DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> prblema accelerare

1310
post 18 Mar 2008, 08:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 20 February 08
From: Oradea




salut.
am o dacie 1310 din '97 cu GPL pe ea.
-am urmatoarea problema: uneori, in mers, se intimpla ca accelerez, motorul se tureaza dar masina nu trage (nu trage). Aveti ceva sfaturi : ce poate fi?
-alta problema: cind pornesc, nivelul sta bine mersi la maxim (am facut schimbul de ulei acum 1 saptamina). dupa ce rulez o vreme, scade nivelul cu 1 linie. are legatura cu prima problema?

mersi


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 18 Mar 2008, 09:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Da un search ca sigur gasesti, din cate stiu eu e legat de stiutul acela de la gaz wink.gif dar cel mai bine cauta biggrin.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnumutz
post 18 Mar 2008, 09:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Salut, desi si eu sunt incepator, imi dau si eu cu parerea... poate asa invat si eu cate ceva.

La prima problema, zic eu, ca ai ambreiajul bulit daca nu mai trage... sau iese din viteza?
La a doua... probabil pierzi ulei?


--------------------
N/A N/A N/A - N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310
post 18 Mar 2008, 14:29
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 20 February 08
From: Oradea




Adrian_Boy: pai am citit pe forum si am intrebat ca sigur sunt care recunosc, poate, astfel de simtome...

Magnumutz: nu am probleme sa patineze cind schimb viteza, nici nu iese din viteza.
-nu cred ca pierd in ritmul asta. pe joja e in limite(dimineata). mai ales ca atunci cind pornesc e la max presiunea. E posibil sa piarda compresia?


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Mar 2008, 14:53
Post #5


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(1310 @ 18 Mar 2008, 14:29)
E posibil sa piarda compresia?
*



Depinde ce ulei ai,dar indiferent de calitatea lui tot ar trebui sa fie mai mare presiunea
Daca motorul nu mai este in parametri sigur pierde compresie, dar 1 bar in ture chiar ii mica
Posibil si pompa de ulei sau pinionul delco !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 18 Mar 2008, 14:58
Post #6


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




daca motorul se tureaza si viteza nu creste e clar ambreiajul
nivelul de ulei se verifica cu motorul oprit de minim 10 minute si pe o suprafata orizontala
daca il verifici imediat cum opresti de-aia iti arata mai putin, ca nu are timp sa se scurga


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 18 Mar 2008, 15:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




La prima intrebare eu zic ca e din cauza reglajului de la gaz, e dat la minim ca sa nu consume mult.
Bineinteles asta in care ambreiajul tau nu are probleme. Sfat: dute la un mecanic, cu gazul nu e de joaca.
A doua intrebare: Presupun ca tu te referi la presiunea uleiul, adica la indicatorul de pe bord. Nu este nici o problema ca presiunea la relantiu si la o turatie nu foarte mare sa fie intre 3,5-6 bar. Problema apare atunci cand este sub 2,5 -2 bar datorita uzuri uleiului , liniei , dar atunci ai semne de oboseala ale motorului ( mananca ulei, trage greu, ruleaza la relantiu prost )
Presiunea motorului tau este ideeala.
Ce ulei ai bagat ? daca ai ulei 10W40 presiunea o sa fie mai mica. daca ai 15-20W40 presiunea este mai mare.
Stai linistit ai o presiune buna..
Si inca ceva, cand pornesti motorul, uleiul din baie este mai gros decat in timpul functionarii, astfel da o presiune mai mare. E normal ca presiunea sa scada in momentul incalziri motorului si implicit al uleiului.



--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Mar 2008, 15:22
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Hacker @ 18 Mar 2008, 15:15)

Ce ulei ai bagat ? daca ai ulei 10W40 presiunea o sa fie mai mica. daca ai 15-20W40 presiunea este mai mare.

*



este fix la fel, ca de aia e w40.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310
post 18 Mar 2008, 16:39
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 20 February 08
From: Oradea




este ulei panther 15W40.
da, e vorba despre indicatorul de bord al presiunii de ulei.
uleiul il verific dimineata cu motorul rece.
nu stiu care sunt corelatiile intre indicatiile de pe ceas cu presiunea in bari (adica la indicatia maxima ce presiune corespunde, la urmatoarea linie...).


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 18 Mar 2008, 17:56
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Ai o presiune buna la motor, e ok.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310
post 19 Mar 2008, 21:09
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 20 February 08
From: Oradea




mersi tuturor de sfaturi.
o sa vrb cu mecanicul sa vad ce parere are si el.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar85mar
post 20 Mar 2008, 17:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 20 March 08




ce ulei ai bagat daca ai folosit prista e din vina uleiului nu e bun prista fugitzi de el si motorul nu itzi trage sunt mai multzi factori unul dintre ei e k daca itzi pleaca masina greu de pe loc si miroase si a fum inseamna k e din ambreaj e dus discul


--------------------
dacia d1300 1987 - BC-02-FKZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petcasandrei
post 20 Mar 2008, 20:24
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 March 07
From: Bucuresti




am si eu o dacie 1300 din '82 si am o problema cu acceleratia. Cand bag bag piciorul in ea putin mai tare da sa moara. Iam reglat avans , am reglat aer si nimik , membrana de la pompa de benzina e noua deci nu are cum sa vie. Ce ma sfatuiti sa fac ?


--------------------
Dacia 1300 1982 - B - 17 - VYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310
post 20 Mar 2008, 21:47
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 20 February 08
From: Oradea




mar85mar : am bagat ulei panther 15w40. nu am probleme la pornire, ci in timpul mersului...


