DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutie in patru trepte SCURTA?, :angry: B)

diaconuliviu
post 23 Dec 2004, 08:09
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Diferenta de turatie poate aparea de la circuitele de integrare din turometru si de la forma impulsurilor de la platina sau de la (-) bobina, depinde de unde iei semnalul..
Acolo el are o forma de unda care se poate altera din cauze diverse, caz in care o parte din ele capata prin circuitele turometrului alte forme. In fond, din tensiunea aia in impulsuri se obtine una cvasicontinua -asta e principiul turometrului analog.

Cind accelerezi cu vintul in fata ti se opune o rezistenta, deci motorul intra in alta marime a sarcinii, avansul (cota data de avansul vacuumatic) este altul, contactul mobil al platinii "calca" in alt loc pe cel fix, rezistentele de contact pot fi diferite, deci si formele de unda diferite.

Incercati cu unul digital dar de calitate si veti vedea ca nu apar acele diferente de turatii asa mari..



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 23 Dec 2004, 08:26
Post #32


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




QUOTE(bogdan3l @ 22 Dec 2004, 17:06)


Daddy numarul de la masina mea este asa de cand ma stiu , iar atunci habar nu aveam de AMGuri  wink.gif


*




Dar te poti lauda ca ai un AMG si inca de multa vreme. laugh.gif


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c1p0
post 23 Dec 2004, 14:42
Post #33


I find your lack of faith disturbing.


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti - Colentina




QUOTE(diaconuliviu @ 23 Dec 2004, 08:09)


Cind accelerezi cu vintul in fata ti se opune o rezistenta, deci motorul intra in alta marime a sarcinii, avansul (cota data de avansul vacuumatic) este altul,  contactul mobil al platinii "calca" in alt loc pe cel fix, rezistentele de contact pot fi diferite, deci si formele de unda diferite.


*




deci nu am luat-o razna.... ! : wacko.gif


--------------------
Dacia Logan dCI Ambition 2007
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 6 Jun 2005, 23:08
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




cum as putea sa imi dau seama ce grup conic am fara sa desfac nimic sau sa dau jos cutia>?


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 7 Jun 2005, 22:09
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




Eu nu stiu cum e treaba asta cu demarajul la cutii dar eu cu a mea in 4 trepte din 82 fac ceata destule dacii in 5 nepreparate nu stiu de ce dar cred ca am pinion din ala de fuga. Toata treaba la cutii sunt pinioanele si cel mai important e si motorul care trebuie sa fie reglat ceas.


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 7 Jun 2005, 22:17
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




daca ai cutie in 4 nu are cum sa aiba pinion de fuga pentru acela este numai pentru viteza a 5 a .

diferenta intre cutiile cu 4 si cele cu 5 consta numai in treapta a 5a in plus la ultima . la 1300 grupul conic difera ..adica este 8X33 , ceea ce inseamna ce motorul merge mai turat dar vei avea demaraj mai bun tocmai datorita acestui lucru


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazyahmed
post 8 Jun 2005, 00:07
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 13 April 05




sunt oarecum offtopic, dar citesc aici cu cata grija mergeti voi cu daciile voastre. dacia e o masina buna. am adus acum cativa ani o dacie din fosta germania democratica, perfecta stare, din 86, 1,3 in 4 trepte. stiu ca am dat pe ea 250 de marci la vremea aia... wub.gif
am venit tot drumul din dresda cu ea pe autostrada cu acceleratia la maxim, undeva intre 145 si 150 de ora. ma asteptam sa se strice, dar la banii aia chiar nu-mi pasa de ea. si a tinut de minune masina. am ajuns cu ea acasa, si vara aceea am fost cu ea la mare, prin ro am mers constant 110, 120...la fel fara probleme.
intre timp am vadut-o...dar ma intreb: sunt atat de mari diferentele intre daciile pt romania, si daciile facute pentru export. cum va spuneam, dacia aceea m-a fascinat.

blush.gif


--------------------
Golf + Dacia 1300/ '71 - sb 03 tro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 8 Jun 2005, 00:56
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Am avut si eu un 1289 d-asta cu cutie xtra scurta. Adica 55 la 3000 in a 3 a si 80 in a 4 la 3000rpm. 100 la 4000 si 139 la 5000. M-a scos din minti insa atunci n-aveam idei despre cit de simplu e sa schimbi grupul si sa se mai lungeasca putin. Pacat, motorul mergea bine insa era PREA scurta.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 8 Jun 2005, 01:04
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(crazyahmed @ 8 Jun 2005, 02:07)
sunt oarecum offtopic, dar citesc aici cu cata grija mergeti voi cu daciile voastre. dacia e o masina buna. am adus acum cativa ani o dacie din fosta germania democratica, perfecta stare, din 86, 1,3  in 4 trepte. stiu ca am dat pe ea 250 de marci la vremea aia... wub.gif
am venit tot drumul din dresda cu ea pe autostrada cu acceleratia la maxim, undeva intre 145 si 150 de ora. ma asteptam sa se strice, dar la banii aia chiar nu-mi pasa de ea. si a tinut de minune masina. am ajuns cu ea acasa, si vara aceea am fost cu ea la mare, prin ro am mers constant 110, 120...la fel fara probleme.
intre timp am vadut-o...dar ma intreb: sunt atat de mari diferentele intre daciile pt romania, si daciile facute pentru export.  cum va spuneam, dacia aceea m-a fascinat.

