Discutie cu reprezentantii Dacia - Renault la Realitatea Tv
![]() ![]() ![]() |
Discutie cu reprezentantii Dacia - Renault la Realitatea Tv
Marty |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
aviasol |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
tu ce vroiai sa-i zici "Maiei Sale Francezul" daca prindeai linia libera???
![]() ![]() ![]() |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Marty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Sa-i urez de sanatate si viata lunga si sa ii spun ca eu sunt un viitor posesor de Solenza foarte fericit pentru aminarea la livrare (20 de zile in primele doua saptamini) si ca ii multumesc foarte mult pentru faptul ca nu imi pot alege culoarea tapiseriei si a ceasurilor de bord si ca realitatea palpabila a paletei de culori nu corespunde de nici o forma cu brosurica.
Totodata, vroiam sa ii aduc prinosul meu de recunostinta pentru grija parinteasca de care dau dovada muncitorii la asamblare si specialistii francezi la CTC! Si cu ultimele forte, as fi dorit sa il rog sa ma ierte pentru ca unora le-au fost furate masinile cu toata infailibilitatea sistemului antidemaraj, dar mai ales pentru faptul ca sunt un cretin infam si nebagator de seama la prezenta alarmei pe masina. Vroiam sa fac treaba asta si in numele dealer-ilor, care nici ei nu au habar de asa ceva, dind dovada de o crasa ignoranta stirbind astfel credibilitatea si prestigiul celor de la Dacia! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
aviasol |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
subscriu, contrasemnez si parafez
![]() |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
guvernul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 ![]() |
Subscriu si eu la prinosul de recunostinta pe care l-ai adus.
Ieri am prins doar o jumatate din emisiune. Oricum, am prins partea cu tanti care se dadea in barcute laudand dacia. Se poare ca nu am ratat nimic, asta fiind partea cea mai draguta a emisiunii. :wink: Apropo, ce ziceti daca ne-om duce cu totii (cel putin cei de pe forum) sa-l contactam personal pe francezul prezent in emisiune? Poate ne-o da cate o alarma, promisa de fapt inainte de a livra masinutele. Cand am platit cei 25 de milioane stiam ca voi avea si alarma. Cand am luat-o ioc alarma, ba chiar nici preshuri nu avea. Io unul i-as mai cere francezului sa-mi rezolve si scartaitul rotilor fata la franare. Si ca sa fiu rau, ii doresc sa-i scartiaie si lui masinuta, ca sa creada pietonii ca e de la RATB. Sa ne bucuram asadar. ![]() |
-------------------- |
|
Bobo |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
alarma ca alarma, dar nu stiu daca ati observat cand veni vorba de proiectul x90 ca a cam dat-o la intors cu pretul; ca ideea cu 5000 semnifica mai mult pretul mic comparativ cu standardul inalt al masinii, ca depinde de nivelul de taxare, ca nu trebuie sa avem o idee fixa cu acest pret, etc, etc...?!!?!?
|
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Propun sa sunam la Vocea Clientului si sa ii rugam sa ne spuna cum intram in legatura cu "domnu' francez" care a vorbit Duminica la televizor, ca vrem sa ne ducem cu masinile la dinsul sa ne etanseizeze rodul muncii lor, fabricat la standarde internationale.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
guvernul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 ![]() |
cel de 5000 va fi probabil cu un motor de 1000, monovolum cu 3 usi, fara nici o dotare (ma refer aici la cele prezente, totusi, pe SLZ) si cu ultradotarea "compartimentare radio-CD/casetofon".
|
-------------------- |
|
Bobo |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
haha, probabil.... deci o sa vanda "urmas tico" cu 5000 si "urmas cielo" cu 7000.....
|
-------------------- |
|
DoruB |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 May 03 From: Timisoara ![]() |
Salut tuturor!
