Modul comanda geamuri si portbagaj, Discutii, pareri, propuneri...
![]() ![]() ![]() |
Modul comanda geamuri si portbagaj, Discutii, pareri, propuneri...
Banu1974 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
am incercat eu, dar mai incerc o data
![]() ca sa schimbi banda pentru semnalizari scurte (depasiri de carute biciclisti sau doar schimbi banda) nu dai cursa completa a manetei de semnalizare, adica nu dai de ea pana face TAC si ramane blocata ci dai doar scurt, o atingi putin, ea revine in mijloc pentru ca nu a facut TAC, DAR semnalizarea ramane functionala (3 clipociri). mai clar de atat nu pot sa fiu. daca nici acum nu ai inteles eu renunt la tot montajul si il arunc la gunoi ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
mikemaniack |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Maniac Group: Members Posts: 357 Joined: 8 April 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE ca sa schimbi banda pentru semnalizari scurte (depasiri de carute biciclisti sau doar schimbi banda) nu dai cursa completa a manetei de semnalizare, adica nu dai de ea pana face TAC si ramane blocata ci dai doar scurt, o atingi putin, ea revine in mijloc pentru ca nu a facut TAC, DAR semnalizarea ramane functionala (3 clipociri). mai clar de atat nu pot sa fiu. daca nici acum nu ai inteles eu renunt la tot montajul si il arunc la gunoi hai ca iti dau adresa unde poti sa il arunci la gunoi ![]() ![]() |
--------------------
BMW
320D
TOURING EX SOLENZA CLIMA 2004
|
|
Banu1974 |
![]()
Post
#64
|
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
![]() la costuri te-ai gandit? |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
inca astept ... ce numar am in queue?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
Banu1974 |
![]()
Post
#66
|
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
eu mi-am montat un modul,zilele trecute,pt. inchiderea geamurilor cand se actioneaza inchiderea....foarte multumit.nu vreau mai mult.
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|
cris06 |
![]()
Post
#67
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
psychoo: foarte utile "dotarile". Felicitari! Legat de functia semnalizare cu impuls o gasesc ff utila (mai ales ca ceva masini pe care le-am condus au aceasta dotare). Inca o idee: cand ai avariile cuplate (sa zicem stationare) si semnalizezi stanga (sa pleci de pe loc ) se intrerupe avaria si semnalizeaza stanga. Dupa decuplarea manetei (revenirea la repaus) se reia functionarea pe avarii. Aceasta functie o mai gasesc utila in cazul unei tractari, cand masina e in pana (sa dea D-ul sa nu se intample). Ar fi ok daca prin adaugarea acestei imbunatatiri la sistemul de semnalizare-avarie sa se pastreze si functia de detectie a unui bec ars (prin dublarea frecventei de oscilatie a releului}. Iti dau un pont: poti lua legatura cu userul AbramBurel de pe forumul GM club care gandeste si el o astfel de imbunatatire. Nu stiu, sper sa nu supar pe nimeni, poate colaborati - unde-s doi, ideile-s mai multe! Succes!
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
psychoo |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
B-33-SAC initial asta am vrut sa fac si eu cumulat cu deschiderea portbagajului din telecomanda si nu vroiam sa pun un buton in plus in masina pentru deschidere(si nici o a doua telecomanda de la o alarma cu functia asta deoarece am o telecomanda deja), deci de la butonul de deschidere usi de langa casetofon deschid si portbagajul...pe urma m`am gandit ca poate vara vreau sa le las putin deschise cand sunt la munca (nu umbla nimeni la ea) si atunci nu as fi putut sa o blochez...+ functie de impuls la geam + alarma + casetofon...eh...astea au fost bubele mele
![]() cris06 din pacate nu prea pot sa ma leg si la avarii si la relee pentru ca am vrut sa nu ma bag prea mult in calculatorul masinii. eu comanda pentru semnalizari o dau pe firele care merg la maneta, iar avariile sunt pe alt fir. cat despre detectia unui bec ars la semnalizare este functie a masinii...daca se arde vreun bec clipoceste mai repede. am mai adaptat un satelit de comanda de renault clio la casetofon pioneer deh2900mp (multumiri lui ironick pentru principiul de functionare al pioneer`ului) si l`am montat pe partea stanga ca asa sunt obisnuit de la ford si in plus cu mana stanga stau pe volan tot timpul nu cu dreapta deci e mai util. acum ma tot gandesc la senzor de ploaie, doar ca nu o sa il integrez in acelasi modul ci o sa fac altul mai mic si eventual senzor de lumina :-?? inca ma gandesc |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Banu1974 |
![]()
Post
#69
|
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
eu mi-as dori un modul care sa-mi stinga toti consumatorii,faruri....pozitii etc.dupa un anumit interval de timp....
