schema de functionare GPL
![]() ![]() ![]() |
schema de functionare GPL
nmg |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
|
|||
nmg |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 November 04 ![]() |
M-ar interesa sa cunosc modul de functionare si reglajele care se fac la ea. Mi-am pus-o de curand si am impresia ca imi consuma foarte mult, in jur de 15 - 18%. Am vazut topicul deja postat cu reglajul GPL dar pana nu inteleg de ce trebuie rasucit un anume surub, nu-mi bag nasul.
Inca nu sant lamurit exact cum functioneaza si n-am chef sa dau bani pe incercari. Daca ma poate ajuta cineva in acest sens, i-as ramane recunoscator. |
--------------------
DACIA
1310
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
nu mi-ai spus ce fel de instalatie ai, dar, cred ca ai ca a mea.
Cam asa se regleaza: *pe pulmon trebuie sa ai 2 "suruburi" pentru reglaj; ai unul cu cap de zece si unu cu cap rotund, dintat. Astea se regleaza in felul urmator: cel cu cap de piulita se strange pana la capat(i se mai spune relanti gros), iar celalt, il strangi pana cand vezi ca relantiul functioneaza fara rateuri(i se mai spune si relanti subtire) *dinspre pulmon spre carburator ai un surub.Asta il strangi pana la capat, dupa care dai drumu la exact 4 ture complete. Daca ti se pare ca trage prea tare, mai strange o jumatate de tura.Daca ti se pare ca nu prea trage, mai dai drumu cu o jumatate de tura.Atentie:doar o jumatate de tura, nu mai mult. Dupa ce ai facut reglajele astea, ar trebui sa iti consume 8,4 in afara, iar in oras depinde. |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
nmg |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 November 04 ![]() |
Am sa incerc asa, mersi frumos.
|
--------------------
DACIA
1310
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Eu am decat un surub pe plaman... stie careva cum se regleaza instalatia asta ca ma chinui cam de mult sa o fac sa scada sub 13% si nu am reusit...??? (Am odacie din '99)
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Cand umbli la surubul ala, ce se imtampl?Iti scade brusc relantiul, sau are acelsi rol ca si surubul de aer de pe carburator?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Pai de ce?In cazul asta , iti trage mai mult aer si iti scade si puterea.CUm se comporta masina?Trage, sau e un pic cam puturoasa?La mine, relantiul e ~ 800
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Pai m-am gandit ca se regleaza la fel cum se regleaza aerul la carburator pe benzina...S-ar putea sa me insel poate ma lamureste cineva pana la urma...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Eu stiam ca relantiul pe gaz trebuie sa fie mai mare decat cel pe benzina cu ~ 50 turatii.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#11
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o chestiune de intrebat : cum este controlat debitul de gaz cand accelerez ? Adica ce anume parghii sunt actionate ? Am vazut o instalatie dintr-asta insa nu m-em uitat prea in amanunt la ea !
|
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Cred ca o sa ma duc zilele astea la un service sa mi-o regleze... Poate sa-mi recomande cineva un service gpl...? Si cam cat ma costa?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Pe tester in iasi am dat 350k, iar alta data cand m-am dus sa mi-o regleze la mana(tot atunci m-a invatat cum sa o reglez singur) nu a vrut sa imi ia nici un ban.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Chestia e ca eu sunt din Bucuresti...si e cam departe... Am vazut azi un service pe aici pe langa mine dar nu prea prezinta garantie, oricum cred ca o sa ma duc maine sa vad cum sta treaba.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Am fost azi la service si mi-a reglat-o cu tester de noxe, m-a costat 150000. Acum astept sa vad cat consuma...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Ti-au obturat cumva filtrul de aer?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Nu! S-a uitat la el si l-a lasat asa cum era.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 13:20 |