Mi-as permite si eu o observatie la aceasta discutie. Am urmarit si eu discutia despre care este vorba si sa stii ca observatiile tale nu sunt tocmai obiective. Te inteleg perfect avand in vedere ca esti direct implicat. Ce am inteles eu la discutia respectiva in ceea ce priveste garantia in cazul in care se intervine asupra cablajului electric a fost ca ei ofera la cerere prin dealerii lor doua alarme Cobra, una mai simpla si una mai complexa. Acestea sunt montate de personal calificat ( aici si eu m-as indoi putin de "calificarea" mecanicilor de prin service). Oricum pentru a nu se interveni in nici un fel asupra cablajului electric ei au cerut fabricantului de cablaje sa monteze din fabrica o mufa pentru acest gen de alarme pentru a usura montarea ulterioara a acestora. Deci nu era deloc vorba de alarma montata din fabrica. Si hai sa recunoastem ca multi isi pun pe masina tot felul de beculete si antenute luand un 12 V de ici, o masa de colo si pe urma merg in service si urla ca li se ard sigurantele si alte chesii de genul. Exemplul dat de ei a fost ca la foarte multe reclamatii primite asupra faptului ca sistemul antidemaraj nu mai functioneaza corespunzator au descoperit ca una din cauze era tocmai aceste interventii "cu cutitul" facute de "meseriasi" asupra cablajului electric. Si stiti si voi ca nu-i tot una de unde iei curentul pentru alarma si unde pozitionezi unitatea alarmei. La asta se referea in cadrul discutiei in legatura cu sistemul antidemaraj, nicidecum ca ar fi un sistem infailibil. Cat despre faptul ca se lauda cu produsul lor mi se pare foarte normal. Au scos o masina asa cum au scos-o cu neajunsurile ei si acum trebuie s-o vanda asa cum e. Daca si ei ii recunosc in fata publicului neajunsurile atunci cine o sa mai aiba incredere in masina. Personal am fost in acest weekend la Autotehnica Show in Timisoara si mie personal mi s-a parut Solenza fiind cu o clasa deasupra la Lada 2110 facuta n colaborare cu General Motors. Si asta din toate punctele de vedere, as sublinia aici finisarea,materialele din interior si pretul. Sa aveti o zi buna! |
-------------------- |
|
Bobo |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
am vazut emisiunea in reluare si ma intrebam cum de nu s-a gasit nimeni sa il intrebe pe fraEr de "marketingul" practicat de dacia; ca din acest punct de vedere chiar nu au nici o scuza; as fi fost curios ce ar fi balmajit... logic nu prea ai ce motive sa bagi, doar sa recunosti: "am fost prosti, i-am dat afara pe ce-i in cauza"...
|
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Apropos de Autotehnica Timisoara, am urcat si eu in multe masini, am vazut cum intra in viteza, pozitia soferului,...
Cutia de viteze care se manevreaza cel mai usor si precis pare a fi a lui Renault Laguna, mult peste celelalte. Urmeaza Fiat Doblo(!), Tuareg, BMW, Peugeot, Audi, Meriva... Masinile nemtesti (WW, Opel) intra cam greu, dar foarte precis, Alfa Romeo dezastru. Am observat ca in general masinile de ultima generatie se manevreaza mult mai usor in cadrul aceleiasi marci. M-a surprins un WW Bora, care l-am bagat intr-a V-a si a ramas acolo. Cu toate eforturile nu l-am mai putut scoate si cred ca si acum o fi tot intr-a V-a (daca nu isi revine la pornirea motorului). Ceea ce nu inteleg ste ca erau si 2 Solenze, la una intra perfect in 1..4 si greu in 5, iar la cealalta agata in toate vitezele. Stie cineva daca nu cumva cutiile se asableaza deja la Pitesti? |
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
mariancd |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
nu stiu daca la pitesti dar la pitesti sigur nu au timp sa le si regleze ... se ocupa servisul in garantie si la primi 10 metri facuti ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Nu se poate intampla sa intre mai usor in mers? Pentru ca daca stau masinile pe loc, angrenajele pot sa nu fie perfect aliniate, dar cand sunt in miscare, ma gandesc ca o fi diferit. Nu ma bag, ca nu stiu exact cum este.
Pe mine personal ma enerveaza cele care nu sunt precise. Din pacate am observat si la DSNova mea ca in orice treapta ar fi (mai ales 1-2 si 3-4) maneta are un mic joc lateral. Cred ca as prefera sa trebuiasca apasata maneta mai tare, cand intra sa faca un mic click (constant la toate treptele si constant intre manevrari distincte), dar sa nu miste pe urma. Eu uneori bag usor in mers treapta I (doar la viteze f. mici), alteori greu. Cu restul nu am probleme. Si atata ca nu-mi place jocul ala... ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
mariancd |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
treapta I ar trebui sa intre doar la viteze foarte mici din cauza sincronului, jocul trebuie sa existe, gandestete ca ca schimbatorl cu mecanismele lui (nu dau detalii) este prins de motor care nu este fix pe caroserie, nu cred ca ti-ar placea sa ca la un demaraj puternic, atunci cand motorul se torsoneaza la maxim sa-ti sara din viteza ... (scuze! fac doar comentarii si nimic alceva)
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE treapta I ar trebui sa intre doar la viteze foarte mici din cauza sincronului, jocul trebuie sa existe, gandestete ca ca schimbatorl cu mecanismele lui (nu dau detalii) este prins de motor care nu este fix pe caroserie, nu cred ca ti-ar placea sa ca la un demaraj puternic, atunci cand motorul se torsoneaza la maxim sa-ti sara din viteza ... (scuze! fac doar comentarii si nimic alceva) Ok, de acord... Dar ar putea sa faca sa nu aiba maneta jocuri si in alte moduri. Sau de asta exista pe Megane II actionare prin cablu! Bingo! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
mariancd |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
actionarea cutieie de viteza prin gablu sau hidraulic nu are legatura cu jocul manetei. prin cablu este doar o varianta mai simpla, in final se face acceasi actionare a cutie, desi cred ca prin actionare hidraulica se elimina anumite patinari inutile a discului de ambreaj ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Bobo |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
asta e problema mea: in vit. 1 mi se pare ca agata un pic; v-am zis ca am dus-o in service au intors-o aia pe toate partile si pana la urma "m-au convins" ca asa tre sa fie... am mai incercat niste slz si erau la fel;
foarte ciudat; n-am incercat pana acum o alta marca sa vad cum e; |
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Bobo, incearca dupa ce invarti cheia si vrei s-o pornesti de pe loc, sa tii piciorul pe ambreiaj, apoi bagi in viteza 1, apoi o scoti si apoi baga iarasi, sa vezi daca nu intra ca unsa.
