DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Integrare in U.E., ce parere aveti?

BOGDAN DSN
post 11 Dec 2004, 12:34
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




Negocierile s-au încheiat. Vin efectele!

MUNCĂ
• Salariile vor crește raportat la euro, dar același lucru se va întîmpla și cu prețurile. În final, consumul va putea crește doar în limitele creșterii economice.
• Conform estimărilor Institutului European, creșterea veniturilor ar urma să fie însoțită și de o creștere a impozitului pe salarii.
• Rata șomajului va fi mai mare, datorită eficientizării întreprinderilor. Forța de muncă disponibilizată va trebui să se recalifice, pentru a putea lucra în sectoare mai performante. Pe termen lung, deficitul de locuri de muncă va fi recuperat.
• Românii vor putea circula și munci fără restricții în toate statele Uniunii Europene, dar în unele cazuri acest drept nu va intra în vigoare chiar în momentul aderării. Fiecare dintre statele membre poate solicita perioade de tranziție de doi pînă la șapte ani.
• Muncitorii din străinătate vor trimite în țară două miliarde de euro, față de un miliard în prezent.

Bani
• Între 2007 și 2009, România va primi din bugetul UE, 8,9 miliarde euro.
• Vom contribui la bugetul comunitar cu 5,6 miliarde euro.
• Românii vor putea să-și deschidă liber conturi în străinătate.
• Depozitele bancare vor fi garantate pentru minim 20.000 de euro (6000 în prezent).
• Acciza la benzină va ajunge la 36 de eurocenți pe litru (în prezent 26 de eurocenți) , iar la motorină la 33 de eurocenți pe litru (în prezent 19 eurocenți).
• Se scumpesc țigările. Doar acciza minimă pentru 1000 de țigarete va fi de 64 de euro.
• Dispar taxele vamale și barierele comerciale pentru mărfurile produse în interiorul Uniunii Europene.
• Nivelul taxelor vamale scade la 6,3 la sută pentru produse agricole și la 3,6 la sută pentru produse industriale.
• Inflația anuală va fi cu cel mult 1,5% peste cea înregistrată în cel mai performant stat din UE.

Rural
• În sectorul cerealier se va reduce suprafața cultivată cu 2,6% pînă în 2009. Cele mai mari scăderi se vor înregistra pentru suprafețele cultivate cu secară și grîu (de la 2.309.800 ha pînă la 2.272.809 ha), urmate de porumb (de la 2.894.500 ha la 2.848.145 ha) și floarea-soarelui (de la 906.200 ha la 891.687 ha).
• La vița-de-vie din cele 188.629 hectare aproximativ 30.000 de hectare de vie hibidă vor trebui în următorii opt ani să fie replantate cu vie nobilă.
• În sectorul de bovine introducerea noului sistem de susținere financiară a PAC va avea un impact semnificativ asupra acestuia și va genera diminuarea producției de bovine de la 2.897.100 la 1.835.000, iar la ovine de la 7.446.861 capete la 5.880.000 capete.
• În urma diminuării efectivelor, prețurile vor cunoaște o creștere susținută cu 7,1% pînă în 2009, iar exporturile se vor diminua cu 26% datorită prețurilor ridicate și a ofertei scăzute.

Industrie
• Pentru sectorul industrial și al construcțiilor se anticipează o intensificare a activității, ca urmare a nevoilor de restructurare.
• Infrastructura rutieră va fi modernizată prin investiții de peste 18 miliarde de euro.
• Marile companii industriale vor trebui să își restrîngă activitatea.
• Măsurile împotriva poluării cauzate de platformele industriale vor costa între 500 și 750 de milioane de euro pe an.
• Dependența energetică a României față de Rusia ar putea fi redusă, prin construirea unei conducte de gaze transeuropene.
• Serviciile se vor scumpi într-un ritm mai accelerat, ca urmare a influenței mai mari a salariilor în costuri.
• Românii își vor putea încheia polițe de asigurare la firme din străinătate.
• Majoritatea problemelor pe care cetățenii le au de rezolvat cu administrația statului vor putea fi rezolvate prin Internet.


sursa - http://www.cotidianul.ro/index.php?a=1141&shift=1

cam asta ne asteapta
o fi bine, o fi rau?


