probleme ambreaj
![]() ![]() ![]() |
probleme ambreaj
kadafi2pac |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310
87
- B23ESF
|
|||
ceribros |
![]()
Post
#2
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Posibil kitul de ambreaj, nu cred ca e cutia.
|
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
ca sa nu deschid si eu alt topic postez aici intrebarea mea... poate aparea vro problema daca am reglat pedala de ambreaj sa cupleze jos?mentionez ca nu am probleme la schimbarea treptelor chiar merge super bine ) This post has been edited by Sorin_18: 12 Mar 2008, 18:47 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Daca nu-ti face probleme la schimbarea treptelor poti sta linistit ,ai ambreiajul foarte bun (discul de ambreiaj).
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
ATM |
![]()
Post
#5
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Reglajul ambreiajului la cuplarea joasa e riscant in timp. Nu ma refer la faptul ca ti se poate opri mai usor la plecarea de pe loc, asta tine de sofer. Dar pot aparea probleme ca ale initiatorului topicului, ca se desurubeaza usor-usor piulitele alea care tin cablul de furca (chiar daca sunt 2, da, se desurubeaza, in parte si datorita posibilelor scapari de ulei)...se desurubeaza piulitele, nu mai decupleaza ambreiajul complet, caraituri bla bla (la mine-i chestie constanta, pompa de benzina scapa nitel ulei, care pica fix pe furca; periodic, cam la 3 luni, ambreiajul ajunge sa tina foarte jos si ca atare reglez cursa). De fapt, asta l-as sfatui pe initiator, sa mai stranga un pic piulitele de la furca, ridicand astfel punctul in care ambreiajul "tine" (mai spre jumatatea cursei) si sa vada daca nu-si revine. daca nici asa nu-si revine, nasol , posibil ambreiaj exfoliat (ferodouri crapate), se lasa cu dat cutia jos, schimbat disc (posibil si placa, daca-i albastrita).
Zi-ne si noua daca a mers teorema cu piulitele de strangere sau e mai grav. PS. la strangerea piulitelor, vezi sa nu exagerezi, altfel va tine foarte sus si probabil va patina. Lasa un pic de joc la furca. This post has been edited by ATM: 12 Mar 2008, 23:57 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
omegabear |
![]()
Post
#6
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Sint de aceiasi parere cu ATM. La mine nu se desurubau piulitele ci pur si simplu se intindea cablul. De fapt erau plesnite multe dintre firele de otel si in timp ce se mai rupea cate un fir se mai lasa un pic cablul. Pur si simplu nu mai debreia. M-ai strangeam un pic piulitele si iar mergea bine o perioada. M-am chinuit cam 3 luni, pana s-a rupt cablul.
|
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
kadafi2pac |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 July 07 ![]() |
am incercat si cu piulitele .... nu erau desfacute .... ca am strans putin . si nu mai aveam joc deloc ... deci le`am lasat asa cum erau ... si am mai observat ceva .... pornesc motoru apas pe ambreaj bag 1 . intra iau picioru de pe ambreaj nimik nu se misca nu tremura nik .... si cu motoru pornit am bagat 1 ,2,3 ,4 fara sa apas pe ambreaj .... se poate sa fie ceva de la cutie ??? ..... sau asta tot de la ambreaj e ??? aaa si mie intainte sa se strice ambreajul tinea jos ..
This post has been edited by kadafi2pac: 16 Mar 2008, 12:46 |
--------------------
dacie
1310
87
- B23ESF
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(kadafi2pac @ 16 Mar 2008, 12:45) am incercat si cu piulitele .... nu erau desfacute .... ca am strans putin . si nu mai aveam joc deloc ... deci le`am lasat asa cum erau ... si am mai observat ceva .... pornesc motoru apas pe ambreaj bag 1 . intra iau picioru de pe ambreaj nimik nu se misca nu tremura nik .... si cu motoru pornit am bagat 1 ,2,3 ,4 fara sa apas pe ambreaj .... se poate sa fie ceva de la cutie ??? ..... sau asta tot de la ambreaj e ??? aaa si mie intainte sa se strice ambreajul tinea jos .. esti sigur ca intra in viteze??? |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
kadafi2pac |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 July 07 ![]() |
![]() da sunt sigur ![]() |
--------------------
dacie
1310
87
- B23ESF
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
kadafi2pac |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 July 07 ![]() |
pai dak mie mi sa oprit masina in viteza cu motoru pornit . ce treaba are cautatoru ????
read the hole topic ![]() |
--------------------
dacie
1310
87
- B23ESF
|
|
softboy bad |
![]()
Post
#12
|
![]() posesor de dacie Group: Members Posts: 20 Joined: 3 August 07 From: din Bucuresti ![]() |
buna seara stimati forumisti ...postez si eu aici deoarece am o mica problema cu ambreiajul si ma tem sa nu devina mare...deci ...am reglat amreiajul sa tina pe la mijloc ...nici prea jos ,nici prea sus..insa atunci cand calc ambreiajul pana la capat.se aude un zgomot metalic ..ca un fluierat...acest lucru nu se intampla cand iau pciorul de pe ambreiaj sau in sarcina ...de intrat in viteze intra bine ...(am cutie in 4 trepte)...de la ce sa fie? ...
|
--------------------
dacia
1310
1991 berlina
- B 47 MDF
|
|
bytzu18 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 23 December 07 ![]() |
pt kadafi2pac: ai placa de presiune crapata sau rulmentul a ros "dintii" din soare...Reparatia te ajunge in jur de 1,5-2 mil (placa de presiune de la 60ron- la 120ron+manopera la mecanic) iar durata in jur de 3-4 ore.
