cu BICICLETA in Buc., greu dar frumos....
![]() ![]() ![]() |
cu BICICLETA in Buc., greu dar frumos....
Laurentziu83 |
![]()
Post
#781
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#782
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si ce, e o scuza inventata?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#783
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Am iesit prima oara anul asta, vreo ora jumate, prin Herastrau si imprejurimi.
Dupa cazatura urata de vara trecuta am reparat frana fata, dar clar nu mai tine prea bine. Am luat si o husa cu gel, saua e cam tare. Vad maine daca a avut efect ![]() Ultima fytza: live pe fb cu telefonul in dreapta, stanga pe ghidon si ochii in telefon, normal! ![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
dizzy |
![]()
Post
#784
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Am fost și noi astă-seară.
Prea aglomerat. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#785
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Bicicleta galbena @ 17 May 2020, 18:27) Masoara inaltimea picioarelor (distanta dintre picioare), rezultatul il inmultesti cu 0.883 si obtii distanta minima la care sa ai suprafata seii fata de axul pedalier. O reglezi din tija de sa. Durerile de fund sunt date in general de seile reglate prea jos si de o sa prea ingusta fata de distanta dintre oasele fundului. O sa de 145-155 mm latime ar trebui sa ajute in acest caz, majoritatea au 130-135 mm si sunt insuficiente la o pozitie prea putin inclinata in sa. La cursiera merg sei inguste din cauza pozitiei aplecate, stai in alta parte pe oase. This post has been edited by Laurentziu83: 18 May 2020, 16:11 |
--------------------
.
.
.
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#786
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Husa si-a indeplinit scopul, e ok
![]() Saua are 14cm si e tare, in mers nu e diferenta mare, in schimb a doua zi este! |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#787
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mai ridica 1 cm saua si mai vezi apoi.
|
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#788
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#789
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca asa e, mi-am adus aminte ca anul trecut am mers zilnic cu ea, vreo doua luni, ma durea in primele zile apoi trecea.
Husa e ok insa, treci peste perioada 'de acomodare'. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#790
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
dupa ce se tabaceste, poti renunta si la husa.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
gibonu |
![]()
Post
#791
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 18 May 2020, 18:09) Masoara inaltimea picioarelor (distanta dintre picioare), rezultatul il inmultesti cu 0.883 si obtii distanta minima la care sa ai suprafata seii fata de axul pedalier. Pe asta nu prea o inteleg. Masori lungimea piciorului sau distanta dintre picioare? Te rog, se poate mai multe detalii, eventual vreun link de pe vreun site specializat? Din cate stiu, cea mai simpla metoda pentru a stabili inaltime corecta a seii este ca, stand in cur pe sa, intinzi piciorul la maxim astfel incat calcaiul sa stea pe pedala. Iar asta se face sprininindu-te de un zid sau sa iti tina cineva bicicleta de ghidon, perfect pependiculara pe sol. QUOTE(Bicicleta galbena @ 18 May 2020, 18:29) Husa si-a indeplinit scopul, e ok ![]() N-am folosit niciodata. Insa din ce am vorbit cu cei care au folosti, mai devreme sau mai tarziu, husa respectiva se va largi, isi va schimba pozitia, etc. Adica va deveni incomoda. Ideea este ca trebuie sa-ti tabacesti putin curu'. Adica dureaza ceva pana se va obisnui cu saua. Sau, sugestia mea este sa optezi pentru o sa Brooks. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#792
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
Pentru confort, o sa nesimtit de lata este sfanta. Eu am una ca in poza atasata si pentru naveta la servici 8 km pe zi este perfecta. Degeaba are saua gel si alte chestii daca este pur si simplu prea ingusta pentru posteriorul utilizatorului. Daca faci ture de 50-60 de km atunci intradevar iti trebuie o sa mai sport pentru ca saua nesimtit de lata obstructioneaza cumva miscarea piciorului din articulatia soldului. Attached thumbnail(s) images.jpg ( Size: 5.65k ) Number of downloads: 259 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#793
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daca ai citybike da e buna aia. La mountainbike nu prea si la cursiera e grav.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Avani |
![]()
Post
#794
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
In weekendul asta am schimbat si eu agregatul. De la mountain bike cu cadru de 21" si roti de 29", am trecut la un L.