--------------------
Toyota Aygo 2006 - masina de servici - fost posesor de DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 11 Dec 2004, 13:39
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Eu nu cred ca la toti ne va fi rau, dar la 50-60% le va fi mai rau. Pune un om de 50 de ani, muncitor sau taran sa se recalifice wink.gif
In al doilea rand, de la teorie la practica se pierde mult...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 11 Dec 2004, 14:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Suna incurajator. Problema este ca nu prea sintem pregatiti sa preluam socul. Daca guvernantii s-ar fi preocupat mai mult de adaptarea si restructurarea economiei ar fost bine. Din pacate grija lor no1 a fost sa-si rotunjeasca conturile cit mai bine.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 11 Dec 2004, 19:13
Post #4


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




parca negocierile s-au incheiat numai din punct de vedere tehnic, decizia urmand a se lua luni 13 dec, nu ? asa ca praf in ochi (duminica sunt alegeri) sau ati uitat?
Deci ramane sa vedem luni, daca nu este vreun stat membru de acord... adio!


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 13 Dec 2004, 13:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




basescu a anuntat ca incearca renegocierea unor capitole (de ex. concurenta: UE ne cer sa reducem productia de otel cu 2 mil tone; sau energie: pana in 2007 energia o sa ne coste ca in vest, nu au negociat deloc psd perioada de gratie);

multe s-au negociat prost; adica nu conteaza atat de mult sa te grabesti ci sa o faci calumea.. nasol e ca nu se spune, si chiar daca se spune sunt chestii prea tehnice; si daca tipa opozitia sunt acuzati ca sunt anti UE;

e nasol..intamplator citesc regulat presa economica si nu prea e roza situatia...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Dec 2004, 14:48
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nea Basescu ar face tare bine de ar putea sa se apuce de renegocieri.
Poate vom intra mai tarziu in Uniune. Cred ca ne-ar fi Mult mai bine (dpv nivel de trai) sa ne mai odihnim oleaca pe acilea, prin afara uniunii


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 13 Dec 2004, 15:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




clar...

un singur ex: agricultura.. noi am negociat cote de productie dupa o perioada proasta din agr. romaneasca;

citeam in capital ca datorita polonezilor care au negociat puternic, e posibil sa se mai indulceasca unele chestii.. da oricum e nasol...

si cate si mai cate...

sa vedem...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 13 Dec 2004, 17:26
Post #8


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(Bobo @ 13 Dec 2004, 12:32)
energie: pana in 2007 energia o sa ne coste ca in vest, nu au negociat deloc psd perioada de gratie);


Asta ar fi FOARTE bine, inseamna ca ar trebui sa se ieftineasca... smile.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOGDAN DSN
post 13 Dec 2004, 17:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




Money poti sa ne spui si noua cat costa kilowattul ,un metru cub de apa etc la voi?
nu de alta dar sa stim la ce sa ne asteptam.
multam fain


--------------------
Toyota Aygo 2006 - masina de servici - fost posesor de DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cylog
post 20 Dec 2004, 22:29
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 July 04
From: Timisoara




O alta problema care pe mine unul ma deranjeaza este prioritatea deciziilor de la Bruxelles in fata celor din tara. Din cate stiu eu, daca o lege romaneasca (dupa toate perierile din ultimii ani) intra in contradictie cu una europeana cea europeana va prevala intotdeauna. dry.gif
Nu-mi prea vine la socoteala ca baietii de la centru sa-mi zica cum e mai bine pentru mine, cel de aici, ei care in multe aspecte habar nu au de reaitatea de la "talpa Romaniei". Parca ne intreaba cineva...


