DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presiune ulei., numai 2

SHERRYF
post 20 Apr 2008, 15:50
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 March 08




blush.gif uita-te la sonda de ulei pentru ceas. Aceea care ser conecteaza la instalatia electrica a masinii printr-un ''papuc'' cilindric si la modelele de pina prin '98 se afla sub sonda pentru bec, insurubata intr-o piesa sub forma de ''T'', piesa asta se gaseste cam sub alternator, in stinga filtrului de ulei. aceeasi sonda (pentru ceas) la modelele de dupa 2000 se afla insurubata pe blocul motor in stinga pompei de benzina(se vede mult mai usor) , iar daca exista pe ea ulei sau daca pica PRIN ea ulei cind motorul merge (chiar si numai o picatura) este posibil sa fi cedat si trebuie schimbata.


--------------------
dacia 1310 tlx 1990 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 20 Apr 2008, 18:34
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




sonda e buna. nu e pic de ulei acolo. azi m-am uitat. e uleiul foarte prost calitativ.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 20 Apr 2008, 19:41
Post #33


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Cineva care se pricepe sa imi explice si mie cum imi dau seama daca presiunea joasa la ulei este din cauza cuzinetilor sau a pompei.(vreau sa schimb pompa si poate o schimb degeaba).
La rece am presiune 6,dupa 100 de kilometrii de mers am presiune 1,nu mi se aprind becurile sau alte prosti,si dupa aia 100 de km trebuie sa o turez pe la 3000 sa ajung la 3 ,si pe la 4000 ajunge la 4-5.
Acul de la indicatorul de presiune are uneori svacnituri mici.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 20 Apr 2008, 19:54
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




daca nu se aprind becurile de ce sa schimbi ceva? Ceasu ala de indica presiunea e mai mult orientativ.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 20 Apr 2008, 20:02
Post #35


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Pai nu stiu cat de sanantos e pentru motor,am vazut presiune pe la altii de 3-4 la relantii.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 20 Apr 2008, 20:07
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Uleiul l-ai schimbat? Daca da, pompa de ulei sau pinionul de delcou.
Mananca ulei motorul ?


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 20 Apr 2008, 20:44
Post #37


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cand scoti baia , dai jos pompa , si verifici jocul axului , daca are joc atunci o schimbi si ai gasit cauza, si daca tot ai dat baia jos , incepi pe rans si desfaci capacele de biela si palier si te uiti la cuzineti sa vezi daca au urme de uzura .


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 20 Apr 2008, 20:47
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




am si eu o problema asemanatoare... am facut motoru(segmenti, bilele.. etc) de cand am schimbat seg. am facut 500 si cva de km.. si a stat ceva timp 2 luni .. si cand am pornit`o
am mers vre`o 10 km
dupa care la relantiu se aprindeau becurile in bord.. la ulei... inainte sa`i segmentez motoru a avut acceaas problema... ca sa ajunga la 4 - 5 trebuia sa o turez in balana.... iar cand circulam se ridica abea la 2...

Care este problema? Uleiul sau pompa ? ulei folosit.. prista m20-w40

dupa 1000 de km o sa ii pun Mobil sau castrol...
mi frica sa mai circul asa cu ea.. deoarece nu mai vreau sa bag multi bani daca se strica ceva!. ...


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 20 Apr 2008, 21:04
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




QUOTE(ab05mlw @ 20 Apr 2008, 20:47)
am si eu o problema asemanatoare... am facut motoru(segmenti, bilele.. etc) de cand am schimbat seg. am facut 500 si cva de km.. si a stat ceva timp 2 luni .. si cand am pornit`o
am mers vre`o 10 km
dupa care la relantiu se aprindeau becurile in bord.. la ulei... inainte sa`i segmentez motoru a avut acceaas problema... ca sa ajunga la 4 -  5 trebuia sa o turez in balana.... iar cand circulam se ridica abea la 2...

Care este problema? Uleiul sau pompa ? ulei folosit.. prista m20-w40

dupa 1000 de km o sa ii pun Mobil sau castrol...
mi frica sa mai circul asa cu ea.. deoarece nu mai vreau sa bag multi bani daca se strica ceva!. ...
*



Problema nu e. Trebuie motorul sa-si faca un mini-rodaj.Uite fa un drum mai lung cu ea, da nu-i da in blana, mergi linistit mai ales ca ai motorul facut recent. Daca nu ai ce face cu banii poti sa-i schimbi si uleiul cu unul mai de "fite".


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 20 Apr 2008, 21:08
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




inainte sa ii fac motoru tot acceas problema! cand a dat pompa jos a verificat`o si a zis ca`i buna... cred ca o fost beat, un pr de-a meu tot cu dacie o bagat ulei la 5 de mi pentru 100 de km din lipsa de bani si facea presiune perfect ! eu zic ca`i pompa.
astept pareri.


