sabotaj, d'ale vecinilor
![]() ![]() ![]() |
sabotaj, d'ale vecinilor
masalko |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|||
Hacker |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Sa ne gandim :
1 MOtor care merge prost : = bujii, fise, delcou, ( laso mai mult timp pornita si asta poate fi o cauza, ca a stat mai mult ) mergi si tu cu ea mai mult timp, tureaza mai mult, si daca face la fel crburator infundat, vezi daca avansul vacomatic, curata jiglerul relantiu. Cam atat. 2 Zgariatura : = polish daca e o zgarietura superficiala, sprei vopsea + putin chit daca e mai adanca ( asta poti sa o faci si singur sa nu mai dai bani ) 3 Frana pe stanga : = spate fata ? Fata poate fi ca nu ai avut garnituri la etrier si a prin mizerie iar acum era normal sa se blocheze = dai roata jos, scoti placutele apesi umpic pe frana pana iese pistonul cat de cat *** ai mare grija sa nu iasa de tot *** il cureti cu smilgher fin, pui garnituri si restu . Daca e pe spate - o sa isi dea drumu ![]() ![]() 4 politia = nu rezolvi nimica, am patit eu. Aveam x si 0 pe usa de la sofer. Mai bine faci o investigatie personala si poate asa ai mai multe sanse sa afli cine a facut, apoi restu depinde de tine. " la mine era un pusti de 5 ani ![]() succes |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
SSilent |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
vin si io aici cu vecinii mei, spoileru meu spate abea se mai tine (de cand am dat cu masina in bloc
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
camera video
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
masalko |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
e frana de pe stanga fata iam pus placute noi de maz o luna jumate dar pers care mia aerisit instalatia cand iam facut proba a zis ca e normal sa mai fie blocate rotile putin ca cica isi vor da drumul in timp(???)
cu vopseaua e naspa ca in acte scrie visiniu dar nu stiu codu am dat la search si cineva zicea ca acest cod apare in portbagaj dar nu stiu unde aveti idee?ca nu as vrea sa ii fac o dara de alta nuanta ca are vops originala! |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Ei la faza cu franele fie ai pistonasul blocat si meseriasul tau nu a avut chef sa-l deblocheze, fie urechile de fixare ale placutelor sunt cu putin mai mari si au intrat greu iar acum nu mai au joc in ghidaje. Asa am paitit eu ieri cand am schimbat placutele am polizat de 3 ori din ele ca nu intrau. Iar la vopsea daca mergi la un magazin mai serios au palete de culori, o ceri vanzatorului mergi la masina, deschizi toate variantele de visiniu si vezi care se nimereste mai bine. Asa mi-am luat eu spray si l-am nimerit perfect.
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Hacker |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Sprei 28 lei pe calculator, chit 10 lei, frana 30 lei manopera atat ia mecanicul meu ( sincer nu cred ca e ceva grav gen etrier de schimbat, poate fi ce a zis za_kristake) bafta
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
masalko |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
AM dat ieri jos roata sa vad ce e acolo si am obs ca pist este iesit in afara si binenteles blocat!maine dim il dau jos sa vad de ce e blocat,sasch garnit,furtunasele care fac leg intre teava cu lich. si etrier ca-s crepate,sa regl frana de mana,schimb uleiul(incl. cutie),dau jos pompa de apa ca huruie,sa reumplu circuitul de racire.Daca puteti sa-mi dati indicatii sau atentionari de care sa tin cont la aceste operatiuni sunt bine venite!Sau daca pot face sialte operatiuni cu aceasta ocaze de asemeni astept sfaturilevoastre!
