se aprind becurile de ulei si apa, Cine ma poate ajuta.
![]() ![]() ![]() |
se aprind becurile de ulei si apa, Cine ma poate ajuta.
TruckerFloryn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova
hatchback
- VS 02 EST
'99 GTI
|
|||
alinushy |
![]()
Post
#2
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
uleiul prost sau pompa de ulei pe duca
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cati km are uleiul ? ,sau mai degraba ce ulei ai in masina ??
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
1. ai postat gresit, trebuia sa pui la sectiunea de Nova; am mutat eu
2. in titlu trebuie sa pui o descriere scurta a problemei; am editat eu 3. in primul rand verifica/schimba uleiul ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
smecheras |
![]()
Post
#5
|
![]() Tuning Fanatic ... Dacia rullz Group: Members Posts: 268 Joined: 18 September 06 ![]() |
e scurt
asa am si eu nu stiu de la ce este nu am verificat inca in momentul cand pun contactu si pornesc nu are nimic...sa fie coincidenta ca atunci cand pornesc aeroterma apar becurile aprinse(ulei apa martor lichid frana) sau poate e vreun fir pacolo care intra in scurt maine dau pe la electrician si il pun sa rezolve el problema mentionez ca am si uleiul si lichidu de frana si placutele si radiatorul si apa si antigel toate recent schimbate:)) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTi
- B 60 FGD
2000 1.6
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
scurt?
nu cred , pentru ca la el se aprind becurile cand scade turatia.altceva e si ma gandesc la pompa de ulei.lipsa presiunii la turatie mica. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
becurile de apa si de atentie se aprind de la sonda de ulei din cauza lipsei presiunii de ulei la o anumita turatie(mai mica)
Attached thumbnail(s) ulei_apa.JPG ( Size: 54.52k ) Number of downloads: 286 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Am avut si eu cateva probleme de genul asta,in trecut.
In ordine: 1.cuzinetii de biela sunt obositi; 2.pompa de ulei cu probleme; 3.ulei necorespunzator(chiar si cu cel mai prost ulei,becul se aprinde daca si uzurile din circuit sunt foarte mari). Nu-i asa ca la pornire dimineata,cu socul tras,pentru o secunda-doua scoate un trancanit urat? |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
- nt-yy-yyy
...
|
|
smecheras |
![]()
Post
#9
|
![]() Tuning Fanatic ... Dacia rullz Group: Members Posts: 268 Joined: 18 September 06 ![]() |
deci...io si cand stau pe loc si cand merg tot aprinse sunt
azi am mers toata ziua cu ea...si stau aprinse am incercat sa o turez am ajuns la 4500 si tot aprinse erau...nu se clinteau nu nimic... eu tot la gandu ca am vreun scurt raman am avut caloriferu spart si am avut ceva apa in masina asa ca...ma gandesc ca e ceva in neregula pe partea electrica a mea e gti deci nu trag socul ... nu se aude nici un trancanit |
--------------------
Dacia
Nova GTi
- B 60 FGD
2000 1.6
|
|
apollo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
@ smecheras - cu presiunea la ulei cum stai?Se ridica acul?
@ gabi1 - si la mine se aude acel zgomot pentru cateva secunde, dar nu e problema.asta e pana urca uleiul in rampa.am ulei schimbat recent si aditiv.dar asa face masina de cand o stiu.motorul nu are probleme.intreaba un mecanic. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
smecheras |
![]()
Post
#11
|
![]() Tuning Fanatic ... Dacia rullz Group: Members Posts: 268 Joined: 18 September 06 ![]() |
nu am apucat sa ma duc la electrician astazi pentru ca am avut exam la facultate
eu am nova din 2000 cu bord de supernova asa ca nu imi indica presiunea uleiului uleiul e schimbat recent e la nivel nu stiu care ar putea fi problema am mers azi cu 120 si tot aprinse erau...nici macar sa licare sau mai stiu eu ce deci la mine de cand pun contactu pana il scot stau aprinse toate trei:apa,uleiu,martoru lichid de frana am... nu stiu ce sa zic...tot ma gandesc ca am un scurt ceva mai acu vreo luna aveam o problema gen:ramanea aprins becu de la injectie dupa ce o porneam...statea asa o vreme...duapa ce o opream si porneam iar nu mai facea figuri...e ceva straniu...acum de ceva vreme nu mai face asa... |
--------------------
Dacia
Nova GTi
- B 60 FGD
2000 1.6
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
scoate firul de la sonda si vezi daca se stinge becurile (pentru a vedea daca ai scurt) cu contactul pus eventual schimb-o cu una care stii sigur care merge si vezi rezultatul
poate te trezesti cu MOTORUL BLOCAT nu te juca cu presiunea de ulei ca o sa cheltui mult mai multi bani (daca ai de unde nici o problema) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
TruckerFloryn |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 8 December 07 ![]() |
cred'ca am gasit problema....Oricum e ileiul pe duca la mine...cand se incalzzeste motorul se subtiaza prea tare uleiul si nu mai are presiune cum trebuie ..imi mai spunea apollo sa nu fie de la garnitura de chiuloasa dar sa vedem...Mersi baieti
|
--------------------
Dacia Nova
hatchback
- VS 02 EST
'99 GTI
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
QUOTE(TruckerFloryn @ 28 Jan 2008, 21:11) ..de ceva timp mi se aprind becurile de la ulei apa.. cand scare turatia motorului la 900.....dupa ce o turez peste 1500 nu mai apare nimica... QUOTE(apollo @ 31 Jan 2008, 09:47) @ smecheras - cu presiunea la ulei cum stai?Se ridica acul? @ gabi1 - si la mine se aude acel zgomot pentru cateva secunde, dar nu e problema.....intreaba un mecanic. Nu e problema acum,dar daca se aprinde becul de la ulei la ralanti,atunci cand motorul este incalzit bine...nu ar fi bine de plecat la drum lung. ![]() |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
- nt-yy-yyy
...