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyss
post 29 May 2008, 19:24
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 January 08
From: PITESTI




am si eu o problema cu presiunea la ulei:
pana se incalzeste motorul ceasul indica pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile.
specific ca motorul e facut de 3 luni(reparatie capitala),inainte de reparatie nu am avut probleme,nu mananca ulei,am schimbat iarasi sonda,pinion de la delco,pompa ulei,ulei(de 2 ori),filtru,ceas si nu stiu ce sa-i mai fac.
daca mai are cineva vreo idee cu ce as putea sa mai fac sa-mi spuna si mie.
multumesc. sad.gif

This post has been edited by adyss: 29 May 2008, 19:25


--------------------
dacia logan ambiance 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 29 May 2008, 20:41
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




QUOTE(adyss @ 29 May 2008, 19:24)
am si eu o problema cu presiunea la ulei:
pana se incalzeste motorul ceasul indica  pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile.
*



Deci care e problema? Ar trebui sa se aprinda becurile sau ce? E normal sa stea sub 2, ai vrea sa ai la relanti 5 la presiune? Daca se aprind becurile, rezulta ca ai o problema daca nu, nu.

This post has been edited by neajiji: 29 May 2008, 20:43


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 May 2008, 20:58
Post #43


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(adyss @ 29 May 2008, 20:24)
am si eu o problema cu presiunea la ulei:
pana se incalzeste motorul ceasul indica  pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile.
specific ca motorul e facut de 3 luni(reparatie capitala),inainte de reparatie nu am avut probleme,nu mananca ulei,am schimbat iarasi sonda,pinion de la delco,pompa ulei,ulei(de 2 ori),filtru,ceas si nu stiu ce sa-i mai fac.
daca mai are cineva vreo idee cu ce as putea sa mai fac sa-mi spuna si mie.
multumesc. sad.gif
*


Schimba ceasul care iti indica presiunea la ulei dar inaintedetoate daca rulei cu motorul in sarcina si urca la 4 -5 la 2000 -3000 de ture e perfect.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 29 May 2008, 21:14
Post #44


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




deci... ceas suplimentar pentru ulei... are 3 fire cum le cuplez ? blink.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 29 May 2008, 21:37
Post #45


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(CriSTI68 @ 29 May 2008, 21:14)
deci... ceas suplimentar pentru ulei... are 3 fire cum le cuplez ?  blink.gif
*



Ai un + pe contact , un - , si semnalul de la sonda

Semnalul la ceasul suplimentar sa nu fie legat unde este legat inca un indicator ,indicatorul din bord , semnalul se va injumatati
Fiecare ceas cu sonda sa

This post has been edited by Minel: 29 May 2008, 21:48


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 May 2008, 21:43
Post #46


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Se poate face sa si iti masoare temperatura la ulei direct prin schimbarea busonului cu un senzor de temperatura tip apa si tras un fir spre un comutator care sa comute cand pentru vizualizare temperaturi cand pe apa cand pe ulei. Sau se poate monta aditional inca un ceas cu gradatiile de la apa pentru ulei.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 29 May 2008, 23:56
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




QUOTE(adyss @ 29 May 2008, 19:24)
am si eu o problema cu presiunea la ulei:
pana se incalzeste motorul ceasul indica  pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile.
specific ca motorul e facut de 3 luni(reparatie capitala),inainte de reparatie nu am avut probleme,nu mananca ulei,am schimbat iarasi sonda,pinion de la delco,pompa ulei,ulei(de 2 ori),filtru,ceas si nu stiu ce sa-i mai fac.
daca mai are cineva vreo idee cu ce as putea sa mai fac sa-mi spuna si mie.
multumesc. sad.gif
*


si eu mi-am facut motorul (mai putin vibrochenul X( tre sa il fac zilele astea.. si am auzit ceva de un 20w50 cica ar face presine mai mare... orcum imi fac vibrochenu..) tu ti-ai reparat vibrochenul ? ce ulei folosesti ?


