probleme pornire, probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
probleme pornire, probleme pornire
cristi_ivan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410 Li
berlina
2002
|
|||
thedragon |
![]()
Post
#2
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
Deci pentru inceput sa te lamuresc cu ceva, Dacia ta este Li ( i-ul acela nu ti se pare dubios? cine stie poate vine de la INJECTIE:) ) si deci nu ar fi normal sa ai carburator
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
zodiak |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 June 07 ![]() |
Curata carburatorul cu Carburol e 8 lei sticla, si sufla sau baga cu o seringa prin jigleurele carburatorului acelasi carburol. Il lasi sa se usuce si ar trebui sa mearga. Bafta! Eventual poti sa schibi si setul de jigleure sa fi sigur. (aprox. 30 lei setul)
|
--------------------
Dacia
1310
1984
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(zodiak @ 11 Mar 2008, 15:11) Curata carburatorul cu Carburol e 8 lei sticla, si sufla sau baga cu o seringa prin jigleurele carburatorului acelasi carburol. Il lasi sa se usuce si ar trebui sa mearga. Bafta! Eventual poti sa schibi si setul de jigleure sa fi sigur. (aprox. 30 lei setul) Il lasi sa se usuce ??? ![]() Macar daca scriem ,sa scriem corect sfatul ,nu sa facem goana dupa posturi ! ![]() In nici intr-un caz ,imediat ce il scoti din solutie sufla-l cu aer comprimat deoarece mizeria aflata in stare de suspensie cat timp sta in Carburol carburatorul se va transforma inapoi in stare solida daca il lasi sa se usuce sau, mai rau il infunzi Chiar este recomandat ca dupa ce il scoti sa il sufli prin toate gaurile sale ! Bafta ! This post has been edited by Minel: 11 Mar 2008, 17:13 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
azraell |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
alooo... lumeeee... are masina pe injectie!! ce naiba dati sfaturi cu ce sa faca la carburator ?!?! chiar nu vedeti ce scrie acolo ?!
|
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
Merced |
![]()
Post
#6
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai daca el zice cu gura lui ca baga in carburator benzina cu seringa, sfaturile vin conform spuselor sale, nu?
Ce, n-ai mai vazut masini de pe care s-a dat jos injectia si s-a pus carburator? Sau d-alea de 20 de ani recarosate cu Li pe portbagaj? ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
cristi_ivan |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 March 08 ![]() |
masina este pe injectie.Sa ne lamurim. Scoteam furtunul care face legatura cu capacul de la culbutori, acolo cu o seringa care in loc de ac are un furtunnas subtire bagam putina benzina chiar in locul unde trebuia sa scuipe injectorul si pornea imediat.Acum este cald si nu trb decat sa apas putin acceleratia daca vreau sa porneasca.eu cred ca este pompa de benzina, dar sunt curios sa aud si alte pareri.(multumesc azraell).Daca nu apas acceleratia nu porneste, decat da sa porneasca dar se opreste, pana nu calc acceleratia nu porneste . Ce credeti?Astept idei.
|
--------------------
dacia 1410 Li
berlina
2002
|
|
PaulT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Motorasul pas cu pas.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#9
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
pai si care e problema ca apesi pe acceleratie?te doare piciorul? eu inainte trebuie sa o sprituiesc de vreo 6 ori si nu ma plang.
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
PaulT |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
A lui e pe injectie,nu are de ce sa dea sprituri.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
cristi_ivan |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 March 08 ![]() |
dati-mi detalii despre motorasul pas cu pas,ce rol are, pret si altele va rog
|
--------------------
dacia 1410 Li
berlina
2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
nu e motor pas cu pas, e doar un motoras de curent continu, ce actioneaza un melc, ce actioneaza la randul lui aspra clapetei de la injector. Daca dupa ce o pornesti cu pedala apasata, se tureaza singura cand e rece si dupaia scade turatia la 800 ... 900 de ture cand e cald motorul, nu e motorasul de vina. Un motoras nou e vro 400 de lei ...
