DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tratament motor, ...este necesar?

ramses86
post 20 Apr 2008, 14:58
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




da, dar sunt facute cu un alt sistem de calitate...nu te teme ca CTC-ul e mai riguros! sau vrei sa zici ca tu nu ai simtit diferenta cand ai alimentat de la o benzinarie ""austriaca"" unde era mai scumpa benzina cu vreo 20-50 bani/l ??


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Apr 2008, 15:03
Post #32


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Te mai întreb odată: ai citit ce scrie în manualul de utilizare al oricărei mașini, legat de ADITIVI?
(mai sus ai zis doar de recomandarea privind marca de ulei...eu altceva te întrebasem...)


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 20 Apr 2008, 15:20
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




QUOTE(ramses86 @ 20 Apr 2008, 14:58)
da, dar sunt facute cu un alt sistem de calitate...nu te teme ca CTC-ul e mai riguros! sau vrei sa zici ca tu nu ai simtit diferenta cand ai alimentat de la o benzinarie ""austriaca"" unde era mai scumpa benzina cu vreo 20-50 bani/l ??
*


am simtit o diferenta doar la buzunar
cat despre comportamentul motorului doar daca am pus de 98(indiferent de marca)
sincer ma feresc de perom si prefer''luckul"


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 Apr 2008, 15:41
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Intr-un motor nou cum evaluezi "binefacerile" aduse de un aditiv?
Daca am un motor in care bat bielele si dupa tratament zgomotul inceteaza.... ala se numeste tratament.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 20 Apr 2008, 22:40
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




MAERSK spune frate ce scrie in cartea tehnica???? hai lamureste-ne....

liviu: cand deja iti bat...apoi poti sa pui ce vrei ca degeaba pui...daca ai o uzura de microni at foloseste aditivul...daca nu....si eu in dacia mea pot baga 3 kg ca tot uzat va fi motorul biggrin.gif
la un motor nou normal ca nu poti evalua...numai in timp...nu ti se va uza chiar in asa hal motorul ca la alta masina fara tratament
cat despre luckoil....ori eu sunt ghinionist (desi multi s-au plans de aceasi problema) ori nush, dar iarna cum am alimentat de la luck...cum a trebuit sa imping masina si sa cobor sfintii! De atunci fac 6 km pana la Petrom numai sa alimentez de acolo.


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Apr 2008, 07:49
Post #36


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu accept astfel de apelative.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 21 Apr 2008, 17:10
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




poi....intr-un club dacia cam toti suntem frati....tu nu esti?...inseamna ca nu prea ai ce cauta pe forum si in cluburi!!!
sau care apelativ nu o accepti? aici toti suntem prieteni si toti frati de ""marca"" daca intelegi la ce ma refer...
da tot nu ne-ai zis ce scrie...hai ca intre timp m-am interesat la un peugeot 206 ce scrie in cartea tehnica....da chiar is curios ce ai citit tu!


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Apr 2008, 20:46
Post #38


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




draga ramses86, incep sa te consider "IN PLUS" ideea ta de baza care ar fi ? ca nu spui nimic util inafara de atacurile la adresa lui catalin (esti prea boboc sa spui cine are si cine nu are ce cauta pe forum) nu o sa ai viata pe lunca cu astfel de comportament , inclusiv incalcarea regulamentului,

Spre linistea ta , iti spun ca ADITIVII nu sunt recomandati de producatori auto in manuale , astept dovada de la tine ca scrie in manual, ca producatorul x de autovehicule recomanda x aditiv , pana atunci iti recomand sa nu mai deschizi gura daca spui prostii.

Uleiurile in special cele sintetice , sunt aditivate suficient pentru a nu coroda si a elimina uzura (pot dovedi) aditivii nu fac altceva decat sa imbunatateasca calitatile uleiului (in functie de destiantia loc , vascozitate, ungere , spalare ) un aditiv nu se pune la un motor nou , decat daca ai trecut de 15000 km cu un ulei , si vrei sa il imbunatatesti putin si atunci adaugi 150 sau 200 g de aditiv de ungere , , in alte conditii nu vad rostul aditiviului , exceptand motoarele uzate.

