DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare

xyz
post 1 Apr 2008, 21:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 January 08




salut!...am observat ca daca socul nu este tras(motorul fiind la temperatura optima de functionare) pana la limita cand se aprinde martorul din bord,daciana mea merge in suturi..am verificat bujii,platina,fise..nu ii dau de cap;daca accelerez mai brus,chiar si la relanti,se inneaca dar nu se opreste motorul,dar daca accelerez mai cursiv accelereaza cum ar trebui.la relanti sta bine.intrebarea mea este:daca trag socu pana la limita cand sa se aprinda martorul din bord,in afara de clapeta care acopera gura carburatorului,acesta ii da si benzina???..nu m'ar deranja sa merg cu socul un pic tras,da sa fiu sigur daca baga benzina sau nu ca si asa cam papa benzina..
astept ideile voastre..
sper ca ati prins ideea...multumesc frumos!!

This post has been edited by xyz: 1 Apr 2008, 21:10


--------------------
dacia/opel vectra 1310 L/B,1.8 16V 1997 berlina/1996 berlina - ph-04-ZVR/ph-42-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 1 Apr 2008, 21:16
Post #2


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Soclu papa benzina.... poti observa ca daca tragi soclu si esti in mers .... chiar daca ai benzina suficienta in rezervor becu palpaie sau chiar sta aprins... cel de benzina... asa ca e clar ca papa benzina.... pb ar putea fi de la bujii dar daca ai zis ca ai verificat....nu stiu....


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 1 Apr 2008, 21:16
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




nimeni nu baga benzina in motor , motorul isi ia singur in functie de turatie,
daca mergi cu socul tras CONSUMUL CRESTE din 2 motive:
1 cantitatea de aer este redusa si este imbocatit amestecul tocmai pentru functionarea buna a motorului la rece.
2 clapeta de soc printr-un sistem de parghii acctioneaza si tine si putin mai turat motorul ceea ce indeamna un consum mai mare de benzina , parerea mea este ca il mai poti regla , curata , si o sa iti mearga bine si cu socul tras doar atat cat este nevoie ca sa functgioneze fara ajutorul lui


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 2 Apr 2008, 10:59
Post #4


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




problema ca 'da in nas' sau 'da sa moara' cand accelerezi mai brusc se datoreaza nivelului mic in cnc sau acel jiclor cu bila din cnc ,nu stiu exact numele lui;asta in cazul unui carburator curat.incercati sa schimbati acel jiclo;,vedeti sa nu piarda benzina pe la saibile de cupru de la "ciocu dee papagal' sau chiar sa nu fie infundat.daca acestea sunt ok nu are voie sa dea in nas.

!!!Reglati corect avansul!!!


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2008, 11:01
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(BeciAcustic @ 1 Apr 2008, 21:16)
Soclu papa benzina.... poti observa ca daca tragi soclu si esti in mers .... chiar daca ai benzina suficienta in rezervor becu palpaie sau chiar sta aprins... cel de benzina... asa ca e clar ca papa benzina.... pb ar putea fi de la bujii dar daca ai zis ca ai verificat....nu stiu....
*



Iti arde de glume? radmasa.gif


Daca se inchide clapeta de soc, trage mai putin aer si mai multa benzina, nu se mai face amestecul corect, nu se merge cu socul tras cat de putin si motorul cald.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 2 Apr 2008, 12:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




da argon are dreptate nu se merge cu socul tras decit daca motorul este rece
tragind socul se inbogateste amestecul (sau mai corect se reduce cantitatea de aer tras de carburator)rezultind un amestec mai bogat Acest amestec este necesar functionarii motorului la rece la cald se produce de f multe ori o ardere defectuasa datorata lipsei oxigenului si o parte din carburant ajunge sa spele cilindrul si ,sau sa ajunga in baie
in alta ordine de idei socul tras actioneaza asupra clapetei de accelelatie marint turatia la relanti rezultind si de aici un consum in plus


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 3 Apr 2008, 14:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




La tine trage sigur aer fals pe undeva. In momentul cand tragi socul se regleaza amestecul aer/benzina. Cand nu tragi socul ai o concentratie mai mare de aer decat de benzina. Asta ar putea fi motivul.
Verifica si tu cu un spray de pornire ( dai cu sprayul pe la toate imbinarile carburatorului si daca motorul se va tura putin, atunci pe acolo iti trage aer fals. Se mai poate sa ai nivelul mic in cnc. Scoate capacul de la carburator, intoarcel invers, si intre plutitor si capac sa treaca o tigare. Succes


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 3 Apr 2008, 19:23
Post #8


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Eu stiam ca atunci cand tragi socul se deregleaza raportul aer/benzina. Parerea mea.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 3 Apr 2008, 19:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




regleaza corect avansul si carburatorul.
Bafta.


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 3 Apr 2008, 20:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




QUOTE
Eu stiam ca atunci cand tragi socul se deregleaza raportul aer/benzina. Parerea mea.




In momentul cand motorul trage aer fals, e normal cand ii tragi socul sa compenseze lipsa benzinei = > echilibru aer/benzina ( optima functionarii )
Recapitulam

aer mai mult decat benzina = motor care merge in suturi
aer/benzina = motor care functioneaza optim.

Citeste mai atent...

La o masina care are raportul aer/benzina corespunzator, in momentul cand tragi socul, masina va avea mai multa benzina si motorul va merge mai vioi.
In momentul cand trage aer fals, benzina va fi in proportie mai mica, si de aici rezulta ca in momentul cand trage socul masina merge bine pentru ca sa egalizat proportia corespunzatoare de aer si vapori de benzina


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Apr 2008, 20:22
Post #11


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




si daca tragi scoul cu totul cand motorul e la temp optima se opreste....o mai si ineci, nu?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 12:39
Forum Renault