|
|
smecheras |
![]()
Post
#15
|
![]() Tuning Fanatic ... Dacia rullz Group: Members Posts: 268 Joined: 18 September 06 ![]() |
am scos azi cablu acela de la sonda cred...pe langa joja pacolo..era plin de ulei...si mi s-au stins becurile...l-am bagat la loc si s-au aprins iar...asta cu motorul pornit...
nu stiu ce inseamna asta.... sfaturi ceva?? |
--------------------
Dacia
Nova GTi
- B 60 FGD
2000 1.6
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
inseamna ca circuitul electric e ok
daca e plin de ulei schimba sonda inainte de orce daca se manifesta la fel du-l la doctor(motoru) This post has been edited by MIHAI8888: 2 Feb 2008, 09:57 |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
georgecpr |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 November 07 From: Targoviste / Bucuresti ![]() |
Salut! La inceput cand acceleram mai puternic (in sarcina) se aprindea martorul: (!), iar in curbe stranse se aprindeau: (!), beculetul de la apa, si cel de la ulei. Totusi presiune de ulei aveam.
Cand am verificat nivelul de ulei...era foarte scazut (abia se murdarea joja putin pe varf) si pe moment am completat cu 2l de ulei. Dupa aceasta nu s-au mai aprins beculetele. Acum a inceput iar sa se aprinda (!) la accelerari puternice (azi s-a aprins si la relanti, dar am apasat pe pedala de frana de cateva ori si s-a stins). Se consuma sau pierde mult ulei (aprox 2l la 1000 km), deoarece acum 2 zile am mai completat 1 litru de ulei ![]() Toate aceste probleme au inceput sa apara dupa ce un mecanic mi-a reglat jocu' la culbutori dupa ce am montat instalatia de GPL. Cred ca mananca sau pierde pe undeva ulei si periodic trebuie sa completez nivelul ![]() Eu stiam ca (!) = Defectiune la sistemul de franare! Ce ma sfatuiti caci de "mecanici" care fac lucruri doar sa fie facute m-am saturat! |
--------------------
Dacia
Nova GT
- DB 79 KIS
1999
|
|
apollo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
(!) - lipsa lichid de frana.
Se aprinde cand demarezi deoarece tu ai senzor pe borcanul cu lichid de frana. E normal, lichidul se duce spre spate in momentul ala(asa ai face si tu daca nu ai avea scaun) si senzorul(plutitorul) coboara de iti aprinde becul in bord. completeaza cu lichid de frana. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
cristidb |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cat ai mers fara ulei chiar nu mai are rost sa-ti faci probleme. Motorul tau e terminat deja.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
QUOTE(georgecpr @ 19 Feb 2008, 10:05) Cand am verificat nivelul de ulei...era foarte scazut (abia se murdarea joja putin pe varf) si pe moment am completat cu 2l de ulei. Dupa aceasta nu s-au mai aprins beculetele. Toate aceste probleme au inceput sa apara dupa ce un mecanic mi-a reglat jocu' la culbutori dupa ce am montat instalatia de GPL. Cred ca mananca sau pierde pe undeva ulei si periodic trebuie sa completez nivelul ![]() Eu stiam ca (!) = Defectiune la sistemul de franare! Ce ma sfatuiti caci de "mecanici" care fac lucruri doar sa fie facute m-am saturat! mi se pare puitn probabil sa intre 2l ulei si totusi sa se vada pe joja nu e cam mult? sunt totusu2/3 din capacitate iar joja nu ajunge in nici un caz pe fundul baii |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
georgecpr |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 November 07 From: Targoviste / Bucuresti ![]() |
pai dupa ce am pus 1l, nivelul tot nu era intre semnele respective (min si max) si stiu ca am mai pus ulei (ce-i drept, nu inca 1l
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
- DB 79 KIS
1999
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#22
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E bine că râzi.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#23
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pai era intre minim si maxim, daca "parea" in limite normale?