Motorare pe injectie nu se pornesc cu pedala de acceleratie apasata, si nu trebuie sprituite ... chestie complet inutila. Vedeti topicurile de la Logan, unde au mai pornit si alti cu pedala apasata si le-a sarit filtrul de aer din suporti .... In momentul in care pui contactul se aude pompa de benzina ca baga presiune? Verifica turu, returul sa nu fie infundate, sau obturate. Incearca sa scoti furtunul de tur de pe injector si sa il bagi intr-o sticla, pui pe cineva sa puna contactul pana in ultima treapta inaintea pornirii ... ar trebui sa iti vina imediat benzina in sticla ![]() eu zis ca ai ceva infundat ... poate chiar la injector. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
cristi_ivan |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 March 08 ![]() |
Am facut cum mi-ai zis si am verificat daca ii vine benzina pe tur.E OK, ii vine destul de multa, am scos returul si am suflat pe el dupa ce am scos si capacul de la rezervor , iar e ok , nu este infundat. Am scos injectorul si i-am suflat sita si un mecanic mi-a dat cu niste spray si l-a curatat.Ce-am mai facut? acum cateva minute am scoc o sonda pe care se aseaza ceva ca un praf de pilitura (nu stiu cum ii zice am desfacuta cu o cheie de 10 si e in blocul motor) si porneste , dar asa mi-au facut si aia la service si pornea in urmatoarele 30 minute , darpe urma tot trb sa apas acceleratia. Am vazut pe aici pe undeva ca se masoara pompa de benzina, cica trb sa aibe 1,5 - 1,6 bar!Asa este?
|
--------------------
dacia 1410 Li
berlina
2002
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
senzorul acela e senzorul cu ajutorul caruia computerul stie turatia motorului... daca e plin de pilitura motorul merge in"hopuri" la relanti
in legatura cu pompa: "POMPA ELECTRICA DE BENZINA Pompa electrica de benzina este fixata in rezervor, fiind imersata in benzina si este comandata de calculator, pin intermediul releului R1. La punerea contactului, cu cheia in pozitia M (motor), dar fara a se porni motor ul, pompa va fi alimentata cu curent numai pentru 3-4 sec. Pompa va debita permanent numai atunci cand calculatorul primeste semnal de la senzor ul de turatie si trebuie sa asigure un debit de min. 65l/h si presiunea de 1-1,1 barr la 12 V. Cauza unui debit insuficient poate fi tensiunea mica de alimentare a pompei sau filtrul de combustibil murdar. ATENTIE:In sistemul de alimentare combustibil ul ramane sub presiune si dupa oprirea motor ului; in cazul debransarii furtunelor tineti o carpa in apropierea racordului pentru ca benzina sa nu ajunga pe zonele fierbinti ale motor ului. Masurarea debitului se face astfel: - Se branseaza returul de la corp - clapeta injector la un furtun ce va debita combustibil ul intr-un vas gradat de 2000 ml. - Se alimenteaza pompa direct, pentru 1 minut pornind motor ul, sau pin scurtcircuitarea bornelor 30 si 87 ale releului R1, cu motor ul oprit. FILTRUL DE BENZINA Filtrul de benzina (Fig. 3) este amplasat in circuitul de alimentare cu combustibil, dupa pompa de benzina si se afla sub caroserie in imediata apropiere a rezervorului. Elementul filtrant este din hartie cu porozitatea de 0,01 mm. si are rolul, foarte important de a retine impuritatile ce ar ajunge la regulatorul de presiune si injector." Un citat din manualul pentru sistemul acesta de injectie ... disponibil aici: http://www.autoconcret.ro/index.php?option...id=91&Itemid=41 |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Auzi bre ala destept care tot zice ca are masina pe injectie!Dacia are injectie monopunct si e tot cu carburator.Numai alea cu injectie multipunct au injectoare.macar documenteaza-te inainte de a da sfaturi!
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
as fi curios cum arata carburatorul ala de injectie monopunct...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
injectie monopunct ..... ai un singur injector (MONO = 1)
injectie multipunct ...... ai cate un injector pe fiecare cilindru (MULTI = mai mult de 1) ![]() Chestia aia ce de benzina si face motoru sa se invarta nu e carburator ... e injector. Carburatorul de dacie clasic nu e comandat de nici un computer .... reglajele le face fiecare pt motorul lui. La injectie ce reglezi? ![]() |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
cristi_ivan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 March 08 ![]() |
Inca o data multumesc pt sfaturi Ionutz . Cred ca au fost folositoare si pt altii nu numai pt mine. In legatura cu pornirea cred ca ai dreptate cu motorasul pas cu pas pt ca dupa ce pornesc la rece nu mai se tureaza motorul deloc si apoi sa revina la 800 - 900 de turatii, si cateodata porneste si fara sa apas aceleratia , dar zici ca sta sa moara, nu este turata deloc . Trb sa ajung iar la service sa vedem daca mi-l schimba sau poate il repara, asta daca se poate repara.
|
--------------------
dacia 1410 Li
berlina
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:51 |