presiune ulei., numai 2
![]() ![]() ![]() |
presiune ulei., numai 2
SHERRYF |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 27 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
tlx
1990 berlina
|
|||
slaiciprian |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
sonda e buna. nu e pic de ulei acolo. azi m-am uitat. e uleiul foarte prost calitativ.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
mad toz |
![]()
Post
#33
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Cineva care se pricepe sa imi explice si mie cum imi dau seama daca presiunea joasa la ulei este din cauza cuzinetilor sau a pompei.(vreau sa schimb pompa si poate o schimb degeaba).
La rece am presiune 6,dupa 100 de kilometrii de mers am presiune 1,nu mi se aprind becurile sau alte prosti,si dupa aia 100 de km trebuie sa o turez pe la 3000 sa ajung la 3 ,si pe la 4000 ajunge la 4-5. Acul de la indicatorul de presiune are uneori svacnituri mici. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
neajiji |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
daca nu se aprind becurile de ce sa schimbi ceva? Ceasu ala de indica presiunea e mai mult orientativ.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
mad toz |
![]()
Post
#35
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu stiu cat de sanantos e pentru motor,am vazut presiune pe la altii de 3-4 la relantii.
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
Hacker |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Uleiul l-ai schimbat? Daca da, pompa de ulei sau pinionul de delcou.
Mananca ulei motorul ? |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#37
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cand scoti baia , dai jos pompa , si verifici jocul axului , daca are joc atunci o schimbi si ai gasit cauza, si daca tot ai dat baia jos , incepi pe rans si desfaci capacele de biela si palier si te uiti la cuzineti sa vezi daca au urme de uzura .
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ab05mlw |
![]() ![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
am si eu o problema asemanatoare... am facut motoru(segmenti, bilele.. etc) de cand am schimbat seg. am facut 500 si cva de km.. si a stat ceva timp 2 luni .. si cand am pornit`o
am mers vre`o 10 km dupa care la relantiu se aprindeau becurile in bord.. la ulei... inainte sa`i segmentez motoru a avut acceaas problema... ca sa ajunga la 4 - 5 trebuia sa o turez in balana.... iar cand circulam se ridica abea la 2... Care este problema? Uleiul sau pompa ? ulei folosit.. prista m20-w40 dupa 1000 de km o sa ii pun Mobil sau castrol... mi frica sa mai circul asa cu ea.. deoarece nu mai vreau sa bag multi bani daca se strica ceva!. ... |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
neajiji |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
QUOTE(ab05mlw @ 20 Apr 2008, 20:47) am si eu o problema asemanatoare... am facut motoru(segmenti, bilele.. etc) de cand am schimbat seg. am facut 500 si cva de km.. si a stat ceva timp 2 luni .. si cand am pornit`o am mers vre`o 10 km dupa care la relantiu se aprindeau becurile in bord.. la ulei... inainte sa`i segmentez motoru a avut acceaas problema... ca sa ajunga la 4 - 5 trebuia sa o turez in balana.... iar cand circulam se ridica abea la 2... Care este problema? Uleiul sau pompa ? ulei folosit.. prista m20-w40 dupa 1000 de km o sa ii pun Mobil sau castrol... mi frica sa mai circul asa cu ea.. deoarece nu mai vreau sa bag multi bani daca se strica ceva!. ... Problema nu e. Trebuie motorul sa-si faca un mini-rodaj.Uite fa un drum mai lung cu ea, da nu-i da in blana, mergi linistit mai ales ca ai motorul facut recent. Daca nu ai ce face cu banii poti sa-i schimbi si uleiul cu unul mai de "fite". |
--------------------
X
Y
Z
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
inainte sa ii fac motoru tot acceas problema! cand a dat pompa jos a verificat`o si a zis ca`i buna... cred ca o fost beat, un pr de-a meu tot cu dacie o bagat ulei la 5 de mi pentru 100 de km din lipsa de bani si facea presiune perfect ! eu zic ca`i pompa.
