Vibreaza acceleratia., face masaj la talpa ? :)
Vibreaza acceleratia., face masaj la talpa ? :)
klaus |
26 Dec 2004, 16:22
Post
#31
|
||
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
profex |
29 Dec 2004, 18:32
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 November 04 From: Slatina |
Am Logan-ul de vreo trei zile si azi am facut primul drum 'afara' astfel ca la un moment dat am simtit vibratia la pedala.
Ce am sesizat eu pana acum, vibreaza pedala atunci cand decelerez (cu piciorul abia ating pedala), pana ce coboara sub 2200 RPM. Apoi nu mai vibreaza. O sa mai fac teste sa vad daca face la fel in orice treapta de viteza sau mai ales daca face asa si daca e scoasa din viteza. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- OT-04-*** Profex
|
|
rdesign |
12 Jan 2005, 13:07
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 25 December 04 From: Craiova |
Asa cum am promis anteror in topic, am revenit asupra vibratiei.
Am montat elementul flexibil pe esapament, anterior catalizatorului. Pot spune ca acum urc fara retineri in 4000 rot/min. si "nu mai vine motorul peste mine" Disconfortul Loganului vis a vis de conducerea in regim mai sportiv a disparut in proportie de 70%. Dupa montaj pot circula lejer cu viteza pe care eu o consideram critica adica 130 km/h si la care personal simteam o vibratie a intregului habitaclu si care ma obliga ori sa scad la 120, ori sa sar de 140 cand se reducea. Este adevarat ca mai exista loc de mai bine, sub aspectul zgomotului interior, mult diminuat acum in regimuri de turatie ridicata (fapt pentru care am si acordat procentul de 70 %) dar asta intra in alt capitiol de care ma voi ocupa, respectiv insonorizarea. Daca aveti curajul, montati un asemena element, pe care eu am cautat ceva sa-l gasesc suficient de "flexibil"si sa se si potriveasca. This post has been edited by rdesign: 12 Jan 2005, 13:19 |
--------------------
dacia
logan
- DJ 2810 Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
|
|
klaus |
12 Jan 2005, 13:38
Post
#34
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Niste informatii suplimentare ceva, cum s-a realizat legatura de teava, unde se gaseste elementul flexibil, sudura ceva necesar sau coliere etc. Poate si niste poze ceva
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
agryn |
12 Jan 2005, 17:41
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 November 04 From: Radauti |
cred ca vibreaza doar cand ''intra in actiune'' frana de motor si la mine mai nou face si zgomot
|
--------------------
Logan
Laureatte 1.4
|
|
rdesign |
12 Jan 2005, 21:13
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 25 December 04 From: Craiova |
Revin asupra aspectului vibratie si zgomot. Asta seara am condus de curiozitate un Renault Megane I din 2003 la 20.ooo km, motor 1.6 cu 16v.pentru a face comparatie intre Logan versus Megane. Masina este a unui prieten si am mai condus-o in vara anului trecut la drum intins dar memoria este subiectiva, daca nu o reimprospatezi.
Dupa montarea elementului flexibil, asa cum am zis anterior, a disparut vibratia caracteristica Loganului. Sub aspectul vibratiilor nu mai exista nici o diferenta. Dinamic vorbind Meganul urca mai bine in ture dar nu in mod flagrant. As putea aprecia ca este cu putin mai nervoasa. Dinamica mai buna se datoreaza atat motorului mai puternic dar mai ales unei cutii de viteze cu rapoarte mai scurte. Am citit pe undeva in topicuri ca un proprietar de Logan era nemultumit ca masina este foarte turata. Eu stiu ca Loganul meu la 3.500 ture are cca.130 iar Meganul la 3.500, in treapta 5-a , are 120 km/h. Testul ma interesat mai mult sub aspectul zgomotului, privind Meganul ca pe un termen de comparatie, dar si ca un final peste care nu se poate face mai mult in incercarea de reducere a zgomotului interior si crearea unui confort fonic. Fiind cat pot de obiectiv pot preciza ca am recunoscut zgomotele loganului la viteza, estompate insa cu circa 15%, si aici ma refer atat la zgomotul de motor si cutie, cat si zgomotul de vant. Comparand ca aia e o masina gandita din proiectare cu o linie mult mai fluida, insonorizata cu simt de raspundere, incaltata cu pneuri good year (ce nu au zgomot in rulaj ca cele Montana) si cu 4000 de euro mai scumpa concluzia o trage fiecare. Eu m-am convins ca oricat as mai incerca sa o insonorizez, mai mult de comfortul Meganului nu voi putea obtine, adica un final cu cca 15% mai linistit. |
--------------------
dacia
logan
- DJ 2810 Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
|
|
fbatran |
13 Jan 2005, 09:39
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 13 March 03 From: Timisoara |
si cum e cu elementu flexibil, poti sa ne zici mai multe? ce ai pus de fapt, cum l-ai prins, unde?
