motor buclucas
motor buclucas
vallyyy |
16 Mar 2008, 19:31
Post
#1
|
||
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
|
||
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|||
CriSTI68 |
16 Mar 2008, 20:15
Post
#2
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
ce model este motorul nou si ce model este motoru vechi, ma refer la modelul care scrie pe el si la Capacitatea cilindrica
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
vallyyy |
16 Mar 2008, 20:17
Post
#3
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
motorul e tot 1300 ca si cel vechi cred ca difera anul in rest nimic nu inteleg de ce nu vrea sa intre usor cu sa imping in el ca nu mai stiu
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
kalyyyyyy |
16 Mar 2008, 20:26
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Nu stiu cum desfaci capota dar ai grija ca una noua e 240 de lei nevopsita,asa ca mai putin cu ranga,incearca sa bagi ceva pe dedesubt,sa agati cablul de acolo si sa tragi de el.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
CriSTI68 |
16 Mar 2008, 20:30
Post
#5
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
deci primul lucru pe care il faci cand schimbi motorul .... scoti capota evident
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
vallyyy |
16 Mar 2008, 20:32
Post
#6
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
nu am scos capota am reusit sa-l bag si asa
da nu intra cat trebuie adica nu pot sa-l imping bine....acum mi-am amintit parca era ceva cu un semn la volanta sau ma insel ?? |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Gheorghedracu |
17 Mar 2008, 08:25
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Ai aliniat corect discul de ambreiaj? DAca nu n-o sa intre in veci, daca da, va intra fara efort, dar trebuie sa orientezi cutia si motorul sa fie perfect aliniate. Si masina sa fie scoasa din viteza, ca sa se poata roti usor axul de intrare sa se aseze pe canelurile ambreiajului, altminteri (daca e bagata in viteza) n-o sa intre in veci. Si apropo de caneluri, eu nu mai stiu detaliile astea, dar daca exista mai multe tipuri de ambreiaj (am impresia ca exista) ai grija sa ai numarul de caneluri si profilul corect imperecheat pe axul de intrare in cutie si disc, altminteri te chinui sa bagi un cui patrat intr-o gaura rotunda.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
emircea |
17 Mar 2008, 12:05
Post
#8
|
membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara |
Motorul sta suspendat pe un mecanism gen cricket sau scripeti, pentru a fi mai usor dirijat.
Sub cutie se baga un cric, pentru a usura alinierea cutie - motor. Inainte de toate astea, se verifica daca mecanismul ambreiaj este aliniat si daca intra pe priza; daca nu ma insel, sunt mai multe tipuri de prize. Motorul suspendat trebuie pozitionat ca ambreianul sa stea mai jos ca partea din fata, sa poata fi aliniat cu cutia. Cand se impinge motorul catre cutie, se roteste de arborele cotit, sa se alinieze priza de la cutie cu dintii de pe discul de ambreiaj. Ieri am facut cele de mai sus, ajutat de socrul meu; a intrat cam greut (alinierea dintre motor si cutie n-a fost perfecta), dar s-a lasat pana la urma. Am folosit mecanism cu cricket sa suspend motorul, socrul meu impingea de el si rotea de arborele cotit, iar eu reglam cu cricul pozitia cutiei, sa o aliniez cu motorul. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
OAP |
17 Mar 2008, 12:22
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti |
Inclin sa cred ca nu e aliniat corect discul de ambreiaj. Capota o deschizi usor cu ajutorul unui prieten; apucati amandoi de colturi si trageti "un pic mai brusc" in sus. daca se rupe plasticul ala, e 1-2 RON-i
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
alinushy |
17 Mar 2008, 12:38
Post
#10
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
nu e centrat bine discu de ambreiaj, slabeste placa si mai incearca This post has been edited by alinushy: 17 Mar 2008, 12:39 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Gheorghedracu |
17 Mar 2008, 13:31
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Alinierea discului la ochiometru merge cam cum merge sa cistigi loteria. Mai bine folosesti o priza veche, sau o scula potrivita. Eu am ajuns de mi-am facut la strung cite o scula de bronz pentru toate masinile pe care le am. Altminteri imbatrinesti cu 20 de ani de fiecare data cind incerci sa pui motorul la loc.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
baranga |
17 Mar 2008, 16:46
Post
#12
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
capota o deschizi f. usor tragand pur si simplu de camasa cablului ca vine in cabina.trage tare fara frica de camasa!!!
referitor la montat motorul:unul impinge iar asltul pe dedesupt invarte cu cheia de rac,asta dupa ce motorul a intrat putin!!! mult noroc!!!!!!! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
vallyyy |
17 Mar 2008, 17:36
Post
#13
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
cu motorul am inteles ce e de facut o sa mai incerc maine sa vedem daca reusesc ........da cum fac cu capota ???baranga la care camasa te referi ca nu inteleg ...daca ai putea fi mai explicit??
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
pcostica |
17 Mar 2008, 21:22
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
nu trebuie 'ranga' te bagi sub masina si cu o lanterna luminezi zona unde este inchizatoarea de la capota, deasupra cablului o sa vezi o piesa in forma de carlig,cu o coada de matura(lungimea o aproximezi)ridici acea piesa.Capota se va deschide.
Bafta. |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
CriSTI68 |
17 Mar 2008, 23:22
Post
#15
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
QUOTE(vallyyy @ 17 Mar 2008, 17:36) cu motorul am inteles ce e de facut o sa mai incerc maine sa vedem daca reusesc ........da cum fac cu capota ???baranga la care camasa te referi ca nu inteleg ...daca ai putea fi mai explicit?? se refera la modul in care deschid eu capota de 2 luni trage de cablu tare tare si merge |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2024 - 06:26 |