astept pareri. |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
adyss |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 January 08 From: PITESTI ![]() |
am si eu o problema cu presiunea la ulei:
pana se incalzeste motorul ceasul indica pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile. specific ca motorul e facut de 3 luni(reparatie capitala),inainte de reparatie nu am avut probleme,nu mananca ulei,am schimbat iarasi sonda,pinion de la delco,pompa ulei,ulei(de 2 ori),filtru,ceas si nu stiu ce sa-i mai fac. daca mai are cineva vreo idee cu ce as putea sa mai fac sa-mi spuna si mie. multumesc. ![]() This post has been edited by adyss: 29 May 2008, 19:25 |
--------------------
dacia
logan
ambiance 2007
|
|
neajiji |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
QUOTE(adyss @ 29 May 2008, 19:24) am si eu o problema cu presiunea la ulei: pana se incalzeste motorul ceasul indica pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile. Deci care e problema? Ar trebui sa se aprinda becurile sau ce? E normal sa stea sub 2, ai vrea sa ai la relanti 5 la presiune? Daca se aprind becurile, rezulta ca ai o problema daca nu, nu. This post has been edited by neajiji: 29 May 2008, 20:43 |
--------------------
X
Y
Z
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#43
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(adyss @ 29 May 2008, 20:24) am si eu o problema cu presiunea la ulei: pana se incalzeste motorul ceasul indica pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile. specific ca motorul e facut de 3 luni(reparatie capitala),inainte de reparatie nu am avut probleme,nu mananca ulei,am schimbat iarasi sonda,pinion de la delco,pompa ulei,ulei(de 2 ori),filtru,ceas si nu stiu ce sa-i mai fac. daca mai are cineva vreo idee cu ce as putea sa mai fac sa-mi spuna si mie. multumesc. ![]() Schimba ceasul care iti indica presiunea la ulei dar inaintedetoate daca rulei cu motorul in sarcina si urca la 4 -5 la 2000 -3000 de ture e perfect. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#44
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
deci... ceas suplimentar pentru ulei... are 3 fire cum le cuplez ?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Minel |
![]()
Post
#45
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(CriSTI68 @ 29 May 2008, 21:14) Ai un + pe contact , un - , si semnalul de la sonda Semnalul la ceasul suplimentar sa nu fie legat unde este legat inca un indicator ,indicatorul din bord , semnalul se va injumatati Fiecare ceas cu sonda sa This post has been edited by Minel: 29 May 2008, 21:48 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#46
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Se poate face sa si iti masoare temperatura la ulei direct prin schimbarea busonului cu un senzor de temperatura tip apa si tras un fir spre un comutator care sa comute cand pentru vizualizare temperaturi cand pe apa cand pe ulei. Sau se poate monta aditional inca un ceas cu gradatiile de la apa pentru ulei.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
QUOTE(adyss @ 29 May 2008, 19:24) am si eu o problema cu presiunea la ulei: pana se incalzeste motorul ceasul indica pe undeva pe la 5,cand s-a incalzit motorul scade sub linia de la 2.nu se aprind becurile. specific ca motorul e facut de 3 luni(reparatie capitala),inainte de reparatie nu am avut probleme,nu mananca ulei,am schimbat iarasi sonda,pinion de la delco,pompa ulei,ulei(de 2 ori),filtru,ceas si nu stiu ce sa-i mai fac. daca mai are cineva vreo idee cu ce as putea sa mai fac sa-mi spuna si mie. multumesc. ![]() si eu mi-am facut motorul (mai putin vibrochenul X( tre sa il fac zilele astea.. si am auzit ceva de un 20w50 cica ar face presine mai mare... orcum imi fac vibrochenu..) tu ti-ai reparat vibrochenul ? ce ulei folosesti ? |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
adyss |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 January 08 From: PITESTI ![]() |
nu urca nici in sarcina mai sus de doi(dupa ce s-a incalzit motorul),presiunea sta la relanti in jur de 4-5(imediat dupa ce il pornesti si inca vreo 10min daca sta numai la relanti),ceasul l-am schimbat si restul(ulei,filtru,pompa,etc.)asta dupa ce le schimbasem la reparatia capitala de acum cateva luni.
si pt informatia unora nu cred ca este normal sa ai presiunea la 2,astfel nu-ti mai puneau astia(de la dacia)ceas care sa-ti indice pana la 6. ![]() |
--------------------
dacia
logan
ambiance 2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#49
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ori ai uleiul vechi ori defectiuni la pompa de ulei .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
adyss |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 January 08 From: PITESTI ![]() |
uleiul e schimbat a treia oara de la RK si pompa am schimbato (initial i-am pus pompa noua romaneasca,apoi i-am puso pe aia veche,iar acum am una de la un prieten care este tot noua)si problema era aceiasi cu oricare.
