DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme pornire, probleme pornire

cristi_ivan
post 10 Mar 2008, 22:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 March 08




Am dacia Li 2002 si la rece porneste doar daca apas acceleratia putin.Iarna pornea numai daca puneam benzina cu o seringa in carburator.Dupa ce pornesc nu am probleme ,in mers totul e ok.


--------------------
dacia 1410 Li berlina 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 10 Mar 2008, 23:07
Post #2


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




Deci pentru inceput sa te lamuresc cu ceva, Dacia ta este Li ( i-ul acela nu ti se pare dubios? cine stie poate vine de la INJECTIE:) ) si deci nu ar fi normal sa ai carburator smile.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodiak
post 11 Mar 2008, 15:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 30 June 07




Curata carburatorul cu Carburol e 8 lei sticla, si sufla sau baga cu o seringa prin jigleurele carburatorului acelasi carburol. Il lasi sa se usuce si ar trebui sa mearga. Bafta! Eventual poti sa schibi si setul de jigleure sa fi sigur. (aprox. 30 lei setul)


--------------------
Dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Mar 2008, 17:12
Post #4


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(zodiak @ 11 Mar 2008, 15:11)
Curata carburatorul cu Carburol e 8 lei sticla, si sufla sau baga cu o seringa prin jigleurele carburatorului acelasi carburol. Il lasi sa se usuce si ar trebui sa mearga. Bafta!  Eventual poti sa schibi si setul de jigleure sa fi sigur. (aprox. 30 lei setul)
*




Il lasi sa se usuce ??? wacko.gif

Macar daca scriem ,sa scriem corect sfatul ,nu sa facem goana dupa posturi ! excl.gif

In nici intr-un caz ,imediat ce il scoti din solutie sufla-l cu aer comprimat deoarece mizeria aflata in stare de suspensie cat timp sta in Carburol carburatorul se va transforma inapoi in stare solida daca il lasi sa se usuce sau, mai rau il infunzi

Chiar este recomandat ca dupa ce il scoti sa il sufli prin toate gaurile sale !

Bafta !

This post has been edited by Minel: 11 Mar 2008, 17:13


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 15 Mar 2008, 15:30
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




alooo... lumeeee... are masina pe injectie!! ce naiba dati sfaturi cu ce sa faca la carburator ?!?! chiar nu vedeti ce scrie acolo ?!


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 15 Mar 2008, 15:44
Post #6


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pai daca el zice cu gura lui ca baga in carburator benzina cu seringa, sfaturile vin conform spuselor sale, nu?
Ce, n-ai mai vazut masini de pe care s-a dat jos injectia si s-a pus carburator? Sau d-alea de 20 de ani recarosate cu Li pe portbagaj? laugh.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ivan
post 15 Mar 2008, 19:37
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 March 08




masina este pe injectie.Sa ne lamurim. Scoteam furtunul care face legatura cu capacul de la culbutori, acolo cu o seringa care in loc de ac are un furtunnas subtire bagam putina benzina chiar in locul unde trebuia sa scuipe injectorul si pornea imediat.Acum este cald si nu trb decat sa apas putin acceleratia daca vreau sa porneasca.eu cred ca este pompa de benzina, dar sunt curios sa aud si alte pareri.(multumesc azraell).Daca nu apas acceleratia nu porneste, decat da sa porneasca dar se opreste, pana nu calc acceleratia nu porneste . Ce credeti?Astept idei.


--------------------
dacia 1410 Li berlina 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 15 Mar 2008, 20:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Motorasul pas cu pas.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanarghius
post 15 Mar 2008, 20:29
Post #9


satanic dacia


Group: Members
Posts: 150
Joined: 25 August 07




pai si care e problema ca apesi pe acceleratie?te doare piciorul? eu inainte trebuie sa o sprituiesc de vreo 6 ori si nu ma plang.


--------------------
dacie dacia 1310 1987 tx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 15 Mar 2008, 22:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




A lui e pe injectie,nu are de ce sa dea sprituri.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ivan
post 16 Mar 2008, 11:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 March 08




dati-mi detalii despre motorasul pas cu pas,ce rol are, pret si altele va rog


--------------------
dacia 1410 Li berlina 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 16 Mar 2008, 13:04
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




nu e motor pas cu pas, e doar un motoras de curent continu, ce actioneaza un melc, ce actioneaza la randul lui aspra clapetei de la injector. Daca dupa ce o pornesti cu pedala apasata, se tureaza singura cand e rece si dupaia scade turatia la 800 ... 900 de ture cand e cald motorul, nu e motorasul de vina. Un motoras nou e vro 400 de lei ...


Motorare pe injectie nu se pornesc cu pedala de acceleratie apasata, si nu trebuie sprituite ... chestie complet inutila. Vedeti topicurile de la Logan, unde au mai pornit si alti cu pedala apasata si le-a sarit filtrul de aer din suporti ....

