DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> sa fie o problema?, motor dci....logan

radur
post 9 Apr 2008, 19:23
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 3 October 07




in timp ce functioneaza motorul deschide capacul pe unde se toarna ulei si vezi dac si pe acolo arunca asa mult ulei! acopera-l cu mana si vezi dac ai presiune mare (eventual pune pe cineva sa tureze motorul) o suoar presiune este normala! daca in timp ce este accelerat presiune creste fff mult atunci clar ai o problema. ai grija motorul sa nu fie fierbinte sa te arzi la mana


--------------------
dacia logan 2007/abs+/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Apr 2008, 22:42
Post #32


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Drept sa va spun eu am dificultati reale sa vizualizez traseul uleiului "lovit" de arbore. "Saritura" uleiului ar trebui sa fie in lungul jojei ca sa iasa asa cu forta.
Unde nu mai pun ca din cate stiu eu canalul ala de la joja nu e chiar vertical, are o forma usor curbata, deci ma indoiesc puternic ca acea manifestre ar fi de la vreun "splash" a organelor in miscare in baia de ulei.
So, eu nu achiesez la aceasta ipoteza.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dracula009
post 10 Apr 2008, 08:23
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 April 08




Domnilor....desti 'cunosteam raspunsul'.........motorul "nu are nimic"...totul e ok. test de injectoare bun comresie cica f buna.....sa-i dau bice ca nu are nimic.

Cica la motoarele astea diesel de prin 2006, de 65 CP. traiectul suportului jojei este mai drept ,fata de cel mai "sinuos" al motoarelor mai noi cu intercooler,. la fel si forma carcasei baii de ulei cica difera.

Poate asa o fi si mi-am facut eu grij degeaba, in sine mea stiu ca ceva nu e bine insa sper ca daca se intampla ceva sa se intamle in acest ultim anisor de garantie.
M-am mai uitat si pe la altii,...stiu ca nu e bine ca in jumatate de min sa-ti umple compartimentul motor cu ulei, si neturat doar in relanti.

Bine spunea cineva sa scot una bucata litru de ulei si sa vad ce se intampla...asa o sa fac curand ca vine revizia, orcum e sub nivelul max acum cu jumatate de centimetru...poate ca o da si in manetoane .....


Atat mai rog pe proprietarii de dci logan 65 CP, in limita timpului vostru liber, faceti si voi testul asta cu joja si daca scuipa afara uleiul dati-mi si mie un mesaj si atunci o sa-i cred si eu pe "specialisti" ca .....asa fac toate..... (asta cred ca e parere nationala...si trebuie brevetata)

Cu deosebit respect si multumiri de opinii
"Clujeanul"...cu sau fara griji



--------------------
DACIA LOGAN 2006 PRFERANCE - CJ12AST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 10 Apr 2008, 08:44
Post #34


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(dracula009 @ 10 Apr 2008, 09:23)
...Atat mai rog pe proprietarii de dci logan 65 CP, in limita timpului vostru liber, faceti si voi testul asta cu joja si daca scuipa afara uleiul dati-mi si mie un mesaj si atunci o sa-i cred si eu pe "specialisti" ca .....asa fac toate...
*
Ma gindeam sa propun si eu treaba asta... sper ca vor da curs cit mai multi dci-ști "cererii" tale si astfel am avea un raspuns mai "linistitor" ca "asa face toate".
Deci pina acum sint 2 dci-uri care scuipa ulei (al meu si al tau).
Subscriu la rugamintea ta!


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 10 Apr 2008, 13:45
Post #35


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




sunt 3 care "face".
Si al meu face, am zis de cateva ori mai devreme, si au ras altii ca de ce am scos joja cu motorul pornit wink.gif


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Apr 2008, 13:52
Post #36


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Pai ca sa vezi daca face, nu? icon_mrgreen.gif
Diseara-mi bag si eu fata-n joja, desi n-am diesel. Da-s curios.

This post has been edited by corbex: 10 Apr 2008, 13:55


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Apr 2008, 16:15
Post #37


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O verificare mai simpla: scoate joja si pune un manometru in locul ei. Daca arata creo 2-3 bari ai probleme! Daca nu, nu! Merge si cu degetul infipt in gaura, ca simti daca are presiune.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 12 Apr 2008, 18:22
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




nu are cum sa fie 2-3 bari nici la un motor foarte uzat.
probabil stropeste cu ulei deoarece "teaca" jojei de ulei intra in ulei si presiunea care se face in carter poate sa impinga uleiul care se afla in ea.
nu ai de ce sa iti faci probleme.
la alte tipuri de motor "teaca"nu intra pina in ulei de acea nu stropeste


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 13 Apr 2008, 08:55
Post #39


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Prima explicație plauzibilă...


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Apr 2008, 11:33
Post #40


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




ar fi interesant de facut un sistem de vase comunicante, unul de volum mare si presiune mare repetitiva (carterul "bombardat" de scaprile de gaze) si unul ingust cat teaca jojei.
Curios as fi cum ar "tasnni" uleiul de pe teaca jojei in sus la aplicarea presiunii in vasul mare (inclusiv cu aducerile aminte de suprafata de aplicare a fortei, din sistemul de franare).
mai degraba eu as vizualiza un sistem de teaca de joja f. putin in ulei, sau deloc in ulei, plina cu ulei in zona de baza prin barbotare, si asupra acestui ulei (din joja, nu din carter, adica teaca nu e scufundata in ulei ci "in aer"") sa se aplice presiunea scaparilor din cilindrii...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
troy
post 13 Apr 2008, 12:37
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 13 September 07
From: BUCURESTI




