Chip Tuning Benzinar vs Dieselar!, Care-i diferenta?
![]() ![]() ![]() |
Chip Tuning Benzinar vs Dieselar!, Care-i diferenta?
mark`` |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pe scurt, din cauza turbinei.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mark`` |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Pai stai ca sunt si benzinare cu turbina si tot nu e asa mare castigul ca la diesel! Deci... what gives?
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ți se pare...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#5
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
La diesel creste mult, prin resoftare, si cuplul fata de benzinar, la care nu creste chiar asa mult.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Comform Dimsport, pentru motoarele Renault Laguna II:
......................Standard......................Modificat 1.9dCi........120 CP 270 Nm...........145 CP 320 Nm 2.0 Turbo...170 CP 270 Nm............208 CP 335 Nm Calculează creșterile procentual, să vezi că doar ți se pare că e o creștere mai mare la diesel... This post has been edited by MAERSK: 27 Apr 2008, 07:33 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#7
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Da, dar motorul de 2.0T din start e mai bun ca si cel diesel. Daca ar fi avut aceiasi putere ca si cel diesel, nu ar fi crescut cuplul asa mult.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Vino cu exemple concrete, pentru motoare din aceeași generație...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#9
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
mark`` |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Pai atunci ma scuzati, eu vroiam sa aflu de ce, pt ca am citit, ca in general cresterile (si asa si stie toata lumea) sunt mai mari la diesel decat la benzina si consider acest lucru o imbunatatire de aceea am deschis topic aici. Iar solenza avem de ambele feluri. Stiu ca nu poti compara motoarele ca sunt cu totul diferite dar sunt nedumerit de ce e diferenta? E din cauza principiului de functionare al motoarelor (compresie vs scanteie? sa zic asa) sau ce?
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#11
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai oricum la dieselul de solenza nu ai ce tuna, ca nu are turbina.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
raqzvan |
![]()
Post
#12
|
![]() gute Laune war Trumpf Group: Members Posts: 514 Joined: 21 September 06 From: Constanta, Romania ![]() |
mark, in caz ca n-ai inteles inca, pui problema gresit. Nu e benzina vs. diesel, ci motor turbo vs. motor aspirat (adica fara admisie de aer forțată). Diesel-ul de pe Solenza n-are turbina (desi unii vor sa-i puna
![]() This post has been edited by raqzvan: 27 Apr 2008, 21:45 |
--------------------
Geely
Logan
Laureate 1.6MPI 2006 Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#13
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 27 Apr 2008, 10:49) Conform unei firme de Chip-Tuning, cresterea pentru un motor 2.0TDI 170Cp 350N/m, prin resoftare este de 40Cp si 100N/m in plus(210Cp 450N/m), fata de un motor 2.0TSI 200Cp 280N/m, la care prin resoftare, se obtin doar 35Cp si 50N/m, in plus. Deci ... la diesel, cresterile de putere si mai ales de cuplu sunt mai mari. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
TSI e "dopat" oarecum din fabrică în privința cuplului, având și compresor mecanic pe lângă turbină...
Nu e o comparație obiectivă... ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Topicul se putea deschide la diverse si nedumeriri , nu la imbunatatiri Solenza !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 10:20 |