--------------------
dacia 1310 1990 - ab05mlw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyss
post 30 May 2008, 19:20
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 January 08
From: PITESTI




nu urca nici in sarcina mai sus de doi(dupa ce s-a incalzit motorul),presiunea sta la relanti in jur de 4-5(imediat dupa ce il pornesti si inca vreo 10min daca sta numai la relanti),ceasul l-am schimbat si restul(ulei,filtru,pompa,etc.)asta dupa ce le schimbasem la reparatia capitala de acum cateva luni.
si pt informatia unora nu cred ca este normal sa ai presiunea la 2,astfel nu-ti mai puneau astia(de la dacia)ceas care sa-ti indice pana la 6. dry.gif


--------------------
dacia logan ambiance 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 May 2008, 19:36
Post #49


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ori ai uleiul vechi ori defectiuni la pompa de ulei .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyss
post 30 May 2008, 19:41
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 January 08
From: PITESTI




uleiul e schimbat a treia oara de la RK si pompa am schimbato (initial i-am pus pompa noua romaneasca,apoi i-am puso pe aia veche,iar acum am una de la un prieten care este tot noua)si problema era aceiasi cu oricare.
cred ca pana la urma il demontez iara. sad.gif

This post has been edited by adyss: 30 May 2008, 19:42


--------------------
dacia logan ambiance 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 30 May 2008, 19:48
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Prin reparatie capitala, intelegi si schimbat vibrochen + cuzineti? Daca nu, de acolo ar putea fi problema si s-ar putea remedia cu o rectificare a vibrochenului (daca se mai poate) si schimbarea cuzinetilor.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 30 May 2008, 20:02
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




am avut si eu o problema asemanatoare.presiunea nu urca mai mult de 2 indiferent de starea motorului sau daca e cald sau nu.


de fapt...motorul nu prea a fost incalzit ca mi`a fost frica.
uleiul avea in jur la 7000km si parea destul de subtire....
am crezut ca e linia sau pompa de ulei.nu am apucat sa verific, ci doar ma interesam

intr-o zi am stat mai mult de vorba cu cineva si motorul a stat la ralanti si se incalzise undeva la 95 de grade.am oprit-o si dupa 30 de minute am plecat si am observat ca acul urcase si presiunea statea normal.2 la ralanti si pe la 3500 rpm undeva la 4-5 cu motorul cald.

problema a fost ca eu la acel ulei i-am pus si aditiv.presupun ca ramasese undeva in partea de sus a motorului si fiin foarte gros, ori obtura sorbul pompei ori era undeva pe linie, dar incalzind-o , aditivul s-a mai subtiat si si-a revenit.
a 2 a zi am schimbat uleiul si am observat cum a iesit din motor ceva mai marisor,ca si cum ai avea o "bila" de vaselina in ulei.nu se dizolvase.

acum nu am nicio problema la presiune. smile.gif




--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyss
post 30 May 2008, 20:18
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 January 08
From: PITESTI




da i-am schimbat tot(set,vibrochen,etc)nu am pus aditiv in ulei niciodata de cand am luato de la uzina.
cineva mia spus ca e posibil sa se largit lagarele(sau cam asa ceva)de la arborele(axul) cu came,e posibil asa ceva?eu am masina de noua si nu am forjato si nu am alergato(in mod normal nu depasesc 70-80 km/h,110-120 doar pe autostrada,dar foarte rar)
caulei am folosit(dupa reparatie):
Valvoline Turbo 20W40
15W40 de la Elf semi-sintetic
Elf mineral 20W50(asta il am acum)


--------------------
dacia logan ambiance 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 May 2008, 20:53
Post #54


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu are nici o treaba forjatul , forja inseamna sa schimbi la 5200 de ture ... si nu te vad eu pe tine sa o duci la aceasta turatie. Ramane pana la urma tot pompa de ulei . Elful ala 20w50 e prost dal jos si baga elf 10w40 semisintetic ct ( competition) . Inainte de a schimba uleiul spala motorul pe interior sa scapi de gome .. poate o pompa cu palier marit ti-ar trebui .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 30 May 2008, 21:09
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




De ce e prost elf 20w50?


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 May 2008, 21:43
Post #56


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Avand un motor nou neumblat de 9 ani la el si a mers cu mai multe marci de ulei m-a pus naiba acum doi ani sa bag elf20w50 si aditiv 2+2 cu teflon . Drept urmare dupa 2500 de km si dupa 3000 de km rulati uleiul anul trecut pe timpul veri s-a transformat in pacura cand am atins 3200 km. Dupa itp l-am schimbat cu elf 10w40 st , ct am deja 5500 si inca e bun pot rula cu 130 fara probleme. Pentru motorul de dacie zic ca se merita bani dati pe elf 10w40.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyss
post 30 May 2008, 21:50
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 11 January 08
From: PITESTI




o fac si pe asta,il schimb,daca nu da rezultate il dau jos(motorul)din nou,il demontez(bine nu eu,un mecanic,la un service) si poate mai schimb ceva si o merge(cel mai probabil cuzinetii la palier si vibrochen,ca altceva nu mai am ce sa schimb)).pompa e cu debit marit.
multumesc de sfaturi. smile.gif

This post has been edited by adyss: 30 May 2008, 21:51


--------------------
dacia logan ambiance 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 19:31
Forum Renault