|
--------------------
BMW
730Ld
- AR - -
'07 High Executive M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
razvannn |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 5 February 08 ![]() |
si eu am aceeasi problema haleste ulei la greu , am facut motorul acum 2000 km si degeaba merge cam o mie bine si pe urma gata papa tot , de ieiri imi stau aprinse becurile la relanti cred ca la mine e cazuta pompa si deaia am stricat motorul
![]() |
--------------------
renault
19 /1,7 75 cp 1995
- B-37-DUG
1995 renault 19 1.7 75 cp
|
|
georgecpr |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 November 07 From: Targoviste / Bucuresti ![]() |
Cand am cumparat masina, proprietarul mi-a spus ca nu a avut probleme cu ea, etc. Eu am avut incredere in el ca am luat-o prin intermediul unei cunostinte.
Apoi dupa ce a stat o saptamana...n-a mai pornit deloc (tocmai trebuia sa ma duc sa montez instalatia GPL). Pana la urma mi-au reglat-o cei de la service si totul a fost bine. Dupa un timp...au inceput iar problemele. Se aprindeau martorii din bord si am inceput sa ma uit pe la motor constatand urmatoarele: mananca/pierde ulei, pierde lichid de racire (radiatorul e perforat), aprinderea e dereglata, etc. Acum am inteles ce probleme mai are si completez din timp cu ulei si antigel (asta pana cand o sa ajung intr-un service de incredere, sa rezolv problema). |
--------------------
Dacia
Nova GT
- DB 79 KIS
1999
|
|
gti98 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
In concluzie:
Aprinderea lampii (lampilor) de semnalizare a presiunii uleiului= problema Foarte Grava!! Varianta "usoara" (vezi smecheras): sonda presiune defecta. Varianta "sporadica": nivel foarte scazut la ulei (am patit-o si eu cu ani in urma, din fericire fara urmari ) Varianta "la relanti": uzuri la cuzineti si/sau ulei cu vascozitate redusa si/sau motor supraincalzit. (Urmeaza reparatie destul de costisitoare) Varianta "nasoala": pompa infundata (caz intalnit la un inconstient care a "scapat" o carpa in motor - pe unde oare? - si care i-a colmatat sorbul pompei de ulei (!) In plus, ignorant si/sau inconstient nu a oprit imediat ce i s-a aprins becul ala ROSU ci a mers pana s-au topit cuzinetii si s-a gripat (blocat) motorul...) Iacata ca-i bun la ceva si indicatorul ala de "presiune ulei"... Indicatorul ala cu semnul exclamarii (!) se aprinde singur la scaderea nivelului lichidului de frana (eventual la viraj sau franare energica) dar se aprinde si odata cu lampa (lampile) de "presiune ulei sub minima". Rosu=pericol!! Spor si toate cele bune! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
apollo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(gti98 @ 22 Feb 2008, 20:37) Indicatorul ala cu semnul exclamarii (!) se aprinde singur la scaderea nivelului lichidului de frana (eventual la viraj sau franare energica) dar se aprinde si odata cu lampa (lampile) de "presiune ulei sub minima". Rosu=pericol!! Spor si toate cele bune! ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
salut am si eu o problema asemanatoare sa zicem
ieri nu avea nimic adica aveam presiune si pe indicatoru cu ac(la rece peste 6 si cu motoru cald 2.5 cand acceleram urca in functie de turatie peste 4 nu se apridea martoru la relanti ) si la bec astazi cand am plecat dimineata motoru rece presiune ok cand sa incalzit surpriza sau aprins becurile si cand acceleram usor se stingeau dupa o bucata de mers se stingeau din ce in ce mai greu (turatie mai mare) seara cand am venit acasa se stgeau undeva pe la 2000-2100 RPM iam mai pus 0.5L si nimic tot nu sau stins decat peste 2000RPM. motoru are in jur de 10000 de can e facut fara probleme tehnice ulei Castrolo Magnatec pompa debit marit sonde noi bec ,ceas instalatie verificata oricum este noua ce so fi intamplat????, astept parerile voastere |
--------------------
dacia
1310
- b-45-trl
87
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#29
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pinion delco uzat , sau daca spui ca ti-ai facut motorul acum 10000 km , exista o posibilitate ca arborele sa nu fi fost rectificat la cota si atunci pierzi toata presiunea pe la cuzineti care ori cum sunt destul de uzati.
eliminand varianta ca pompa nu a fost stransa bine de bloc si ca nu s-au slabit in timp suruburile. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 00:57 |