te astept cu dova si cu eventuale explicatii


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 21 Apr 2008, 21:28
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




aha...bine sunt in plus...ia ca mai dau un sg topic aici..oricum nu am nova sau supernova sau ma rog (desi le consider cele mai potrivite pt Romania)
poi sa incepem cu inceputul! ai mare dreptate in ceea ce priveste uleiurile sintetice! deja sunt aditivate incat sa nu mai adaugi nici o prostie""! iar intradevar aditivii imbunatatesc calitatea uleiului, doar cele care contin teflon se depun pe componentele cu care intra in contact dar la o precizie de microni! la un motor uzat nu o sa se observe! eu am zis undeva ca acel aditiv care il pui in masini noi e un aditiv care impiedica si curata depunerile! evident fiind motorul nou va evita depunerile! nu am zis nicaieri ""bagati 3 l de aditiv de ulei in motor"" era vb de aditivul pt benzina! iar daca ziceti ca nu se pun aditivi in masni noi...luativa pacura si bagati aia in rezervor, deoarece si benzina e usor aditivata, unele mai putin altele mai mult! Daca nu ar fi aditivate ar avae loc o explozie uscata iar psitoanele voastre dupa 2-3000 km ar fi buni de aruncati la cos!
O sa te intrebi de ce tot bat din gura...pot enumera doar 2 motive:
1: mai am un an si am terminat facultatea ca TCM-ist (tehnologia contructiilor de masini) si am invatat 2-3 lucruri despre uleiuri si combustibili si am vazut in laboratoare care ce face....
2: propria mea experienta si cea a altora cu acest aditiv reomandat de mine isi spune cuvantul....ma repet! e un aditiv pt benzina care curata depunerile si evita formarea acestora
cat despre Maersk nu stiu cu ce l-am jenat? parca toti forumistii erau ""frati si prieteni"" ma rog, imi cer scuze daca am gresit cu ""apelativul asta! nu a fost intentionat!
in final, nu stiu unde am incalcat regulamentul, dar ma rog...SCUZE!!! nu bateam din gura daca nu stiam din experienta despre ce vorbesc. Sunt domenii ca electrotehnica unde is paralel, dar aici....Sorry inca o data! blush.gif
cat despre ce scrie in cartile tehnice am spus: la volvo de la firma nu scria nimica doar tipul de ulei recomandat, iar la puegeot recomanda folosirea uleiurilor ""long life"" care sunt extra aditivate si ele.La alte marci nu stiu.

This post has been edited by ramses86: 21 Apr 2008, 21:31


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 21 Apr 2008, 21:41
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Toate discutia asta despre aditivi si teflon imi aduce aminte de intrebarea:Daca nimic nu se lipeste de teflon atunci teflonul cum este lipit de tigaie? tongue.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi 57
post 21 Apr 2008, 21:49
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 October 07




D-le @mihai0070, partial aveti dreptate... totusi din ce ati scris, reiese ca nu sunteti bine informat in legatura cu aditivii(rolul lor fiind altul). Aditivii se folosesc si in combustibil avand alt rol, bine inteles. Revenind la aditivul pt ulei de motor(pt ca despre acesta se face referirea), scopul lui nu este de ungere, ungerea o face uleiul, in schimb aditivul ii mareste performantele(uzura, temperatura, spalare, decantare etc). Aveti la dispozitie aceste informatii pe net, date de producatorii de uleiuri si aditivi...
In alta ordine de idei, un dialog nu se poarta asa cum o faci d-ta, nu faci decat sa generezi dispute inutile pe forum. Fiecare spune ce vrea si ce crede el, de asta este forum. ... un ton mai civilizat daca se poate!
Succes in continuare!



--------------------
nova gti dnepr m11, yamaha xv-535 2ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Apr 2008, 21:53
Post #42


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Domnule student , cu multa carte si putina practiva , GPL ce fel de ardere are ? umeda si aditivata, sau uscata cu un CO mai mare decat benzina , pistoanele mele dupa zeci de mii de km de ardere uscata arata foarte bine biggrin.gif

in rest ce pot sa spun , ai spus exact ce am spus si eu doar ca ai folosit alte cuvinte , nimic nou, mad.gif

povestestene din carte cum sta treaba cu micronii aia si cum masori tu 0.001 si daca stai sa galculezi limitele de toleranta (date de producator) o sa constati ca teflonul asta al tau un care eu prajesc cartofi face mai mult rau decat bine si unui motor nou , din pacate sad.gif la un motor asezat undeva la 35000 sau dece nu 50000 , un aditiv BUN (DURALUBE ca il stie tot romanul) isi face cu adevarat treab ain cazul unui incident destul de grav si anume ramai fara ulei asa dintri-o pana banala , buson ne strans, pierderi semnificative , atunci aditivul de protectie motor isi spune cuvantul , pentru ca are propietatea de a se depune pe piesele in miscare si de a ramane acolo parte buna si proasta , ai prins ideea biggrin.gif