Schimbarea in bine e impresionanta. Extraordinar de usoara si manevrabila e semicursiera. Ma gandesc la cat am pedalat inutil la tractorul ala tinand cont ca peste 95% din drumuri le fac pe asfalt. Schimbat si bicla juniorului, luat una de 20". Acum, recomandati vreun suport de bicle pentru portbagaj (sedan) ? 20200516_210712.jpg ( Size: 3.26mb ) Number of downloads: 276 This post has been edited by Avani: 19 May 2020, 11:53 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#795
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai cred ca trebuie si cui de remorca, nu? alea pe hayon de hatch trebuie prinse si sus.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Avani |
![]()
Post
#796
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Suportul ăsta are descrierea că ar fi compatibil și pentru sedan, dar drept să spun, nu am încercat nimic de genul ăsta până acum, deci experiența mea e 0. Nu e exclus să fi greșit ăia la descriere.
Mă gândesc că se sprijină pe bara spate și pe portbagaj. Ca și greutate de susținut, ar fi un maxim 25 kg. 20200519_130938.jpg ( Size: 111.53k ) Number of downloads: 256 Le: cam așa m-aș gândi să vină. 20200519_131533.jpg ( Size: 236.55k ) Number of downloads: 247 Le2: sau așa. 20200519_132224.jpg ( Size: 135.78k ) Number of downloads: 242 This post has been edited by Avani: 19 May 2020, 12:24 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#797
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pare ca merge si la sedan, dar nu as puen as aceva pe masina. unu pe cuiul de remorca pare mai sanatos plus ca la asta risti amenda ca nu se vede numarul de inmatriculare. Alea de remorca au loc de o alta placuta, lampa de nr etc.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Avani |
![]()
Post
#798
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Cui doar pentru suport nu am sa-mi montez, ca nu voi iesi atat de des incat sa merite deranjul financiar si estetic.
Intr-adevar, nici mie nu mi se par suporturile astea foarte sanatoase, pot zgaria si masina si mai apare si riscul de amenda. Ochiometric, la prima vedere, mi-ar intra in masina (pacat nu ca e rabatabila bancheta)ambele biciclete daca le-as da rotile din fata jos. Si cred ca raman la varianta asta. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#799
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sau bare pe plafon, sa nu le bagi murdare in masina. mai ieftine decat cuiul
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Avani |
![]()
Post
#800
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Da, asa este, insa la fel ca si cuiul, barele alea nu le-as prea folosi si in alt scop si sa ma plimb cu ele toata ziua pe masina, nici asta n-as vrea. Plus ca o data trebuie sa iau barele iar a doua oara vreo 2 suporti de bicla. Per total costul e mai mare, desi pe termen lung e clar ca in final tot acolo ajung, insa cumva nu e cazul acum.
Cumva cea mai rapida solutie pentru mine, era suportul ala de portbagaj. Il pun cand am nevoie de el dupa care-l dau jos. Legat de bicle murdare, nu poate fi vorba. Poate cel mult de la ceva ploaie, deci nimic de speriat. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
gibonu |
![]()
Post
#801
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(stolniceanulucian @ 19 May 2020, 13:23) Daca faci ture de 50-60 de km atunci intradevar iti trebuie o sa mai sport pentru ca saua nesimtit de lata obstructioneaza cumva miscarea piciorului din articulatia soldului. Merge foarte bine si saua ne-sport pentru ture lungi. Adica Brooks, model B 190. Se vede mai bine in poza de mai jos. 01.jpg ( Size: 97.07k ) Number of downloads: 84 Detalii: https://www.brooksengland.com/en_eu/b190.html Sau asta o folosesc din 2009, am facut o gramda de ture cu ea (interne si externe). Si mai simplu: faci o tura de o saptamana, aduni cateva sute de km si nu te doare curu' La bicicleta de oras am o sa model supozitor. Atunci cand merg cu bicicleta de ture cu saua Brooks, am impresia ca imi face cineva masaj la fese. QUOTE(Avani @ 19 May 2020, 13:52) Acum, recomandati vreun suport de bicle pentru portbagaj (sedan) ? Daca vrei sa cari bicicletele pe masina de 2-3 ori pe an, cateva zeci de km si doar pe asfalt, atunci poti opta pentru un suport care se agata / prinde de hayon / portbagaj. Daca ii vei folosi intens / pe macadam, risti sa strici balamalele de la hayon, zgarieturi la masina, etc. Daca vrei sa mergi mai mult, atunci opteaza pentru bare transversale si suport de plafon. Daca ai bani mai multi, opteaza pentru un suport care se monteaza pe cuiul de remorcare. D-ala destept, care se rabateaza ca sa poti deschide portbagajul, are stopuri si suport de numar. Ca firma producatoare, in afara de Thule nu stiu sa-ti recomand nimic, pentru ca n-am folosit. De Thule sunt foarte multumit, unul dintre suportii pe care ii folosesc si azi este din anul 2005. Bafta. This post has been edited by gibonu: 19 May 2020, 17:53 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#802
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
De 2-3 ori pe an mai bine inchiriezi ce ai nevoie.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
gibonu |
![]()
Post
#803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@dizzy
Corect, este de luat in calcul si varianta inchirierii. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
miki |
![]()
Post
#804
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.212 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Numa sa gasesti ce ai nevoie cind ai nevoie
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
dizzy |
![]()
Post
#805
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca faci si platesti rezervare, cred ca ai.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Avani |
![]()
Post
#806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Si asta e adevarat cu inchiriatul, dar la fel, mi se pare putina bataie de cap. Sa verific disponibilitatea, sa ma duc sa le iau, sa le duc inapoi. Peste alte 2 weekenduri iar sa iau ce am nevoie, iar sa predau, etc. Toate astea pentru maxim 2h/tura de plimbare pe undeva pe langa Bucuresti.
