DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motor buclucas

vallyyy
post 16 Mar 2008, 19:31
Post #1


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




sal ! azi mi-am cumparat motor ....l-am pus pe cutie da nu intra cat trebuie am nimerit suruburile da nu pot sa-l bag de tot intra decat pana la jumate oare de ce ......nu pot nici sa imping bine in el .....are vreo legatura ambreiajul aici ?..spuneti-mi si mie cu ce as putea sa imping in el ? si spre norocul meu mi s-a mai intamplat o buba a ramas capota blocata si nu mai merge de la cablu ....ce sa fac sa o desfac cu o ranga??? sad.gif


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 16 Mar 2008, 20:15
Post #2


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




ce model este motorul nou si ce model este motoru vechi, ma refer la modelul care scrie pe el si la Capacitatea cilindrica


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 16 Mar 2008, 20:17
Post #3


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




motorul e tot 1300 ca si cel vechi cred ca difera anul in rest nimic sleep.gif nu inteleg de ce nu vrea sa intre usor cu sa imping in el ca nu mai stiu sad.gif


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 16 Mar 2008, 20:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Nu stiu cum desfaci capota dar ai grija ca una noua e 240 de lei nevopsita,asa ca mai putin cu ranga,incearca sa bagi ceva pe dedesubt,sa agati cablul de acolo si sa tragi de el.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 16 Mar 2008, 20:30
Post #5


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




deci primul lucru pe care il faci cand schimbi motorul .... scoti capota evident dry.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 16 Mar 2008, 20:32
Post #6


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




nu am scos capota am reusit sa-l bag si asa
da nu intra cat trebuie adica nu pot sa-l imping bine....acum mi-am amintit parca era ceva cu un semn la volanta sau ma insel
??


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 17 Mar 2008, 08:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ai aliniat corect discul de ambreiaj? DAca nu n-o sa intre in veci, daca da, va intra fara efort, dar trebuie sa orientezi cutia si motorul sa fie perfect aliniate. Si masina sa fie scoasa din viteza, ca sa se poata roti usor axul de intrare sa se aseze pe canelurile ambreiajului, altminteri (daca e bagata in viteza) n-o sa intre in veci. Si apropo de caneluri, eu nu mai stiu detaliile astea, dar daca exista mai multe tipuri de ambreiaj (am impresia ca exista) ai grija sa ai numarul de caneluri si profilul corect imperecheat pe axul de intrare in cutie si disc, altminteri te chinui sa bagi un cui patrat intr-o gaura rotunda.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 17 Mar 2008, 12:05
Post #8


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Motorul sta suspendat pe un mecanism gen cricket sau scripeti, pentru a fi mai usor dirijat.

Sub cutie se baga un cric, pentru a usura alinierea cutie - motor.

Inainte de toate astea, se verifica daca mecanismul ambreiaj este aliniat si daca intra pe priza; daca nu ma insel, sunt mai multe tipuri de prize.

Motorul suspendat trebuie pozitionat ca ambreianul sa stea mai jos ca partea din fata, sa poata fi aliniat cu cutia. Cand se impinge motorul catre cutie, se roteste de arborele cotit, sa se alinieze priza de la cutie cu dintii de pe discul de ambreiaj.

Ieri am facut cele de mai sus, ajutat de socrul meu; a intrat cam greut (alinierea dintre motor si cutie n-a fost perfecta), dar s-a lasat pana la urma. Am folosit mecanism cu cricket sa suspend motorul, socrul meu impingea de el si rotea de arborele cotit, iar eu reglam cu cricul pozitia cutiei, sa o aliniez cu motorul.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 17 Mar 2008, 12:22
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Inclin sa cred ca nu e aliniat corect discul de ambreiaj. Capota o deschizi usor cu ajutorul unui prieten; apucati amandoi de colturi si trageti "un pic mai brusc" in sus. daca se rupe plasticul ala, e 1-2 RON-i


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 17 Mar 2008, 12:38
Post #10


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni





nu e centrat bine discu de ambreiaj, slabeste placa si mai incearca icon_mrgreen.gif

This post has been edited by alinushy: 17 Mar 2008, 12:39


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 17 Mar 2008, 13:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Alinierea discului la ochiometru merge cam cum merge sa cistigi loteria. Mai bine folosesti o priza veche, sau o scula potrivita. Eu am ajuns de mi-am facut la strung cite o scula de bronz pentru toate masinile pe care le am. Altminteri imbatrinesti cu 20 de ani de fiecare data cind incerci sa pui motorul la loc.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 17 Mar 2008, 16:46
Post #12


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




capota o deschizi f. usor tragand pur si simplu de camasa cablului ca vine in cabina.trage tare fara frica de camasa!!!
referitor la montat motorul:unul impinge iar asltul pe dedesupt invarte cu cheia de rac,asta dupa ce motorul a intrat putin!!!
mult noroc!!!!!!!


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 17 Mar 2008, 17:36
Post #13


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




cu motorul am inteles ce e de facut o sa mai incerc maine sa vedem daca reusesc ........da cum fac cu capota sad.gif ???baranga la care camasa te referi ca nu inteleg ...daca ai putea fi mai explicit??


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 17 Mar 2008, 21:22
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




nu trebuie 'ranga' te bagi sub masina si cu o lanterna luminezi zona unde este inchizatoarea de la capota, deasupra cablului o sa vezi o piesa in forma de carlig,cu o coada de matura(lungimea o aproximezi)ridici acea piesa.Capota se va deschide.
Bafta.


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 17 Mar 2008, 23:22
Post #15


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(vallyyy @ 17 Mar 2008, 17:36)
cu motorul am inteles ce e de facut o sa mai incerc maine sa vedem daca reusesc ........da cum fac cu capota  sad.gif ???baranga la care camasa te referi ca nu inteleg ...daca ai putea fi mai explicit??
*



se refera la modul in care deschid eu capota de 2 luni icon_mrgreen.gif trage de cablu tare tare si merge


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 06:26
Forum Renault