![]() This post has been edited by B-33 -SAC: 29 Nov 2008, 22:05 |
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|
Parsifal87 |
![]()
Post
#70
|
Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 November 08 ![]() |
bine dar nu e bine SAC ca eu am un prieten care dupa ce a lasat masina vreo 8 ore cu lumina aprinsa a mai plecat nevoie.si era un friiiiig afara.noroc de cineva ca l-a jutat cu bateria
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
|
|
Banu1974 |
![]()
Post
#71
|
![]() COSTIN Group: Members Posts: 1.155 Joined: 5 October 08 From: BUCURESTI-CHITILA ![]() |
Asta si vreau.dupa ce pun alarma.la cca 3 min sa se stinga tot.acum ai inteles
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
- B-33-SAC Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
|
|
Parsifal87 |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 November 08 ![]() |
QUOTE(B-33 -SAC @ 29 Nov 2008, 23:23) ar fi foarte bine daca acelasi modul ti-ar aprinde farurile cand ai porni motorul(deci tu le lasi aprinse se sting dupa x secunde si cand ai pornit si a detectat o turatie de 700 rpm a motorului sa aprinde farurile adica pozitie faza scurta) |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#73
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(B-33 -SAC @ 30 Nov 2008, 00:23) Asta si vreau.dupa ce pun alarma.la cca 3 min sa se stinga tot.acum ai inteles Unele alarme te avertizeaza daca ai uitat becurile aprinse. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
psychoo |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
pentru consumatori se pot pune relee si nu este nevoie de module...si functioneaza simplu...cand pui contactul pe pozitia 2 cupleaza si cand scoti cheia din contact decupleaza...pentru temporizare se poate face un montaj, ba chiar as putea sa`l includ in modul, dar ma gandesc la alta smecherie acum...si anume senzor de ploaie cu senzor de lumina, doar ca nu prea am timp sa pun in aplicare inca (sfarsit de an, agitatie la munca)
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#75
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Felicitarile mele psychoo! Eu ma gandeam doar la un modul de ridicare a geamurilor din inchidere centralizata, dar ideea dumneavostra este umpic mai complicata, dar imi place!
Cu schema cand veniti?Ca m-ar interesa si pe mine! |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
asavin |
![]()
Post
#76
|
![]() Solenzar incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 September 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(psychoo @ 3 Apr 2008, 10:55) monitorizare curent absorbit de motoarele de actionare, cand ajunge la limita superioara sau inferioara sau daca geamul intalneste un obstacol se anuleaza comanda Salutare si felicitari pentru inventia ta! Si eu am in cap o chestie dinasta dar cu aplicatie altundeva (nici nu are legatura cu masina). Vreau si eu sa stiu cum ai facut asta ca am si eu nevoie si nu am idee cum sa fac. Mai exact vreau sa pun un motoras care sa ridice o usa dar sa i se taie curentul cand ajunge la limita. Ma poti ajuta ? Mersi anticipat, Alex |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#77
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Pai pentru aceea aplicatie se pune o rezistenta(bine calculata) in serie cu motoru, iar cu ajutorul microcontrolerului cititi caderea de tensiune de ope rezistenta. Daca motorasul e la capat de cursa, caderea de tensiune pe rezistenta va fi mai mare decat in mers normal. Si astfel se va anula motorul printr-un releu.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
scuze pentru intarziere dar nu am avut timp sa actualizez schema electrica. am atasat schema modificata (in sfarsit
![]() asavin, citirea curentului se face exact cum a spus tilix_boss2008 cu precizarea ca nu se folosesc rezistente ci shunt deoarece curentul ce trebuie sa treaca pe acolo este destul de mare in cazul geamurilor (5A in functionare normala, 15-20A in momentul in care se blocheaza si 10A in regim blocat). ar fi trebuit o rezistenta de vreo 150 W. eu am folosit pentru fiecare motoras cate un shunt de 0.025 ohmi si citirea caderii de tensiune se face pe picioarele shuntului. datorita faptului ca fiecare geam poate sa ia mai mult sau mai putin curent in functie de cum freaca pe acolo mecanismul, am facut o procedura de calibrare, astfel motorasul este in regim blocat si timp de 3 secunde se citeste curentul absorbit de acesta si se face medie pentru fiecare motor in parte (necesar doar o data). pentru 10A caderea de tensiune va fi de 250 milivolti pe shunt`ul de 0.025, ADC`ul microcontrollerului este pe 10 biti deci valoarea inregistrata (teoretic) ar trebui sa fie 0x33 (51 in decimal) din care calculez 80% si ala este pragul de curent la care se va intrerupe alimentarea motorasului (valoare memorata in eeprom). de aici, cand dau comanda geamului incep citirea de curent pe canalul specific motorului aflat in miscare. procedura de citire face 64 citiri de fapt la care le face media, si se face ciclic la jumatate de secunda, deci 2 proceduri pe secunda. am observat ca fata de alte masini cu impuls la geamuri, la mine decuplarea se face mult mai rapid dupa ce se blocheaza geamul, dar pana acum s`a dovedit un lucru bun ![]() ![]() daca ai si alte intrebari te ajut cu placere. bafta! Attached File(s) ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#79
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Multumesc mult pentru schema, dra eu nu cred ca o fac cu smd-uri ca sunt prea greu de lipit si prea greu de facut cablajul. Asa ca am sa fac cu piese normale si o sa modific putin schema: in loc de optocuplori o sa pun direct transistori.
