daca ai o idee de experienta si ureche (in cazul lipsei turometrului ) ![]() tocmai asta ziceam si eu referitor la problema initiatorului |
--------------------
dacia
1310
- B 29 AVR
1998
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
problema mea nu e ca nu urca cu a 4, ca merg si cu a 3 dar inainte urcam si cu a 4. de atunci am schimbat carb si platinile . si la rece da usoare rateuri daca i dau sprituri dupa care isi revine. Si faza care am mai obs 1 si a 2 daca accelerez se simte imediat demaraju, in a 3 si a 4 se duce pedala la podea si abia urca in ture(nu e ambreaju am verificat). de ex daca sunt in spatele lu 1 nu pot tasni din spatele lui, tre sa incetinesc il las sa se duca un pic si imi iau avant ca nebunu. deci ce zici avans sau amestec?
|
--------------------
1310
L
- SB
1997
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
avans, n'are amestecul nici o treaba, vezi staticul si vacumaticul, regleaza-le.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
za_kristake, vad ca ai motor de 1300cmc. Ce fel de carburator ai pus? Ce dimensiune are difuzorul (eventual jicloarele)? Daca ai pus carburator pentru 1400cmc, atunci e normal sa fie mai lenesa masina un pic.
E bine sa verifici si avansul, cum zicea argon, dar si platinile (distanta, stare de oxidare). Daca ai un voltmetru acasa, poti verifica mai orice contact de pe masina, astfel: - pui contactul cheii, din bord - masori caderea de tensiune pe platine, sau alt contact, cu voltmetrul - daca valoarea masurata este sub 0.2V, atunci e bine; daca e mai mare, atunci contactul respectiv (platina, de ex) este oxidat si necesita curatire. |
--------------------
Dacia
1410/'93
- IS-##-###
berlina / Tico E2 2000 Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
paltinile sunt noi le-am schimbat reglate la 0.4, cat despre carburator tot de pe un 1300 e luat dar e mai nou decat al meu care cred ca era original. o sa ma uit sa vad si maine mai dau un pic de avans si reglez jocu termic si sa vad ce mai face. si kinetix imi trimiti si mie un mail pe za_kristake@yahoo.com cu calibrele la jigloare si marimea la difuzor ca ma vazut ca te stii. mersi
|
--------------------
1310
L
- SB
1997
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Marimea difuzorului e stantata pe partea laterala a carburatorului, intr-un cerculet: 25.5mm pentru motor de 1300cmc, si 27mm pentru cel de 1400cmc.
La difuzor de 25.5mm iti trebuie jiclor principal de benzina de 135, iar de benzina de 170. Verifica si nivelul in CNC, sa fie 6.5-7.5mm. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
- IS-##-###
berlina / Tico E2 2000 Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Gata am rezolvat-o si pe asta. Am mai dat un pic de avans si am reglat amestecul (stas). multam fain pt sfaturi
|
--------------------
1310
L
- SB
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 05:13 |