DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Nova GLI, Carte tehnica

dumi_geo2003
post 19 Apr 2008, 20:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25 January 08
From: Bucuresti




De unde pot sa fac si eu rost de o carte tehnica de Nova GLI din 2000


--------------------
Dacia Nova 2000 GLI - B 21 ZOJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 21:51
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




mosule Gli tau nu este cu nimic mai bun decat GTi ul care inafara de injectie nu este deosebita de GT , asa ca alege ce te intereseaza GT la tot ce inseamna mecanica si tinichigerie sau GTi la sistemul de injectie wink.gif


diferenta ta este de capacitate cilindrica motor defapt , diametru interior al camerei de ardere si al pistonului , nici decum al blocului motor tongue.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi 57
post 19 Apr 2008, 22:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 October 07




O am eu! Cum vrei sa ajunga la tine? Ii fac poze, te-ajuta?



--------------------
nova gti dnepr m11, yamaha xv-535 2ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 22:41
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




lasa-l sa invete sa vorbeasca , dry.gif nici macar locatia nu si-a trecut-o in profil dar vrea manual mad.gif nu zice nici buna ziua ca este nou venit , si hop vrea manual , cred ca a stat pe langa forum de ceva vreme si acum hop s-a vazut mare mecanic de voie sau de nevoie , cam la ce te astepti tu de la un manula ? sa iti faca masina sa mearga blink.gif

This post has been edited by mihai0070: 19 Apr 2008, 22:44


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumi_geo2003
post 22 Apr 2008, 18:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25 January 08
From: Bucuresti




Acest mesaj este special pt mihai0070.
Stiu ca am fost cam nesimti ca nu am salutat, dar puteai macar sa fii putin mai calm, de ce te-ai enervat asa rau sau tu esti "sefu" pe forumul asta.


--------------------
Dacia Nova 2000 GLI - B 21 ZOJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 22 Apr 2008, 21:09
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Nu sunt sefu radmasa.gif , dar sunt unul din "colegii" care intimplator are cartea de nova 10561582.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 24 Apr 2008, 08:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Scuze, da' eu nu inteleg dece v-ati enervat? Ce va faceti voi in trafic, fratiorilor?
Eu ma gandeam foarte serios sa ma apuc de yoga, ceva sa nu ma enervez printre handicapatii volanului si, e drept mai rar ai mecanicii, iar voi...
Si asa suntem atat de putini "novisti" de generatia dinainte de "super" Nova...

Pentru dumi_geo: nu e cazul sa iti faci atatea probleme: multe detalii mecanice sunt identice cu clasica Dacie 1300 ( saptamana asta am schimbat burdufele la planetara stanga; identice cu cele de D1300! ) (diferenta mare apare la cutia de viteze, desi e posibil sa fie si pe-acolo unele pinioane la fel)
La capitolul caroserie-s cele mai multe diferente, dar si aici majoritatea elementelor sunt identice cu SuperNova; instalatia electrica e tot pe "arhitectura" de la berlina(cu unele adaosuri). Suspensia are multe imbunatatiri fata de berlina (McPherson pe fata a eliminat pivotul superior, arcul e limitat si accesul la fuzeta e mult mai usor; pe spate, amortizorul e alaturi de arc, ceea ce face mult mai usoara inlocuirea fiecaruia, etc. )
Principalul "obstacol" e cel psihologic (oare ma descurc? ) si, desigur mai e si problema sculelor ( mai nou, constructorii folosesc tot felul de forme bizare in locul hexagoanelor traditionale, foarte probabil pentru a limita accesul amatorilor si a asigura "exclusivitate" service-ului lor (si "exclusivitate" si la preturi, multe operatii fiind de fapt simple si perfect accesibile la nivel de utilizator)
Probleme cu adevarat mari sunt cele care cer canal de acces sub masina si/sau dispozitiv (gen macara) pentru ridicat motorul (interventii la ambreiaj-CV)..
Spor la lucru!

This post has been edited by gti98: 24 Apr 2008, 09:12


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 01:36
Forum Renault