aerisire instalatie GPL Berlina Injectie
![]() ![]() ![]() |
aerisire instalatie GPL Berlina Injectie
bleunightdanger |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN
1.5dCi 85CP 2009
|
|||
SGM.MYKE |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Pai tu vrei sa faci vid in butelie sau care e problema?
Nu iti mai intra aceeasi cantitate de gaz ? Daca intra mai putin nu e din cauza gazelor inerte, e din cauza lichidelor (apa si altele care se gasesc chiar si in GPL), tu crezi ca la montarea buteliei nu era nimic in ea, era aer si montatorul nu o videaza. Daca vrei sa o cureti, o dai jos de pe masina dupa ce consumi tot gazul, demontezi ansamblul plutitor care e prins de butelie cu sase inbusuri si o cureti. Inainte de asta poti sa ii faci si altceva daca crezi ca ai gaze inerte sub presiune si iti impiedica sa intre GPL-ul, tot cu butelia goala de GPL, desfaci furtunul care iese din vaporizator(plaman) si il lasi liber, desfaci firul care e pe post de senzor, trebuie sa fie pe undeva in zona fiselor de bujii, nu stiu cum e la injectie, si dupa aia pui contactul, in momentul asta ar trebui sa iasa toate gazele din butelie. Dupa aceea repui furtunul si firul la loc si gata. Spor la treaba. ![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
bleunightdanger |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 December 07 ![]() |
Mersi mult SGM.MYKE.
Ma gandeam la gaze inerte pentru ca la orice pompa alimentez intra gazul foarte greu. Aer daca este in butelie nu este o problema pentru ca acesta intretine arderea deci se elimina odata cu gazul. Firul acela care este pe post de senzor l-am identificat, acuma stiu si ce face ![]() Sa speram ca totul va decurge normal si rezultatul va fi pozitiv. Mersi inca odata. |
--------------------
DACIA
LOGAN
1.5dCi 85CP 2009
|
|
dobre |
![]()
Post
#4
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
uite cum se face: dupa ce consumi tot gazul, cand esti sigur de asta, apesi cu o surubelnita in priza acolo pe unde se pune pistolul si o sa iasa tot cu presiune..
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce tot ii dati acolo la bola de la supapa de umplere se elilona gazul duntre butelie si supapa ( daca aapesi pe bila cu o surubelnita nu iese tot gazul , spun din proprie experienta)
daca vrei sa golesti butelia faci in felul urmator inchizi cele 2 robinete de pe ceas (rotite) ' una pentru alimentare si alta pentru iesire spre motor ,desfaci conducta de intrare de la filtrul de gaz de la motor , deschizi robinetul corespunzator tevii si alimentezi bobina de le butelie cu + |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:03 |