Intreruperi la rece, Motorul "da in nas"
![]() ![]() ![]() |
Intreruperi la rece, Motorul "da in nas"
Marty |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
Ducu1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand ai curatat injectoarele ultima data? O cauza poate sa mai fie de la bujii. Stai linistit ca ieri am vz un Clio care abia putea sa plece de pe loc de prost ce mergea motorul(la rece ma refer).
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
sod |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
injectoare sau bujii.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
coca |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 August 04 ![]() |
cel mai probabil injectoare .
ai grija ,cind le curata sa insistisa-ti puna garnituri noi la ele, pt ca altfel vei avea probleme cu pornirea. |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Bujiile sunt noi, au cca. 1000 km. si vreo 2 luni, injectoarele nu le-am curatat pina acum. Sa-mi fac o programare ca si asa ies din garantie si mai am si un amortizor curs.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Baga mare, dar sa stii ca mie nu mi-au inlocuit oringurile de la injectoare. Am inteles ca se schimba doar daca e nevoie, mie mi le-au dat cu vaselina si mi le-au pus la loc pe cele vechi. Vezi si tu cand te duci la IPSO ce vb cu inginerul de la revizii. Bafta!
A, by the way la cat ai schimbat bujiile? This post has been edited by Ducu1: 15 Nov 2004, 10:39 |
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Marty |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#9
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(Marty @ 15 Nov 2004, 11:01) Eu am patit-o cand aveam DSN. Am fost in Italia, am rulat cu benzina adevarata si dupa aia cand am revenit la benzina made in ro, imi dadea in nas exact cum descrii tu . Din fericire am vandut-o si am scapat de chestia asta. Dar mecanicii mi-au reprosat ca trebuia sa fac o curatare de injectoare macar din 30 in 30 de k. Ei au zis ca odata invatata cu benzina "adevarata" exista riscul ca injectoarele sa se formeze intr-un anumit fel si dupa ai cand da de gunoaie sa dea in nas. Drept pentru care bag benzina de la Mol, OMV, Rompetrol, Shell , in nici un caz Lukoil sau Petrom (am povestit pe un topic ce "bun" e Lukoil) . Nu mai pun decat de 95 standard. Daca poti fa o curatare de injectie cu solutie belgiana Winn`s. Dureaza o juma` de ora si costa cam 6ook. (daca te intelegi cu mecanicul). Am mai auzit o chestie dar nu e verificata. Cica daca iarna mergi cu rezervorul foarte gol, pompa de benzina care e in rezervor si sta tot timpul calda, face condens si picaturile de apa se scurg in putina benzina care exista, efectul fiind "datul in nas". |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
Agrig |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Cam la fel da in nas si la mine dar cind este motorul cald si vin in frina de motor pina la aprox 1200-1500rpm. si apoi accelerez foarte usor.
Din cind in cind zmuceste tare. De la V.C. au spus ca eu sint de vina deoarece folosesc auto subturat !!! Hi , Hi . De fapt tot ei m-au lamurit si ca daca pun filtru antiparticule iasa masina din garantie deoarece este incompatibil cu sistemul de climatizare. Dupa vreo 3 zile au revenit si acum se schimba al 20000Km asa ca pe serviciul lor tehnic nu prea poti pune multa baza. Daca aveti vreo idee la prima problema va ascult bucuros. Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
clr |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Marty parca am mai discutat pe o problema similara (nu tie iti tremura la rece masina dupa ce o porneai?) - la mine facea similar: tremura la rece dupa pornire, si daca incercam sa accelerez altfel decat lent dadea in nas. S - a rezolvat prin curatare de injectoare. Mecanicul mi - a zis atunci ca simptom similar de injectoare infundate mai ai cand ai probleme cu fisele (banuiesc ca nu e cazul la tine, am inteles ca duc cca 100.000 km. - poate doar vreun rebut eventual se mai intampla). La vreme aceea am incercat mai multe: curatat senzor turatie, motoras pas cu pas, bujii, degeaba.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
