Motor 1410 (1397)cu simptome ciudate, probleme mers relanti dupa o perioada
Motor 1410 (1397)cu simptome ciudate, probleme mers relanti dupa o perioada
dorucioby |
22 Dec 2004, 21:20
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 December 04 |
|
||
--------------------
Dacia 1310
berlina
- sv-02-chw
|
|||
RIon |
22 Dec 2004, 21:22
Post
#2
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
Ti se deschide termostatul prea tarziu?
Benzina proasta poate fi o cauza, sau apa din ea. O solutie anti-freeze nu ar strica. This post has been edited by RIon: 22 Dec 2004, 21:35 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristidb |
22 Dec 2004, 21:31
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Incearca sa pui clapeta de la filtrul de aer pe rece. La berlina lui tata asa face daca e pe aer cald si nu sunt peste 0 grade.
Mi s-a mai intamplat o data sa pun o benzina foarte proasta (era altceva nu benzina). Pe masura ce se incalzea motorul pierdea putere si in cele din urma se oprea. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Gicavitezomanu |
22 Dec 2004, 23:48
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 July 04 |
Salut,
Verifica nivelul din camera de nivel a carburatorului, cred ca este prea mare sau cuiul pontou nu inchide complet. Daca nu inchide complet, - dupa cativa km turatia la relanti este neregulata (devine instabila), mai mica; - dupa oprire motor, pe furtunul de benzina mai este presiune si acea cantitate de benzina in plus intra in galeria de admisie si la prima pornire ( 5 - 20 minute dupa oprire) motorul se inneaca. Cu cat timpul de la oprire motor este mai mare cu atat se poate porni motorul mai usor. Daca este acest lucru exista si unele riscuri: intra surplusul de benzina in baia de ulei si pot apare explozii in baie (nu stiu daca am exprimat corect). |
-------------------- Daca fiecare individ si-ar face treaba la locul de munca cand trebuie noi nu am mai fi nevoiti sa pierdem timpul incercand sa reparam.
|
|
dorucioby |
23 Dec 2004, 07:56
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 December 04 |
Intr adevar clapeta filtru aer e pe cald data iar termostatu e blokat pe inkis saracul, in schimmb incalzeste f bine dar nu fierbe motoul delok. Am electroventilaor care cupleaza la 85 grd cu martor in bord si nici macar la 85 grd nu ajunge. zilele trecute am curatat carburatorul si am obs urme de benzina in furtunele acelea cu duza. Motorul e facut nou de vre o 6000 km
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
- sv-02-chw
|
|
Daddy |
23 Dec 2004, 08:14
Post
#6
|
Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau |
Acest fapt se datoreaza tachetilor care sunt prea sransi si drept urmare cand se incalzeste motorul si se dilata supapele acestea nu se mai inchid bine. Cand se raceste iar revine in parametrii si functioneaza normal. Deci trebuie facut o reglare de tacheti.
Asta am patit eu, si asta cred ca se intampla. Parerea mea. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
Ov |
23 Dec 2004, 10:11
Post
#7
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.455 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
pe langa reglajul tachetilor (cel mai probabil), incearca sa imprumuti de undeva o bobina de inductie sa vezi cum merge.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2024 - 01:51 |