delcou....de care?
![]() ![]() ![]() |
delcou....de care?
softboy bad |
![]()
Post
#1
|
||
![]() posesor de dacie Group: Members Posts: 20 Joined: 3 August 07 From: din Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1991 berlina
- B 47 MDF
|
|||
mihai_crazy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
salut. de ce vrei sa le schimbi intre ele?
nu ar trebui sa fie vreo diferenta.... poate la avans... fisele se leaga la fel... daca imi explici exact ce vrei sa faci ...pot sa te ajut mai mult |
--------------------
Dacia
1300
1971
- TM87MMM
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Difera curbele pentru avansul centrifugal. Pentru motorul este de 1289cm (810-99) modelul recomandat este 3230.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
ovi_ab |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 January 07 ![]() |
Problema mea e ca mi se fisureaza forte repede capacul de delcou, trebuie sa-l schimb aproape saptamanal. Care oare sa fie problema?.
This post has been edited by ovi_ab: 29 Mar 2008, 10:28 |
--------------------
Dacia
Berlina
1996 - L
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ori pipa loveste in ploturi sau fisele sunt tip sarma , daca nu poate fi alimentata bobina de inductie invers.Daca pui al delco vei avea o curba de avans un pic mai agresiva dar se poate regla din rotita de la capsula vacumatica in rest e ok.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ovi_ab @ 29 Mar 2008, 11:27) Problema mea e ca mi se fisureaza forte repede capacul de delcou, trebuie sa-l schimb aproape saptamanal. Care oare sa fie problema?. Acest lucru se intampla din 2 motive: - mecanic - ai axul strimb sau luleaua prea lunga.Un indiciu poate fi craparea in acelasi loc.Mai sigur verifici distanta platinii,daca e aceeasi la fiecare pinten nu este de acolo. - electric - trece un curent de prea mare intensitate prin capac;cauze: -platina cu distanta prea mica -fise necorespunzatoare -condensator impuscat -bobina defecta -capac delco foarte prost Daca o data pe saptamana il schimbi cel mai probabil este defectul mecanic sau bobina factorul principal.Daca vrei sa nu mai ai probleme verifici/schimbi tot ce ti-am spus mai sus.Daca e bobina de vina sunt 99% sanse sa iti impuste si platina iar apoi sa se accentueze efectul. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:45 |