adi2004 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 November 04 ![]() |
Salutare,
Sunt posesor de Solenza Clima 1,4MPI de un an de zile si de o saptamana incoace am avut cateva probleme cu ea, care, dupa parerea mea se incadreaza la subiectul curent. Iata despre ce e vorba: Acum o saptamana, vremea s-a racit. Plecand de la lucru, totul a fost OK, insa dupa cateva sute de metri am simtit niste zvacniri ciudate in timpul mersului. In dimineata urmatoare am fost la service, mi-au pus laptop-ul pe ea si au zis ca este o intrerupere pe circuitul electric aferent cilindrilor 1, respectiv 4. Au desfacut mufa care vine de la injectie si intra intr-o cutie neagra de unde pleaca fisele spre bujii( scuze daca nu sunt foarte explicit, insa nu ma pricep extraordinar de bine la terminologia componentelor), au dat cu o surubelnite pe acolo pe contacte, am plecat in proba si totul a fost OK; mecanicul chiar a mers cu viteza mica si a luat cateva viraje stranse(unul de 180 grade) ca sa vada cum se comporta, totul a fot OK. Plec din service si dupa 1 km din nou aceeasi problema, in mers masina zvacneste ca si cum s-ar ineca. A doua zi plec cu masina la alt service, le descriu problema, las masina acolo, ma intorc dupa masa si verdictul a fost: desi au curatat injectoarele si au pus bujii noi, se pare ca face la fel si investigand au constatat ca injectorul aferent cilindrului 4 este defect din cauze mecanice, deci nu se schimba pe garantie. Afland pretul ma revolt si sun la Vocea Clientului de unde mi se spune ca voi primi un raspuns in max. 48 de ore. Plec cu masina din service cu acordul celor de acolo care mi-au zis ca pot circula fara probleme, mai mult mi-au zis sa bag si solutie de curatat injectoarele, ca poate ajuta si ma programeaza peste o saptamana ca sa-mi schimbe injectorul defect. A doua zi masina face din ce in ce mai urat, parea ca merge numai in 3 cilindri, trepideaza toata. Ajung totusi la servici cu ea si sun la VC, cerandu-le sa-mi urgenteze raspunsul ca nu mai pot merge cu ea asa. Raspunsul vine dupa cateva ore: negativ, binenteles, in ciuda tuturor argumentelor invocate de mine. Vazand ca nu am avut succes in a schimba injectorul pe gratis, sun la service ca sa mi-l schimbe pe bani. Imi spun ca pot sa merg cu masina acolo ca sa-l schimbe. Cand sa pornesc, dau contact, se produce o bubuitura, motorul se mai chinui un pic sa porneasca totusi, dar moare subit. M-am speriat si nu am mai incercat sa pornesc masina, deci sun la Dacia Asistenta sa vina sa ma tracteze. Ceea ce s-a si intamplat. Cei din service pornesc masina, iese un fum din esapament de a innecat pe toata lumea din jur, in fine, imi spun ca parerea lor este ca a sarit de la loc cureaua de distributie. Las masina acolo, revin a doua zi, baietii lucrau la distributie, mai stau juma' de ora , masina e pusa la loc, merge( binenenteles ca au pus si un injector nou). Plecam in probe, totul pare OK. Plec cu masina acasa. A doua zi dimineata plec cu masina catre birou, trec sa iau un coleg si in timp ce il asteptam sa vina cu motorul pornit, incepe sa tremure la relanti din nou, ca si cum ar merge in 3 cilindri din nou, tremura toata masina, iese un fum cu puternic miros de benzina pe esapament si la un moment dat se opreste. Pornesc din nou motorul ,mai zvacneste de 2-3 ori dupa care merge frumos. Plec din nou la service, insa nu mai pot sa le reproduc defectul, motorul era cald deja. Le spun ce am patit, nu vor sa ma creada. Totusi cel care mi-a lucrat la masina accepta ca a doua zi dimineata, sa treca