Varianta cea mai simpla care se plia foarte bine nevoilor, era un suport de portbagaj, mereu la indemana iar cand aveam nevoie (posibil sa treaca si o luna de vara in care sa nu am nevoie) sa-mi ia 10 minute montat/demontat. This post has been edited by Avani: 20 May 2020, 15:59 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#807
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu prea ai de unde sa inchiriezi bare de pavilion si suporti de bicla, cel putin la bare prinderile difera de la masina la masina, cam greu sa gasesti la inchiriat. Plus ca toata lumea vrea sa le inchirieze in week-end.
Mai degraba iti iei sa le ai, dupa ce te obisnuiesti sa pui bicla pe masina n-o sa mai vrei sa o bagi inauntru, mai ales daca vii si cu ceva noroi pe ea. Plus ca e mult mai misto sa pleci din oras cu masina, te opresti undeva in Prahova sau Dobrogea, faci 50-100 de km pe acolo, te intorci la masina si apoi acasa. Barele goale, fara bicle pe ele, iti adauga undeva la 0.5% consum suplimentar in extraurban, poate si mai putin daca mergi sub 100 la ora. Cu bicle pe ele, la 100 la ora, cam 1.5-2 litri. La 130 (viteza maxim admisa de Thule), adauga 5 litri daca e benzinara ca a mea. QUOTE(gibonu @ 19 May 2020, 11:54) Pe asta nu prea o inteleg. Masori lungimea piciorului sau distanta dintre picioare? Te rog, se poate mai multe detalii, eventual vreun link de pe vreun site specializat? Gasesti explicat exact cum sa-ti reglezi inaltimea seii. https://road.cc/content/feature/166709-how-...r-saddle-height Daca saua e prea jos, te doare inclusiv cu Brooks, ca am si eu B17, dar la inceput o pusesem prea jos si nici bazonul nu ma ajuta. Pentru a masura distanta dintre oase, folosesti 2 carti pe care le pui pe o suprafata plana (parchet) la 10 cm intre ele. Apoi te asezi cu oasele fundului pe ele. Dupa care incepi sa le indepartezi pana simti ca oasele incep sa "cada" intre carti. Le apropii la loc pana in punctul in care stau oasele bine pe carti, te ridici si masori distanta dintre carti. Aia e distanta dintre oase. La distanta obtinuta mai adaugi cam 2-2.5 cm si obtii latimea pe care trebuie sa o ai la saua de mtb-city. https://bicycles.stackexchange.com/question...t-bones-at-home Pana nu ai o sa pe care sa iti stea ambele oase, husa este degeaba. This post has been edited by Laurentziu83: 20 May 2020, 16:02 |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#808
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#809
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Ture de Herastrau.
Attached thumbnail(s) 20200725_173448.jpg ( Size: 1016.4k ) Number of downloads: 75 20200725_174840.jpg ( Size: 1.96mb ) Number of downloads: 79 |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
dizzy |
![]()
Post
#810
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Azi am fost pe Centrul vechi și Victoria Socialismului să mă bucur de șoselele cu circulația oprita pentru mașini.
Zeci, poate sute de bicicliști erau pe acolo. Las Herăstrăul pentru mijlocul săptămânii. Hmm de ce Bicicleta Galbena are o bicicleta albastra? This post has been edited by dizzy: 25 Jul 2020, 19:30 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 15:52 |