DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frana!, pierd lichid pe spate!

SebyAvrig
post 8 Apr 2008, 10:18
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




de curand mi-am facut franele la service:schimbat etrierii fata, schimbat cablu de frana mana,si pe spate a fost curatat pistonasul de pe dreapta iar pe stanga pistonasul era blocat(nu prindea deloc frana pe roata aia).am schibat si aerisitorul...in fine a fost deblocat,pus la loc si aerisit tot!dupa 2 zile m-am dus in parcare si m-am uitat sub roata stanga spate,clar ca piede lichid(pe tambur se vedeau picaturi si pe interiorul jantei ud si la fel si pe cauciuc pe dinauntru...)NU au fost schibate garniturile la pitonas!nu curge foarte mult,dar ma deranjeaza ca poate prinde aer in sistem(si mi se inmoaie pedala)!mentionez ca am dublu circuit si servo.ce trebuie facut?poate un amator ca mine sa schimbe garnituri sa stiu io ce pe acolo?sau nu tine... huh.gif trebuie schibat pistonasul cu totul?

This post has been edited by SebyAvrig: 8 Apr 2008, 10:18


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 8 Apr 2008, 10:27
Post #2


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.239
Joined: 24 June 07




In principiu ar trebui sa te deranjeze. Ca poate patesti ca mine, care dupa ce am pus garnituri noi, ca-mi crapasera alea de 10 ani, m-am trezit ca iesind din parcare nu ma mai puteam opri. Deci da, tre sa te deranjeze.
Ar cam trebui schimbate si garniturile, dar cand ma gandesc ce jeguri se gasesc acum pe piata, ma apuca sila. Eu si dupa ce am remediat prima problema, m-am trezit ca iar pierdeam lichid, destul de putin ce-i drept, si cu greu am procurat o un set de garnituri de cilindru Rolast si de atunci n-am mai avut probleme.
Pistonasul cu totul il schimbi doar daca e facut zob rau, sau n-ai ce face cu banii.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 Apr 2008, 10:56
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Merced @ 8 Apr 2008, 10:27)

Pistonasul cu totul il schimbi doar daca e facut zob rau, sau n-ai ce face cu banii.
*



Cilindrul receptor este chiar recomandat sa il schimbi daca prezinta uzuri mari

unii prefera sa curete(printre care si eu mad.gif ) cu smirghel interiorul cilindrului cat si pistonasul ,monteaza garnituri noi si gata ) a tinut o luna si apoi era sa pup Mertanu' unuia datorita acelui cilindru

Avand punte de break pe spate ,am schimbat ambii cilindrii receptori de pe spate cu unii noi de Nova , am dat 80 ron pe 2 bucati de uzina dar a meritat
Tineti cont ca nu este de jucat cu franele si directia ,nu improvizati sau incercati sa reparati ceva cu uzura mare ,eu unul era sa o patesc si va recomand sa va ganditi de mai multe ori cand reparati la cele 2 sisteme


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 8 Apr 2008, 11:06
Post #4


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.239
Joined: 24 June 07




Pistonasele noi nu stiu cat de bune sunt, decat sa dau 50 de lei pe unu' si sa pice, mai bine dau 3 lei pe garnituri...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 8 Apr 2008, 11:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 957
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Minel, chestia cu ...smirghel in interiorul cilindrului e geniala !Cum ai putut sa faci asta ?Ce rol mai au garniturile,dupa? NU schimbati doar garniturile ! Asta in cazul in care tineti la viata voastra sau a celorlalti .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 Apr 2008, 11:29
Post #6


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Merced @ 8 Apr 2008, 11:06)
Pistonasele noi nu stiu cat de bune sunt, decat sa dau 50 de lei pe unu' si sa pice, mai bine dau 3 lei pe garnituri...
*




Nu pistonas ,tot amsamblul, ma refer la cilindrul receptor alcatuit din :cilindru ,2 pistonase , garnituri interioare ,exterioare ,si arcul din interior
Pretul este pt cele de Nova nu de 1300 care sunt diferite intre ele prin pozitia aerisitorului, cat si prin dimensiuni ,incusiv diametru interior ,pistonase si garnituri interioare
Cele de 1300 ar trebui sa fie maxim 20-25 ron smile.gif


@renotgo

Eram la inceputuri si am ascultat de mari "meseriasi" in ale daciei , si m-am lecuit cand am vazut la juma' de metru imensitatea de Mertan' si eu ma tot rugam sa se opreasca ... a scapat.gif

Apoi m-am dus la ala inapoi ,i-am spus ce i-am spus post-336-1110552439.gif 251.gif si de atunci cu ajutorul acestui forum indiferent de probleme aparute mi le-am remediat singur ... rolleyes.gif

This post has been edited by Minel: 8 Apr 2008, 11:34


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 8 Apr 2008, 11:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 957
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Seby,o piesa uzata se inlocuieste cu una noua (mai ales la frana) nu se curata ,spala,smirgheluieste sau ...