Stiu ca daca scapa gaze multe si mai ales cu vapori de ulei, asta se cheama motor dus. La cumpararea unei masini second hand, asta se verifica prima data, se scoate joja de ulei cu motorul pornit si se observa daca scoate gaze sau ulei.
Nu are voie sa-l balboteze de asa masura, incat sa dea pe afara.
Parerea mea. Care este! blink.gif
Am patit ceva de genul asta la un Passat 2,5 TDI cand se infundase epuratorul, defapt epuratorul era o plasa din fibra foarte deasa.
Ce-i drept masina avea 180000 de Km. nu se umblase de loc la acel epurator

This post has been edited by troy: 13 Apr 2008, 12:43


--------------------
Dacia Logan MCV 2016 - de tabla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 13 Apr 2008, 14:36
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




intradevar la motoarele vechi teaca era pina la nivelul carterului si joja nu avea nici o garnitura pentru a etansa.
din motive ecologice teaca sa bagat in ulei pentru a nu mai lasa gazele sa iasa pe acolo si sa montat oring pe joja pentru a etansa .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Apr 2008, 16:43
Post #43


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Am reusit sa-mi bag nasul in joja mea. Solentza. Am zis ca n-an diesel, dar totusi...
Am tinut 20 de secunde degetul pe teaca jojei si cind l-am luat era curat. Nici presiune n-am simtit, mai degraba o succesiune foarte slaba de presiune/depresiune. Nu trag concluzii, nu sint inginer mecanic. Totusi, incearca sa scoti litrul ala de ulei din carter. Nu-i complicat.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 13 Apr 2008, 20:47
Post #44


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Astazi am scos joja la un dci de 65cp si ~90.000 km si la unu' de 70cp si ~16.000. La nici unul nu a dat ulei afara.


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 13 Apr 2008, 22:11
Post #45


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




La relanti sau turata?

This post has been edited by mariuscond: 13 Apr 2008, 22:11


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 13 Apr 2008, 23:06
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




ma bag si eu sa fac proba,miine revin


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 14 Apr 2008, 11:33
Post #47


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




La relanti.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dracula009
post 14 Apr 2008, 12:19
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 April 08




Astazi ma duc la service, si nu renunt pana nu fac domnii astia un raport la uzina si sa-mi "confirme" uzina ca asa fac toate.

Normal NU are voie sa scoata ulei pe la joja.

Uite va dau o adresa de mess si diseara pe la 20 care vrea ii dau filmul cum "improasca" uleiul in ...mediul ambiant...PWZ180@YAHOO.COM

M-am uitat cred la peste 30 masini deja ma obsedeaza ...masini de taxi si particulare nr variat de km si nimic....deci ceva am dar astept sa spuna "specialistii" adevarul oficial.


inca odata....totul se petrece cu motorul la relanti fara turatii fara nimic.

Cu respect

This post has been edited by dracula009: 14 Apr 2008, 12:20


--------------------
DACIA LOGAN 2006 PRFERANCE - CJ12AST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 14 Apr 2008, 14:25
Post #49


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Ieri cand am facut proba motoarele erau reci. Astazi am probat din nou dci-ul de 70cp dupa un drum de ~ 200Km .... deci motor cald (4 pavele la apa). Din nou nici un strop de ulei nu a iesit.
Testel au fost facute doar la relanti....presupun ca in turatie e posibil sa scuipe ceva ulei.


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 14 Apr 2008, 17:52
Post #50


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(dracula009 @ 14 Apr 2008, 12:19)
Astazi ma duc la service,
*



Cand te duci in service, roaga-i sa-ti arate si la alte masini, dci-uri, cum se manifesta, pentru comparatie. Mai mult ca sigur ca se vor gasi destule dci-uri la momentul respectiv in service.
Si, daca acelea nu se manifesta asa, ..... (continua tu pe linia punctata biggrin.gif)


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 14 Apr 2008, 20:21
Post #51


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(mariuscond @ 9 Apr 2008, 11:30)
...Nu stiu daca si la 'relanti', dar la ITP cind a bagat sonda aia pe la joja, sonda nefiind etansa, i-a dat 5000rot/min si ... uleiul sarise exact ca in pozele tale...
*
Revin: la relanti nu scuipa nici o picatura de ulei, dar daca-i dai ture...


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 15 Apr 2008, 08:23
Post #52


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




La relanti nu scuipa nici la mine , nu am turat-o ca nu vreau sa spal motorul biggrin.gif


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rotnik
post 15 Apr 2008, 11:20
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 20 March 07




Testat si eu cu motorul cald si nu vine decat un zgomot pe teava aia.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate dci
cine n-are noroc, n-are ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 15 Apr 2008, 11:35
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(balanel @ 14 Apr 2008, 18:52)
Mai mult ca sigur ca se vor gasi destule dci-uri la momentul respectiv in service.

Adica ce vrei sa insinuezi? tongue.gif

Si eu cred ca nu e normal sa arunce ulei pe la joja


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 15 Apr 2008, 13:51
Post #55


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu vrea sa insinueze nimic. vrea sa-i faca pe posesorii de DCI-uri sa se ofuscheze. biggrin.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 15 Apr 2008, 16:49
Post #56


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Off: Adica vrei sa zici ca dci-urile sunt atat de bune si de rapide incat una-doua faci 10 mii km si ajungi la revizie, sa schimbi consumabilele? wink.gif

Revenind la problema, am reverificat, si face doar cu motorul ambalat, la relanti nu face nici la mine.


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 15 Apr 2008, 17:23
Post #57


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




"Bai", de ce interpretati aiurea vorbele mele? smile.gif
Ma refeream la faptul ca intr-un sevice, e imposibil sa nu fie 1-2 dci-uri LA REVIZIE icon_mrgreen.gif , si astfel sa aiba cu ce sa compare.

This post has been edited by balanel: 15 Apr 2008, 17:23


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:46
Forum Renault