Ajutati-ma va rog!, Temperatura motor
![]() ![]() ![]() |
Ajutati-ma va rog!, Temperatura motor
bygy007 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
criba |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 22 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Butonul merge asa:
Se aprinde becul ,fara sa apas pe buton, daca porneste elv ( cupleaza termocupla) Daca apas pe buton, se aprinde becul si porneste elv. imi convine cum merge acum, dar nu afecteaza termocupla cumva? Si vad ca nu da nimeni informatii despre termocuple!? ![]() |
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2001
- B-xx-xxx Fiecare om isi gaseste alinarea intre necazul lui si necazul altuia!
|
|
neajiji |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Si daca e curat si radiatorul si sistemul de racire; si tot se incinge ce e de facut? Alte solutii inafara de elv?
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
criba |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 22 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Neajiji,vezi sa nu ai ciupita garnitura de chiulasa sau pur si simplu a luat-o razna indicatorul de bord ca la mine. Dupa 6 ani se ridica mai sus decat inainte
Mi-e greu sa cred ca din toti cei care au citit topicul meu, nu exista un daciot macar care sa aiba monat pe masina elv. si termocupla. Daca am intrebat si eu ce termocupla buna sa imi cumpar ca sa nu mai stau 95% din timp cu ochii pe ceas si pe becul la buton, nu mi-a raspuns nimeni. Chiar asa e de secret? Sper in continuare ca imi va spune si mie cineva cu suflet bun care e mai fiabila dintre termocuplele de pe piata. Sunt dispus sa iau si una de Mercedes daca stiu ca e buna si se potriveste. This post has been edited by criba: 21 Apr 2008, 20:51 |
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2001
- B-xx-xxx Fiecare om isi gaseste alinarea intre necazul lui si necazul altuia!
|
|
neajiji |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Tind sa cred ca dacia nu are un sistem prea performant de racire, nu e garnitura de chiuloasa sigur ca stiu simptomele ei, acul ajunge cam pe la 95 de grade dupa cum pare, dar la fel daca prind o bucata de drum pe care sa merg si sa nu stau in trafic isi revine pe la 80 de grade. Un termostat mai performant, o fulie la pompa de apa mai mica?
Pt criba: mergi la magazin si vezi ce-ti recomanda, cauta de supernova sau de papuc ca parca se potrivesc. This post has been edited by neajiji: 21 Apr 2008, 21:02 |
--------------------
X
Y
Z
|
|
Hacker |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
O garnitura de chiuloasa ciupita sau arsa iti vei da seama prin urmatoarele :
1. Bolboroseste apa in vasul de expansiune 2. Iti va disparea apa din vas fara sa ai vreo scurgere. 3. Motorul se va incalzi mai repede si mai mult , va ajunge pe la o temperatura mare 95-100 grade . 4. Uleiul motorului nu va mai avea o culoare neagra ( asta la un ulei uzat ) va avea o culoare maronie semn ca apa exista in baia de ulei. 95 de grade e temperatura critica-normala. Daca va sari de aceasta temperatura apa va fierbe si eventual va cara si garnitura de chiuloasa dupa ia. Incearca sa pui o fulie mai mica, si daca nu se simt imbunatatiri, scoate termostatul ( poate nu mai deschide cum trebuie ). Fa un test la termostat : Punel intr-o oala cu apa . Pune oala la fiert, daca se deschide inseamna ca e bun. In ultima instanta curata tot sistemul de racire cu solutie speciala ( eventual 2+2 ) si baga presiune de apa pe tot ansamblu sistem de racire motor + radiator. daca tot nu ai imbunatatiri sesizabile, atunci problema ta e de parte mecanica ( garnitura ft putin atinsa sau avans nereglat cum trebuie) . Daca esti Bucurestean ideeal ar fi sa montezi pe masina un elv + termocupla + buton separat pe bord. Sper sa iti rezolvi problema. Succes.. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
neajiji |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Merci, pana la urma cred ca ma strang un pic fulia, sa vad ce reusesc.
This post has been edited by neajiji: 23 Apr 2008, 11:25 |
--------------------
X
Y
Z
|
|
mar10may |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
se recomanda si folosirea unui antigel mai bun,cum ar fi glaceol(folosit la super nova ,solenza ,logan)pe langa faptul ca protejeaza mai bine impotriva coroziunii si depunerilor in radiator fierbe la o temperatura mai ridicata decat antigelul clasic,mai ieftin.costa un litru mai mult cu 10 ron decat celalt,dar face toti banii.eu anul trecut pe canicula care a fost nu am avut probleme nici in bucuresti cu dacia 1310 fara electroventilator
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
PaulT |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu fierbe nimic daca sare de 95 grade....Un antigel bun intr-adevar e f recomandat.La fel si ELV-ul.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 20:43 |