martor injectie aprins!, GTI "99
![]() ![]() ![]() |
martor injectie aprins!, GTI "99
variable_dynamics |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|||
tavykbt |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Salut! Si eu am aceeasi problema de vreo saptamana. Pornesc masina, merg cu ea, si dupa ceva timp (max 10 min) se aprinde martorul de injectie. Motorul merge normal, nu se simte nici o diferenta in momentul in care se aprinde becul...
Am vorbit cu cineva si mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la releele de pe contraaripa stanga. Eu stiu ca sunt doar pentru pornire, cam atat. Ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii despre ele? Multumesc! |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#33
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-au legătură releele cu problema ta. Dacă nu mergeau, nici motorul nu funcționa. Ele alimentează pompa și electronica.
Mai degrabă ai catalizatorul pe cale de înfundare. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tavykbt |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Catalizatorul are 9 ani aproape. Mi-a facut zgomot de multe ori, se auzeau bucati de materiale prin el, dar acum nu...banuiesc ca au iesit. Banuiesc ca daca era infundat nu prea scotea fum, si se simtea la cum trage motorul, nu?
|
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#35
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Aiurea...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tavykbt |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Nu inteleg nimic din raspunsu asta
![]() Am uitat sa mai spun ceva. Stau cam prost cu franele in perioada asta, pedala e aproape la podea, am aer in instalatie, tot imi intra cate putin pe la servo pana ajung in situatia asta... Poate si asta o cauza din care sa se aprinda martorul de injectie? |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Stau cam prost cu franele in perioada asta, pedala e aproape la podea, am aer in instalatie, tot imi intra cate putin pe la servo pana ajung in situatia asta... Poate si asta o cauza din care sa se aprinda martorul de injectie? Nu. Martorul care se aprinde cand exista caderi de presiune in circuitul de franare este "(!)" Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
gti98 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Nu am avut intentia de a sustine ca "se repara singura daca ignori semnalizarea"; pur si simplu cred ca au disparut conditiile care pertubau sistemul cu un semnal "de eroare".
(Cu titlu de "curiozitate", la a 2-a prezentare la ITP, mecanicul mi-a mai facut o masurare de noxe - desi nu avusesem probleme prima data si nu au aparut pe "nota de plata": probabil ca erau pentru vreun amic cu probleme - am mai vazut chestia asta si altadata...) Presupunerea mea e ca s-a eliberat o cale prin catalizator, fie prin ardere/suflare, fie prin scuturarea demontarii-remontarii - cand s-a batut cu ciocanul in tevi cu simt de raspundere!... Deci sfatul dat de experienta ar fi: demontati si remontati esapamentul! Atentie la cablajul sondei lambda! Spor la lucru! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Nu am avut intentia de a sustine ca "se repara singura daca ignori semnalizarea" @GTi98: Ai inteles gresit. Nu la tine ma refeream cand am facut afirmatia, ci la ceea ce a scris sav83! Stiu foarte bine situatia ta(martorul aprins) si cred ca iti amintesti ca am dezbatut-o impreuna(indeluuung, spre exasperarea unora... ![]() De aceea am si dat citatul: QUOTE M-a dus apoi la acelasi service - dar alt mecanic - si i-am zis sa imi faca un test de injectie. M-a intrebat de ce, i-a descris problema, mi-a facut testul si......SURPRIZA, totul a iesit ok. Mi-a zis de asemenea ca are o Dacie papuc cu aceleasi simptome, la care se chinuie sa ii dea de cap de vreo 3 saptamani ... si probabil e o eroare despre care nu stie cum se remediaza. Mi-a zis sa circul cu ea asa ca nu am probleme, ceea ce am si facut. Drept urmare la un momendat martorul nu s-a mai aprins absolut deloc si circul si acum cu Dacia mea fara sa mai am aceasta problema. scris de sav83(postul #29)Nu vreau sa se inteleaga nimic gresit. Raspunsul meu era in legatura cu mentalitatea/modul de abordare mecanicului respectiv(vezi citat)Acum, ON-TOPIC:demontarea/remontarea(cu "socurile" mecanice aferente) poate cauza desprinderea/dizlocarea de reziduuri(funingine,etc) in interiorul catalizatorului, reziduuri care apoi sa fie "suflate" de presiunea gazelor de evacuare(in exploatare, dupa remontare). Daca imi aduc aminte bine, GTi98 si-a exprimat curiozitatea/dorinta de a face o "endoscopie" catalizatorului. ![]() Sa incerc eu sa ajut, cat pot...atat pentru GTi98 cat si pentru alti "curiosi":endo_cat.jpg ( Size: 115.63k ) Number of downloads: 292 Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
moise |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
eu am patit la fel exact si dupa testare, vreau sa spun ca daca nu se aprinde in timpul cat e pusa pe calc. nu iese nimic, a iesit potentiometru clapeta si pana nu l-am schimbat nu am facut nimic. e drept ca acum n se mai aprinde , a mers o vreme si acul am alta belea nu mai imi vine benzna , cred ca ma last pompa evident fara nici o legatura peru ca dupa ce am schimbat potentiometrul a mers snur
|
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:12 |