io banui ca adaosuri de genu asta (un cauciuc pe aici, o garnitura acolo, niste silicon undeva, o folie, o vaselina) tot vor mai trebui la LGN - pentru proprietarii mai pretentiosi da cu bani numa de loganel |
--------------------
Dacia si Audi
LGN si mai nou A4
2005
- BFO
|
|
vv |
13 Jan 2005, 09:41
Post
#38
|
dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti |
Da, rdesign - cred ca ar fi foarte bine sa faci un thread la tutoriale, aici nu prea e on-topic discutia si s-ar putea ca multi sa nu gaseasca informatia asta.
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
modream |
13 Jan 2005, 10:02
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti |
Ma intereseaza si pe mine treaba cu montatul elementului flexibil? Cum ramane cu garantia in cazul asta?
|
--------------------
Logan
Opel Astra H
1.9 cdti 190 CP
- B-94-MMT
|
|
agryn |
17 Jan 2005, 17:13
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 November 04 From: Radauti |
Cu ocazia sunetului scos de pedala de acceleratie am descoperit ca e cam din plastic toata si e prinsa doar asa ca sa nu cada, asa ca aveti grija cum o calcati
|
--------------------
Logan
Laureatte 1.4
|
|
razvanescu |
17 Jan 2005, 17:43
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 |
|
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
collinro2 |
17 Jan 2005, 19:52
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi |
haideti, pe bune, pedalele sunt din plastic????????????!!!!!!!
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
17 Jan 2005, 22:51
Post
#43
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Ha, ha, cand am zis eu asta nu m-a crezut mai nimeni...
Stati linistiti ca nu-i plastic de tevi de scurgere apa de la chiuveta. La fel are si skoda octavia. nu este problema, fiti (dormiti) linistiti. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
modream |
18 Jan 2005, 09:46
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti |
Sunt din plastic pt ca in caz de accident tampnare frontala , bateria impinge nu-s ce chestie, care rupe pedala de frana ca sa nu-ti rupi tu picioarele in ea . Am citit eu undeva... Asta da securitate )) pe bune
|
--------------------
Logan
Opel Astra H
1.9 cdti 190 CP
- B-94-MMT
|
|
vv |
18 Jan 2005, 11:24
Post
#45
|
dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti |
QUOTE(profex) Am Logan-ul de vreo trei zile si azi am facut primul drum 'afara' astfel ca la un moment dat am simtit vibratia la pedala. Ce am sesizat eu pana acum, vibreaza pedala atunci cand decelerez (cu piciorul abia ating pedala), pana ce coboara sub 2200 RPM. Apoi nu mai vibreaza. Cam asta am observat si eu. Nu ma deranjeaza de fapt, daca lumea nu o trecea aici la "probleme tehnice" nici nu as fi observat |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
agryn |
18 Jan 2005, 11:58
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 November 04 From: Radauti |
da' zgomot nu va face? ca la mine ultima data facea si
Nu am mai avut ocazia sa vad ce si cum face dupa ce i-am dat niste ciocane |
--------------------
Logan
Laureatte 1.4
|
|
ICET |
18 Jan 2005, 21:43
Post
#47
|
O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti |
|
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
agryn |
19 Jan 2005, 08:55
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 November 04 From: Radauti |
Si totusi, la voi pedala de ''gaze'' e prinsa bine sau se balangane asa de nebuna ; ca sa stiu sa mai merg in service cu ea sau s-o folosesc pana se rupe
|
--------------------
Logan
Laureatte 1.4
|
|
e.so!id |
19 Jan 2005, 10:25
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City |
sal, (primu mesaj pe forum ). da pana la urma tremura pedala de acceleratie sau nu???????eu kiar tre' sa primesc pe 22 feb un laureate, si ma speriati:((
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
LucVer |
19 Jan 2005, 10:54
Post
#50
|
Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov |
Bine ai venit pe forum! Nu fi chiar asa de sperios de ceea ce vezi pe acest forum. Nu tremura chiar asa incat sa iti fuga de sub talpa cand vrei sa o calci!