pe la mine sa o pornesca ca sa vad cum se comporta la rece. ceea ce s-a si intamplat. Ajunge, deci mecanicul a doua zi la mine, prima data, inainte de a porni masina se uita la bujii: acestea aratau bine. Apoi da cheie, motorul porneste frumos, dupa care incepe sa faca aceleasi figuri : tremurat, trepidat, scos fum cu miros de benzina. Verdictul sau: benzina care o am e tot din aia proasta care mi-a cauzata si defectarea injectorului si ca a tras benzina cu mizerie si de aia a facut acele figuri mai ales ca motorul era rece. Bun, zic, am inteles, hai sa bag benzina buna, deoarece eram, aproape pe rosu. ma duc si fac plinul cu benzina OMV super 100. Masina merge bine, totul e OK.Circul cu ea fac multi kilometri, dar nu mai apare nici o anomalie, decat o data cand am luat un viraj de 180 grade, a zvacnit de cateva ori scurt. Ieri, ies din casa pe la pranz, dau sa plec, din nou, masina mergea in 3 cilindri( dupa parerea mea) : scoate fum, miros de benzina, trepideaza. Merg cu ea cativa km, totul revine la normal. Inca un amanunt si cu asta inchei, cu scuzele de rigoare pentru o asa lunga poveste : am observat ca atunci cand motorul merge, chiar atunci cand merge bine, apare un fasait( ca si cum ar iesi aer printr-o gaura, sau ca si cum ai dezumfla un balon) in compartimentul motor, iar cand opresc acel fasait se continua 2-3 secunde, de data asta ca intr-o maniera de atenuare, ca si cum ar fi cauzat de inertia unei componente. Si inca ceva: facut consumul ieri, dupa traditionala metoda plin-plin: 12 litri/100km(in oras cei drept, dar oricum mi se pare mare). Cam asta ar fi povestea masini mele. Scuze inca o data ca v-am retinut atat de mult atentia. Daca aveti sugestii, recomandari, sfaturi, as fi recunoscator. Va multumesc. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4MPI
|
|
x_RedRiver_x |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 November 04 ![]() |
Pompa de benzina ai verificat-o? Poate da rateuri sau are filtrul infundat...
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- IS 77 KAA
|
|
i96nds |
![]()
Post
#14
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(x_RedRiver_x @ 29 Nov 2004, 15:01) Pompa de benzina ai verificat-o? Poate da rateuri sau are filtrul infundat... Daca ar fi pompa nu cred ca ar scoate asa de mult fum si nu ar da rateuri asa ciudate.... Deci ar consuma mai putina benzina, nu mai multa. Mai degraba e o problema legata de injectoare/aprindere/bujii. Sa ne tii la curent. Imi pare rau ca nu pot da un sfat competent.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
adi2004,
1. Parerea mea ca iti fasaie un injector pe la o-ringuri 2. As verifica si circuitul de esapament, sa nu fie oleaca infundat (inclusiv catalizatorul sa nu fie colmatat) 3. As da cu spray de contacte la mufa de pe bobina de inductie 4. As da cu spray de contacte si fisele (verificat si bujiile) 5. As curata motorasul pas cu pas (asta in situatia in care, probabil, nu-ti doresti o inlocuire a intregului corp-clapeta care nu-i decat vreo 2,5 mil) 6. As mai verifica conexiunile la senzorii de pe admisie (detonatie, presiune atmosferica, temperatura aer etc) - curatat, dat cu spray de contacte 7. Curatare senzor turatie (inclusiv contacte mufa date cu spray contacte) - desi nu cred ca problema e de aici 8. As schimba benzinaria... 9. Desi improbabil, o gatuire pe circuitul de alimentare... 10. Verificare circuit purjare canistra (si asta relativ improbabil...) 11. Aerisirea rezervorului sa se realizeze (supapa sa functioneze) 12. Daca ai ajuns aici si nimic, se verifica compresiile cilindrilor 13. Daca si pct. 12 e ok, se verifica pozitionarea curelei de distributie (desi dupa cum se manifesta, cred ca as pune acest control undeva pe locul 3-4 nu pe 12) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adi2004 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 November 04 ![]() |