Pt softboy bad: Ai cablu prea strans;) ori de acum nu apesi ambreiajul pana la capat ori slabesti un pic de la piulite. Acu imi permit sa dau si eu un sfat incepatorilor in ceea ce priveste condusul din propria experienta (am permis de 4 luni si vreo 6000 de km facutzi cu dacia din semnatura) => ambreiajul se apasa doar cand schimbi vitezele!!! NU SE INTRA IN INTERSECTIE CU UN PICIOR PE AMBREIAJ SI CU CELALALT PE FRANA DIN COMODITATEA DE-A NU SCOATE LEVIERUL CUTIEI LA PUNCTU MORT!!! Dac ai de incetinit o scotzi din viteza si nu mai ai treaba cu ambreiaju...Dak esti la semafor, nu stai 1-2 minute cu piciorul pe ambreiaj si cu treapta intai si astepti sa se faca verde. Am spus astea cu scopul de-a scuti pe cei avizati de-a avea "placerea" de-a investi in jur de 300ron intr-un kit nou de ambreiaj+manopera in primele luni de condus pe dacie cel putin;) |
--------------------
Dacia
1310
2000-carburator
- SV-02-ZDP
|
|
kadafi2pac |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 July 07 ![]() |
ms bytzu18 pt lamurire . azi ma duc cu ea la service .
|
--------------------
dacie
1310
87
- B23ESF
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
bytzu18, dar ce se intampla cand stam cu piciorul pe ambreiaj la semafor, ce se poate strica/uza ? ... pentru ca asa ne mai invata unii instructori auto
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 17 Mar 2008, 12:47) bytzu18, dar ce se intampla cand stam cu piciorul pe ambreiaj la semafor, ce se poate strica/uza ? ... pentru ca asa ne mai invata unii instructori auto ![]() din cate stiu eu se uzeaza rulmentu si placa...ma aproba cineva ?? This post has been edited by Sorin_18: 17 Mar 2008, 17:55 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
renotgo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Ai dreptate !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
on-topic: cat ulei intra in cutia de viteze?
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
Minel |
![]()
Post
#19
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bytzu18 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 23 December 07 ![]() |
daca ne-ar putea cineva ajuta cu-n desen la ambreiaj totul ar fi perfec...de explicat e mai greu...ideea e ca atunci cand stai cu picorul pe ambreiaj exista frecare intre 2 metale, ceea ce duce la uzura=>reparatie costisitoare...
![]() This post has been edited by bytzu18: 17 Mar 2008, 23:48 |
--------------------
Dacia
1310
2000-carburator
- SV-02-ZDP
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
In mod normal nu ar trebui sa fie frecare decat intre componentele rulmentului de presiune, adica inele si role, cu timpul prin uzura rulmentului si blocarea acestuia poate sa apara frecare intre inelul rulmentului si diafragma placii de presiune (soarele).
Ca sa verifici nivelul uleiului din cutie trebuie sa ai masina pe o suprafata orizontala, desfaci busonul de umplere si verifici nivelul uleiului cu o sarma indoita sau cu ce ai la indemana, eu am verificat cu degetul, nivelul corect al uleiului din cutie trebuie sa fie la nivelul gaurii de umplere. La pus uleiul poti folosi un furtun mai flexibil si o palnie, furtunul se scoate prin compartimentul motor si acolo se tine de palnie, dar e o metoda care mie nu-mi place pentru ca ia mult timp, uleiul de cutie e mai gros si curge mai greu, sau poti folosi un bidon de plastic de 0,5 sau 1L cu dop gaurit si stut, te bagi sub masina si gata ai bagat uleiul ca oricum trebuie sa te bagi sa pui furtunul si sa verifici cand se umple. Si inca o chestie, daca te hotarasti sa schimbi uleiul fa o investitie si ia un ulei bun, un 80W90 de calitate Castrol, Mobil,Valvoline etc nu pune ulei cu 5lei/L; vara nu ai treaba cu el dar iarna cand o pornesti te miri de ce da sa o ia din loc cand ridici ambreiajul cu ea scoasa din viteza, care a patit-o stie ce vorbesc. Si acum spor la treba. Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 32.7k ) Number of downloads: 62 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
kadafi2pac |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 July 07 ![]() |
era de la ferodou problema mea ...
|
--------------------
dacie
1310
87
- B23ESF
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
iarasi on-topic...OFFFF....
am schimbat un semilonjeron. pentru asta meseriasul a desfacut si suruburile din spatele cutiei. acum am observat o troncaneala dupa ce schimb viteza si incep sa accelerez. se aude din zona aia, adica cam sub schimbator. uneori chiar mai multe una dupa alta. eram acolo cand a montat, si stiu ca a pus suruburile, dar ma gandesc ca a uitat vreunul sau nu l-a strans cum trebuie. asa sa fie? |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
za_kristake |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
exact ciprian. suruburile le-a montat da nu le-a strans suficient. daca iti bate cand accelerezi si in frane de motor toata treaba e din cele 3 suruburi ale traversei. Sau mai pot fi tampoanele traversei, poate sa desprins cauciucul de pe platbanda cu surubul ce o tine fixa. trebiue sa o bagi pe un saht sau elevator.
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
mar85mar |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 March 08 ![]() |
daca nu ti sa uzat discu sau placa de ambreaj sar putea sa fie slab soarle de pe placa si sa intre rulmentu in placa sa nu cupleze bine ambreajul sau poate rulmentul e uzat
|
--------------------
dacia
d1300
1987
- BC-02-FKZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:29 |