|
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
La partea cu motorul verifica sa nu-ti fi scos putin fisa centrala. Ori din bobina, ori din capac. I-am facut-o unui coleg de facultate si a desfacut ala tot motorul, era la un pas de segmentare
![]() Sau sa nu-ti fi desfacut surubul de relanti, ala de tine clapeta de acceleratie. La naiba, la asta nu m-am mai gandit pana acum ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce metode.cel mai bun lucru este sa verifici toata instalatia de la aprindere.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cind eram la inceput citiva colegi binevoitori mi-au schimbat fisele 2 cu 3 de la capac ca sa nu ma prind le-au aranjat frumos sa nu se vada , si cind sa plec cind dadeam drumul la ambreiaj se oprea motoru (de pornit pornea la sfert) am tras capota sm pus corect fisele si am plecat (invatasem cu citeva zile inainte ordinea) ajung acasa si suna telefonu "ai ajuns " , eu da , " cum a mers masina ", eu "bine" s-au mirat cum am ajuns , iar eule-am spus ca invatasem ordinea de aprindere cu citeva zile inainte asa ca nu m-au " facut "
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
98YMV |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 9 August 07 From: BUCHAREST / ROMANIA ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 21 Mar 2008, 15:03) cind eram la inceput citiva colegi binevoitori mi-au schimbat fisele 2 cu 3 de la capac ca sa nu ma prind le-au aranjat frumos sa nu se vada , si cind sa plec cind dadeam drumul la ambreiaj se oprea motoru (de pornit pornea la sfert) am tras capota sm pus corect fisele si am plecat (invatasem cu citeva zile inainte ordinea) ajung acasa si suna telefonu "ai ajuns " , eu da , " cum a mers masina ", eu "bine" s-au mirat cum am ajuns , iar eule-am spus ca invatasem ordinea de aprindere cu citeva zile inainte asa ca nu m-au " facut " ![]() Cand eram in liceu , noi ne furam banchetele , ne mutam masinile prin alte parcari =)) pana si-a pus toata lumea alarma cu inchidere ![]() This post has been edited by mikedio: 21 Mar 2008, 18:29 |
--------------------
Dacia
1310
'98 (in raiul automobilelor) Opel Vectra B 1.6 8v '96
Hyundai Coupe 1.6 16v '00 Hyundai Sonata 2.5 V6 '01 Honda CBR F4i sport '02 |
|
masalko |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
oho unde sunt vremurile alea in care se intamplau toate astea?
![]() am demontat cam toata masina si la pompa de apa am obs ca mere greu si are un pic de joc e normal? |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
masalko .Pentru a debloca pistonasul bolcat incearca sa sufli cu aer pe orificiu furtunului, dar parerea mea e sa-ti iei 2 etriere noi e 40lei bucata(la yoni in ciresica, ca vad ca esti SB). Daca folosesti etrierul vechi, si ti se debloceaza cumpara un smirghel fin de 240 si curata pistonasul, numai la montare ai grija sa nu ciupesti garnitura. Apoi ai grija cand desfaci furtunele de pe conducte, caci daca nu ti se invarte miezul cu filet care intra in furtune poti torsiona conducta si o rupi, iar cand montezi etrierul sus ai grija la arcurile acelea, etrierul trebuie sa se aseze pe ele(uite-te bine inainte sa demontezi). Aerisitoarele incearca sa le slabesti cand ai etrierul dat jos poti incalzi cu lampa de gaz daca chiar nu cedeaza.
La pompa de apa cred ca te refereai la capacul ei (presetupa) acolo sunt rulmentii, si aici trebuie sa cureti bine suprafata de asezare pe pompa si daca ai niste silicon sa dai pe peretii pompei e numa bine.Grija cand strangi suruburile ca e filet de aluminiu si il dai usor peste cap. Cam asta e in mare, asa ca gata GO HAVE FUN |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
verifica si esapamentul, sa nu ti-l fi infundat cu ceva.Am mai auzit de asa ceva
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Ai impresia ca vecinii ti-au ridicat capota si au umblat la motor?Crezi ca nu au altceva de facut?
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
baranga |
![]()
Post
#17
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
mie mi-au luat carbunele de la capac delco si am dat la automat pana s-a dus bateia
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Poate fi si o coencidenta. Cu ce aer sa sufle, in fata blocului? Ce conducta sa nu rupa? Ce cauta la conducte? Daca gasesti alta metoda de a stopa curgerea lichidului in timpul lucrului, nici nu-i nevoie sa demontezi altceva, decat etrierul de pe suport, prin scoaterea penelor. Dupa ce ai scos etrierul, altcineva, apasa in mod repetat pe frana, ( poti si singur daca-l pui sa-l vezi din masina) pana iese pistonul afara din etrier. Daca are ciupituri de rugina il schimbi, daca nu are, il lustruiesti cu smirghel de 240, scoti garnitura si cureti bine de sare( oxid pietrificat , care s-a umflat si bloca pistonul) canalul in care se aseaza, pui o garnitura noua (ca tot ai demontat odata) si pui pistonul la loc, dupa ce l-ai uns cu lichid . Prinzi cu un patent de buza care apasa pe placuta, si prin rotire si apasare usoara, il impingi la locul lui. Etrierul sa fie fara lichid, aerisitorul slab. Cand ai impins pistonul la capat, asezi etrierul in pozitia de lucru (nu ai timp sa-l pui la loc), si astepti aparitia lichidului, lasi sa curga pana nu mai face bule de aer, si il strangi (nu tare, sa-l poti desface si alta data , ca reper, cu un deget, tinand cheia cu varful degetului). Fixezi etrierul la locul lui si , nu mai e nevoie de aerisire.
