DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor 1410 (1397)cu simptome ciudate, probleme mers relanti dupa o perioada

dorucioby
post 22 Dec 2004, 21:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 22 December 04




Bunaziua,
Incep si eu pe acest forum prin a posta o problema ciudata la dacia mea, o berlina din 87 cu motor schimbat 92. Am setul motorschimbat r.k. cota 0 de vre o 6 luni aproximativ 8000 km pana acum. Porneste excelent, consuma putin, doar ca dupa pornire de ex mers 10-15 km pina la serviciu sa zicem, cind ajung simotorul este cald, nu si mai tine relantiul si se balbaie urat de tot. Simptomul acesta dureaza cam 10-15 min pana seraceste dupa careporneste din nou la sfert de cheie ca si cum nu s ar fi intimplat nimic.Am schimbat bujii sinterom, platini bosch, si jigloare carburatienoi. Aprinderea esterglata stroboscopic, dar nici un mester nu i a dat de capat la acest simptom. Astept parerile dvs.
Cu stima,
Doru Ciobanu
Campulung Moldovenesc
Suvceava


--------------------
Dacia 1310 berlina - sv-02-chw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 22 Dec 2004, 21:22
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Ti se deschide termostatul prea tarziu?
Benzina proasta poate fi o cauza, sau apa din ea. O solutie anti-freeze nu ar strica.

This post has been edited by RIon: 22 Dec 2004, 21:35


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Dec 2004, 21:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Incearca sa pui clapeta de la filtrul de aer pe rece. La berlina lui tata asa face daca e pe aer cald si nu sunt peste 0 grade.
Mi s-a mai intamplat o data sa pun o benzina foarte proasta (era altceva nu benzina). Pe masura ce se incalzea motorul pierdea putere si in cele din urma se oprea.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gicavitezomanu
post 22 Dec 2004, 23:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 July 04




Salut,
Verifica nivelul din camera de nivel a carburatorului, cred ca este prea mare sau cuiul pontou nu inchide complet. Daca nu inchide complet,
- dupa cativa km turatia la relanti este neregulata (devine instabila), mai mica;
- dupa oprire motor, pe furtunul de benzina mai este presiune si acea cantitate de benzina in plus intra in galeria de admisie si la prima pornire ( 5 - 20 minute dupa oprire) motorul se inneaca. Cu cat timpul de la oprire motor este mai mare cu atat se poate porni motorul mai usor.

Daca este acest lucru exista si unele riscuri: intra surplusul de benzina in baia de ulei si pot apare explozii in baie (nu stiu daca am exprimat corect).



--------------------
Daca fiecare individ si-ar face treaba la locul de munca cand trebuie noi nu am mai fi nevoiti sa pierdem timpul incercand sa reparam.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorucioby
post 23 Dec 2004, 07:56
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 22 December 04




Intr adevar clapeta filtru aer e pe cald data iar termostatu e blokat pe inkis saracul, in schimmb incalzeste f bine dar nu fierbe motoul delok. Am electroventilaor care cupleaza la 85 grd cu martor in bord si nici macar la 85 grd nu ajunge. zilele trecute am curatat carburatorul si am obs urme de benzina in furtunele acelea cu duza. Motorul e facut nou de vre o 6000 km


--------------------
Dacia 1310 berlina - sv-02-chw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 23 Dec 2004, 08:14
Post #6


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Acest fapt se datoreaza tachetilor care sunt prea sransi si drept urmare cand se incalzeste motorul si se dilata supapele acestea nu se mai inchid bine. Cand se raceste iar revine in parametrii si functioneaza normal. Deci trebuie facut o reglare de tacheti.
Asta am patit eu, si asta cred ca se intampla.
Parerea mea.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Dec 2004, 10:11
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.455
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pe langa reglajul tachetilor (cel mai probabil), incearca sa imprumuti de undeva o bobina de inductie sa vezi cum merge.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2024 - 01:51
Forum Renault