Iata ca s-a gasit si rezolvarea la problema mea( cel putin asa sper):
Luni masina a facut "nazuri" tot timpul si dupa ce motorul era cald. Am mers cu ea in service, le-am lasat-o si le-am zis sa ma cheme cand o sa fie gata. Marti am trecut pe acolo sa vad daca au gasit un diagnostic. Initial au zis ca e dusa o supapa de la cilindrul 4 si ca trebuie sa desfaca motorul. Chestia asta a enervat pe cineva mai experimentat din service care a venit si i-a cam luat tare pe baietii care se ocupau de masina. I-a pus sa masoare compresia de pe cilindru si au vazut ca nu sunt probleme. Urmatorul pas a fost ca au scos afara rampa de injectie, au pus doar contactul si surpiza a fost ca din injectorul 4 curgea benzina ca de la robinet, pe cand celelalte 3 pulverizau frumos. Au adus un injector nou, l-au inlocuit pe cel care curgea, au repetat experimentul si din nou curgea. Deci concluzia a fost ca acel injector primea o comanda electrica tot timpul. Bun, deci de acum incolo era treaba electricienilor sa vada despre ce e vorba. Mai tarziu sunt instiint ca masina mea e gata "partial" . Ma duc la service sa aflu si eu ce se intampla si de ce acel "partial" . Mi se spune ca mi s-a defectat calculatorul de injectie, ca facea o masa aiurea cu caroseria masinii, si ca au facut comanda pentru unul nou ca sa mi-l schimbe, insa ca sa pot sa circul, pentru moment au izolat calculatorul de la masa, deci ca nu mai este conectat la masa. Intreb daca pot sa circul in siguranta asa, mi se raspunde ca da. Chiar este in regula ca circul asa? Stie cineva despre ce e vorba? Mi s-au facut si test de noxe, ca sa vada daca totul e in regula pe circuitul de esapamant si se pare ca da, totul e OK, sau cel putin asa rezulta din teste. Pe urma vad ca acel fasait nu a disparut. Le zic asta la baieti, inclusiv cu diagnosticul dat de Klaus ca fasaie pe la un o-ring de la injector, dar mi se spune ca e de la filtrul de aer si ca asa face normal, mie nu mi se pare, dar in fine, probabil ca o sa mai insist pe problema asta in viitor, poate si la alt service. E posibil ca acel fasait sa fie de la filtrul de aer si sa traga aer fals pe undeva? Daca da, atunci inseamna ca va trage si benzina mai multa ca sa se compenseze aerul in exces, deci asta ar trebui sa vad in consumul de benzina? Este corect rationamentul meu? Cam asta ar despre peripetiile mele, scuze din nou pentru povestea lunga, concluzia este ca maisna merge OK acum, exact cum mergea inainte, poate chiar mai bine. Mersi pentru sfaturi si sugestii. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4MPI
|
|
clr |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Desi se pare ca problema ta e din alta parte imi permit un off - topic:
QUOTE(adi2004 @ 29 Nov 2004, 13:01) Verdictul sau: benzina care o am e tot din aia proasta care mi-a cauzata si defectarea injectorului si ca a tras benzina cu mizerie si de aia a facut acele figuri mai ales ca motorul era rece. Bun, zic, am inteles, hai sa bag benzina buna, deoarece eram, aproape pe rosu. ma duc si fac plinul cu benzina OMV super 100. Patania lui Liviu cu benzina OMV o stii? |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
adi2004 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 November 04 ![]() |
Nu.
Imi dai te rog un link catre topic-ul respectiv? Mersi. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4MPI
|
|
Marty |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ynu22 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 November 03 From: Oradea ![]() |
QUOTE(adi2004 @ 3 Dec 2004, 18:30) Arunca un ochi aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...l=benzina+motor |
--------------------
Dacia Solenza
Rapsodie
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adi2004 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 November 04 ![]() |
Mersi de raspunsuri.