In momentul in care pui contactul se aude pompa de benzina ca baga presiune? Verifica turu, returul sa nu fie infundate, sau obturate. Incearca sa scoti furtunul de tur de pe injector si sa il bagi intr-o sticla, pui pe cineva sa puna contactul pana in ultima treapta inaintea pornirii ... ar trebui sa iti vina imediat benzina in sticla wink.gif

eu zis ca ai ceva infundat ... poate chiar la injector.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ivan
post 16 Mar 2008, 13:28
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 March 08




Am facut cum mi-ai zis si am verificat daca ii vine benzina pe tur.E OK, ii vine destul de multa, am scos returul si am suflat pe el dupa ce am scos si capacul de la rezervor , iar e ok , nu este infundat. Am scos injectorul si i-am suflat sita si un mecanic mi-a dat cu niste spray si l-a curatat.Ce-am mai facut? acum cateva minute am scoc o sonda pe care se aseaza ceva ca un praf de pilitura (nu stiu cum ii zice am desfacuta cu o cheie de 10 si e in blocul motor) si porneste , dar asa mi-au facut si aia la service si pornea in urmatoarele 30 minute , darpe urma tot trb sa apas acceleratia. Am vazut pe aici pe undeva ca se masoara pompa de benzina, cica trb sa aibe 1,5 - 1,6 bar!Asa este?


--------------------
dacia 1410 Li berlina 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 16 Mar 2008, 15:01
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




senzorul acela e senzorul cu ajutorul caruia computerul stie turatia motorului... daca e plin de pilitura motorul merge in"hopuri" la relanti

in legatura cu pompa:

"POMPA ELECTRICA DE BENZINA
Pompa electrica de benzina este fixata in rezervor, fiind imersata in benzina si este comandata de calculator, pin intermediul releului R1. La punerea contactului, cu cheia in pozitia M (motor), dar fara a se porni motor ul, pompa va fi alimentata cu curent numai pentru 3-4 sec. Pompa va debita permanent numai atunci cand calculatorul primeste semnal de la senzor ul de turatie si trebuie sa asigure un debit de min. 65l/h si presiunea de 1-1,1 barr la 12 V. Cauza unui debit insuficient poate fi tensiunea mica de alimentare a pompei sau filtrul de combustibil murdar.

ATENTIE:In sistemul de alimentare combustibil ul ramane sub presiune si dupa oprirea motor ului; in cazul debransarii furtunelor tineti o carpa in apropierea racordului pentru ca benzina sa nu ajunga pe zonele fierbinti ale motor ului.
Masurarea debitului se face astfel:
- Se branseaza returul de la corp - clapeta injector la un furtun ce va debita combustibil ul intr-un vas gradat de 2000 ml.
- Se alimenteaza pompa direct, pentru 1 minut pornind motor ul, sau pin scurtcircuitarea bornelor 30 si 87 ale releului R1, cu motor ul oprit.
FILTRUL DE BENZINA
Filtrul de benzina (Fig. 3) este amplasat in circuitul de alimentare cu combustibil, dupa pompa de benzina si se afla sub caroserie in imediata apropiere a rezervorului. Elementul filtrant este din hartie cu porozitatea de 0,01 mm. si are rolul, foarte important de a retine impuritatile ce ar ajunge la regulatorul de presiune si injector."

Un citat din manualul pentru sistemul acesta de injectie ... disponibil aici: http://www.autoconcret.ro/index.php?option...id=91&Itemid=41


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 17 Mar 2008, 12:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Auzi bre ala destept care tot zice ca are masina pe injectie!Dacia are injectie monopunct si e tot cu carburator.Numai alea cu injectie multipunct au injectoare.macar documenteaza-te inainte de a da sfaturi!


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Mar 2008, 12:59
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




as fi curios cum arata carburatorul ala de injectie monopunct...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 17 Mar 2008, 13:23
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




injectie monopunct ..... ai un singur injector (MONO = 1)

injectie multipunct ...... ai cate un injector pe fiecare cilindru (MULTI = mai mult de 1)

radmasa.gif

Chestia aia ce de benzina si face motoru sa se invarta nu e carburator ... e injector.

Carburatorul de dacie clasic nu e comandat de nici un computer .... reglajele le face fiecare pt motorul lui.

La injectie ce reglezi? laugh.gif


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ivan
post 18 Mar 2008, 16:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 March 08




Inca o data multumesc pt sfaturi Ionutz . Cred ca au fost folositoare si pt altii nu numai pt mine. In legatura cu pornirea cred ca ai dreptate cu motorasul pas cu pas pt ca dupa ce pornesc la rece nu mai se tureaza motorul deloc si apoi sa revina la 800 - 900 de turatii, si cateodata porneste si fara sa apas aceleratia , dar zici ca sta sa moara, nu este turata deloc . Trb sa ajung iar la service sa vedem daca mi-l schimba sau poate il repara, asta daca se poate repara.


--------------------
dacia 1410 Li berlina 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 00:51
Forum Renault