|
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
profex |
20 Jan 2005, 22:46
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 November 04 From: Slatina |
Du masina la 2800 ture si apoi ridica piciorul de pe pedala dupa care atingi din nou pedala (dar asa abia sa o atingi).
Sa vezi atunci cum se simte ..... pana la 2200 ture dupa care nu mai vibreaza. P.S. Cel putin asa face a mea in treapta IV sau V. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- OT-04-*** Profex
|
|
BogdanBMB |
20 Jan 2005, 22:51
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti |
Nu e chiar asa de deranjanta chestia asta, pana o sa te obisnuiesti cu ea ca pe urma nu mai bagi de seama si nu mai e o problema asta.
|
--------------------
Dacia logan
preference 1.6
- B- 82 -BMB
|
|
thesys |
21 Jan 2005, 00:06
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti |
Buuun...
s-a tot vorbit de acel element flexibil, care s-a montat ulterior, si care a eliminat acele vibratii din pedala de acceleratie... sincer, si eu am aceeasi problema... si chiar as vrea mai multe informatii, la fel cum sunt multi altii in aceeasi situatie, si chair as vrea sa-l motez si eu... dar mai multe informatii din partea celor care au realizat aceasta operatiune, detalii, scheme, eventual poze... costuri.. ne-ar fi de un real folos... multumesc anticipat... |
--------------------
DACIA LOGAN
LAUREATE 1,4MPI
2004
- B-xx-SOC --------
Bafta.... sa auzim numai de bine... |
|
klaus |
24 Jan 2005, 17:35
Post
#54
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Cred ca de la multi nu ai de unde sa iei informatii ca suntem doar vreo 2...
Am montat eu elementul flexibil (cumparat de la heba, dar se gasesc si la cei ce monteaza tobe pe colentina, in special cei din apropiere de intersectia cu Fundeni, pe partea dreapta cum vii dinspre europa). Exista, de principiu, mai multe tipuri de elemnte flexibile, cele mai prospere fiind cu plasa pe interior si exterior iar la mijloc cu tub gofrat, gen cel de aragaz (cel din inox). La heba elementii nu au si plasa pe interior, ci doar cea de protectie pe exterior, dar au avantajul ca sunt... la juma de pret, noi. Montaju s-a facut inainte de catalizator (e o portiune mai lunga, imediat dupa scut, pana in catalizator si suportul de prindere de sasiu) Teava de esapament logan are 45-45,3 mm diametru, deci trebuie un elem flexibil cu diametru interior de cca 45,5 mm. Modalitati de prindere: cu coliere (realizata de rdesign) sau cu sudura (realizata de mine) Costuri: elemnt flexibil cca. 1,2 mil + manopera (cca 400 k lei) = 1,6 mil Rezultate: - dpv vibratie pedala: o reduce cu cca 30-40%. Ea subzista inca (problema de transmisie vibratie motor prin cablu de accelerare, la frane de motor) - dpv zgomot: mutarea turatiei de inceput de zgomot de la 3000 rot/min pe la 3500-3700 rot/min. Dupa parerea mea in rest nu are mare influenta asupra zgomotelor. Concluziile mele: 1. Preferabil de montat numai pentru cetatenii mai "pretentiosi" cu masina, caci rezultatele nu sunt spectaculoase 2. Costa cam mult 3. Se pierde garantia pe esapament (nu stiu cum sta treaba pe catalizator...) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ionut_r2100 |
24 Jan 2005, 15:37
Post
#55
|
Slow Mo Group: Members Posts: 87 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti |
confirm tremurici la pedala (lgn pref 1.4 110km la bord )
|
--------------------
Opel Corsa
Enjoy 1.3 CDTi Black Saphirre
2007
- B-x8-AIM
|
|
osirus |
24 Jan 2005, 17:38
Post
#56
|
Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan |
QUOTE(profex @ 20 Jan 2005, 22:46) Du masina la 2800 ture si apoi ridica piciorul de pe pedala dupa care atingi din nou pedala (dar asa abia sa o atingi). Sa vezi atunci cum se simte ..... pana la 2200 ture dupa care nu mai vibreaza. P.S. Cel putin asa face a mea in treapta IV sau V. Confirm cele spuse mai sus..........de fapt se intimpla la frana de motor,nu mai stiu exact turatiile,dar am sesizat intimplator "vibratorul" de sub picior si pot spune ca nu ma deranjeza deloc,iar faza cu elementul flexibil e asa cum zice klaus,adica daca chiar era necesar o faceau ei din fabrica,iar cine e mai pretentios si dispune de bani,poate sa o faca,dar rezultatele nu sunt prea mari! |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
rdesign |
24 Jan 2005, 18:10
Post
#57
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 25 December 04 From: Craiova |
Bine ca am regasit forumu! Credeam ca nu se mai repara.
Referitor la elementul flexibil, totul tine si de potriveala = nimereala.Eu pentru siguranta operatiei am folosit cel mai flexibil element ce mi-a cazut in mana, adica un Walker si de cea mai mare lungime permisa de montaj dar care a permis si maxima flexibilitate. La mine vibratia a disparut de tot. A nu se intelege prin vibratie = zgomot. Montajul l-am ales cu coliere si pasta de etansare pentru ca fiind un element mai fragil si expus (in afara scutului motor) sa-mi permita si o inlocuire rapida. Practic in acest moment inlocuirea elementului chiar de mine pe cricul fabricii nu mi-ar lua mai mult de 1/2 ora. |
--------------------
dacia
logan
- DJ 2810 Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
|
|
B_99_HIG |
25 Jan 2005, 19:54
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 January 05 From: Bucuresti |
mdaaa....vedeti voi mi se pare logic sa existe vibratii in pedala de acceleratie atata timp cat in general masina dupa o anumita turatie fie ea chiar si pana in 3000 rot/min vibreaza si pot spune chiar trepideaza din cauza motorului dar asta am sesizat la varianta de 1.6....la cea de 1.4 nu se simte .....nu ca nu ar fi de loc dar parca e mai putin sesizabila....una peste alta totul provine zic eu din cauza motorului care imprima anumite vibratii in caroserie si probabil de aici se simt si in pedala....dar si asta e irelevant atata timp cat remedii la logan se vor mai aduce inca cel putin 1 an de acum inainte....pe undeva seamana aceasta masina cu sis de op windows....se lanseaza pe piata clienti vad observa probleme mai mici mai mari apoi ele sunt remediabile pe parcurs...adica mai din mers....ata ete
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B 99 HIG F F IMPORTANT: DECAT CU MERCEDENZA MAI BINE LOGAN...LOGANISTII STIU DE CE.....TATA IAR AI TRECUT DE SCOALA...HMMM BA BOULE NU VEZI CA NU TIN FRANELE HEHE :)
|
|
Dsign |
29 Jan 2005, 16:53
Post
#59
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
nu stiu de ce vi se pare asta o problema, ca si la DSN vibreaza acceleratia, nu asa sesizabil ca la logan, dar vibreaza... am observat la mai multe...
pe mine nu ma deranjeaza. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
klaus |
30 Jan 2005, 21:00
Post
#60
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
In urma unei analize de drum, am tras urmatoarele concluzii:
Pedala vibreaza in frana de motor atunci cand motorul este intre 2600 turatii si 2000 turatii. Din experientele mele anterioare (turatia de rezonanata la DSN si SLZ), inclin sa dau crezare ipotezei lui rdesign ca treaba este de la circuitul de esapament... PS; In urma montarii elementului flexibil pe esapament vibratia a ramas, dar este mult mai mica... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 21:15 |