RECLAMA , este o incalcare a regulamentului wink.gif

domnule cristi 57 va rog editati topicul ca e cam de cacao "D-le @mihai0070, partial aveti dreptate... totusi din ce ati scris, reiese ca nu sunteti bine informat in legatura cu aditivii(rolul lor fiind altul). Aditivii se folosesc si in combustibil avand alt rol, bine inteles" ma refeream strict la uleiul de motor , asa exista si aditivi alimentari , vrei mai explicit ? punct cu punct ?

"Revenind la aditivul pt ulei de motor(pt ca despre acesta se face referirea), scopul lui nu este de ungere, ungerea o face uleiul, in schimb aditivul ii mareste performantele(uzura, temperatura, spalare, decantare etc)"
te asigur ca un aditiv nu mareste UZURA uleiului wacko.gif nu mareste temperatura uleiului cool.gif nu spala motorul tongue.gif si nu face in nici un caz decantare biggrin.gif , un aditiv imbunatateste un ulei uzat , nu se pune aditiv in ulei nou mad.gif un aditiv face 2 lucruri , imbunatateste performantele initiale ale uleiului dar nu il face ca nou , si doi este o calitate variabila data de producator , de vascozitate , de fluidizare , de reducere frecare , de regenerare metal , bla bla bla , o sa iti dau un catalog de producator sa te convingi .

This post has been edited by mihai0070: 21 Apr 2008, 22:03


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi 57
post 21 Apr 2008, 22:06
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 October 07




OK, astept!


--------------------
nova gti dnepr m11, yamaha xv-535 2ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 21 Apr 2008, 22:11
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




toata lumea face reclama si tu ai facut tongue.gif

esti norocos cu GPL-ul tau...eu am vreo 2 prieteni care deja au schimbat motoarele datorita gazului. Dar nu te teme ca GPL-ul nu are o ardere chiar asa de uscata precum crezi. Succes si iti doresc sa nu ai veci probleme cu motorul!
cat depre ""am spus ce ai spus tu cu alte cuvinte" am spuso si inaitea reply-ului tau...asa ca nu eu am repetat ce ai zis tu...mai mult, eu doar am explicat cum sta treaba cu teflonul depus ....unde vezi tu ca recomand sa isi puna oamenii?? se pot pune intradevar...dar eu am recomandat aditivul pt benzina ca omul avea depuneri si a vrut o solutie! I-am dat-o! dar era doar o recomandare nu trebuie neaparat aplicata. daca neaparat vrei iti dau si teoria despre cum se masoara acel 0,001! Zi-mi daca vrei si iti trimit un PM. cat despre putina practica...mai sus ti-am zis ca am vazut in conditii de laborator ce ulei ce face si ce carburant cum actioneaza....
apropo...ia vezi ca undeva pe pg 1 vreo 2 se plang si de acel aditiv mentionat de tine (care deasemenea consider ca e f bun exact pt ce ai mentionat tu)


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Apr 2008, 22:14
Post #45


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Doar COPY & PASTE fara firma sa nu fac reclama tongue.gif

Oil Additiv
ADITIV ULEI - "OIL ADDITIV"
Uleiul cu continut de bisulfura de molibden formeaza pe toate suprafetele în frecare si alunecare un film lubrifiant rezistent. El reduce frecarea si garanteaza un mers linistit al motorului. Rezulta urmatoarele avantaje : o reducere semnificativa a consumului de carburant si ulei, o reducere a uzurii de peste 50%, atestata stiintific, mai putine întreruperi în functionare si asigura o comportare buna la o ungere insuficienta. Verificat la motoarele turbo si la utilizarea catalizatorilor

SOLUTIE DE EVITARE A PIERDERILOR DE ULEI - "ÖL VERLUST STOP"
Opreste poluarea mediului prin pete de ulei care murdaresc strazile, soselele si garajele. Solutia regenereaza garniturile de etansare ale motoarelor si reduce consumul de ulei pe la segmenti (datorita mentinerii constante a vâscozitatii) si pe la ghidajele supapelor (datorita garniturilor de etansare regenerate). Împiedica formarea filmului albastru în teava de esapament. Compenseaza reducerea vâscozitatii si reduce zgomotul motorului.

