DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> delcou....de care?

softboy bad
post 17 Feb 2008, 14:44
Post #1


posesor de dacie


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 August 07
From: din Bucuresti




buna ziua ...am o nelamurire ..am doua delco-uri pt dacie ...pe unul scrie tip 3233 iar pe celalalt tip 3230 ....merg schimbate intre ele? adica motorul este de 1289cm(810-99)nu afecteaza nimic? si poate stie cineva cum se monteaza delco-ul ....ma refer ca sa poata de scanteia prima data le cilindrul 1...va multumesc anticipat pt. raspunsuri...


--------------------
dacia 1310 1991 berlina - B 47 MDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_crazy
post 17 Feb 2008, 17:16
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 June 07
From: Timisoara




salut. de ce vrei sa le schimbi intre ele?
nu ar trebui sa fie vreo diferenta.... poate la avans...
fisele se leaga la fel... daca imi explici exact ce vrei sa faci ...pot sa te ajut mai mult


--------------------
Dacia 1300 1971 - TM87MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Feb 2008, 17:42
Post #3


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Difera curbele pentru avansul centrifugal. Pentru motorul este de 1289cm (810-99) modelul recomandat este 3230.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovi_ab
post 29 Mar 2008, 10:27
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 15 January 07




Problema mea e ca mi se fisureaza forte repede capacul de delcou, trebuie sa-l schimb aproape saptamanal. Care oare sa fie problema?.

This post has been edited by ovi_ab: 29 Mar 2008, 10:28


--------------------
Dacia Berlina 1996 - L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Mar 2008, 11:13
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ori pipa loveste in ploturi sau fisele sunt tip sarma , daca nu poate fi alimentata bobina de inductie invers.Daca pui al delco vei avea o curba de avans un pic mai agresiva dar se poate regla din rotita de la capsula vacumatica in rest e ok.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 29 Mar 2008, 14:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(ovi_ab @ 29 Mar 2008, 11:27)
Problema mea e ca mi se fisureaza forte repede capacul de delcou, trebuie sa-l schimb aproape saptamanal. Care oare sa fie problema?.
*




Acest lucru se intampla din 2 motive:
- mecanic - ai axul strimb sau luleaua prea lunga.Un indiciu poate fi craparea in acelasi loc.Mai sigur verifici distanta platinii,daca e aceeasi la fiecare pinten nu este de acolo.
- electric - trece un curent de prea mare intensitate prin capac;cauze:
-platina cu distanta prea mica
-fise necorespunzatoare
-condensator impuscat
-bobina defecta
-capac delco foarte prost

Daca o data pe saptamana il schimbi cel mai probabil este defectul mecanic sau bobina factorul principal.Daca vrei sa nu mai ai probleme verifici/schimbi tot ce ti-am spus mai sus.Daca e bobina de vina sunt 99% sanse sa iti impuste si platina iar apoi sa se accentueze efectul.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 01:45
Forum Renault