intrebare
![]() ![]() ![]() |
intrebare
xyz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia/opel vectra
1310 L/B,1.8 16V
1997 berlina/1996 berlina
- ph-04-ZVR/ph-42-MMM
|
|||
BeciAcustic |
![]()
Post
#2
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Soclu papa benzina.... poti observa ca daca tragi soclu si esti in mers .... chiar daca ai benzina suficienta in rezervor becu palpaie sau chiar sta aprins... cel de benzina... asa ca e clar ca papa benzina.... pb ar putea fi de la bujii dar daca ai zis ca ai verificat....nu stiu....
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
nimeni nu baga benzina in motor , motorul isi ia singur in functie de turatie,
daca mergi cu socul tras CONSUMUL CRESTE din 2 motive: 1 cantitatea de aer este redusa si este imbocatit amestecul tocmai pentru functionarea buna a motorului la rece. 2 clapeta de soc printr-un sistem de parghii acctioneaza si tine si putin mai turat motorul ceea ce indeamna un consum mai mare de benzina , parerea mea este ca il mai poti regla , curata , si o sa iti mearga bine si cu socul tras doar atat cat este nevoie ca sa functgioneze fara ajutorul lui |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
baranga |
![]()
Post
#4
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
problema ca 'da in nas' sau 'da sa moara' cand accelerezi mai brusc se datoreaza nivelului mic in cnc sau acel jiclor cu bila din cnc ,nu stiu exact numele lui;asta in cazul unui carburator curat.incercati sa schimbati acel jiclo;,vedeti sa nu piarda benzina pe la saibile de cupru de la "ciocu dee papagal' sau chiar sa nu fie infundat.daca acestea sunt ok nu are voie sa dea in nas.
!!!Reglati corect avansul!!! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(BeciAcustic @ 1 Apr 2008, 21:16) Soclu papa benzina.... poti observa ca daca tragi soclu si esti in mers .... chiar daca ai benzina suficienta in rezervor becu palpaie sau chiar sta aprins... cel de benzina... asa ca e clar ca papa benzina.... pb ar putea fi de la bujii dar daca ai zis ca ai verificat....nu stiu.... Iti arde de glume? ![]() Daca se inchide clapeta de soc, trage mai putin aer si mai multa benzina, nu se mai face amestecul corect, nu se merge cu socul tras cat de putin si motorul cald. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
da argon are dreptate nu se merge cu socul tras decit daca motorul este rece
tragind socul se inbogateste amestecul (sau mai corect se reduce cantitatea de aer tras de carburator)rezultind un amestec mai bogat Acest amestec este necesar functionarii motorului la rece la cald se produce de f multe ori o ardere defectuasa datorata lipsei oxigenului si o parte din carburant ajunge sa spele cilindrul si ,sau sa ajunga in baie in alta ordine de idei socul tras actioneaza asupra clapetei de accelelatie marint turatia la relanti rezultind si de aici un consum in plus |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Hacker |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
La tine trage sigur aer fals pe undeva. In momentul cand tragi socul se regleaza amestecul aer/benzina. Cand nu tragi socul ai o concentratie mai mare de aer decat de benzina. Asta ar putea fi motivul.
Verifica si tu cu un spray de pornire ( dai cu sprayul pe la toate imbinarile carburatorului si daca motorul se va tura putin, atunci pe acolo iti trage aer fals. Se mai poate sa ai nivelul mic in cnc. Scoate capacul de la carburator, intoarcel invers, si intre plutitor si capac sa treaca o tigare. Succes |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
n3m0 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Eu stiam ca atunci cand tragi socul se deregleaza raportul aer/benzina. Parerea mea.
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
pcostica |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
regleaza corect avansul si carburatorul.
Bafta. |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Hacker |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
QUOTE Eu stiam ca atunci cand tragi socul se deregleaza raportul aer/benzina. Parerea mea. In momentul cand motorul trage aer fals, e normal cand ii tragi socul sa compenseze lipsa benzinei = > echilibru aer/benzina ( optima functionarii ) Recapitulam aer mai mult decat benzina = motor care merge in suturi aer/benzina = motor care functioneaza optim. Citeste mai atent... La o masina care are raportul aer/benzina corespunzator, in momentul cand tragi socul, masina va avea mai multa benzina si motorul va merge mai vioi. In momentul cand trage aer fals, benzina va fi in proportie mai mica, si de aici rezulta ca in momentul cand trage socul masina merge bine pentru ca sa egalizat proportia corespunzatoare de aer si vapori de benzina |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si daca tragi scoul cu totul cand motorul e la temp optima se opreste....o mai si ineci, nu?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 12:39 |