Scoate prea mult fum negru, HELP
![]() ![]() ![]() |
Scoate prea mult fum negru, HELP
Paca |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|||
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#32
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Mda,a aparut si la mine dar numai la pornire.Deci la rece porneste la sfert de cheie,dar daca merg putin mai mult cu ea si opresc cand dau la automat tre sa dau mai mult si apare fum negru pe teava.Dupa ce-a pornit sta perfect la relanti(nici nu clinteste acu de turometru) si o pot tura oricum ca nu scoate nimica.Doar in primele secunde.
Idei ceva?Suspectez aprinderea,bobina mai degraba. Astept pareri. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#33
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ulei prost coroborat cu segmenți terminați?
This post has been edited by MAERSK: 20 May 2008, 11:55 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#34
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Hmm,folosesc Elf Sporti,mereu cu asta a mers.Presiunea uleiului e buna.Fum albastru n-am remarcat niciodata,ulei nu papa.O sa dau o fuga dupa masa la un service unde cunosc si fac acolo pe loc testu compresiei.....mai elimin o posibila cauza,desi fumul negru atesta prezenta unui amestec bogat\ardere insuficienta a amestecului.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Merced |
![]()
Post
#35
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu zic ca-i mai degraba o problema de amestec. Si mie imi scoate o pala de fum cand pornesc la rece, dar dupa pornire, in sarcina sau la relanti nu iese pic de fum. N-am stat niciodata sa-mi fac griji pentru chestia asta, zic sa nu-ti bati nici tu prea mult capul.
Si mie imi porneste mai greu la cald. Am bobina de rezerva insa mi-e lene momentan s-o pun sa vad daca ea e de vina. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#36
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 20 May 2008, 11:53) Mda,a aparut si la mine dar numai la pornire.Deci la rece porneste la sfert de cheie,dar daca merg putin mai mult cu ea si opresc cand dau la automat tre sa dau mai mult si apare fum negru pe teava.Dupa ce-a pornit sta perfect la relanti(nici nu clinteste acu de turometru) si o pot tura oricum ca nu scoate nimica.Doar in primele secunde. Idei ceva?Suspectez aprinderea,bobina mai degraba. Astept pareri. las-o in pace, nu are nimic. cand o pornesti la rece trage mai multa benzina, mai arunca si eventualele particule(pulbere) de pe esapament care se mai desprind ..... mie imi scoate pe ca capacul de la tacheti.....dar nu ma omor cu asta...e veche masina desi mtooru are doar 33150km.....are si ea niste limite in care i se permit mici defectiuni, deci nu va mai faceti probleme. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Hacker |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Mie 33000 km mi se pare un motor nou ( nicidecum batran ). Si eu am probleme la pornire cu un fum negru scos ( dar asta e doar la pornire ) Ce am remarcat e un miros mai puternic de benzina. Asta ma face sa ma gandesc ca am nivelul in cnc mare.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#38
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
e imbatranit de vreme si de forjarile date iarna de fostul utilizator...la 2000-2500 rpm. ca mai scoate un fir de fum albastru..e altceva....
nivelul in cnc mare, sau avans mare. la mine scotea apa pe la esapament. de cand am pus avansul la punct, nu mai pute a benzina in spatele masinii si nici pe la esapament nu mai scoate apa. posibil si nivel mare in cnc |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Hacker |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
si la mine scoate apa pe esapament. Nu i-am dat importanta. Asta arata a problema?
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#40
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca nu iti ia apa din borcan, dar scoate pe esapament tot timpul, eu as suspecta avansul dereglat(am avut problema, deci vbesc din experienta)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#41
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Iarna apa provine din condensul care se formeaza pe evacuare.Gazele fierbinti in contact cu evacuarea rece formeaza condensul,zici ca dai cu solutie pe carosabil
![]() PS:baieti invatati-ma si pe mine cum naiba pun/dau quote?Ca n-am idee..... |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#42
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu de iarna vorbesc, ci de vremea asta.
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#43
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Amestec saraca rezulta gaze fiebinti si uite asa toba fiind rece se creeaza condens rezultand apa. In legatura cu fumul scos la pornire se manifesta daca sunt culbutori dereglati si daca aprinderea amestecului nu se face instant ci e eliminat pe toba ca rezultat amestec ne ars. Cu avansul e alta poveste o poveste care depinde de benzina adica de cifra octanica. Si uite asa avansul in loc sa respecte caracteristicile motorului se v-a modificat din cauza benzenului.
This post has been edited by djasu82: 20 May 2008, 16:05 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Merced |
![]()
Post
#44
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Bun, deci eu am rezolvat-o cu fumul la pornire, e cu siguranta de la culbutori, ca-mi tacane putin. In fine, am gasit un mecanic foarte bun intr-un sat de langa oras, la care o sa ma duc dupa ce iau salariu sa mi-o puna la punct si din privinta asta, asa poate mai fac si eu anu' asta cu ea fara inconveniente.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#45
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
De parca pe tine te-ar durea mana sa ti faci singur , iei un patent o cheie de 10 o tubulara tot de 10 un set de lere 015 si 0.20 si schema desenata pe hartie cu evacuare deschisa. Dupa aceea sa nu te plangi nene mi ia reglat dar tot nu toarce frumos. Vezi ca se observa pe turometru si tacanit .... la motor.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Merced |
![]()
Post
#46
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu nu ma priciep sa reglez, sincer iti spun. Si sa invat sa fac culbutorii nici nu ma pasioneaza, la fel nu ma pasioneaza sa ma murdaresc de ulei pe maini. Cand o fac de nevoie, o fac, altfel nu. Oricum eu am si alte probleme de rezolvat, pe la distributie. Eu mereu de cand merg cu masina am observat un zgomot cam mare la motorul meu, in afara de tacanitul de la culbutori, mai ales la acceleratii si reveniri la relanti bruste, dar nu le-am dat atentie. Cica ar aringe lantu' in carcasa. Ceva de genu' zgomotului pe care-l descria tzepesch in topicul sau. Eu am mers asa 12.000km. Am distributii vreo doua prin casa, d-alea de pe vremuri, sper sa fie bune de ceva ca bani pe piese n-am de gand sa mai dau. Mai stau pana la inceputul lu' iunie cu ea asa, oricum nu mai fac drumuri decat prin oras, daca e sa ma lasa taman acu, asta e, o trag la sufa pana acolo si-o fac... E o "covata de rugina" cum bine spunea driverx pe care din nefericire(sincer
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:32 |