Probleme clapeta de acceleratie cred
![]() ![]() ![]() |
Probleme clapeta de acceleratie cred
dvirus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mai bine sa te ingrijoreze starea cutiei ,tampoanelor si a traversei ,verifica suruburile de prindere Probabil ti-a ramas blocat cablul de acceleratie si de aceea iti mergea accelerat Totusi ce legatura are faptul ca tu era sa bulesti cutia cu clapeta de acceleratie ?? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
dvirus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
De cutie nu prea ma intereseaza (am una in 5 tr care tre sa o montez cat de curand). Iti zic sigur ca nu e cablul blocat. Cand m-am mai jucat cu reglajele murea motorul cand ajungea surubul de relantiu la capat, acum pot sa il scot cu totul si masina tine relantiul pe la 650-700(aprox pt ca nu am turometru) |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Probabil daca nu sigur tie ti se opreste clapeta de acceleratie in peretele carburatorului , daca nu doresti sa umbli la carburator poti da ralantiul un pic mai mare a.i. sa stea undeva la 900 ,bineinteles insuruband acel surub de ralanti un pic pt a nu mai atinge clapeta in perete , Apropo ,motorul cum functioneaza in ralanti , in sarcina ?? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
dvirus |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
Pai cam exact ca inainte. Totusi am distincta impresie ca arde mai multa benzina.
Ah da. Cand e rece face fitze si cu socu tras (nu facea asa inainte). This post has been edited by dvirus: 22 Apr 2008, 07:15 |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(dvirus @ 22 Apr 2008, 07:14) Pai cam exact ca inainte. Totusi am distincta impresie ca arde mai multa benzina. Ah da. Cand e rece face fitze si cu socu tras (nu facea asa inainte). Pai nu ai decat sa dai jos carburatorul , il speli ,il sufli cu aer comprimat , poti sa inlocuiesti axul ,clapeta de acceleratie si bucsele de teflon aferente axului , Cu ocazia asta ,poti observa daca interiorul carburatorului presinta uzuri mari de la clapeta . Bafta !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
dvirus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
Mersi
![]() |
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 11:21 |