prblema accelerare
![]() ![]() ![]() |
prblema accelerare
1310 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 20 February 08 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|||
Adrian_Boy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Da un search ca sigur gasesti, din cate stiu eu e legat de stiutul acela de la gaz
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Magnumutz |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 1 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut, desi si eu sunt incepator, imi dau si eu cu parerea... poate asa invat si eu cate ceva.
La prima problema, zic eu, ca ai ambreiajul bulit daca nu mai trage... sau iese din viteza? La a doua... probabil pierzi ulei? |
--------------------
N/A
N/A
N/A
- N/A
|
|
1310 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 20 February 08 From: Oradea ![]() |
Adrian_Boy: pai am citit pe forum si am intrebat ca sigur sunt care recunosc, poate, astfel de simtome...
Magnumutz: nu am probleme sa patineze cind schimb viteza, nici nu iese din viteza. -nu cred ca pierd in ritmul asta. pe joja e in limite(dimineata). mai ales ca atunci cind pornesc e la max presiunea. E posibil sa piarda compresia? |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#6
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
daca motorul se tureaza si viteza nu creste e clar ambreiajul
nivelul de ulei se verifica cu motorul oprit de minim 10 minute si pe o suprafata orizontala daca il verifici imediat cum opresti de-aia iti arata mai putin, ca nu are timp sa se scurga |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Hacker |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
La prima intrebare eu zic ca e din cauza reglajului de la gaz, e dat la minim ca sa nu consume mult.
Bineinteles asta in care ambreiajul tau nu are probleme. Sfat: dute la un mecanic, cu gazul nu e de joaca. A doua intrebare: Presupun ca tu te referi la presiunea uleiul, adica la indicatorul de pe bord. Nu este nici o problema ca presiunea la relantiu si la o turatie nu foarte mare sa fie intre 3,5-6 bar. Problema apare atunci cand este sub 2,5 -2 bar datorita uzuri uleiului , liniei , dar atunci ai semne de oboseala ale motorului ( mananca ulei, trage greu, ruleaza la relantiu prost ) Presiunea motorului tau este ideeala. Ce ulei ai bagat ? daca ai ulei 10W40 presiunea o sa fie mai mica. daca ai 15-20W40 presiunea este mai mare. Stai linistit ai o presiune buna.. Si inca ceva, cand pornesti motorul, uleiul din baie este mai gros decat in timpul functionarii, astfel da o presiune mai mare. E normal ca presiunea sa scada in momentul incalziri motorului si implicit al uleiului. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
1310 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 20 February 08 From: Oradea ![]() |
este ulei panther 15W40.
da, e vorba despre indicatorul de bord al presiunii de ulei. uleiul il verific dimineata cu motorul rece. nu stiu care sunt corelatiile intre indicatiile de pe ceas cu presiunea in bari (adica la indicatia maxima ce presiune corespunde, la urmatoarea linie...). |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
Hacker |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Ai o presiune buna la motor, e ok.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
1310 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 20 February 08 From: Oradea ![]() |
mersi tuturor de sfaturi.
o sa vrb cu mecanicul sa vad ce parere are si el. |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
mar85mar |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 March 08 ![]() |
ce ulei ai bagat daca ai folosit prista e din vina uleiului nu e bun prista fugitzi de el si motorul nu itzi trage sunt mai multzi factori unul dintre ei e k daca itzi pleaca masina greu de pe loc si miroase si a fum inseamna k e din ambreaj e dus discul
|
--------------------
dacia
d1300
1987
- BC-02-FKZ
|
|
petcasandrei |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 3 March 07 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o dacie 1300 din '82 si am o problema cu acceleratia. Cand bag bag piciorul in ea putin mai tare da sa moara. Iam reglat avans , am reglat aer si nimik , membrana de la pompa de benzina e noua deci nu are cum sa vie. Ce ma sfatuiti sa fac ?
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- B - 17 - VYB
|
|
1310 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 20 February 08 From: Oradea ![]() |
mar85mar : am bagat ulei panther 15w40. nu am probleme la pornire, ci in timpul mersului...