blush.gif
*




daca tu mergeai cu dacia cu 150, atunci si audiul ala tdi de pe alt topic prinde a250, si loganu 200 la ora....

nu iti dai seama ca nu aveai cum sa ai atata??


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo_wrc
post 8 Jun 2005, 15:40
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 January 05




SCUZE DACA SUNT OFF-TOPIC,AM O SINGURA INTREBARE ;AM CUTIE CU GRUP CONIC 8X34,POT SA-L SCHIMB CU UNUL 9X34,FARA ALTA MODIFICARE?


--------------------
dacia 1300 - mh 06 teo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 8 Jun 2005, 19:27
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




dacia mea are 3000 de ture la 100km/h in treapta a 4 a fiind ultima din cutia de vit
am probleme cu sincroanele
cam face figuri
stie cineva cum sa rezolv problemele
?


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axel
post 8 Jun 2005, 20:08
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 603
Joined: 20 November 04




QUOTE(raptordivx @ 7 Jun 2005, 22:09)
Eu nu stiu cum e treaba asta cu demarajul la cutii dar eu cu a mea in 4 trepte din 82  fac ceata destule dacii in 5 nepreparate nu stiu de ce dar cred ca am pinion din ala de fuga. Toata treaba la cutii sunt pinioanele si cel mai important e si motorul care trebuie sa fie reglat ceas.
*


nu ai pinion de fuga.ai cutie scurta.asa am si eu.dai clasa la cele cu 5 trepte deoarece sunt mai lungi.daca poti da clasa si la o nova gt biggrin.gif care are tot 5 trepte


--------------------
renault clio 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciprianis
post 8 Jun 2005, 21:53
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 May 05




QUOTE(bogdan3l @ 16 Dec 2004, 14:19)
la 3000 rpm consuma cel mai putin . asta am vazut intr-o carte de 1300
*


ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Vrei sa spui ca daca ies si eu pe shtrasse si merg cu a IV-a, cu 40 la ora, turata pe la 1.200-1.300.... consuma mai mult decat daca i-as da mai mult ?!?!?!?!
excl.gif blink.gif wacko.gif ohmy.gif

P-asta n-o cred !!!!

-----------------------------------------------------
Problema Daciei e ca a fost construita !!! tongue.gif (Mey, nu ma mai injuratzi.... glumesc si eu !!!)


--------------------
Dacia 1310 TLX - CT 07 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciprianis
post 8 Jun 2005, 21:58
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 May 05




QUOTE(Ciprianis @ 8 Jun 2005, 21:53)
.... consuma mai mult decat daca i-as da mai mult ?!?!?!?!
*



Mama, ce-am scos-o p-asta !!! Jur ca nu eram beat ? Sorry, sorry, sorry !


---------------------------------------------------------
Soarele ei de cutie de viteze.... Nu puteau s-o faca astia fara treapta a III-a ?


--------------------
Dacia 1310 TLX - CT 07 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 8 Jun 2005, 22:16
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




Deci ti-ai dat seama ca daca mergi cu 40 km/h un drum de 80 km il vei vei parcurge in doua ore dar daca mergi cu 80 km/h acelasi drum il vei parcurge intr-o singura ora de unde rezulta un timp mult mai scurt .
Sigur , la 40 km/h nu consuma instantaneu cat consuma la 80 dar timpul in care parcurgi aceeasi distanta este dublu .


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 9 Jun 2005, 11:28
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




eu sunt foarte multumit de cutia mea de viteze cu toate ca sunt aproape sigur ca are grup conic 8*33.Viteza maxima 115,ideala 80-85 (nu am turometru dar dupa urechiometru) insa e foarte sprintena :motorul nu e reglat tocmai ceas insa e destul de intretinut si totusi ia usor scart chiar si in viteza a doua,urca foarte repede in ture pentru o dacie chiar si la 80-100km/h. Vit a 2 maxim ia ~50, a treia maxim ~85. Credeti ca ma insel in legatura cu grupul coninc?


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 29 Aug 2005, 13:47
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




Aveti idee daca exista diferente intre cutiile in patru trepte FRANTUZESTI si cele RO? Cum as putea sa aflu daca am cutie RO pe masina fara sa o dau jos? Masina mea e din 83,dar am cutia pusa de pe o alta care nu stiu din ce an era, posibil mult mai veche!


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 01:35
Forum Renault