--------------------
Caveat emptor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 20 Dec 2004, 22:45
Post #11


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(BOGDAN DSN @ 11 Dec 2004, 12:34)
• Conform estimărilor Institutului European, creșterea veniturilor ar urma să fie însoțită și de o creștere a impozitului pe salarii.
*


Pina unde naiba sa mai creasca??? Si asa avem, cred, unele dintre cele mai mari impozite din Europa!


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 21 Dec 2004, 11:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Eu unul nu am inteles faza la obligatiile acelea de reducere a productiei la cereale ? Le facem concurenta sau ce?

Sau doar ne impum sa ne perfectionam metodele de productie pe suprafete mai mici?


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 21 Dec 2004, 11:58
Post #13


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Da, nici eu nu am inteles de ce ne impun reducerea productiei de otel cu 2 mil. de tone pe an... Stie cineva? Care e justificarea lor? Si de ce ar accepta RO chestia asta? Si nu e amestec in afacerile private? Adica daca eu ISPAT vreau sa-mi fac fabrica si sa produc mult otel, de ce are voie UE sa mi-o traga?


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 21 Dec 2004, 12:21
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Din cate am vazut intr-o publicatie de la statistica, Romania a obtinut cele mai multe perioade de gratie si bani fata de altii, inclusiv Polonia...parca 47 de perioade Polonia iar noi 49 sau 51...

De negociat s-a negociat destul de bine, urmeaza sa vedem efectele...Eu unu vreau ca eu ca cetatean al Ro sa imi fie bine, si nu prea ma intereseaza nici disputele politice...

Au fost unii la guvernare, au venit altii, sa vedem rezultate...nu discutii cine a facut si cine nu...

In momentul integrarii o sa o luam serios in stomac.... Am avut ocazia sa fiu in Polonia cu o sapt. inainte si cu 2 sapt dupa integrare...Concluzia..durere...
Benzina a crescut de la 3.1 zloti la 3.9 (1€=3.8-3.9 zloti), care cu un an in urma era 2 si ceva...Cazarea de la 80€ a sarit la 150€, halealea, un pui la rotisor intreg, de la 7-9 zloti la 11-13...si ar mai fi...aaa salariile tot la fel...adica aprox. 600€...In Slovacia nu am mai apucat sa ajung dupa integrare, dar inainte aveau salariile in jur de 500€ salariul mediu.

Pentru noi romanii ma gandesc decat la urmatorul aspect..la un salariu mediu de 120€, iar preturile aliniate cu cele din UE....faceti un pic de matematica...DURERE!

Daca ar ajunge si la noi salariile macar 500€ (ca in Slovacia, unde si asa am inteles ca d-abia se descurca) nu prea vad cum o sa supravietuim...nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla cu cei 80%-90% din romanii care au salariile astea sau pensii mult mai mici...Excludem categoria de 10%-20% care au salariile mult mai mari decat medie...

Chestia cu povestile de adormit ... cu bani in tara de la UE si alte prostii...sunt POVESTI fata de cel il asteapta pe romanul de rand...Cred ca ar trebui sa mai astepte ceva timp....

In final cred ca o sa intram in UE cu m in fata...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 21 Dec 2004, 16:06
Post #15


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(vv @ 21 Dec 2004, 11:58)
Da, nici eu nu am inteles de ce ne impun reducerea productiei de otel cu 2 mil. de tone pe an... Stie cineva? Care e justificarea lor? Si de ce ar accepta RO chestia asta? Si nu e amestec in afacerile private? Adica daca eu ISPAT vreau sa-mi fac fabrica si sa produc mult otel, de ce are voie UE sa mi-o traga?
*


Pai e vorba de concurenta si de bani multi.
Cine controleaza afacerile cu petrol si cu otel sunt cei mai tari.
Sidex tine de MIttal Group, in momentul de fata nr.1 mondial. Prin achizitiile facute de Mittal, in Europa de est si SUA, i-a batut pe cei de la Arcelor, Usinor, Weldox etc.
2 mil tone/ an egal cererea venita anul asta de la chinezi la Sidex. Daca Sidex raspundea nu, cine cistiga?
Alt aspect in problema otelului. Majoritatea producatorilor auto din Europa se aprovizioneaza cu tabla din Slovacia. Acum, combinatele alea sunt controlate tot de Mittal Grup, le-a cumparat de la ISS din SUA. Aceeasi problema a fost si in Slovacia, dar americanii au fost transanti. Ori faceti ca UE si noi va lasam cu 10.000 oameni pe cap, ori cu noi. Asa ca slovacii le-a cam dat cu flit la uE.

