DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la panta

za_kristake
post 15 Mar 2008, 17:39
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Sall all, problema mea sta in urmatorul fel: in drum spre casa am de urcat si eu o panta de urcat (nu f abrupta) dar nu reusesc sa o urc cu a 4. De urcat se poate urca cu a 4 ca ma mai urcat-o in trecut deci nu e imposibil. Problema e din avans sau amestec?


--------------------
1310 L - SB 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Mar 2008, 17:42
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




când ai "de urcat o panta de urcat" se numește rampă.

Urcă cu a 3-a.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 15 Mar 2008, 17:43
Post #3


om al munților


Group: Members
Posts: 8.306
Joined: 24 June 07




In trecut poate aveai viteza mai mare. radmasa.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 15 Mar 2008, 17:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




chiar asa incearca cu a 3-a:))


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 15 Mar 2008, 17:54
Post #5


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




treaba sta asa: depinde de benzina, de viteza cu care urci, de greutate etc sunt multi factori. nu mai omora masina urca cu a 3a.


--------------------
ford focus - xxx 2007
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 15 Mar 2008, 18:00
Post #6


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(za_kristake @ 15 Mar 2008, 17:39)
Sall all, problema mea sta in urmatorul fel: in drum spre casa am de urcat si eu o panta de urcat (nu f abrupta) dar nu reusesc sa o urc cu a 4. De urcat se poate urca cu a 4 ca ma mai urcat-o in trecut deci nu e imposibil. Problema e din avans sau amestec?
*




Unde-i problema de fapt ?? wacko.gif

Atat timp cat o urci , de ce mai intrebi ???
Intreaba si tu cand nu mai urci cu I-a ,nu cu ce treapta sa abordezi tu aceea panta , Doamne da' multi ai !!! laugh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 Mar 2008, 08:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate avea multe cauze ... ar trebui sa te joci cu avansul mai intai.
Ar putea fi de la aprindere (fisele se uzeaza repede, in sensul ca le creste rezistivitatea) si poti ajunge cu verificarile pana la setul motor.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 16 Mar 2008, 08:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




avansul l-am reglat cu lampa aprindere e noua (piesele in afara de delcou) si mia mai zis cineva sa mai dau un pic de avans, dar data trecuta cand am umblat la avans am inbunit-o. oricum mersi de sfat


--------------------
1310 L - SB 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 Mar 2008, 09:52
Post #9


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(za_kristake @ 16 Mar 2008, 08:40)
avansul l-am reglat cu lampa aprindere e noua (piesele in afara de delcou) si mia mai zis cineva sa mai dau un pic de avans, dar  data trecuta cand am umblat la avans am inbunit-o. oricum mersi de sfat
*




Eventual dupa ce ai motorul incalzit poti sa iti notezi pozitia actuala a delcoului si apoi ii mai dai vreo 4-5 grade avans si verifici lipsa tusei in esapament ,concomintent cu reglarea carburatorului din cele 2 suruburi

Bafta in continuare ,


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 16 Mar 2008, 10:03
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




deci la fel imi face si mie daca sunt in a 4-a si nu am viteza c vrei e dacie motor mic etc.....


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 Mar 2008, 10:37
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Sorin_18 @ 16 Mar 2008, 10:03)
deci la fel imi face si mie daca sunt in a 4-a si nu am viteza c vrei e dacie motor mic etc.....
*



Si nu poti sa bagi intr-o viteza inferiora , chiar este recomandat sa nu subturezi motorul ,se simte cand motorul cere schimbarea treptei ,daca ai o idee de experienta si ureche (in cazul lipsei turometrului ) smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 16 Mar 2008, 11:18
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Minel @ 16 Mar 2008, 10:37)
Si nu poti sa bagi intr-o viteza inferiora , chiar este recomandat sa nu subturezi motorul ,se simte cand motorul cere schimbarea treptei ,daca ai o idee de experienta si ureche (in cazul lipsei turometrului ) smile.gif
*


tocmai asta ziceam si eu referitor la problema initiatorului


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 16 Mar 2008, 11:28
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




problema mea nu e ca nu urca cu a 4, ca merg si cu a 3 dar inainte urcam si cu a 4. de atunci am schimbat carb si platinile . si la rece da usoare rateuri daca i dau sprituri dupa care isi revine. Si faza care am mai obs 1 si a 2 daca accelerez se simte imediat demaraju, in a 3 si a 4 se duce pedala la podea si abia urca in ture(nu e ambreaju am verificat). de ex daca sunt in spatele lu 1 nu pot tasni din spatele lui, tre sa incetinesc il las sa se duca un pic si imi iau avant ca nebunu. deci ce zici avans sau amestec?


--------------------
1310 L - SB 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Mar 2008, 12:40
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




avans, n'are amestecul nici o treaba, vezi staticul si vacumaticul, regleaza-le.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 16 Mar 2008, 16:40
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




za_kristake, vad ca ai motor de 1300cmc. Ce fel de carburator ai pus? Ce dimensiune are difuzorul (eventual jicloarele)? Daca ai pus carburator pentru 1400cmc, atunci e normal sa fie mai lenesa masina un pic.
E bine sa verifici si avansul, cum zicea argon, dar si platinile (distanta, stare de oxidare).
Daca ai un voltmetru acasa, poti verifica mai orice contact de pe masina, astfel:
- pui contactul cheii, din bord
- masori caderea de tensiune pe platine, sau alt contact, cu voltmetrul
- daca valoarea masurata este sub 0.2V, atunci e bine; daca e mai mare, atunci contactul respectiv (platina, de ex) este oxidat si necesita curatire.


--------------------
Dacia 1410/'93 - IS-##-### berlina / Tico E2 2000
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 16 Mar 2008, 17:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




paltinile sunt noi le-am schimbat reglate la 0.4, cat despre carburator tot de pe un 1300 e luat dar e mai nou decat al meu care cred ca era original. o sa ma uit sa vad si maine mai dau un pic de avans si reglez jocu termic si sa vad ce mai face. si kinetix imi trimiti si mie un mail pe za_kristake@yahoo.com cu calibrele la jigloare si marimea la difuzor ca ma vazut ca te stii. mersi


--------------------
1310 L - SB 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 16 Mar 2008, 20:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Marimea difuzorului e stantata pe partea laterala a carburatorului, intr-un cerculet: 25.5mm pentru motor de 1300cmc, si 27mm pentru cel de 1400cmc.
La difuzor de 25.5mm iti trebuie jiclor principal de benzina de 135, iar de benzina de 170.
Verifica si nivelul in CNC, sa fie 6.5-7.5mm.
Succes!


--------------------
Dacia 1410/'93 - IS-##-### berlina / Tico E2 2000
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 17 Mar 2008, 20:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Gata am rezolvat-o si pe asta. Am mai dat un pic de avans si am reglat amestecul (stas). multam fain pt sfaturi


--------------------
1310 L - SB 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 05:13
Forum Renault