cred ca pana la urma il demontez iara. ![]() This post has been edited by adyss: 30 May 2008, 19:42 |
--------------------
dacia
logan
ambiance 2007
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Prin reparatie capitala, intelegi si schimbat vibrochen + cuzineti? Daca nu, de acolo ar putea fi problema si s-ar putea remedia cu o rectificare a vibrochenului (daca se mai poate) si schimbarea cuzinetilor.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
apollo |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
am avut si eu o problema asemanatoare.presiunea nu urca mai mult de 2 indiferent de starea motorului sau daca e cald sau nu.
de fapt...motorul nu prea a fost incalzit ca mi`a fost frica. uleiul avea in jur la 7000km si parea destul de subtire.... am crezut ca e linia sau pompa de ulei.nu am apucat sa verific, ci doar ma interesam intr-o zi am stat mai mult de vorba cu cineva si motorul a stat la ralanti si se incalzise undeva la 95 de grade.am oprit-o si dupa 30 de minute am plecat si am observat ca acul urcase si presiunea statea normal.2 la ralanti si pe la 3500 rpm undeva la 4-5 cu motorul cald. problema a fost ca eu la acel ulei i-am pus si aditiv.presupun ca ramasese undeva in partea de sus a motorului si fiin foarte gros, ori obtura sorbul pompei ori era undeva pe linie, dar incalzind-o , aditivul s-a mai subtiat si si-a revenit. a 2 a zi am schimbat uleiul si am observat cum a iesit din motor ceva mai marisor,ca si cum ai avea o "bila" de vaselina in ulei.nu se dizolvase. acum nu am nicio problema la presiune. ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
adyss |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 January 08 From: PITESTI ![]() |
da i-am schimbat tot(set,vibrochen,etc)nu am pus aditiv in ulei niciodata de cand am luato de la uzina.
cineva mia spus ca e posibil sa se largit lagarele(sau cam asa ceva)de la arborele(axul) cu came,e posibil asa ceva?eu am masina de noua si nu am forjato si nu am alergato(in mod normal nu depasesc 70-80 km/h,110-120 doar pe autostrada,dar foarte rar) caulei am folosit(dupa reparatie): Valvoline Turbo 20W40 15W40 de la Elf semi-sintetic Elf mineral 20W50(asta il am acum) |
--------------------
dacia
logan
ambiance 2007
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu are nici o treaba forjatul , forja inseamna sa schimbi la 5200 de ture ... si nu te vad eu pe tine sa o duci la aceasta turatie. Ramane pana la urma tot pompa de ulei . Elful ala 20w50 e prost dal jos si baga elf 10w40 semisintetic ct ( competition) . Inainte de a schimba uleiul spala motorul pe interior sa scapi de gome .. poate o pompa cu palier marit ti-ar trebui .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
De ce e prost elf 20w50?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#56
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Avand un motor nou neumblat de 9 ani la el si a mers cu mai multe marci de ulei m-a pus naiba acum doi ani sa bag elf20w50 si aditiv 2+2 cu teflon . Drept urmare dupa 2500 de km si dupa 3000 de km rulati uleiul anul trecut pe timpul veri s-a transformat in pacura cand am atins 3200 km. Dupa itp l-am schimbat cu elf 10w40 st , ct am deja 5500 si inca e bun pot rula cu 130 fara probleme. Pentru motorul de dacie zic ca se merita bani dati pe elf 10w40.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
adyss |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 11 January 08 From: PITESTI ![]() |
o fac si pe asta,il schimb,daca nu da rezultate il dau jos(motorul)din nou,il demontez(bine nu eu,un mecanic,la un service) si poate mai schimb ceva si o merge(cel mai probabil cuzinetii la palier si vibrochen,ca altceva nu mai am ce sa schimb)).pompa e cu debit marit.
multumesc de sfaturi. ![]() This post has been edited by adyss: 30 May 2008, 21:51 |
--------------------
dacia
logan
ambiance 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 19:31 |