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
tgeanin |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 January 08 ![]() |
la prima problema 1 rol il are gazu care e mai puturos decit benzina si e posibil sa ai si ambreiaju. mai regleazal daca e cazu.
la a doua iti spun ca e perfect normala pentru ca uleiul pe masura ce ii creste temperatura se subtiaza. 21 Mar 2008, 18:28: Si iti mai dau un sfat daca dacia e model mai vechi bagai ulei de diesel. Eu merg cu asa ceva de 30000Km si tot am presiune blana, abia acum vreau sa il schimb pentru ca e cam negru. This post has been edited by tgeanin: 21 Mar 2008, 18:28 |
--------------------
Dacia
break
2000/1600 break
- TR 03 LWE
|
|
1310 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 20 February 08 From: Oradea ![]() |
am sa incerc sa-i fac un reglaj la gaz.
cum stiu daca e si ambreiajul? |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
SSilent |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
pei de obicei cand patineaza ambreeajul miroase a ferodou incins, si motoru' se ambaleaza dar masina nu ia viteza si nici nu are demaraj
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
bogdangl |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 25 November 07 From: Galati ![]() |
E posibil sa fie de vina doar cablul de ambreiaj, cel putin la mine asa a fost, s-a rezolvat prin schimbarea lui 13ron
|
--------------------
SsangYong
Musso
1998/3200ccV6
- GL-16-MST
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#19
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(1310 @ 18 Mar 2008, 08:37) salut. am o dacie 1310 din '97 cu GPL pe ea. -am urmatoarea problema: uneori, in mers, se intimpla ca accelerez, motorul se tureaza dar masina nu trage (nu trage). Aveti ceva sfaturi : ce poate fi? -alta problema: cind pornesc, nivelul sta bine mersi la maxim (am facut schimbul de ulei acum 1 saptamina). dupa ce rulez o vreme, scade nivelul cu 1 linie. are legatura cu prima problema? mersi voi ati citit macar ce a scris? "dupa ce rulez o vreme, scade nivelul cu 1 linie. " adica de la maxim, scade cu 1 linie..la 6 bari...sau cat o fi la penultima linie se refera la presiunea de la ULEI. presiunea este mai mare la rece(la maxim), cand motorul se incalzeste, se incalzeste si uleiul, devine mai fluent, deci presiunea scade...este f normal ce se intampla....depinde si de calitatea uleiului. oricum, penultima linie la cald este fff bine la ralanti si daca iti sta la prima linie este la fel de bine. nu are legatura cu compresia, asta depinde doar de pompa de ulei. in mers presiunea trebuie sa creasca, nu neaparat la maxim. daca se aprinde becul de presiune la ulei, atunci sa iti faci probleme(in mers). daca cu ambreiajul ridicat total, apesi pe acceleratie si motorul se accelereaza dar nu ai demaraj, patineaza discul: ori e prost reglat ambreiajul.....ori sunt probleme la disc |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
1310 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 20 February 08 From: Oradea ![]() |
nu miroase deloc a incins.
atunci m-am linistit legat de presiunea uleiului. urmeaza sa vad daca intradevar am o problema cu ambreiajul... mersi tuturor de sfaturi ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#21
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(petcasandrei @ 20 Mar 2008, 20:24) am si eu o dacie 1300 din '82 si am o problema cu acceleratia. Cand bag bag piciorul in ea putin mai tare da sa moara. Iam reglat avans , am reglat aer si nimik , membrana de la pompa de benzina e noua deci nu are cum sa vie. Ce ma sfatuiti sa fac ? nu ai nicio, dar absolut nicio treaba cu reglarea emulsiei(aeru cum spui tu) , tine doar de ralanti daca bagi picioru treptat sunt probleme? daca asta o patesti doar cand bagi tare, ai mai multe variante: ori prost reglat avansul, ori probleme la platini/condensator bujiile sunt noi? cati km ai? deci, verfici platinile, le reglezi cu o lera la 0,4mm, verifici condensatorul sau il shcimbi(cum iti e mai usor), verifici capacul de delco, ii cureti putin contactele, iar daca chiar arata urat il schimbi. Distribuitorul(luleaua delco) sa nu fie prea oxidata. fisele(sa nu fie intrerupte), sa fie curate contactele lor si sa nu aiba rezistenta mai mare de 5 kohmi(desi...merge si pana la 8 f bine). daca ai probleme cu ele le schimbi. curata carburatorul f bine,regleaza nivelul in cnc, inlocuieste garniturile, verifica sa iti inchide cuiul ponto, si celelalte supape cu bila de acolo, ciocul de papagal sa fie curat, sa dea un jet constant. Nu in ultimul rand sa nu traga aer fals pe undeva curata bujiile daca nu sunt caramizii(le iei, le stergi cu o carpa, le cureti cu o perie de sarma, o stergi iar(ca ramane span), o relgezi la 0,6/0,7 sau daca ai aprindere la mai mult si o prajesti un pic la aragaz(electrodul)...sa devina un pic caramiziu, atentie sa nu incalzesti prea mult..... daca te lasa inima, cumpara altele, dar nu bosch...ca-s prostii alea..... eu am incredere in sinterom (pt motor de 1400)..nu mai tin minte exact seriile...alea cu 14NP21 isi fac bine treaba...dar si celelalte cu 18...nu mai tin minte exact seria la rece e normal sa se intample asa. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:01 |