DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nova mea pierde curent ...

JohnDeviL
post 25 Mar 2008, 07:20
Post #1


Nova Driver


Group: Members
Posts: 5
Joined: 10 March 08




Am o mare problema, am o Nova GTI si a fost de 3 ori in service pana acum, pe langa faptul ca merge mai rau ca inainte sa o duc acum pierde curent, tin sa mentionez ca bateria este noua, grupul de diode nou, releu nou, pur si simplu nu incarca bateria, am pus un voltmetru pe baterie si indica 10,5 , problema e ca la orice dau drumu, faruri, casetofon, avarii sau orice scade pe rosu......ajutati-ma cumva va rog ca nu mai stiu incotro sa apuc....


--------------------
Dacia Nova 2000/GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
refuz
post 25 Mar 2008, 09:19
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 March 08
From: Focsani




ai masurat cat incarca la alternator si cat incarca la baterie ?smile.gif
am patit si eu asa nu imi incarca bateria, si era cablu care duce de la alternator la baterie, am pus unul de 2 si acum nu mai am probleme, masoara sa vezi ce zice smile.gif


--------------------
Dacia Nova 1.6 GTi 2000
If I have only one life to live, let me live it as a jerk!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDeviL
post 25 Mar 2008, 17:09
Post #3


Nova Driver


Group: Members
Posts: 5
Joined: 10 March 08




Multumesc de raspuns numai ca sunt cam incepator, poti te rog sa-mi spui exact unde sa masor la alternator... ?


--------------------
Dacia Nova 2000/GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Mar 2008, 20:21
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




pune aparatul de masura pe bornele bateriei cu motorul pornit , si vezi ce valoare indica , si spune-ne si in functie de asta vedem ce este de facut .

in principiu verifici cablajele baterie motor si baterie alternator, daca sunt ok , legaturi ferme si neoxidate , atunci treci la alternator.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Mar 2008, 20:25
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Și legăturile la masă, caroserie, motor, cutie.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Mar 2008, 00:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate te ajuta , totusi verifica ca pe bornele bateriei sa ai 14V- 14,4V maxim te poate ajuta si asta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDeviL
post 26 Mar 2008, 07:53
Post #7


Nova Driver


Group: Members
Posts: 5
Joined: 10 March 08




Multumesc pentru interventii, repet, cu motorul pornit pe bornele bateriei am cam 10,5V , iar cu verificatul firelor chiar ca e o problema ca cine a facut , sau mai bine zis re-facut instalatia aia de fire le-a imbracat cu izolier de la un capat la celalalt si habar nu am care de unde e sau unde trebuie sa fie....sad.gif e haos in ele oricum, daca are vreunul dintre voi o schema cu firele astea sau ceva poze cum tre sa fie ar fi super, mi-as face si eu o idee la ce ma uit....multumesc inca o data...


--------------------
Dacia Nova 2000/GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 26 Mar 2008, 16:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Daca pe bornele bateriei, cu motorul pornit ai 10,5 V atunci alternatorul nu incarca bateria.
Posibilitati: Releu incarcare defect, lipsa traseului "+" de la alternator la baterie(papuci desfacuti/slabiti/rupti, fire intrerupte, etc.), lipsa legaturii la masa masinii a alternatorului(cum iti zicea Maersk mai sus).

Quote "sau mai bine zis re-facut instalatia aia de fire le-a imbracat cu izolier de la un capat la celalalt si habar nu am care de unde e sau unde trebuie sa fie.... "

Daca ai un multimetru si stii sa-l folosesti, apuca-te de masurat.
Daca nu, cu tot respectul....nu stiu la ce ti-ar trebui schema...

In final, atasez schema pe care ai solicitat-o.Insa, cu toata seriozitatea, iti recomand sa apelezi la un electrician auto. Spor la treaba.

alternator.jpg ( Size: 33.45k ) Number of downloads: 131


P.S. Voltmetrul de pe schema e multimetrul tau, atunci cand masori tensiunea la bornele bateriei.

Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 26 Mar 2008, 16:28


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Mar 2008, 21:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ar trebui verificat si aparatul ala de masura la 10,5 nici nu trebuia sa porneasca , mi se pare cam mica tensiunea


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 28 Mar 2008, 11:09
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Mda, posibil ca si aparatul de masura sa aiba o eroare....

Insa, in ipoteza in care masina(chiar) porneste si functioneaza numai pe baterie, presupun ca este normala caderea de tensiune cand motorul este pornit(aprindere, calculator injectie, pompa benzina, etc).

Desi nu stiu eu cum de functioneaza injectia la o asemenea tensiune. Vai de mama lui de relanti si probabil ca merge si in suturi(pompa electrica de benzina are 60l/h la 12 V...la 10,5 V...iti dai seama)

Eu ii recomand lui JohnDeviL sa masoare tensiunea pe baterie si INAINTE de pornirea motorului. Probabil e ceva mai mare ca in functionarea descrisa mai sus.

Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 28 Mar 2008, 11:14


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 09:35
Forum Renault