Clima 2003, Probleme...probleme
![]() ![]() ![]() |
Clima 2003, Probleme...probleme
clubkid |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 22 February 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-94-SPD
|
|||
mvali |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 8 February 07 From: Ploiesti ![]() |
Infundat adica ai pierderi de putere?
Ai facut un drum in ultimul timp pe teren mai cu gropi? Poate trage aer pe la corpul clapeta sau poate fi de la benzina. Filtrul de benzina cand l'ai schimbat? Ai alimentat cumva si dupa aceea a inceput sa i'ti faca probleme? - poate au pus prea multa apa in benzina la tine... ![]() Sa nu uit: cand accelerezi de pe loc creste turatia imediat sau ai intarzieri? Distributia ai schimbat-o? Daca ai cum verifica macar intinderea curelei distributie. Te scuteste de multe neplaceri. This post has been edited by mvali: 1 Apr 2008, 21:20 |
--------------------
ex Dacia
SuperNova
Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#3
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
de acord cu mvali!!!parerea mea:rezervor murdar sau trage aer fals (nu sta perfect cutia filtrului de aer pe corp clapeta-am patit-o si eu)daca ii benzina proasta..ata ete...
sfat:lasa la urma aditivul!!!ca doar nu are 300 000 de km!! ![]() This post has been edited by cosmin_ms: 1 Apr 2008, 21:46 |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
clubkid |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 22 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Acum 4-5 zile, am alimentat seara, de la benzinarie pana acasa fac 3 minute...nici o problema. Dimineata cand am plecat a inceput sa mearga infundat.
Cand plec de pe loc accelereaza greu...dar de la 60 km/h merge bine... Deci pana la urma sa nu pun 2+2 ? Are 180.000 km ![]() Edit: Cosmin, o pot rezolva eu sau trebuie sa ma duc la un service? Din cate stiu...la filtru de aer ajungi demontand fatza aceea de plastic de la motor... Cum imi dau seama daca nu sta bine? This post has been edited by clubkid: 1 Apr 2008, 22:35 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-94-SPD
|
|
gabi006 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 May 07 ![]() |
Salut. Am avut si eu probleme asemanatoare. Si eu la fel am schimbat tot ce tine de aprindere, filtre, etc. si imi mergea in continuare la fel.
Iti recomand sa scoti rampa de injectoare si injectoarele si sa le verifici daca in partea de sus unde intra in rampa sunt uzate, le-a sarit smaltul, etc. Eu am rezolvat problema punand injectoare de Logan. Se potrivesc si pe SuperNova singura diferenta este ca au 4 puncte prin care este pulverizata benzina, in loc de doua. Nu i-am facut inca consumul sa vad daca imi consuma mai mult, sincer nici nu prea ma intereseaza, sunt fericit ca masina imi merge bine acum. Aveam exact problema pe care o ai tu, masina nu tragea, parca avea tendinta sa se innece cand motorul era in sarcina sau cand o acceleram brusc, dupa ce trecea de 2000 de rpm totul era Ok. Hai bafta.... ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003/Clima
- B-16-...
|
|
mvali |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 8 February 07 From: Ploiesti ![]() |
Daca trage aer fals pe la corpul clapeta ar trebui sa mearga prost in orice viteza. Vei avea lipsa de putere si la plecarea de pe loc si la 60.. ce putin la mine abea mergea in viteza a IV-a. Parerea mea este ca in cazul tau este de la benzina.
Si inca o chestie pe care am observat-o: daca benzina contine si motorina (mi s'a intamplat) la turatii mici - sub 2000 o sa ai niste vibratii de toata frumusetea; peste 2000 merge ok "gabi" cand ii faci consumul sa ne anunti si pe noi daca sunt diferente. |
--------------------
ex Dacia
SuperNova
Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
|
|
clubkid |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 22 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Astazi o sa golesc rezervorul si voi alimenta din nou. Sa speram ca-si va reveni.
