DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme clapeta de acceleratie cred

dvirus
post 22 Apr 2008, 06:17
Post #1


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Aseara, dupa ce l-am dus pe un prieten acasa, am dat cu spatele sa ies de pe strada unde statea el (care era in panta) si apoi am inceput sa cobor cu piciorul pe ambreiaj. Am uitat ca era in mansalier (eram cam adormit) si am ambreiat. Masina s-a zguduit bine, o buna parte din amestec a ajuns pe capota (n-am filtru de aer pus)si cand am pornit iar masina mergea accelerat(cam la aceeasi turatie ca atunci cand socul de tras la jumate). A doua zi am reglat relantiul si am reusit sa scot surubul de relantiu cu totul in timp ce motorul era pornit.

Intrebarea mea ar fi: Ce pagube s-ar putea sa gasesc cand desfac carburatorul? (In afara de clapeta de acceleratie constant deschisa)


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Apr 2008, 07:01
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S






Mai bine sa te ingrijoreze starea cutiei ,tampoanelor si a traversei ,verifica suruburile de prindere
Probabil ti-a ramas blocat cablul de acceleratie si de aceea iti mergea accelerat

Totusi ce legatura are faptul ca tu era sa bulesti cutia cu clapeta de acceleratie ?? blink.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 22 Apr 2008, 07:05
Post #3


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)






De cutie nu prea ma intereseaza (am una in 5 tr care tre sa o montez cat de curand).
Iti zic sigur ca nu e cablul blocat. Cand m-am mai jucat cu reglajele murea motorul cand ajungea surubul de relantiu la capat, acum pot sa il scot cu totul si masina tine relantiul pe la 650-700(aprox pt ca nu am turometru)


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Apr 2008, 07:10
Post #4


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S







Probabil daca nu sigur tie ti se opreste clapeta de acceleratie in peretele carburatorului , daca nu doresti sa umbli la carburator poti da ralantiul un pic mai mare a.i. sa stea undeva la 900 ,bineinteles insuruband acel surub de ralanti un pic pt a nu mai atinge clapeta in perete ,
Apropo ,motorul cum functioneaza in ralanti , in sarcina ?? huh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 22 Apr 2008, 07:14
Post #5


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Pai cam exact ca inainte. Totusi am distincta impresie ca arde mai multa benzina.
Ah da. Cand e rece face fitze si cu socu tras (nu facea asa inainte).

This post has been edited by dvirus: 22 Apr 2008, 07:15


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 22 Apr 2008, 07:20
Post #6


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(dvirus @ 22 Apr 2008, 07:14)
Pai cam exact ca inainte. Totusi am distincta impresie ca arde mai multa benzina.
Ah da. Cand e rece face fitze si cu socu tras (nu facea asa inainte).
*



Pai nu ai decat sa dai jos carburatorul , il speli ,il sufli cu aer comprimat , poti sa inlocuiesti axul ,clapeta de acceleratie si bucsele de teflon aferente axului ,
Cu ocazia asta ,poti observa daca interiorul carburatorului presinta uzuri mari de la clapeta .
Bafta !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 22 Apr 2008, 08:55
Post #7


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Mersi tongue.gif Probabil saptamana viitoare o sa aflu ce s-a intamplat pe acolo


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 11:21
Forum Renault