Dacia Nova GLI, Carte tehnica
![]() ![]() ![]() |
Dacia Nova GLI, Carte tehnica
dumi_geo2003 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
2000 GLI
- B 21 ZOJ
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
mosule Gli tau nu este cu nimic mai bun decat GTi ul care inafara de injectie nu este deosebita de GT , asa ca alege ce te intereseaza GT la tot ce inseamna mecanica si tinichigerie sau GTi la sistemul de injectie
![]() diferenta ta este de capacitate cilindrica motor defapt , diametru interior al camerei de ardere si al pistonului , nici decum al blocului motor ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
cristi 57 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 October 07 ![]() |
O am eu! Cum vrei sa ajunga la tine? Ii fac poze, te-ajuta?
|
--------------------
nova gti
dnepr m11, yamaha xv-535
2ooo
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
lasa-l sa invete sa vorbeasca ,
![]() ![]() ![]() This post has been edited by mihai0070: 19 Apr 2008, 22:44 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
dumi_geo2003 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Acest mesaj este special pt mihai0070.
Stiu ca am fost cam nesimti ca nu am salutat, dar puteai macar sa fii putin mai calm, de ce te-ai enervat asa rau sau tu esti "sefu" pe forumul asta. |
--------------------
Dacia
Nova
2000 GLI
- B 21 ZOJ
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt sefu
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gti98 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Scuze, da' eu nu inteleg dece v-ati enervat? Ce va faceti voi in trafic, fratiorilor?
Eu ma gandeam foarte serios sa ma apuc de yoga, ceva sa nu ma enervez printre handicapatii volanului si, e drept mai rar ai mecanicii, iar voi... Si asa suntem atat de putini "novisti" de generatia dinainte de "super" Nova... Pentru dumi_geo: nu e cazul sa iti faci atatea probleme: multe detalii mecanice sunt identice cu clasica Dacie 1300 ( saptamana asta am schimbat burdufele la planetara stanga; identice cu cele de D1300! ) (diferenta mare apare la cutia de viteze, desi e posibil sa fie si pe-acolo unele pinioane la fel) La capitolul caroserie-s cele mai multe diferente, dar si aici majoritatea elementelor sunt identice cu SuperNova; instalatia electrica e tot pe "arhitectura" de la berlina(cu unele adaosuri). Suspensia are multe imbunatatiri fata de berlina (McPherson pe fata a eliminat pivotul superior, arcul e limitat si accesul la fuzeta e mult mai usor; pe spate, amortizorul e alaturi de arc, ceea ce face mult mai usoara inlocuirea fiecaruia, etc. ) Principalul "obstacol" e cel psihologic (oare ma descurc? ) si, desigur mai e si problema sculelor ( mai nou, constructorii folosesc tot felul de forme bizare in locul hexagoanelor traditionale, foarte probabil pentru a limita accesul amatorilor si a asigura "exclusivitate" service-ului lor (si "exclusivitate" si la preturi, multe operatii fiind de fapt simple si perfect accesibile la nivel de utilizator) Probleme cu adevarat mari sunt cele care cer canal de acces sub masina si/sau dispozitiv (gen macara) pentru ridicat motorul (interventii la ambreiaj-CV).. Spor la lucru! This post has been edited by gti98: 24 Apr 2008, 09:12 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 01:36 |