Noi romanii am acceptat ca sa raminem in carti. Deja statul plateste la Sidex, vreo 70 mil de coco, pentru a aplana conflictul iscat pe tema nerespectarii contractului de privatizare. Asa ca.......daca miine SIDEX da afara 8000 de oameni, va fi de vina Tariceanu nu Geoana si Nastase care au negociat cu UE.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 21 Dec 2004, 16:11
Post #16


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Pai bomica, stai ca nu inteleg. Parca dorinta UE era ca noi sa avem o economie de piata functionala. Si sa ne putem intretine singuri. Atunci ce e cu cererea asta?
De fapt ce vreau sa zic: si Iliescu a bagat un motiv cand l-a decorat pe Vadim. Nu i-a dat medalia pentru "merite deosebite in alegerea lui AN ca presedinte al camerei deputatilor". Ce motiv are UE?
Later edit: ce ne poate face UE daca noi zicem "e uite ca n-avem chef sa reducem productia de otel, e o companie privata si nu putem noi sa le impunem ce sa faca"? Sunt sigur ca poate sa ne faca ceva rau, dar nu mi-e foarte clar ce anume.

This post has been edited by vv: 21 Dec 2004, 16:12


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 21 Dec 2004, 16:29
Post #17


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Ne taie fonduri si ne da la bot integrarea. Si mai e o treaba, productia de otel oriunde in lume e subventionata de stat. Daca SIDEX n-are nevoie de subventie cred ca nu e nici o problema, daca ei produc mai mult.
D'aia le-am dat si Gazele la Occidentali si nu la Gazprom. D'aia le-am dat Petrom la OMW si nu la americani. De gura lu UE.

Toata experienta si toate resursele naturale sunt in UE. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Parerea mea este ca privatizarea Petrom, e de toata jena.

This post has been edited by bomicabomic: 21 Dec 2004, 16:31


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Dec 2004, 23:48
Post #18


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Salutare!
Am auzit o faza tare: cica dupa 1 ian 2007, data la care ne integram in U.E., se poate sa cumperi masini din tarile occidentale, chiar si mai vechi, fara euro 2,3 si se pot inscrie in romania, si nu se platesc nici taxe. Mi-a zis cineva care lucreaza in Italia ca ei pot cumpara masini din Germania, chiar si modele din 94, 95 si le inscriu in italia fara probleme. Ati auzit asa ceva?
Daca da, inseamna ca pretul masinilor autohtone va scadea drastic smile.gif)


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 24 Dec 2004, 10:13
Post #19


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Cum dracu sa fie asa ceva, daca din 2005 se inmatriculeaza numai masini Euro4.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 24 Dec 2004, 20:33
Post #20


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Ma refeream la masini DEJA inscrise. De ex in romania se inmatriculeaza decat cu euro, dar poti sa iti iei o dacia din 1990 inscrisa, o radiezi si o inscrii apoi pe numele tau blush.gif


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 25 Dec 2004, 21:31
Post #21


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




QUOTE(Andy_ACS @ 24 Dec 2004, 00:48)
Salutare!
Am auzit o faza tare: cica dupa 1 ian 2007, data la care ne integram in U.E., se poate sa cumperi masini din tarile occidentale, chiar si mai vechi, fara euro 2,3 si se pot inscrie in romania, si nu se platesc nici taxe. Mi-a zis cineva care lucreaza in Italia ca ei pot cumpara masini din Germania, chiar si modele din 94, 95 si le inscriu in italia fara probleme. Ati auzit asa ceva?
Daca da, inseamna ca pretul masinilor autohtone va scadea drastic smile.gif)
*




Asta cam asa e , ai sa poti cumpara o masina fara euro si ai sa o poti inscrie dar sigur nu o sa-ti convina, aceste masini au taxe mult mai mari din cauza gradului de poluare si au zone interzise unde nu pot sa circule ( marile aglomerari urbane unde nivelul de poluare este mare ) Cand o sa ai o asemenea interdictie de circulatie, si pretul combustibilului va fi cum va fi, nu prea o sa convina nimanui sa ocoleasca cine stie cati km pana la destinatie.

