probleme relanti, la "cald"
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti, la "cald"
negrucvj |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 10 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b38xxx
|
|||
Nec |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta ![]() |
eu zic ca e de la pompa de benzina pune-o pe test si vezi ce are
|
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
negrucvj |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 10 October 07 ![]() |
care-i procedura? Banuiesc ca la un service sau exista variante?
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b38xxx
|
|
ramsen |
![]()
Post
#4
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
mai curata si tu sita de la pompa benzina.la viteza mare cum zici tu 120km/ora din cauza gunoaielor pe sita nu mai are putere pompa sa traga benzina.deci mai bine ca mine ca am schimbato ptr motivul ca nu imi mai indica cantitatea de benz din rezervor.bafta
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
roadlup |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 June 07 ![]() |
Inainte sa scoti pompa din rezervor iti recomand sa te uiti si pe la bobina de aprindere, cea de la care pleaca fisele spre bujii . In ea intra 3 fire printr-un conector. Atunci cand mai face probleme, cu motorul pornit misca un pic acel conector in asa fel incat sa stea cat mai bine acolo si vezi daca sunt schimbari; daca da, cureti pinii de pe bobina si conectorul. Atentie ca daca vei umbla la pompa de benzina, va trebui sa schimbi piulita si garnitura cu care se prinde pe acesta - care se gasesc destul de greu-
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 scala
|
|
birkof |
![]()
Post
#6
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Aceeasi problema am avut si eu. Problema era de la mufa de alimentare bobina inductie. Deci, zice bine roadlup
![]() Scoate-o, curat-o si eventual la mufa mama incearca sa o desfaci si sa-i mai tragi putin de cracii aia, pentru un mai bun contact. Toate bune. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
negrucvj |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 10 October 07 ![]() |
acu ajunsei acasa. Mufa aceea se poate curata cu un spray de contacte, e mai eficient? Sper sa nu fie nevoie sa dau pompa jos.
Si azi am circulat prin bucale cam 80 km. Naspa dupa ce se incalzeste bine motorul, dar numai la relanti. Credeam ca se repara de la sine ![]() Aaa, inainte de a pleca in concediu am gasit bujia unu semidesfacuta, adica juca in locas. Dar de atunci pina cind a aparut pb trecura bine ceva km |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b38xxx
|
|
negrucvj |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 10 October 07 ![]() |
birkof si roadlup : am curatat, inclusiv cu spray de contacte, dar nimic. Am observat ca atunci cind nu se opreste si revine turatia nu mai sta la 900 ci la 950 dar cu mici intreruperi.
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b38xxx
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea : decupleaza bateria , curata toti senzorii ( corpul clapeta aer , motorasul pas-cu pas , senzorul de turatie , verifica fisele si la bujii si la bobina ) , apoi desfaci mufa mare de la ECU ( de langa baterie ) si acea mufa mare ar trebui mai intai curatita si apoi dat cu acel spray de contacte . ( putin , in acele caneluri unde face contact . NU trebuie dat mult ) Montezi inapoi acea mufa cu grija si verifici si ceilalti senzori si contacte . ( de la servo-directie si de la A/C )
Apoi cuplezi bateria , o lasi putin ( cel putin 30 sec ) , vezi daca-ti suna alarma sau ce mai ai pe direct si apoi pui pe rosu cheia . Vezi daca e totul ok la bord si dai la cheie . Daca porneste si nu ai nici o eroare la bord sau ratare a pornirii , e totul ok si incerci sa observi daca mai ai acele probleme . Daca problemele continua , mergi la un test CLIP la un service Dacia si le explici cat mai bine problemele . NU da bani decat dupa ce esti convins ca s-a rezolvat problema si NU schimba jumatate de motor pt ca ti-a spus inginerul Gica , mai mergi si la Costel si vezi ce spune . Bafta ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
negrucvj |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 10 October 07 ![]() |
multumesc, o sa incerc desi n-am habar de ele. Ce nu gasesc va anunt. Fisele cum le verific? Stiu ca daca nu prezinta uzura, semne de imbatrinire sau devin Dorel pt scurt timp ar trebui sa fie ok. Ar mai fi altceva cu ele?
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b38xxx
|
|
romanvs |
![]()
Post
#11
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Verifica ce a spus Marius80_eugen.
In plus verifica si catalizatorul.Am o cunstinta cu un Renault si avea cam acelasi simptome cu exceptia oscilatiei la relanti.El are masina cu nr. de Bulgaria si s-a multumit sa de catalizatorul jos. |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
negrucvj |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 10 October 07 ![]() |
comis urmatoarele: curatat mufa ECU de praf si dat cu spray (lasata sa se scurga pina la terminarea tuturor operatiunilor), desfacut filtru aer si suflat(are citeva mii de km), curatat corp clapeta si mpp(cel pe care scrie VDO sper, super negre de altfel) atit cu spray cit si cu cirpa imbibata-n benzina unde a fost cazul. Nu am avut vaselina sa pun pe ax asa ca am lasat-o pe cea veche. Axul l-am infiletat "la ochi", E vreo problema?? Bujiile am vrut sa le schimb desi au doar 15000 dar era multa mizerie pe canal jos si tre' sa ajung la o vulcanizare pt o "suflare" adecvata.
Am pus contactul de citeva ori si am pornit masina. Prima data a inceput sa se accelereze de la 2000 la 4000 rpm. A doua oara oscila intre 1800 sii 3800 incontinuu. A treia oara s-a stabilizat la 800 si pe masura ce s-a incalzit, pina la a treia linie, a coborit un pic sub 800. Am plecat cu ea, doar 600 de metri, fara probleme. O sa circul cu ea zilele astea si revin Marius80_eugen, care sunt senzorii de la servo si ac? Bobina este fixata DOAR in trei suruburi, e normal? Lipseste parca cel de la 2. Multumesc pt sfaturi |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b38xxx
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#13
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Bobina este fixata doar in 3 suruburi. Se pare ca la SuperNova era fixata in toate cele 4 suruburi. Cum motorul se incalzeste puternic in functionare, apar dilatari ale metalului urmate de contractii la racire. In timp se fisureaza suportul bobinei, asa ca s-a trecut la prinderea in 3 suruburi (era parca la SuperNova un topic pe problema asta, nu mai tin bine minte). Senzorul de la servo este manocontactul de pe conducta de inalta presiune (cea de jos, intre radiator si suportul motorului, cum te uiti de deasupra; manocontactul este pe partea dreapta), de obicei este acoperit de un strat subtirel de lichid de servo si praf. La AC nu stiu, Rapsodia nu are.
![]() This post has been edited by bogdanmardare: 28 Aug 2008, 15:19 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
bobina e prinsa in 3 suruburi inainte de a fi pe motorul de supernova, cand era inca pe clio.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
andrew14_maverick |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru resemnat cu DSN... Group: Members Posts: 255 Joined: 14 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Negrucvj, eu am avut aceleasi simptome ca tine si am rezolvat prin curatarea mufei de la bobina. N-am mai avut nici o problema de genul asta de atunci. Bafta!
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima Rosie
- VL 09 DDD Ignorance is bliss.
|
|
negrucvj |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 10 October 07 ![]() |
dupa 500 km : nici o problema. Mici fluctuatii ale turatiei la care eu zic ca-i benzina vinovata. Consumul o sa i-l fac in week-end, dupa inca ~500 de km . I-am pus un 2+2 de curatare injectoare si o sa-i mai pun.
andrew14_maverick: Inainte de a curata corpul clapeta si mpp, am "spreiat" mufa si am verificat si pinii vizibili si... nimic. |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b38xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:23 |