Am observat asta curand. Bag in vit 1, intra greu, o scot (tin ambreiajul calcat mereu) si-apoi o bag iarasi si intra in locasul eu perfect. Habar n-am de ce. Si eu as vrea sa intre din prima ca unsa, dar nu ![]() Spune-mi daca-i asa! Bafta |
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Cand am zis ca intra "greu", a se intelege "un pic greu, cu o agatare la jumatea distantei". Sa nu inteleaga lumea ca intra ca la tractorele alea obosite. :shock:
|
-------------------- |
|
BBC |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
QUOTE Am observat asta curand. Bag in vit 1, intra greu, o scot (tin ambreiajul calcat mereu) si-apoi o bag iarasi si intra in locasul eu perfect. Habar n-am de ce. Explicatie: Cat timp ambreiajul este cuplat arborele primar se invarte cu turatia motorului. Cand decuplezi ambreiajul arborele primar incepe sa-si reduca turatia. Cand incerci sa cuplezi treapta I (masina stationand) trebuie sa opresti arborele primar din rotatie (prin frecarea sincroanelor). Dupa ce ai introdus in viteza arborele primar este oprit, danturile de cuplare sunt aliniate. Daca scoti din viteza si nu dai drumul la ambreiaj danturile vor ramane aliniate, deci nu vei simti nici un efort de a cupla din nou aceeasi treapta. Cuplarea treptei I in timpul mersului: daca chiar vreti sa folositi treapta I incercati metoda dublului debraiaj. O sa intre mult mai usor. Cel mai bine folositi treapta a II-a. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
Florinliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Esti inginer? Mai mult ca sigur!
Mersi! Deci sa inteleg ca agatarea aceea la bagarea in vit. 1 e normala? |
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Bai frate, si studiezi si in nemteste!
Bravos natiune romana :wink: |
-------------------- |
|
Bobo |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
florin observasem asta si io si aceeasi explicatie ca a lui bbc am primit-o si io;
|
-------------------- |
|
BBC |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
De studiat am studiat in romaneste. Si sper sa fiu inginer (peste exact o luna am examenul de licenta). Numai proiectul de diploma a foste realizat cu ajutor nemtesc.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
Florinliviu |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
pt. BBC
Te mai intorci, sau ai si semnat contract cu vreo firma de ce acolo? Nu de alta, dar daca nu te mai intorci, iti vor lipsi palpitantele experiente DACIA :wink: Made in Romania Doar daca nu comanzi la export o Solenza ![]() |
-------------------- |
|
Florinliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 11 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Pt. Bobo
Inseamna ca este cat se poate de normal, tin minte ca si la Tico se mai intampla asa. Si cu asta, PUNCT cu subiectul asta. E chiar absurd sa incepi s-o cari prin service-uri pt. lucrul asta. Vezi ca ti-ar putea-o "aranja" baietii de-adevaratelea cu desfacutul si facutul lor :cry: :x ![]() |
-------------------- |
|
BBC |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
In septembrie trebuie sa ma intorc (mi se termina bursa). Ce voi face dupa aceea voi mai vedea.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
Pt. BBC,
care e metoda dublului ambreiaj? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
BBC |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Metoda dublului debraiaj se executa astfel:
se calca ambreiajul, se scoate maneta pe punctul mort, se elibereaza pedala de ambreiaj, se da un "sprit" (o accelerare scurta), se calca ambreiajul, se introduce in treapta dorita, se elibereaza pedala de ambreiaj. Aceasta metoda era folosita atunci cand nu existau cutii de viteze sincronizate pentru schimbarea din treapta superioara in treapta inferioara. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 12:31 |