Vezi sa nu ai vr-un cartof pe toba! Doar atat de la vecini, si zgarietura. Totdeauna gandeste-te ce nu te-ar conveni tie, sa nu faci nici altora, mai ales in trafic. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
baranga |
![]()
Post
#19
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
as avea de adaugat la ce spune mai sus ca smirghelul sa fie prima oara de 800 si freci pistonasul la care suprafata ce vrei sa o slefuiesti o ungi f.f.f putin cu lichid de frana,iar dupa aceea repeti faza cu smirghel de 1200 granulatia.inca ceva f.f.f. important!!!!!! :pistonasul il scoti prin indepartarea etrierului si bati cu etrierul in pamant pana iese pistonasul; la fel il bagi cu niplu scos,ungi pistonasul cu lichid de frana il bagi cu mana cat intra apoi bati cu el de pamantpana intra pana la fund,fara improvizatii de genul ca bagi crucea de la roti si batii in ea cu ciocanul,ca pisti garnitura.
niplul daca nu iese usor nu il fortezi,eventual poti bate in el usor cu un cioacnel apoi incerci cu INELERA de 8 sau TUBULARA ca altfel stici hexagonul!!!! daca se rupe niplul nu e cap de tara,te duci la un sudor sa sudeze de niplul cel rupt o piulita de 8 (13 la cheie) pe gaura piulitei,si va iesi.nu dai cu apa pe sudura!!!,atepti sa se raceasca!!! o alta metoda de a le scoate este de folosi spray degripant sau mai popular "spray de suruburi" ce contine MoS2,dai calumea,astepti si se desface. recomand sa pui nipluri noi si sa ungi in jurul lor cu vaselina din abundenta ca sa se desfaca data viitoare usor.mult succes si cheltuiala putina ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
masalko |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
eu chiar nu stiu ce putea sa se intample!adica las masina in regula in fata blocului si dupa 2 zile merge ca dracu!Sambata am demontat si remontat cam tot ce se putea de sub capota+sch. ulei,apa,membrane,garnituri si tot degeaba!nu vrea sa stea la relanti nici in ruptul capului!abia de la 2000 de ture in sus sta altfel moare cum am luat piciorul de pe acceleratie!
-verificat jiglor relanti-OK -am obs ca am deformat talpa carburatorului!si garniturile umede de benzina-problema e ca mam dus la piese auto si am cerut garn de carb iar de acolo am primit 4 garnituri ori eu am pe masina vreo 8! -poate sa fie de la cuiul pontou?CE SA MAI VERIFIC CA E NASPA SA MOARA TOT TIMPUL SAU SA AM TOT TIMPUL DE LA 2000 DE TURE IN SUS? |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
baranga |
![]()
Post
#21
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
ai pus fisele bine???nu te jicnesc ca si eu le pun daca ma scoala unu din pat la 3 dimineata(adica le pun bine!) dar le-am pus si eu odata 2 fise inversate si nu stiam ce are,nu imi dadea rateuri chiar mari asa ca nu lucra o bujie si am si mers cu ea asa vreo 1km
![]() (inainte aveam traznai dealea de urziceni),am curatat bujiile si megea ceas(cu cuc!) inca o data nu vreau sa te jicnesc dar verifica,acelesi simptome le aveam si eu nu de alta! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
masalko |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
1-3-4-2 ACU E DREPT CA NICI STAREA FISELOR NU ESTE UNA STRALUCITA DAR MASINA A MERS SI ACU CUCU! Dupa masa dau jos carb doar ca nu stiu de ce am eu 8 garn si la mag mia dat doar 4 pe site am vazut ca intradevar se pun doar 4 sa fi fost vreun artificiu tehnic ptr a compensa un oarecare dedfect al carburatorului facut de fostii propr.?
26 Mar 2008, 18:39: am rezolvato+cineva mi+a sustras(?)diuza de pe furtunul care face leg intre carburator si galeria de evacuare acu nu mai moare la relanti imi sta pe la 1000 dar tre sa imi aplatizez carbu si sa schimb bujii+fise am rez si franele MERSI TUTUROR DE SFATURI! ![]() (din punctul meu de vedere se poate inch topicul) This post has been edited by masalko: 26 Mar 2008, 18:39 |
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
GARFIELD 87 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 6 May 07 From: ploiesti ![]() |
ti-o fi bagat niste zahar in rezervor asta este valabila ptr treaba cu pornirea
![]() |
--------------------
dacia
1410 8 valve
1998
- ph 00 aby
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:53 |