8 Apr 2008, 12:43:
Bine, Minel ! salut.gif

This post has been edited by renotgo: 8 Apr 2008, 11:43


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 8 Apr 2008, 20:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




eu incerc sa rezolv doar schimband garniturile.am zis ca nu ma bag io ca ce stii ce fac...asa ca o sa sun pe un prieten mecanic sa vad daca ma poate ajuta sa o fac in spatele blocului.nu cred ca o sa ii ia prea mult timp...nu cred ca pistonasul este chiar asa de varza incat sa trebeasca schimbat...daca va face la fel dupa ce le schimb(garnituri) atunci va trebui schibat cu totul...


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 8 Apr 2008, 21:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Daca stai in sibiu te ajut eu seby


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 8 Apr 2008, 21:51
Post #10


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sfatu meu:ia cilindrii de uzina:) NOI


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 9 Apr 2008, 06:24
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ydaniel @ 8 Apr 2008, 21:51)
sfatu meu:ia cilindrii de uzina:) NOI
*



Daca aveti punte de break pe spate ,va recomand cilindrii receptori de Nova , de uzina ,net superiori (ii am de un an si functioneaza perfect )


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Apr 2008, 08:09
Post #12


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai care e diferenta intre cilindri de break si cei de nova? wacko.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 9 Apr 2008, 09:51
Post #13


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ydaniel @ 9 Apr 2008, 08:09)
pai care e diferenta intre cilindri de break si cei de nova? wacko.gif
*



Cea ma sesizabila este etansarea pistonaselor din cilindru receptor care se face prin garnitura "O"-ring (parerea mea ca asigura o etansare mai buna si pe mai lunga durata in copmaratie cu cele clasice ) si cu garniturile trunchi de con ca la cele vechi

Apoi se observa clar modul de fabricatie intre cle de Nova (sunt mult mai bine lucrate in comparatie cu cele clasice )


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 9 Apr 2008, 19:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




revin cu o intrebare:daca in caz ca rezolv cu pistonasul spate,trebuie facuta aerisirea la toate rotile sau doar la cea cu pricina?am dublu circuit si servo!se simite ca mi s-a mai slabit pedala...


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Apr 2008, 21:45
Post #15


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




se face aerisirea la toate rotile+pompa de frana.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 9 Apr 2008, 21:48
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




QUOTE(ydaniel @ 9 Apr 2008, 21:45)
se face aerisirea la toate rotile+pompa de frana.
*



cum adica + pompa de frana?ce trebe facut la aia?


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 9 Apr 2008, 21:51
Post #17


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




spre uimirea mea am pus discurile de pe un R18 in 3 prezoane cu tot cu etrieri + placute ferodo premier si franele tin altfel, tin mai bine decat la dacia din 2003 a sefului meu blink.gif

9 Apr 2008, 21:52:
QUOTE(SebyAvrig @ 9 Apr 2008, 21:48)
cum adica + pompa de frana?ce trebe facut la aia?
*



trebuie sa umblii pe la conducte

This post has been edited by CriSTI68: 9 Apr 2008, 21:52


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 10 Apr 2008, 21:46
Post #18


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




cum se aeriseste pompa de frana????

am cu circuit dublu si aerisitor pe ea


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 10 Apr 2008, 22:07
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Pe la aerisitorul care e pe pompa nu prea faci mare lucru. incepe sa aerisesti de la cea mai departata roata de pompa spate dreapta apoi spate stanga si apoi pe fata. la dublu circuit spatele e independent de fata dar frana tine mai prost ca la 1 cu simplu


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 11 Apr 2008, 08:09
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




Eu zic sa te duci la mecanic. Daca nu stii ce ai de facut, avand in vedere ca frinele sunt vitale, du-te la mecanic! Trebuie sa fie in SB ala cineva care sa stie ce si cum... huh.gif


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd June 2024 - 22:37
Forum Renault