DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ambreajul prinde cand este in sus la maxim, -nu era asa, incep problemele ?

Corbu'
post 16 Mar 2008, 16:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




De la o vreme tot am observat ca la schimbarea vitezelor ambreajul nu se debraia la maxim si apuca sa se tureze un pic motorul. Am zis ca sunt eu de vina, dar totusi obisnuinta e o a doua natura, picioarele se miscau sincron si foarte bine dupa pozitia veche a ambreajului, intre timp insa acesta nu mai tine la 2 cm de cursa maxima superioara ci prinde EXACT cand am luat de tot piciorul de pe pedala. Stiu sigur ca nu asa a venit masina din fabrica, o stiu de la 0 KM pentru ca a fost a parintilor si de noua tinea cam pe unde tinea si Solenza mea de atunci; aproape de cursa maxima, dar mai ramnea cam 2 cm din cursa pedalei. In afara de modificarea punctului de cuplare nu am sesizat probleme, dar e deranjant in oras si in trafic aglomerat, nu mai pot sa tin deloc masina din ambreaj fara sa se tureze un pic in gol. Ca sa evit lucru asta trebuie sa fiu mai brutal cu ambreajul (ON<>OFF) si nu imi place.

Ce inseamna totusi asta, e ambreajul pe duca sau e o chestie de reglaj al cablului? Masina are doar 34.000 KM si mai are garantie extinsa pana in iunie 2008, banuiesc ca nu o sa ma iubeasca prin service daca e de schimbat ambreajul si o sa incerce sa ma flituiasca pana se termina garantia.

As dori sa stiu totusi cam ce are si ce este de facut !

This post has been edited by Corbu': 16 Mar 2008, 16:30


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 16 Mar 2008, 16:35
Post #2


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




du-te la service sa-ti regleze cursa. o sa tina mai jos.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 16 Mar 2008, 20:21
Post #3


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




degeaba reglezi...in scurt timp va reveni la pozitia initiala (adica va prinde la fel de sus) .... e ceva normal la logan...sau cel putin asa se vor exprima mecanicii dacia smile.gif)


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 16 Mar 2008, 20:25
Post #4


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Eu zic ca inca nu incep problemele ... wink.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 29 Apr 2008, 01:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Iar tu stii asta de unde?

Am citit in alt topic ca la Logan nu exista limita de cursa superioara, deci poti modifica doar pozitia pedalei, nu si cursa ei. Adica, ea actioneaza ambreiajul pe x cm in sus, iar in rest e cursa moarta. Deci daca iti regleaza ambreiajul mai jos, doar scoate din cursa moarta, dar cursa activa tot x ramane. Asa ca daca tu ai constatat ca acest x s-a modificat mai bine du-te in service!


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:08
Forum Renault