O sa-i bat la cap in service sa se mai uite pe la o-ring-uri. Deasemenea mi se pare ca masina are o usoara vibratie la relanti. Turometru arata 900 rot/min, dar totusi parca nu vibra asa inainte, se simte si cand pui mana pe schimbatorul de viteza; si am mai avut si cateva semi-rateuri la pornire, de genul ca a pornit la automat din prima, insa a pornit asa greu, fara sa aiba acea explozie, sau cum sa-i zic altfel: detonatie la pornire, etc. Si mi se pare ca trage putin( repet putin) mai greu. Deocamdata sunt tot cu calculatorul de injectie vechi, astept sa-mi vina cel nou. Credeti ca aceste anomalii de mai sus sunt din cauza faptului ca merg tot cu acel calc. de injectie defect, sau sunt alte cauze. Oare ar trebui sa-i pun pe cei din service sa-mi mai faca niste extra - verificari; daca da imi puteti spune care ar fi acelea, deoarece se pare ca asa se procedeaza in service: trebuie sa le zici tu ce sa-ti faca. Mersi mult inca o data. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4MPI
|
|
Ov |
![]()
Post
#23
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
klaus |
![]()
Post
#24
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Partea si mai proasta este ca eu nu inteleg faza aia cu izolarea calculatorului la masa... Si mai ales faptul ca acuma' nu mai este conectat la masa
![]() Eu traiesc cu impresia ca injectorul este alimentat cu "+" permanent, iar calculatorul de injectie il pune la masa (deci daca exista o masa tot timpul pe pinul de comanda injector, injectorul sta deschis tot timpul) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adi2004 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 November 04 ![]() |
Asa e, ai dreptate, cel putin asa mi-au zis si cei din service: calc. de injectie comanda injectorul prin masa.
Cea ce au facut ei acum, ca si solutie intermediara pana la inlocuirea calc. de injectie a fost de a izola carcasa calculatoruilui de caroserie, adica intre caroserie si suruburile de prindere a calc. au pus niste tampoane de cauciuc. Si, apropos, chiar credeti ca s-a dus catalizatorul? Repet, masina trage destul de OK, poate putin mai greu, dar asta poate sa fie o parere subiectiva, cauzata de faptul ca pe parcursul celor cateva zile cat am avut defectiunea cu injectorul, pe cilindrul 4 era benzina la greu si zic eu( poate zic o prostie, va rog sa ma corectati) ca arderea pe cilindrul 4 era foarte buna( asta s-a reflectat si in consum : 12l/100km) |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4MPI
|
|
i96nds |
![]()
Post
#26
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adi2004 @ 6 Dec 2004, 16:58) Si, apropos, chiar credeti ca s-a dus catalizatorul? Arderea pe cilindrul 4 era foarte buna( asta s-a reflectat si in consum : 12l/100km) Pai tocmai ca arderea nu era completa, zic eu... Adica nu tot amestecul carburant "lua foc" cum trebuie, adica pe evacuare iesea si benzina, nu numai fum. Asta datorita aerului insuficient de la cilindrul 4. De aceea unii zic ca ar putea fi afectat catalizatorul. Eu nu as sti sa zic... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
E cam aiurea treaba !
![]() Deci ,calculatorul alimenteaza injectoarele cu plus ,urmand cand le vine randul sa le dea masa , ca sa se deschida . La tine daca statea tot timpul deschis ,inseamna ca nea calculatorul a ramas blocat la acel injector pe masa . Acum , ei cica au izolat calculatorul de masa ,eu cred ca au luat plusul de la injector , adica ai numai 3 injectoare functionale , pai cum naiba , ca nu are logica , calculatorul oricum este legat la masa masini deci ?! ![]() Iar legat de catalizator , este posibil datorita amestecului foarte bogat de benzina,si a arderii incomplete sa cam intoxice si sa infunde catalizatorul . Dupa ce repari problema cu injectorul , poti vedea daca masina trege normal . |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
Agrig |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Carcasa unitatii centrale este din metal dar probabil ca nu este conectate la - . Daca a facut scurt pinul de comanda cu carcasa (probabil au ceva condensatori de trecere pe iesiri pentru antiparazitari ) era normal sa ramina deschis injectorul deoarece carcasa este legata la masa masinii deci implicit la - . Prin izolarea calculatorului de masa masinii au rezolvat comanda iar calculatorul pulseaza si carcasa. Daca e asa masurind intre masa masinii si carcasa calc. ar trebui sa fie in jur de 14v. Asa afli daca este o balada sau nu. Se mai poate face o alta ghidusie, sa-ti lege 2 injectoare in paralel.
Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:19 |