Cel mai bine poate sa ne lamureasca MoneyTalks


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 26 Dec 2004, 20:30
Post #22


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Eh, benzina e la fel de scumpa, si cand iei un bmw 525 full din '92 cu 2000 euro, cred ca risc sa mai si ocolesc... desi nu sunt sigur ca e reala faza cu ocolitul, de ex acum alora cu dacii pe carbi nu le zice nimeni nimik... sa vedem ce va fi. sper sa fie bine!
Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 26 Dec 2004, 20:46
Post #23


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Va fi mai bine pe draku !
In primul rand nu cred ca ai sa vrei sa-ti ei un "bmw 525 full din '92 cu 2000 euro" deoarece va trebui sa treci inspectia cu el. smile.gif Si daca se va face inspectia cum se face afara sigur ai putine sanse. Cine le vinde cu 2000 de euroi le vinde de fudul sau nu stie cum sa cheltuie banii. smile.gif
Faza cu ' ocolitul " este destul de reala ( centrul Romei poate fi tranzitat doar de autvehicule catalitice, la fel si la Dresden) si Daciile cu carburator nu mai merg prin capitala ( anumite zone ) alte orase mari, zone turistice protejate, parcuri / rezervatii naturale, etc.
Amenzile sunt coplesitoare, este posibil sa vinzi bunicuta si sa nu te scoti. smile.gif

This post has been edited by Daddy: 26 Dec 2004, 20:48


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 27 Dec 2004, 10:18
Post #24


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Cred ca acest topic este mai degraba un subiect de dezbatere decat o stire.... sau s-a transformat in asa ceva... si e bine asta!...insa in acest caz, locul topicului e la Cafenea...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BX_master
post 27 Dec 2004, 10:32
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 27 July 03
From: Lyon-FR




Eu sper ca integrarea asta sa mai schimbe din imaginea unor occidentali care vad Romania ca un fel de Pakistan unde forta de munca e aproape gratis, se poate polua fara probleme si pot sa manince la restaurant cu mai putin decit ar bea o bere la ei acasa...Si dupa aceea mai pot sa mai si flegmeze pe Romania pentru ca e corupta, nu are grija de copiii cu SIDA sad.gif si le trimite cersetori sa ii deranjeze la supermarket, nu ca la ei in Occident unde sunt oamenii corecti, bogati si frumosi de numa, numa. Intr-un cuvint, sper ca Romania sa inceapa sa emane o imagine de normalitate si sa impuna un pic mai mult respect.


--------------------
We tried to assemble a useful collection of tips and ideas to help our fellow Citroënthusiasts to get the most out of their cars while keeping the dreaded repair costs at bay.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 27 Dec 2004, 11:49
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




stiu ca in polonia dupa integrare s-a dat liber la importul de SH; libera circulatie, etc..a crescut importul de SH la greu;
probabil ca te frig dupa aia cand te taxeaza...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 29 Dec 2004, 04:35
Post #27


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(BOGDAN DSN @ 11 Dec 2004, 13:34)
Bani
• Dispar taxele vamale și barierele comerciale pentru mărfurile produse în interiorul Uniunii Europene.
• Nivelul taxelor vamale scade la 6,3 la sută pentru produse agricole și la 3,6 la sută pentru produse industriale.
*


Ahem parca dispareau de tot? Sau se refera la Taxele vamale cu tari non-ue? Cu SUA ce se va intampla (taxe, accize, etc.?)


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 22:45
Forum Renault