Zgomote ciudate la motor, Zgomote din motor dacia 1400
![]() ![]() ![]() |
Zgomote ciudate la motor, Zgomote din motor dacia 1400
soferul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310L break
- B-69-RUO
1995
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
in ce hal face.parca e o moara
![]() ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
pcostica |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
sa inteleg ca inainte sa repari demarorul nu ai avut 'concertul' asta?
Deci:dai demarorul jos de pe masina si te uiti la pinion , trebuie sa ai 8 mm pina la opritorul de pe ax , asta in stare libera.Apesi pe surubul din capul bobinei, pinionul trebiue sa 'iasa ' si sa mai ramana aprox.0,5-1,5 mm pana la opritor. Bafta. P.S.vezi daca nu ai uitat sa pui stiftu de la furca |
--------------------
dacia
1300
- -------
-cs
|
|
bogdangl |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 25 November 07 From: Galati ![]() |
Mai dar noi nu putem sa ne dam seala de unde vine zgomotu, tu zici ca vine dinspre electromotor? Sunetul seamana si cu un rulment dus de la alternator, sau de la pompa de apa, sau poate veni din distributie. Tu ar trebui sa iti dai seama de prin ce parte se aude. Si la mine se auzea ceva de genu, dar era rulmentu de la alternator.
|
--------------------
SsangYong
Musso
- GL-16-MST
1998/3200ccV6
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
wei mama zici ca e tractor. verifica garniturile de la evacuare de pe chiuloasa dar si mai jos unde se termina saxofonul sa nu se fi ars vreo garnitura si sa fi aruncat afara o bucata din ea.
|
--------------------
1310
L
- SB
1997
|
|
soferul |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat problema. Era tot de la electromotor sau bobina. (nush sigur ca nu am fost lanaga meserias) Cica nu se retragea electromotoru si se invartea mereu.MERSI PENTRU TOT
P.S. Pentru cine vrea sa cunosca preturile. Sonda ma costat 50 de lei, de la magazinul dacia, carbunii m-au costat o bere, iar treaba de ieri cu electromotoru pus sau reglat ma costat 20 de lei. ![]() This post has been edited by soferul: 30 Mar 2008, 12:20 |
--------------------
dacia
1310L break
- B-69-RUO
1995
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
ia vezi tu ce faci si cu elicea montata pe capacul de la pompa de apa, ca nu prea se invarte , sau ai cureaua slabita ????????
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
soferul |
![]()
Post
#8
|
![]() începător Group: Members Posts: 26 Joined: 1 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu se invarte pentru ca este aparat (n cazu meu telefonu) varza si nu stie sa inregistreze calumea. Dar elicea e super. Merge se invarte calumea si mai si incarca bateria cum trebuie
![]() |
--------------------
dacia
1310L break
- B-69-RUO
1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 22:26 |