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgeanin
post 21 Mar 2008, 18:25
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 15 January 08




la prima problema 1 rol il are gazu care e mai puturos decit benzina si e posibil sa ai si ambreiaju. mai regleazal daca e cazu.
la a doua iti spun ca e perfect normala pentru ca uleiul pe masura ce ii creste temperatura se subtiaza.

21 Mar 2008, 18:28:
Si iti mai dau un sfat daca dacia e model mai vechi bagai ulei de diesel.
Eu merg cu asa ceva de 30000Km si tot am presiune blana, abia acum vreau sa il schimb pentru ca e cam negru.

This post has been edited by tgeanin: 21 Mar 2008, 18:28


--------------------
Dacia break 2000/1600 break - TR 03 LWE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310
post 21 Mar 2008, 20:40
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 20 February 08
From: Oradea




am sa incerc sa-i fac un reglaj la gaz.
cum stiu daca e si ambreiajul?


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 21 Mar 2008, 20:43
Post #17


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




pei de obicei cand patineaza ambreeajul miroase a ferodou incins, si motoru' se ambaleaza dar masina nu ia viteza si nici nu are demaraj


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangl
post 22 Mar 2008, 19:49
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 25 November 07
From: Galati




E posibil sa fie de vina doar cablul de ambreiaj, cel putin la mine asa a fost, s-a rezolvat prin schimbarea lui 13ron


--------------------
SsangYong Musso 1998/3200ccV6 - GL-16-MST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Mar 2008, 20:03
Post #19


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(1310 @ 18 Mar 2008, 08:37)
salut.
am o dacie 1310 din '97 cu GPL pe ea.
-am urmatoarea problema: uneori, in mers, se intimpla ca accelerez, motorul se tureaza dar masina nu trage (nu trage). Aveti ceva sfaturi : ce poate fi?
-alta problema: cind pornesc, nivelul sta bine mersi la maxim (am facut schimbul de ulei acum 1 saptamina). dupa ce rulez o vreme, scade nivelul cu 1 linie. are legatura cu prima problema?

mersi
*



voi ati citit macar ce a scris?
"dupa ce rulez o vreme, scade nivelul cu 1 linie. "

adica de la maxim, scade cu 1 linie..la 6 bari...sau cat o fi la penultima linie
se refera la presiunea de la ULEI.
presiunea este mai mare la rece(la maxim), cand motorul se incalzeste, se incalzeste si uleiul, devine mai fluent, deci presiunea scade...este f normal ce se intampla....depinde si de calitatea uleiului. oricum, penultima linie la cald este fff bine
la ralanti si daca iti sta la prima linie este la fel de bine. nu are legatura cu compresia, asta depinde doar de pompa de ulei.
in mers presiunea trebuie sa creasca, nu neaparat la maxim.
daca se aprinde becul de presiune la ulei, atunci sa iti faci probleme(in mers).


daca cu ambreiajul ridicat total, apesi pe acceleratie si motorul se accelereaza dar nu ai demaraj, patineaza discul: ori e prost reglat ambreiajul.....ori sunt probleme la disc


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310
post 22 Mar 2008, 20:12
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 20 February 08
From: Oradea




nu miroase deloc a incins.

atunci m-am linistit legat de presiunea uleiului.

urmeaza sa vad daca intradevar am o problema cu ambreiajul...

mersi tuturor de sfaturi respekt.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Mar 2008, 20:13
Post #21


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(petcasandrei @ 20 Mar 2008, 20:24)
am si eu o dacie 1300 din '82 si am o problema cu acceleratia. Cand bag bag piciorul in ea putin mai tare da sa moara. Iam reglat avans , am reglat aer si nimik , membrana de la pompa de benzina e noua deci nu are cum sa vie. Ce ma sfatuiti sa fac ?
*



nu ai nicio, dar absolut nicio treaba cu reglarea emulsiei(aeru cum spui tu) , tine doar de ralanti
daca bagi picioru treptat sunt probleme?
daca asta o patesti doar cand bagi tare, ai mai multe variante: ori prost reglat avansul, ori probleme la platini/condensator
bujiile sunt noi? cati km ai?
deci, verfici platinile, le reglezi cu o lera la 0,4mm, verifici condensatorul sau il shcimbi(cum iti e mai usor), verifici capacul de delco, ii cureti putin contactele, iar daca chiar arata urat il schimbi. Distribuitorul(luleaua delco) sa nu fie prea oxidata.
fisele(sa nu fie intrerupte), sa fie curate contactele lor si sa nu aiba rezistenta mai mare de 5 kohmi(desi...merge si pana la 8 f bine). daca ai probleme cu ele le schimbi.
curata carburatorul f bine,regleaza nivelul in cnc, inlocuieste garniturile, verifica sa iti inchide cuiul ponto, si celelalte supape cu bila de acolo, ciocul de papagal sa fie curat, sa dea un jet constant. Nu in ultimul rand sa nu traga aer fals pe undeva
curata bujiile daca nu sunt caramizii(le iei, le stergi cu o carpa, le cureti cu o perie de sarma, o stergi iar(ca ramane span), o relgezi la 0,6/0,7 sau daca ai aprindere la mai mult si o prajesti un pic la aragaz(electrodul)...sa devina un pic caramiziu, atentie sa nu incalzesti prea mult.....
daca te lasa inima, cumpara altele, dar nu bosch...ca-s prostii alea.....
eu am incredere in sinterom (pt motor de 1400)..nu mai tin minte exact seriile...alea cu 14NP21 isi fac bine treaba...dar si celelalte cu 18...nu mai tin minte exact seria
la rece e normal sa se intample asa.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:01
Forum Renault