probleme relenti, merge pe GPL, dar nu sta la relanti pe benzina
![]() ![]() ![]() |
probleme relenti, merge pe GPL, dar nu sta la relanti pe benzina
tixti |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
circuitul de progresiune l-ai verificat cu o sarmulita? sau poate e o mizerie pe circuitul de ralati, ai suflat carburatorul dupa curatare?!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
baranga |
![]()
Post
#3
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
100% e din jiclorul din relanti;ca sa verifici daca e asa desfa foarte putin jiclorul de ralanti sau poti incerca sa ii pui o saiba sau doua de cupru (cea de la ciocul de papagal)pe jiclorul de ralanti si o sa vezi diferenta;daca nu merge nici asa,baga carburatorul in decarburol,spala-l bine si sufla-l la vulcanizare.multe succesuri
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(baranga @ 15 Jul 2008, 13:13) sau poti incerca sa ii pui o saiba sau doua de cupru (cea de la ciocul de papagal)pe jiclorul de ralanti si o sa vezi diferenta Ce diferenta sa vada , eventual doar cum se goleste rezervorul mai repede ![]() ![]() Daca ar fi venit din fabrica cu niste saibi de acord ,dar atat timp cat a mers fara saibi puse pe acel jiclor si acum numai merge trebuie sa elimini cauza ,nu sa carpesti . Dacă, pe măsură ce deșurubezi jiglerul, mersul se îmbunătățește, înseamnă că nu are aer suficient (fiindcă și-l trage pe lîngă jigler) și va trebui să cureți din nou carburatorul, traseele de aer. |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
baranga |
![]()
Post
#5
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
m-am referit la acele saibi de cupru pentru a elimina suspiciunea de aer fals pe acolo;toate astea doar momentan,apoi sa sufle carburatorul cum am si scris;nu m-am exprimat prea bine dar nici nu am zis sa ramana asa definitiv.
Nu stiu daca chiar iti goleste rezervorul,si eu am o saiba dar f. subtire si consumul o.k 8 afara 10 oras ![]() ![]() This post has been edited by baranga: 15 Jul 2008, 12:46 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(baranga @ 15 Jul 2008, 13:45) Deci in interiorul carburatorului , locul unde sta jiclorul de ralanti care este in portjiclor are sectiunea tronconica si jiclorul la fel ,daca te uiti atent ,tocmai pt a etansa perfect si nu a permite amestecului sa treaca decat cat este acea gaura calibrata a jiclorului . Tu punand acea saiba ,cat de subtire , nu se va mai realiza acea etansare intre suprafata si jiclor , trecand mai mult amestec astfel consumand mai mult si fiind necesara o noua reglare a carburatorului , rezultatul fiind eliminarea efectului si nu a cauzei !! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tixti |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
multumesc pentru sfaturi. Main dimineata le pun in aplicare si va zic daca merge sau nu. Carburatorul l-am curatat f bine. Jigloarele sunt noi noute. Si le-am mai desfacut odata si scotocit cu sarmulite. Varianta cu saibele nu am incercat-o, dar o sa incerc. NU ma interseaza foarte tare consumul pe benzina, fiindca merg pe gaz.
Inclusiv ciocul de papagal l-am verificat cu sarmulite. Mai incerc. Trebuie sa fie ceva, din moment ce saptamana trecuta mergea si acuma nu mai vrea. De fapt e prima oara cand imi face figuri masina asta dupa aproape 3 ani ![]() Pentru Baranga: zici ca iti papa 8 la suta afara? dar este enorm. Mai regleaza neste treburi pe acolo. Sau probabil ce mergi foarte "sportiv". Mie imi haleste 7,8 GPL in afara si 11 in localitate. Iar pe benzina undeva la 6,5 in afara. (in localitate nu am testat niciodata consumul pe benzina) Mersi inca odata. Va anunt maine ce traznai am mai facut. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
pcostica |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
asa e...la 8 la% afara motorul trage de rupe... sigur ai ceva aer fals care ti-a scapat din vedere.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Minel @ 15 Jul 2008, 12:26) [...] Dacă, pe măsură ce deșurubezi jiglerul, mersul se îmbunătățește, înseamnă că nu are aer suficient (fiindcă și-l trage pe lîngă jigler) [...] Sorry, da' si tu le dai ca Gheo! Aerul si-l trage de SUS, din jiclorul de aer relanti, desurubind jiclorul de benzina (ala conic) va trage benzina mai multa. Asta arata trasee infundate de la jiclor la debusare. PUNCT! QUOTE(tixti @ 15 Jul 2008, 20:45) [...] Daca MOARE la frinare, ai nivelul in CNC mic; ia regleaza-l asa cum scrie cartea, la 7 mm, nu la tigara, nu la creioane. Vrei 7 mm? ori burghiu de 7 mm ori, in lipsa, prezon de rampa culbutori, prezon de potcoava delco, aerisitor. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jul 2008, 07:53) desurubind jiclorul de benzina (ala conic) va trage benzina mai multa. Asta arata trasee infundate de la jiclor la debusare. Ai mare dreptate , de fapt m-am cam contrazis singur ![]() ![]() QUOTE punand acea saiba ,cat de subtire , nu se va mai realiza acea etansare intre suprafata si jiclor , trecand mai mult amestec astfel consumand mai mult si fiind necesara o noua reglare a carburatorului |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tixti |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
am dres-o, gata, acuma merge pe benzina, sta la relenti ca lumea. Am desfacut din nou carburatorul, l-am spalat bine, am curatat toate oriciile, la fel si cu jigloarele, e ok. Ce este bine de stiut e altceva. Aveam furtunul de benzina colmatat. L-am inlocuit, prin urmare. Am inlocuit apoi toate furtunurile. Si e bine acuma. Pe benzina e bine.
NUmai ca nu imi mai merge pe gaz. Murphy nu face nani niciodata. Dar asta e mai simplu de reglat. Deci cand nu va sta la elanti masinuta, curatati cu simt de raspundere toate maruntaiele. Sa mai zic ca e posibil sa am multa mizerie si in rezervor? Ca nu pun benzina decat cate 5 litri la cateva luni. Gazul e de baza. Acuma s-o duc la mester sa mi-o regleze pe gaz, ca la asta nu ma bag si totul va fi ca inainite. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 08:37 |