SOLUTIE PENTRU MENTINEREA VÂSCOZITATII ULEIULUI - "VISCO STABIL"
Reduce consumul de ulei. Mentine stabila vâscozitatea uleiului de motor si o presiune constanta a uleiului. Solutia ofera o protectie deosebita la forfecare a uleiului de motor, chiar si în cele mai grele conditii de functionare. Împiedica subtierea uleiului de motor în cazul unor repetate porniri la rece. Se reduce consumul de ulei printr-o mai buna etansare a partilor de motor aflate în miscare. Este recomandat în special pentru masinile vechi. Reduce zgomotul tachetilor.

ADITIV PENTRU PROTECTIA CUTIEI DE VTEZA - "GEAR PROTECT"
Este un aditiv de tehnologie moderna pentru protectia împotriva uzurii, la presiune înalta. Reduce frecarea si uzura. Cutia de viteza functioneaza silentios, usor si se cupleaza usor, este eficient un timp îndelungat, netezeste flancurile dintiilor, marind eficienta cutiei de viteza.

ADITIV SUPER DIESEL - "SUPER DIESEL ADDITIV"
Aditiv format cu cetan plus, asigurând o putere mai mare a motorului, mai putine batai, un mers mai silentios, o pornire mai usoara. Curata motorul si pompa de injectie si împiedica griparea si îmbâcsirea injectoarelor. Asigura utilizarea optima a carburantului, cu un consum redus. Se reduce corodarea si uzura. Un avantaj pentru motorina super. Indicat pentru motorina cu continut redus de sulf. A fost testat turbo. Se preteaza excelent pentru conservarea motoarelor, la opriri îndelungate în conditii deosebite.



din ce am scris mai sus , ai constatat ca defapt tu ai cam amestecat aditivii wink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 21 Apr 2008, 22:36
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




eu?
exista nenumerate tipuri de aditivi de ulei....cate firme...atatea retete....cu teflon...fara..cu alte ""secrete bine pazite gen Dura''''''' stiti voi ce...
si ai uitat de aditivii pt benina: de reducere a noxelor, de marire a cifrei octanice, anticorozive, de curatare a depunerilor si combinatii ale acestora...

m-ai prins la solutia de evitare a pierderii uleiurilor...despre care recunosc ca inca nu am auzit....da nici nu am vazut
in fine...chiar nu am vrut sa ne certam...pana la urma, fiecare pune ce vrea in masina, ce considera ca are ""eticheta si reclama mai buna, si evident de cat il tine buzunarul.
Sa auzim de bine!


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumi_geo2003
post 22 Apr 2008, 18:50
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25 January 08
From: Bucuresti




Saltare.
Eu recomand EFIX-ul. Am o nova de 1.4 injectie, bagam benzina de la MOL dupa care m-am hotarat sa bag EFIX doar pt simplul fapt ca ma amuza reclama si pot sa zic ca am remarcat o diferenta destul de mare, motorul mergea rotund(are 160.000Km). Am schimbat si uleiul, am bagat ELF 20W50 parca, si merge impecabil. Consum 8 litri in oras.


--------------------
Dacia Nova 2000 GLI - B 21 ZOJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Apr 2008, 20:01
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




A mea e pe carburatie, are tot 160 000km si merge impecabil fara sa fi pus efix. Mai verifica consumul ala ca de cativa ani e cam imposibil de obtinut chiar si cu masini mai evoluate tehnologic.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Apr 2008, 20:02
Post #49


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Consumul e ok, atât timp cât e pe vreo 70 km în București...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 22 Apr 2008, 21:05
Post #50


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Bravo tie daca mergi cu 8 % in bucuresti , si eu sa stii ca merg tot cu 8 % in bucuresti si am motor de 1600 carburatie si 8 % scot pe GPL rolleyes.gif , dar merg numai noaptea , cucuvea eu si taximetristii ph34r.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 22:43
Forum Renault