2 Apr 2008, 15:59: Mda...se pare ca nu era de la benzina. Tot asa merge...deci corpul clapeta? Il pot verifica eu sau e mai bine sa ma duc la un mecanic ? Oare sa bag un 2+2, ceva ... la urmatoarea alimentare? Masina are 180.000 km. This post has been edited by clubkid: 2 Apr 2008, 14:59 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-94-SPD
|
|
MariusG2001 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 24 January 08 ![]() |
eu zic ca e de la injectoare. si eu am aceeasi problema. costa 80 ron in service Dacia sa le curete. daca se mai poate face ceva pentru ele
gabi006 cat te-au costat injectoarele de Logan, de unde le-ai luat? Cum merge acum si fa pls si o medie a consumului |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Renault
- VN.04.MGG
|
|
clubkid |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 22 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Apropo, un service Dacia in Bucuresti imi recomanda cineva ?
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-94-SPD
|
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#10
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
QUOTE(clubkid @ 1 Apr 2008, 22:31) Acum 4-5 zile, am alimentat seara, de la benzinarie pana acasa fac 3 minute...nici o problema. Dimineata cand am plecat a inceput sa mearga infundat. Cand plec de pe loc accelereaza greu...dar de la 60 km/h merge bine... Deci pana la urma sa nu pun 2+2 ? Are 180.000 km ![]() Edit: Cosmin, o pot rezolva eu sau trebuie sa ma duc la un service? Din cate stiu...la filtru de aer ajungi demontand fatza aceea de plastic de la motor... Cum imi dau seama daca nu sta bine? ma refeream la carcasa filtrului de aer .aia pe care scrie renaul 1,4 injection.la mine era slabit un surub (ala din stanga spate)cand am schimbat filtrul am observat!!!am strans surubu la loc si nu am mai avut probleme.(misca carcasa si daca are joc,strange suruburile) rezervorul iti recomand sa il spele cineva cine a mai facut chestia asta.iti recomand din suflet sa lasi la urma aditivul.nu cred ca un motor la km aia sa ceara aditiv.io zic ca e devreme.vezi ce au scris baietii mai sus si ...ia decizia..ce o sa faci.doar e masina ta. oricare din cele scrise in acest topic pot fi solutia la problema ta!din pacate nimeni nu iti poate da exact solutia optima!fiecare a patit-o in felul lui!! eu,precum am scris,din cauza mizeriei din rezervor am schimbat corpul clapeta...dupa care am ramas pe drum(noroc ca eram prin zona...)-asta dupa ce am schimbat si pompa de benzina (arsa de mizeria ce a infundat totul)deci:m-a lasat in drum ,arzandu-se si a doua pompa de benzina!!!asa ca la unu de la service i-a trecut prin minte sa se uite in rezervor!!norocu meu!!de atunci nu mai am probleme cu masina!!! orice ar fi,,cauta bine pe aici si sigur vei gasi ce cauti!!! succes This post has been edited by cosmin_ms: 2 Apr 2008, 22:12 |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
Burnot |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 21 December 06 From: Botosani ![]() |
Hmmm Verifica injectoarele ...De acolo e sigur .
|
--------------------
DSN
Clima
2002
- 02-FBA
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Fac si eu o precizare. Sper sa nu deranjez pe nimeni.
Cosmin_ms a zis:"de acord cu mvali!!!parerea mea:rezervor murdar sau trage aer fals (nu sta perfect cutia filtrului de aer pe corp clapeta-am patit-o si eu)daca ii benzina proasta..ata ete..." Aerul FALS este aerul pe care motorul il primeste DUPA corpul-clapeta. Daca carcasa filtrului de aer nu este etansa pe corpul-clapeta, motorul va trage aer NEFILTRAT, nu FALS. Aerul fals poate fi aspirat la imbinarea intre Corpul-clapeta si GALERIA DE ADMISIE. Fiind dupa clapeta de acceleratie, acesta ar fi AER FALS, asa cum a spus mvali. Da, acea neetanseitate poate fi provocata de pozitia necorespunzatoare a carcasei filtrului de aer(carcasa filtrului de aer PRESEAZA corpul-clapeta pe galeria de admisie) In alta ordine de idei, verifica sita pompei de benzina(in rezervor) si filtrul de benzina. Daca gasesti mizerie, e recomandata o spalare a rezervorului. Daca nu se rezolva, curata injectoarele. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
clubkid |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 22 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat-o... pana la urma era de la bobina
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-94-SPD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:52 |