Da oricum felicitari! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
am incercat si varianta cu tranzistori si o sa ai o mica problema. se prind paraziti de pe fire. cand am avut doar tranzistori, cu motorul rece proaspat pornit daca dadeam brusc de la treapta 1 de ventilatie pe treapta 4 se intamplau fenomene ciudate. o data mi s`a deschis geamul de la sofer, alta data s`a deschis portbagajul, etc. ideea este ca e mai sensibil la perturbatii tranzistorul si eu am pus tranzistor doar acolo unde e nevoie de curent minim tras de pe instalatia masinii. la contactul de la usi, pentru ca daca ii dadeam 5mA prin optocuplor cateodata la rece imi ramanea plafoniera aprinsa chiar cu usa inchisa si usile blocate (nu aveam functia alarma dar daca o aveam sigur incepea sa urle) iar la semnalizari la fel, daca iei de pe firele semnalizatoarelor curent de 5mA functioneaza anormal cateodata in sensul ca UCH crede ca ai dat de maneta si semnalizeaza de vreo 5 ori de nebun pana isi da seama ca de fapt nu ai dat comanda.
la cablajul meu asta a fost varianta optima. acum totul functioneaza fara probleme. mie mi se pare mult mai usor de lucrat cu smd`uri, sincer. nu mai ai treaba cu dat de gauri, lipiturile doar daca folosesti ceva cu varf gros iti creeaza probleme. singura chestie mai dificila este proiectarea cablajului dar daca te uiti cateva posturi mai sus o sa vezi o poza care te poate ajuta. pinii de la microcontroller poti sa ii pui in ce ordine vrei ca doar softul face diferenta. daca vrei iti pot da si fisierele max si cis de la orcad dar atentie ca nu bat! adica s`a modificat schema si cablajul nu, deci ai avea putin de lucru. nu e foarte complicat ca ai loc sa le pui fara sa reproiectezi tot. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#81
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Gata acum am inteles! Ma apuc sa o realizez da dupa ce fac interfata cu elm323
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
in primul rand va urez CRACIUN FERICIT
asa acum on: mha baieti dar voi chiar va pricepeti nu gluma ![]() bravo te felicit psychoo tilix sper sa reusesti in ce vrei sa faci acolo ![]() merry christmas ho ho ho ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
BH-01-ZUP |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 4 February 07 ![]() |
da mai baieti sunteti f priceputi dar si buni negociatori ca pretul la acest modul tot lati ocolit
![]() deci au trecut si sarbatorile un pret ar fi binevenit |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- bh-07-nom
|
|
psychoo |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
am mai spus pe PM unor useri care ar fi pretul. sper sa nu fiu trimis la bursa...300 ron pentru modul + sirena. problema este la montare deoarece sunt multe cabluri de tras si consum maricel de curent (casetofon + ambele geamuri. la mine rezista o siguranta de 30 A).
daca nu as fi presat de timp as putea face eu montarea. in plus de la bucuresti la petrosani e distanta lunga (se adauga pretul benzinei). din aceste motive cred ca nu prea este de interes si de aceea nu am zis nimic de pret. mai ales ca vreau cand am timp sa incorporez un microfon care sa fie si senzor de soc pentru alarma (modificare care nu ar atarna la pret). momentan functioneaza doar pe contactii usilor. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
ne adunam mai multi in bucuresti sa nu vina omul doar pt unul, doi? si sa ii punem la cheta transportul si berea?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
adicorbos |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 720 Joined: 3 December 07 From: brasov ![]() |
te-ai mai gandit la faza cu senzorii de ploaie? eu unul sunt foarte interesat
This post has been edited by adicorbos: 23 Jan 2009, 12:34 |
--------------------
dacia
solenza
rapsodie 2003
- bv 87 car
|
|
psychoo |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
sincer nu. chiar nu am timp. am o gramada de chestii pe cap plus ca sunt ultimu` an la faculta si am de luat restante si de facut proiect
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
bafta !
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
Boris08 |
![]()
Post
#89
|
![]() Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :)) Group: Members Posts: 474 Joined: 9 May 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 Confort Sporit
|
|
psychoo |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(pskint25 @ 23 Jan 2009, 15:03) mersi! ![]() QUOTE(Boris08 @ 23 Jan 2009, 19:22) ar merge dar: trebuie montat pe masina...cum duc masina in amfiteatru? sau chem comisia in parcare ![]() pe urma, proiectul ramane la ei...deci raman fara mashina...no thx ![]() ca proiect am masurarea distantei cu ultrasunete si afisare pe LCD...ceva in gen senzori de parcare dar cu un singur senzor ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 10:41 |